Hihi ja sorry, De naam Kassandra was al in gebruikquote:Op maandag 6 maart 2006 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh, users met namen die eindigen op 'tjuh' zijn over het algemeen geen aanwinst.
ha, dat wou ik je als tip geven....niet meer nodig...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:43 schreef Kassandraatjuh het volgende:
hihi, ja het was echt een heel gedoe, maar gelukkig mocht ik het mail adres van een vriend gebruiken, dus nu kan ik ook komen kletsen
Oké.. niet boeiend ookquote:Op maandag 6 maart 2006 00:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee ik bedoelde wat anders, maar laat maar![]()
Hmm ja, ik had al aan een paar andere vrienden gevraagd, maar die wouden nietquote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef tann het volgende:
[..]
ha, dat wou ik je als tip geven....niet meer nodig...
hai, waar uit limburg kom je???quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hihi ja sorry, De naam Kassandra was al in gebruikDus dan maar zo hoor..! Maar ik ben geen kloon.. echt niet.. Ik ben gewoon Kassandra oet Limburg
Het zuidenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:47 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hai, waar uit limburg kom je???
hai tann
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:45 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké.. niet boeiend ook
Ik ga alweer naar bedje toe. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer.
Poeh Tanja, ik heb dat filmpje geloof ik wel op me site..! ik zou het eens voor je kunnen rond vragen, ik zelf heb echt geen ideequote:Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
ff vraagje, weet iemand welk nummer ze van Trijntje draaiden als achtergrond muziek toen de bevalling werd uitgezonden?
Shit...die wist ik. Het is een nummer die ze voor d'r zoontje heeft geschreven, weet alleen de titel niet meer. Sorry...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:44 schreef tann het volgende:
ff vraagje, weet iemand welk nummer ze van Trijntje draaiden als achtergrond muziek toen de bevalling werd uitgezonden?
Rondvragenquote:Op maandag 6 maart 2006 00:50 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Poeh Tanja, ik heb dat filmpje geloof ik wel op me site..! ik zou het eens voor je kunnen rond vragen, ik zelf heb echt geen idee![]()
Uhhuh.. maar ik zal het toch moeten rondvragen, ik weet namelijk ook niet hoe dat liedje heetquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Rondvragen
Als je het op je site heb, kijk je toch ff
Klopt. Ik heb het net even nagevraagd aan de Trijntje-kenster bij uitstek (Bluezz) en die bevestigde het.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef Shirley het volgende:
Ow wel! GEVONDEN! Hij heet: ''Nu dat jij er bent''
Ow das ongeveer een 10 minuutjes van mij afquote:Op maandag 6 maart 2006 00:51 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik kom namelijk ook uit limburg..geleen om precies te zijn:) flink carnaval gevierd haha?
Ow... heb ik heb verkeerd begrepen, Maar goed, titel is gevonden, Tann blij, wij blij. En ik was naar bed..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het net even nagevraagd aan de Trijntje-kenster bij uitstek (Bluezz) en die bevestigde het.
Is trouwens geschreven ter gelegenheid van de geboorte van Prinses Amalia.
dat is idd erg dicht in de buurt..haha grappig! Ja de mensen doen idd het gehele jaar al gek genoeg maar met carnaval is het nog es extra erg haha;)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:54 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ow das ongeveer een 10 minuutjes van mij af.. Ik woon in Jabeek, en pff nee dit jaar geen carnaval gevierd
.. stond me koppie niet zo na dit jaar
enne, de mensen doen het hele jaar al gek genoeg.. hihi
Ja precies, jij begrijpt mequote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
dat is idd erg dicht in de buurt..haha grappig! Ja de mensen doen idd het gehele jaar al gek genoeg maar met carnaval is het nog es extra erg haha;)
echt wel TE mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Nu dat jij er bent
Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn
Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent
Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef...
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel
En wat in woorden niet te vangen is voor mij
Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn
lamzak, en dan niks zeggen hequote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
Heej tann wist je trouwens dat ik mits een integraal helm op ik best wel op Rossi lijk![]()
Ja hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef Manu82 het volgende:
hey kass...... , kijk je ook HBB?
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)quote:Op maandag 6 maart 2006 00:57 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja precies, jij begrijpt me![]()
![]()
Maar we zitten in de buurt van elkaar he, echt grappig
Hihihihihihi!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreefMavo1985 het volgende:
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)
Nou dan ken je Bowling Stardust ook wel, daar heb ik gewerkt.. en das nog geen 10 minuten van mij af.. dusse..quote:Op maandag 6 maart 2006 00:58 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja dat is ook grappig ik zag staan limburg ik denk eens ff navragen en meestal krijg je dan te horen venlo of zo haha maar nu is het erg in de buurt... is erg grappig ja:)
ja dat ken ik zeker, ik kwam daar wel vaker en nu nog af en toe met een verjaardag of zo en erna dan steengrillen bij mij is het met de auto 5 minuten naar Stardustquote:Op maandag 6 maart 2006 01:00 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Nou dan ken je Bowling Stardust ook wel, daar heb ik gewerkt.. en das nog geen 10 minuten van mij af.. dusse..
Hou op over steengrillen hihi..! Ik heb me toen eens vreselijk verbrand aan zo,n plaatquote:Op maandag 6 maart 2006 01:01 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ja dat ken ik zeker, ik kwam daar wel vaker en nu nog af en toe met een verjaardag of zo en erna dan steengrillen bij mij is het met de auto 5 minuten naar Stardust
hahhaha dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja....ga je ook wel eens uit in sittard dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:02 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Hou op over steengrillen hihi..! Ik heb me toen eens vreselijk verbrand aan zo,n plaat![]()
hahaha
Ja dat is inderdaad erg pijnlijk, vooral met die lijpe gas flesjes, daar heb ik me toen ook bijna mee verbrand, doordat ik het flesje verkeerd erop had gezet, en alle gas eruit liep.. tja.. en toen kwam het vlammetjequote:Op maandag 6 maart 2006 01:03 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
hahhaha dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja....ga je ook wel eens uit in sittard dan?
ok ik ga meestal in sittard, heerlen ben ik wel eens geweest bij Naar Huis en nog 2 andere kroegen ben de naam ff kwijt...de kromme toeter volgens mij....maar goed je was dus fan van tanja?of je vond haar de leukste??quote:Op maandag 6 maart 2006 01:05 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad erg pijnlijk, vooral met die lijpe gas flesjes, daar heb ik me toen ook bijna mee verbrand, doordat ik het flesje verkeerd erop had gezet, en alle gas eruit liep.. tja.. en toen kwam het vlammetje![]()
Nee meis, ik ga noooooit in Sittard stappen, ik zit meestal altijd in Heerlen..
Ben wel een paar keer met een groepje die ook bij Stardust werken in geleen naar een kroegje geweest, maar dan heb je het gehad![]()
Die ander webbeheerster had je zo weg dacht ikquote:
Nee, die slaapt...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef MandyD1985 het volgende:
sorry mensen was natuurlijk niet erg interessant voor jullie om te lezen...waar blijven jullie allemaal en waar is tann gebleven...joss wakker???
kheb al ff gekeken bij je, maar is geen muziek bij....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:53 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Uhhuh.. maar ik zal het toch moeten rondvragen, ik weet namelijk ook niet hoe dat liedje heet
Tan is in slaap gevallen wegens slap gelul over Limburg.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef Mavo1985 het volgende:
sorry mensen was natuurlijk niet erg interessant voor jullie om te lezen...waar blijven jullie allemaal en waar is tann gebleven...joss wakker???
Het was al bekend toch?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:08 schreef tann het volgende:
[..]
kheb al ff gekeken bij je, maar is geen muziek bij....
Mavo1985quote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegen slap gelul over Limburg.![]()
uuuuh, kheb dat liedje dus voor dat ik het vroeg gehoord, maar dat kwam me niet bekend voor.........dus ik denk dat dat hem niet is, of heb ik het mis....quote:Op maandag 6 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
Nu dat jij er bent
Als je in mijn ogen kijkt
lijkt de wereld stil te staan
De wind houdt op met waaien
en bevroren is de maan
Je bent stralend als de zon
Je bent volmaakt, zo naakt en klein
En de wereld lijkt voor eventjes perfect te zijn
Ik wist niet dat ik na een blik
zo veel van je houden zou
Maar ik weet nu al niet eens meer
hoe ik leefde zonder jou
Voor zoveel wezenlijke dingen
Leek ik blind tot dit moment
En die zijn ineens zo zichtbaar
Nu dat jij er bent
Oh, ik hoop dat ik je geven kan
wat jij me geeft
Zo lang ik leef...
Ik zal onvoorwaardelijk waken aan jouw zij
En ik hoop dat je ooit voelen mag
wat ik nu voel
Wat ik bedoel
En wat in woorden niet te vangen is voor mij
Wanneer je in mijn armen ligt
en zo tevreden naar me lacht
Lijk ik alles te vergeten
dat daar buiten op mij wacht
Alle strijd en alle tranen
Alle stille pijn verdwijnt
En de wereld lijkt voor eventjes
normaal te zijn
HAAAA kromme toeter, das mijn plekkie, daar zit ik zowat iedere weekquote:Op maandag 6 maart 2006 01:06 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ok ik ga meestal in sittard, heerlen ben ik wel eens geweest bij Naar Huis en nog 2 andere kroegen ben de naam ff kwijt...de kromme toeter volgens mij....maar goed je was dus fan van tanja?of je vond haar de leukste??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |