quote:Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef Suikeroom het volgende:
DanielleNaomi waarom blijf je hier reageren op bepaalde individuen.. iedereen weet allang hoe de vork in de steel zit... ik snap dat niet dat je niet gewoon iemand kan negeren![]()
Ja inderdaad je had hem ff mooi te pakken met dat tel.nummer. En nu KAPPEN met LS. Alleen het negeren van zijn kloonS is denk moeilijk voor sommige net zoals ik omdat we niet weten welke et allemaal zijn. Ben er nu wel 8er dat 1 van de TanjaFan is. Inderdaad lekker relaxed zondagje, bij mij ist slecht weer(noord-holland, aan de kust)quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef tann het volgende:
[..]
Daan, nu hoor je het ook es van een ander, die gast lult maar wat in de ruimte joh! heb je trouwens dat stukkie gelezen over je foon nummer en mn post daarop? duidelijk toch dat ie lult, gewoon negeren die hap, ook al zn kloons
![]()
Huissie nog niet klaar, ben bezig nog...lekker relaxed zondag dagje....laters
Neeeeeeeeeeee Waar moeten we dan nog met Tann pratenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:41 schreef flugeltje het volgende:
HBB SLUIT VOLGENDE WEEK ZONDAG!!
Ter info... En wel wat liefs over TL zeggen hè...
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee Waar moeten we dan nog met Tann pratenWe gaan wel met zun allen wat nieuws zoeken heh
![]()
?
![]()
Wats TL?![]()
Sorryyyyyyyyyyyquote:Op zondag 5 maart 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
en tan heeft toch ook nog haar eigen forum?
Het was weer gezellig.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Leuk leesvoer weer, vannacht.![]()
Je kunt mooi tussen de regels doorlezen dat de alcoholconsumptie op zaterdagavond wat hoger ligt.
Ach de whiskey smaakte erg goedquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Je kunt mooi tussen de regels doorlezen dat de alcoholconsumptie op zaterdagavond wat hoger ligt.
Laat me raden, jouw vingers aan de NSB-knop?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef golfer het volgende:
LS weekje verlengde ban erbij wegens klonen.
Was het maar waar... Ik was zo nuchter als wat want ik kwam pas om 2:30 van m'n werk, en heb me verlaagd tot het plaatsen van reacties op de klonen. Ik ga me maar es ff zitten schamen met een wijntje erbij.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Gert het volgende:
Nope.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:40 schreef Pinball het volgende:
Laat me raden, jouw vingers aan de NSB-knop?![]()
Hmmm dus ik moet niet alleen eten wat Tanja eet, maar nu nog een beetje mijn huis gaan schoonmaken ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:28 schreef Danaa het volgende:
Ooh Tan schrobse van je huissie!!!Of ben je alweer gestopt?
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LSquote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad je had hem ff mooi te pakken met dat tel.nummer. En nu KAPPEN met LS. Alleen het negeren van zijn kloonS is denk moeilijk voor sommige net zoals ik omdat we niet weten welke et allemaal zijn. Ben er nu wel 8er dat 1 van de TanjaFan is.
Dat zal wel loslopen toch? LS is misschien een enge stalker, maar hij is niet helemaal dom. Ik denk dat hij wel snapt dat de duur van zijn ban vrolijk meekloont.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef PC eend het volgende:
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LS
-edit- euh ik bedoel natuurlijk vanaf gisteren
Ik zie hem anders veel te vaak, of ie nou gebanned is of nietquote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen toch? LS is misschien een enge stalker, maar hij is niet helemaal dom. Ik denk dat hij wel snapt dat de duur van zijn ban vrolijk meekloont.
Aha, nou zal het onthouden dus zal die uit Italie nu dan ook een kloon zijn?(naam vergeten, die over Rossi enzoquote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn alle nieuwelingen automatisch van LS
-edit- euh ik bedoel natuurlijk vanaf gisteren
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisterenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Danaa het volgende:
[..]
Aha, nou zal het onthouden dus zal die uit Italie nu dan ook een kloon zijn?(naam vergeten, die over Rossi enzo)
-10 verkapte "ik wil Jappie zijn telefoonnummer".quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisteren![]()
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
anders heb je altijd d elogs nogquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet met dit soort dingen niet naar mij luisteren![]()
Ik geloof hier helemaal niemand, behalve tann natuurlijk, want die was zo vriendelijk het even telefonisch te bevestigen![]()
Iedereen kan zichzelf Jappie noemenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
-10 verkapte "ik wil Jappie zijn telefoonnummer".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |