Ja èn?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Kom maar op met het commentaar:
Ik heb een roze overhemd gekocht, en nee, ik ben geen neger en ook geen homo
Op Fok! schijnt het geloof te leven dat dat alleen voor negers of flikkers isquote:
Niets van aan trekken en zeker niet uitlokken. Nergens goed voor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op Fok! schijnt het geloof te leven dat dat alleen voor negers of flikkers is![]()
Meeloper.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:15 schreef Molluck het volgende:
Kom maar op met het commentaar:
Ik heb een roze overhemd gekocht, en nee, ik ben geen neger en ook geen homo
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftpquote:
de toiletbril staat omhoog, dus geen gayquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftp![]()
Maar hier ben ik dus alsnog, let niet op mijn haar, ik moest vanochtend door de regen/sneeuw en wind fietsen.
[afbeelding]
So what's the verdict, GAY of OKEE?
Oke.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftp![]()
Maar hier ben ik dus alsnog, let niet op mijn haar, ik moest vanochtend door de regen/sneeuw en wind fietsen.
[afbeelding]
maar jij valt dan ook op vrouwenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Oke.Ik heb sowieso niks tegen roze overhemden. Ik vind het zelfs mooi.
![]()
?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
maar jij valt dan ook op vrouwen![]()
ow ik dacht dat je laatst zoiets zeiquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de toiletbril staat omhoog, dus geen gay
shirt is wel oke verder.
dat is een pentax optio s50 toch?quote:
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat is een pentax optio s50 toch?
Dank je! Nee, 't vestje is wel van Isabel Marant, 't hemdje van Thomas Burberry.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef Cheesecake het volgende:
Mooi, heel erg mooi, Seauphie. Zijn beide shirtjes van Etoile (Isabel Marant)? Schoenen zijn ook heel liefWaar heb je alles gekocht als ik vragen mag?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Is een erg leuk topje Snopprinsesquote:Op zondag 5 maart 2006 11:46 schreef ennuik het volgende:
@ snopprinses :
Als ik zo vrij mag zijn: waar heb je dat zwarte strapless shirtje in de OP vandaan? Ben al tijden op zoek maar het blijkt dat ik vanalles zie, behalve simpele shirtjes. Of kom ik gewoon in de verkeerde winkels?
oh vertel, meneer de expert. Ik heb er nu een voor mijn neus liggen, en het zou heel goed kunnenquote:
Dan moet je nodig een bril kopen. De Pentax Optio S50 ziet er veel anders uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
oh vertel, meneer de expert. Ik heb er nu een voor mijn neus liggen, en het zou heel goed kunnen
Het vest uit de OP is er ook in het groen en in het bruin ipv wit. De strepen zijn dan ook andere kleuren. Heb 'm hier in Nederland nog niet gezien.
Tuurlijk niet, maar het commentaar hier op Fok! ben ik wel gewend, vandaar dat ik het voor probeerde te zijn, maar helaas komt er nog een hele discussie op gang.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben ook regelmatig in het roze, maar het gaat er toch niet om wat andere mensen van je kleding vinden?
je hebt gelijk, spiegelbeeldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dan moet je nodig een bril kopen. De Pentax Optio S50 ziet er veel anders uit.
[afbeelding]
Zowel de optische zoeker als de flitser staan op een ander plek.
Helemaal niets mis met roze maar is dit hemd niet wat aan de grote kant?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuke dingetjes weer, maar dat zijn we wel van je gewendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:22 schreef Seauphie het volgende:
Ik ging voor 'n sjaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's:quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
JeejGister een broek en shirt gekocht, vandaag een verlaatte winterjas, omdat me vorige jas kapot was ( de rits dan)
Foto's komen morgen![]()
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De foto's:
Broek van JC Rags:
[afbeelding]
Langemouwen shirt van Gstar:
[afbeelding]
Uiterverkoopaanbieding winterjas van Chasin![]()
[afbeelding]
ZO
Inderdaad. Zoiets zoek ik ook nog voor volgend jaar. Die van dit jaar is iets te koud en houdt het niet lang meer vol.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?
ik ben nu op schoolquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?
vind 'm niet bijzonder mooi. daar zou ik niet lang naar gaan zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
Het borstzakje is gescheurdquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
Valt wel mee toch? Misschien komt dat doordat ik die foto moet maken en ik heb nu eenmaal dunne armen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef wh00t het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met roze maar is dit hemd niet wat aan de grote kant?
Zijn de mouwen dan niet een beetje te lang?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Misschien komt dat doordat ik die foto moet maken en ik heb nu eenmaal dunne armen.
Ik vind die ritsen zo lelijk. . .quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuw Diesel broekje gehaald:
[afbeelding]
.
Dat maakt de broek juist zo mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind die ritsen zo lelijk. . .
Inderdaad, alleen zit de achterkant van de spijkerbroek zo hoog, dat vind ik persoonlijk weer wat minder mooi, maar ja, schijnt weer in de mode te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat maakt de broek juist zo mooi.![]()
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef new_born89 het volgende:
[..]
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezien![]()
Daar heb ik hem ook gekocht, lol.quote:
Ach, ik mag niet klagen voor dat bedrag (normaal 220, nu 75quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die onderste broek had had ik trouwens ook gepast, maar die vond ik toch wat minder.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Shiit, straks loopt heel Lelystad in die broeken.
Nee, ik vond ze ook zeer netjes geprijst.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Ach, ik mag niet klagen voor dat bedrag (normaal 220, nu 75)
Sorry maar dit vind ik echt geen mooie broek, was zeker ook nog best prijzig?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
Je mag ook liegen hoor. Niets hoeft, alles mag.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Mdk het volgende:
Ik vind die laatste 3 tshirts behoorlijk lelijk als ik eerlijk moet zijn.
¤ 190,-quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik echt geen mooie broek, was zeker ook nog best prijzig?
Dat magquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Mdk het volgende:
Ik vind die laatste 3 tshirts behoorlijk lelijk als ik eerlijk moet zijn.
quote:
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
het gaat ook niet om de prijs, het gaat er om dat je hem mooi vindquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Dit is een show topic (plaatjes)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Geweldige T-shirts zeg, vooral die van Rocky.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 80stees.com besteld
Via Ebay. Verkoper had er niet meerdere. Zijn in de winkels niet meer verkrijgbaar, helaas. Overhemd wordt overigens op Ebay ook bijna nooit (nieuw) aangeboden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
Wat zijn die nieuwe dieselbroeken lelijk zeg,... daar zie je er 13 van in een dozijn op straat (ook van andere merken)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezien
Stoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
mijn hippe zelf gemaakte berentrui![]()
(nevermind de vieze spiegel en... mij)
Gaaf zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Niet om je te plagen ofzo, maar het lijkt echt meer op een apentrui dan een berentrui.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef birdydontfly het volgende:
(niet over je polo hoor, leuk!)
over dat hierboven
Nu nog een keertje helemaal dichtgeritst laten zien natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Wat zie jij er schattig uit zeg..!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Vet plaaaatje!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Ik vind het best cool wat je hebt gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Stoere berentruiquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Iets met zo'n drakenvleugels is wel tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Is het helemaal zelfgemaakt, of gewoon ergens een vest gekocht en de ortjes erop gemaakt? Vind het wel een erg leuk idee eigenlijk....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
het was een onwijs groot vest echt 4 maten tegroot ofzo en die heb ik helemaal verbouwdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het helemaal zelfgemaakt, of gewoon ergens een vest gekocht en de ortjes erop gemaakt? Vind het wel een erg leuk idee eigenlijk....![]()
is voor een bruiloft dus blijft lekker saaiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wat saai zegGa je er nog iets mee doen?
Threadless, alleen is dit t-shirt momenteel uitverkocht geloof ik, maar er staan altijd wel leuke bij. En je hebt kans dat ie nog wel opnieuw geprint wordt. (oh, en wel mijn referral link gebruiken als je iets kooptquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:36 schreef birdydontfly het volgende:
oh! die is geweldig! waar haal je die vandaan?!![]()
Leuk shirtje en vest, beetje jammer van die BHquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef snopprinses het volgende:
shirtje
[afbeelding]
en vest
[afbeelding]
Maar een vest is ook om te combineren, zoals nu; roze-tint op huidskleur, ziet er idd een beetje flets uitkan natuurlijk ook door het kunstlicht komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Shirtje en BH (ook nieuw?) zijn leuk.
Vest is een beetje kleurloos, en dat ligt niet aan de roze kleur, hoe raar dit ook klinkt.
waar heb je het witte shirtje met de zwarte bolletjes gekocht? Die is echt liefquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:07 schreef snopprinses het volgende:
yea, op die foto ziet het ook iets kleurloos uit. Komt ook omdat ik er geen gekleurd shirtje onderaan heb..dan ziet het er al meteen anders uit.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk shirtje en vest, beetje jammer van die BH![]()
dat shirtje is blauw/groenig..ik heb helemaal niet gezegd dat het wit is..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Maar dat shirtje met die puntjes/balletjes lijkt wel heel licht groenig ipv wit of ligt dat echt aan mijn pc?
van de h&mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef Trifa het volgende:
[..]
waar heb je het witte shirtje met de zwarte bolletjes gekocht? Die is echt lief![]()
Lastig te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
nieuwe stone island trui gehaald
Hey ik ken die kamer..!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
En ik die katquote:
Dat zeg ik ook niet, maar iemand anders schreef datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat shirtje is blauw/groenig..ik heb helemaal niet gezegd dat het wit is..
klik hierquote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef djv het volgende:
T3rr0r waar heb je die t-shirts gekocht?ze zijn vet
grapsokquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je normaal niet die broek eronder draagt?
Waar heb je die gekocht? En hoeveel kostte het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef DonStefano het volgende:
brak fotootje; maar heb em vandaag gekocht en t is nu al mn allerfavorietste shirt!![]()
[afbeelding]
Met het embleem op je rechterarm?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Met het embleem op je rechterarm?
idd het is een spiegelfotoquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef Ben_Stiller het volgende:
[..]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef Ben_Stiller het volgende:
[..]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.![]()
oh een fatboyquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef gtsmrt het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Jas
[afbeelding]
broek
heb ik gezien op de site! die wil ik ook!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef JustBlaze het volgende:
Diesel Zathan. 149,95
[afbeelding]
Ben nog op zoek naar een korte jack, G-Star.. iemand suggesties?
Andere kontzakken dan op site. . .quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef JustBlaze het volgende:
Diesel Zathan. 149,95
[afbeelding]
Ben nog op zoek naar een korte jack, G-Star.. iemand suggesties?
Ben erg tevreden over die Diesel jeans. Denk dat ik me nog een paar in een andere kleur ga halen. Is het geld zeker waard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb ik gezien op de site! die wil ik ook!
edit: wat versta je onder korte jack?
Leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
\m/ (niet allemaal kleren, nou en)
Leuk dat linker shirtjequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke maat heb je van dit shirt, en wat heb je normaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Kussengevecht t-shirt.En nog twee andere, maar daar heb ik nog even geen foto van.
Ik zag bij de Score in Eindhoven een heel mooi Chasin' jack, maar die staat net weer niet op de site van Scorequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef JustBlaze het volgende:
[..]
Ben erg tevreden over die Diesel jeans. Denk dat ik me nog een paar in een andere kleur ga halen. Is het geld zeker waard.
Ik zoek iets ongeveer zoiets als jack:
[afbeelding]
[afbeelding]
Score had iets in die richting, maar de stof vond ik minder:
[afbeelding]
Misschien online iets dat als voorproefje kan dienen?
Volgens G-Star.nl is de officiele benaming: BUGGY EMBRO ART PANT 1/2 8149 376 250, RANKTWILL FADE, STONEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef musicvideocode het volgende:
iemand enig idee waar ik deze broek kan vinden en hoe deze heet?
[afbeelding]
Die broek is hard, hoeveel is ie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef mic_forever het volgende:
ik heb zown (soort) broek gezien bij de M@W
ALLEEN Groen dan geloof ik.
Voor verkooppunten even contact opnemen met:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Volgens G-Star.nl is de officiele benaming: BUGGY EMBRO ART PANT 1/2 8149 376 250, RANKTWILL FADE, STONE
Maar ik heb hem nog nergens in de winkel gezien.
Ik weet dat bij de collectie voor winter 2006 de broeken langer zijn geworden, meer richting lengtemaat 36. Maar ja moet je wel even wachten. Het is trouwens: "For all mankind". 7 is Seven geworden en dat zijn twee aparte merken. Maar ja dat is ook alleen in Europa, in de VS is het gewoon 7 for all mankind. Sorry niet boeiendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik wil binnenkort een 7 for all mankind broek kopen. Ik hoorde echter dat deze broeken erg "kort" vallen. En dus voor mensen die lang zijn niet echt te verkrijgen zijn. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben boven de 1,85M??
Boeiend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik weet dat bij de collectie voor winter 2006 de broeken langer zijn geworden, meer richting lengtemaat 36. Maar ja moet je wel even wachten. Het is trouwens: "For all mankind". 7 is Seven geworden en dat zijn twee aparte merken. Maar ja dat is ook alleen in Europa, in de VS is het gewoon 7 for all mankind. Sorry niet boeiend![]()
Waarom zou je er een wit shirt onder doen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Aurelium het volgende:
[afbeelding]
Wat ik combineer met een wit shirt eronder
Hmm nee ik vind hem niet mooi, gewoon weg te veel verschillende kleuren.quote:
Welk merk is dat? Ik herken het logo niet.quote:
WE (zie label)quote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welk merk is dat? Ik herken het logo niet.
ik vind het een beetje vrouwelijke broek, moest ook ff checken of je man of vrouw was, maar ik zou hem iig niet kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
ik kan er niets aan doen.. Ik vind het echt niet mooiquote:
Wat heeft mario dancing stage daar mee te makenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:52 schreef _SnoepHond het volgende:
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/26761_18010.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel (en Mario Dancing Stage)
Die Diesel broek van JustBlaze vindt ik wel kewlquote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vrouwelijke broek, moest ook ff checken of je man of vrouw was, maar ik zou hem iig niet kopen.
Omdat het nu nog te koud is om dat ding zonder long sleve eronder aan te trekken. Bovendien is het hip toch, een witte long sleve eronder?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Waarom zou je er een wit shirt onder doen?
Niet naar mijn mening, veel lui dragen het zo in de winter omdat ze zo hun zomerkleding kunnen dragen, bij gebrek aan winterkleding ofzo. Draag die polo gewoon in de zomer, in de winter truien en vesten enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Omdat het nu nog te koud is om dat ding zonder long sleve eronder aan te trekken. Bovendien is het hip toch, een witte long sleve eronder?
Ja, maar, stel dat je een heel mooi shirtje hebt, met korte mouwen. Je draagt hem heel graag, maar dat gaat dus niet in de winter. Alstie dan over een ander shirt of een blouse ofzo heenpast, en het staat leuk, waarom mag/kan dat dan niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Niet naar mijn mening, veel lui dragen het zo in de winter omdat ze zo hun zomerkleding kunnen dragen, bij gebrek aan winterkleding ofzo. Draag die polo gewoon in de zomer, in de winter truien en vesten enzo.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:30 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
hahah ik ben echt een kleuter
Wat? Mn hoofd? :pquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]eigenlijk wel een beetje zo
maar de foto laat je wel afvragen wat er buiten de randjes zit
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:40 schreef Stansfield het volgende:
Je hebt je spiegel een beetje schoongemaakt. Maar dat mag wel weer gebeuren zie ik.
Alleen jammer dat ik me niet aangesproken voelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
Altijd grappig om te zien die meisjes, van 11 tot 15 ofzo voelen ze zich te volwassen voor alles. En daarna doen ze juist meer kinderachtig.
Dan vraag ik me af waarom je reageert?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:02 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik me niet aangesproken voel![]()
omdat je het duidelijk tegen mij zei.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je reageert?
Je voelde je aangesproken hihi.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
omdat je het duidelijk tegen mij zei.
het gaat alleen totaal niet op in mijn geval, maar is goed hoor.
Die broekquote:Op zondag 19 maart 2006 16:52 schreef _SnoepHond het volgende:
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/26761_18010.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel (en Mario Dancing Stage)
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/13492_DSC00002.th.jpg]afbeelding][/URL]
Pimpalicious
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/19655_DSC00084.th.jpg]afbeelding][/URL]
DvsG![]()
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/15030_DSC00080.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/18954_DSC00083.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/11469_DSC00082.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/3080_DSC00081.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ook DvsG
heb ik gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:54 schreef birdydontfly het volgende:
Wat? Mn hoofd? :p
Kijk maar op het userphoto topic ofzo
http://www.looptroop.nu/shopquote:
Zielige patserquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef hydrah het volgende:
Vanmiddag even een voorproefje genomen op morgen en ben alvast wezen voorshoppen.
Voor de zomer alvast een linnen broek gekocht van GF Ferre,
[afbeelding]
Ook wat kleine dingen als ondergoed en een Cavalli shirt gekocht. Helaas geen foto's mogelijk aangezien camera kapot is zal proberen met fototoestel.
Morgen met een vriendin naar de PCH voor de grote inkopen.
Puike kleden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef hydrah het volgende:
Vanmiddag even een voorproefje genomen op morgen en ben alvast wezen voorshoppen.
Voor de zomer alvast een linnen broek gekocht van GF Ferre,
[afbeelding]
Ook wat kleine dingen als ondergoed en een Cavalli shirt gekocht. Helaas geen foto's mogelijk aangezien camera kapot is zal proberen met fototoestel.
en waar staat dat dan op een broek?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:04 schreef Longer het volgende:
een vraag aan de bekende onder de broekenlogo's
dit logo wat je wel eens op een broek ziet staan. Welk merk is dit?
http://img489.imageshack.us/my.php?image=naamloos998rp.jpg
Ik ga morgen én overmorgen naar de PCH voor de écht grote inkopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef hydrah het volgende:
Dat leer je nog wel na een half jaar fok!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Longer het volgende:
haha, nee sorrt voor mijn halfve tekst. Maar het is gewoon een teken op het label van de broek. dus op het plaatje waar het merk op staat.
khoop hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel na een half jaar fok!
Zit die pantalon niet heel strak? Op het gay-achtige af..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:06 schreef RobbertJan het volgende:
nieuwe jas voor lente:
http://www.xavierdelcour.(...)/pages/A38G3860.html
nieuwe pantalon:
http://www.yoox.com/item.asp?rr=1&cod10=360273181B&areaid=8, rlxte korting
Ik ga morgen gezellig winkelen met een vriendin, lunchen en daarna dineren ergens in een goed restaurant.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ga morgen én overmorgen naar de PCH voor de écht grote inkopen.
En dan volgende week weer.
Nu jij?
Da's wel heel veel moeite, en dan zeggen ze waarschijnlijk nog niet eens iets leuksquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef hydrah het volgende:
[..]
dus ik probeer ergens een camera te regelen.
Bedankt.quote:
Doet me denken aan Friends 511 TOW all the resolutions.. "Ross is wearing leather pants!"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zit die pantalon niet heel strak? Op het gay-achtige af..
hap hap hapquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef hydrah het volgende:
Als jij in je eentje inkopen doet daar dat mag je hier ook wel vermelden hoor wees maar niet bang, we hebben altijd al geweten dat je niet zo tegen gezelschap kan van andere mensen en daarom een sociale achterstand hebt opgelopen geeft je nog geen geldige reden om zo tof mogelijk te doen op een forum.
Ikea dekbedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vindt je dat shirt niet mooi dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef birdydontfly het volgende:
Mooie broek!
iknietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
vindt je dat shirt niet mooi dan?
Haha nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
omg, inderdaad zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef Casparovvv het volgende:dat is vragen om moeilijkheden LoggedIn.
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef birdydontfly het volgende:
Mooie broek!
150 o dat valt wel mee zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.
Koste zeker ook nog 150euro ofzo?
Von Dutch denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Longer het volgende:
haha, nee sorry voor mijn halve tekst. Maar het is gewoon een teken op het label van de broek. dus op het plaatje waar het merk op staat.
hierquote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hahaha dat shirt is cool
waar gehaalt?
Ik vind zelfs de broek niet mooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar had ik juist bewust voor gekozen, een "saaie" broekquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.
Koste zeker ook nog 150euro ofzo?
Esprit heeft vaak mooie polo's, maar ik wacht nog even tot de voorjaar echt begonnen is en er nieuw spul binnen is.quote:
Het nieuwe spul is nu toch echt wel binnen hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Esprit heeft vaak mooie polo's, maar ik wacht nog even tot de voorjaar echt begonnen is en er nieuw spul binnen is.
Op de site van Esprit zie ik nog niet zoveel nieuw spul..quote:Op zondag 26 maart 2006 21:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Het nieuwe spul is nu toch echt wel binnen hoor.
Vorige week de stad in geweest, en het nieuwe spul begint toch echt de overhand te nemen. Omdat ik zomerkleding zo moeilijk uit te zoeken vind en bijna niks leuk vind ga ik regelmatig maar eens kijken of er iets tussen hangt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de site van Esprit zie ik nog niet zoveel nieuw spul..
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moet je het geld voor die kleding bij elkaar sparen met je signature?
Zeer mooi spul!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee vind ook niks.. Reclame bord shirtquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
ikniet
vind m zeer onorigineel + saai + ziemijmerkdragen..
maar dat is mijn mening.
Is er weer een masters of hardcore feestje op komst??quote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Stealth-B2 het volgende:
[afbeelding]
nieuwe t-shirt
[afbeelding]
nieuwe broek, niet die broek maar wel zo'n kleurtje
[afbeelding]
nieuwe schoene
Waarvandaan? Mooi zeg! Classy!quote:Op maandag 27 maart 2006 08:55 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik van het weekend gekocht. Ik ben er blij mee.
Nergens staat dat de mensen die hier posten ook stijl hebben hoor!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Is er weer een masters of hardcore feestje op komst??
Das waar ja en daar is Stealth-B2 weer een goed voorbeeld van.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nergens staat dat de mensen die hier posten ook stijl hebben hoor!
Tijd voor een nieuw subforumquote:Op maandag 27 maart 2006 18:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Das waar ja en daar is Stealth-B2 weer een goed voorbeeld van.
Gelukkig wel zeg, ik baal altijd als ik iemand zie die iets aanheeft wat ik ook heb, ongeacht of ik het dan aanheb of niet. En op een of andere manier ziet datzelfde kleding stuk er heel anders uit bij iemand andersquote:Op maandag 27 maart 2006 22:23 schreef Stealth-B2 het volgende:
en bedankt,
iedereen heeft andere smaak van kleding.
de ene draagt dit en de ander dat.
Nee, maar een heuptasje wel want die zijn stoer!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:33 schreef Skv het volgende:
Is een portemonnee ook een kledingstuk?
Uh, waar de fok heb jij last van?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:01 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Nee, maar een heuptasje wel want die zijn stoer!![]()
Ik zal wel geen foto plaatsen van mijn portemonneequote:
Wat is dus altijd vreemd vind, je maakt zelf de foto, en je plaatst de foto ook nog eens zelf.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Nieuw shirt van Boss
[afbeelding]
Nieuw vest van Boss
Beetje gare foto's maargoed.
Euh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:05 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Wat is dus altijd vreemd vind, je maakt zelf de foto, en je plaatst de foto ook nog eens zelf.
Waarom zet je er dan bij dat het een gare foto is? Dat is gewoon een verkapte poging om naar complimenten te vissen IMO![]()
Euh jaquote:
Haha, bedankt!quote:Op maandag 3 april 2006 21:35 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat een lief rokjeleuk ook voor op de fiets
![]()
dat.. shirtis ook leuk
past perfect bij elkaar
Haha SKV je krijgt een zuiphoofd als ik deze foto's vergelijk met je fotoboek..!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh?
Het zijn telefoon-foto's. Dus beetje gare kwaliteit.
En dan aas ik op complimenten?
Als ik een goede digitale camera had had ik ze daar wel mee gemaakt, en die opmerking achterwege gelaten..
Is dat een nieuwe kleur polo? Die heb ik nog nooit ergens gezien, mooi!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dan lichtblauw)
[afbeelding]
(esprit)
Goh... binnenkort eens shoppen met mn vriend en hem lief richting de schappen met deze kleding duwenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
Nope ik heb deze kleur vorig jaar gekocht, dus hij bestaat al een tijdje!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe kleur polo? Die heb ik nog nooit ergens gezien, mooi!
Mooi!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Breemz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dan lichtblauw)
[afbeelding]
(esprit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |