Ik ga morgen én overmorgen naar de PCH voor de écht grote inkopen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef hydrah het volgende:
Morgen met een vriendin naar de PCH voor de grote inkopen.
Dat leer je nog wel na een half jaar fok!quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Longer het volgende:
haha, nee sorrt voor mijn halfve tekst. Maar het is gewoon een teken op het label van de broek. dus op het plaatje waar het merk op staat.
khoop hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat leer je nog wel na een half jaar fok!
Zit die pantalon niet heel strak? Op het gay-achtige af..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:06 schreef RobbertJan het volgende:
nieuwe jas voor lente:
http://www.xavierdelcour.(...)/pages/A38G3860.html
nieuwe pantalon:
http://www.yoox.com/item.asp?rr=1&cod10=360273181B&areaid=8, rlxte korting
Ik ga morgen gezellig winkelen met een vriendin, lunchen en daarna dineren ergens in een goed restaurant.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik ga morgen én overmorgen naar de PCH voor de écht grote inkopen.
En dan volgende week weer.
Nu jij?
Da's wel heel veel moeite, en dan zeggen ze waarschijnlijk nog niet eens iets leuksquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef hydrah het volgende:
[..]
dus ik probeer ergens een camera te regelen.
Bedankt.quote:
Doet me denken aan Friends 511 TOW all the resolutions.. "Ross is wearing leather pants!"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zit die pantalon niet heel strak? Op het gay-achtige af..
hap hap hapquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef hydrah het volgende:
Als jij in je eentje inkopen doet daar dat mag je hier ook wel vermelden hoor wees maar niet bang, we hebben altijd al geweten dat je niet zo tegen gezelschap kan van andere mensen en daarom een sociale achterstand hebt opgelopen geeft je nog geen geldige reden om zo tof mogelijk te doen op een forum.
Ikea dekbedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:08 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
\m/ (niet allemaal kleren, nou en)
vindt je dat shirt niet mooi dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef birdydontfly het volgende:
Mooie broek!
iknietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
vindt je dat shirt niet mooi dan?
Haha nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
omg, inderdaad zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:23 schreef Casparovvv het volgende:dat is vragen om moeilijkheden LoggedIn.
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef birdydontfly het volgende:
Mooie broek!
150 o dat valt wel mee zeg.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.
Koste zeker ook nog 150euro ofzo?
Von Dutch denk ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Longer het volgende:
haha, nee sorry voor mijn halve tekst. Maar het is gewoon een teken op het label van de broek. dus op het plaatje waar het merk op staat.
hierquote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hahaha dat shirt is cool
waar gehaalt?
Ik vind zelfs de broek niet mooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar had ik juist bewust voor gekozen, een "saaie" broekquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Vind dat eerlijk gezegd wel meevallen, beetje een std 'saaie' broek.
Koste zeker ook nog 150euro ofzo?
Esprit heeft vaak mooie polo's, maar ik wacht nog even tot de voorjaar echt begonnen is en er nieuw spul binnen is.quote:
Het nieuwe spul is nu toch echt wel binnen hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Esprit heeft vaak mooie polo's, maar ik wacht nog even tot de voorjaar echt begonnen is en er nieuw spul binnen is.
Op de site van Esprit zie ik nog niet zoveel nieuw spul..quote:Op zondag 26 maart 2006 21:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Het nieuwe spul is nu toch echt wel binnen hoor.
Vorige week de stad in geweest, en het nieuwe spul begint toch echt de overhand te nemen. Omdat ik zomerkleding zo moeilijk uit te zoeken vind en bijna niks leuk vind ga ik regelmatig maar eens kijken of er iets tussen hangt.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op de site van Esprit zie ik nog niet zoveel nieuw spul..
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Moet je het geld voor die kleding bij elkaar sparen met je signature?
Zeer mooi spul!quote:Op zondag 26 maart 2006 21:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee vind ook niks.. Reclame bord shirtquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:10 schreef Fatality het volgende:
[..]
ikniet
vind m zeer onorigineel + saai + ziemijmerkdragen..
maar dat is mijn mening.
Is er weer een masters of hardcore feestje op komst??quote:Op maandag 27 maart 2006 16:39 schreef Stealth-B2 het volgende:
[afbeelding]
nieuwe t-shirt
[afbeelding]
nieuwe broek, niet die broek maar wel zo'n kleurtje
[afbeelding]
nieuwe schoene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |