quote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegen slap gelul over Limburg.![]()
Tja, moet toch ergens over pratenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tan is in slaap gevallen wegens slap gelul over Limburg.![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ander webbeheerster had je zo weg dacht ik![]()
helemaal mee eens want jullie hadden nix te zeggen dus dan moet je toch ff iets vinden he....quote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tja, moet toch ergens over praten
Gewoon een watermerkje ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef tann het volgende:
[..]
wat voor foto komt door dat paard? of zie ik ze weer vliegen?
Nou ik eet niet vaak bitterballen, maar ik eet ze wel als ze me voorgezet wordenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
Kassandraatjuh hou je ook van bitterballen en wat is je lievelingseten, en heb je ook welles opruim buien, en wat is jouw mening ten aanzien van het midde-oosten probleem? en dan met name de huidige situatie in Iran... en ga je stemmen of ben je nog geen 18?
Tann ik vind het een teringstreekquote:
Noast t fietsenhok.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef CarOnline het volgende:
APK!![]()
Tuurliek mien jong, woar hejjem stoan![]()
Ja, laten we het over kapucijners gaan hebben, stammen die nou af van de bruine of de witte bonenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:12 schreef Kassandraatjuh het volgende:
[..]
Tja, moet toch ergens over praten
quote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Suikeroom het volgende:
Kassandraatjuh hou je ook van bitterballen en wat is je lievelingseten, en heb je ook welles opruim buien, en wat is jouw mening ten aanzien van het midde-oosten probleem? en dan met name de huidige situatie in Iran... en ga je stemmen of ben je nog geen 18?
Je gaat vreemd?quote:
Neem een hondje ofzo, daar kun je ook tegen praten.quote:
wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
helemaal mee eens want jullie hadden nix te zeggen dus dan moet je toch ff iets vinden he....
nee hoor, kheb me netjes voor gesteld...quote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Je gaat vreemd?
Trouwens, heb je ten tijde van de bevalling dit plaatje nog meegekregen?
[afbeelding]
Trusteh!
geen idee, als je het graag wilt weten, moet je ff op google zoeken ofzoquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, laten we het over kapucijners gaan hebben, stammen die nou af van de bruine of de witte bonen
misschien moet jij er dan eens een of meerdere nemen want jij praat hier vaker dan mij.....en erg lang...mischien moet jij es een leven gaan leidenquote:Op maandag 6 maart 2006 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Neem een hondje ofzo, daar kun je ook tegen praten.
Nog effe de geit van de buren stalken, dan ben ik on my way!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |