Absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dat is een pentax optio s50 toch?
Dank je! Nee, 't vestje is wel van Isabel Marant, 't hemdje van Thomas Burberry.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:49 schreef Cheesecake het volgende:
Mooi, heel erg mooi, Seauphie. Zijn beide shirtjes van Etoile (Isabel Marant)? Schoenen zijn ook heel liefWaar heb je alles gekocht als ik vragen mag?
Ben ik ook wel benieuwd naar! Is een erg leuk topje Snopprinsesquote:Op zondag 5 maart 2006 11:46 schreef ennuik het volgende:
@ snopprinses :
Als ik zo vrij mag zijn: waar heb je dat zwarte strapless shirtje in de OP vandaan? Ben al tijden op zoek maar het blijkt dat ik vanalles zie, behalve simpele shirtjes. Of kom ik gewoon in de verkeerde winkels?
oh vertel, meneer de expert. Ik heb er nu een voor mijn neus liggen, en het zou heel goed kunnenquote:
Dan moet je nodig een bril kopen. De Pentax Optio S50 ziet er veel anders uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
oh vertel, meneer de expert. Ik heb er nu een voor mijn neus liggen, en het zou heel goed kunnen
Het vest uit de OP is er ook in het groen en in het bruin ipv wit. De strepen zijn dan ook andere kleuren. Heb 'm hier in Nederland nog niet gezien.
Tuurlijk niet, maar het commentaar hier op Fok! ben ik wel gewend, vandaar dat ik het voor probeerde te zijn, maar helaas komt er nog een hele discussie op gang.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben ook regelmatig in het roze, maar het gaat er toch niet om wat andere mensen van je kleding vinden?
je hebt gelijk, spiegelbeeldquote:Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Dan moet je nodig een bril kopen. De Pentax Optio S50 ziet er veel anders uit.
[afbeelding]
Zowel de optische zoeker als de flitser staan op een ander plek.
Helemaal niets mis met roze maar is dit hemd niet wat aan de grote kant?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb die foto ongeveer gemaakt nadat jij dit zei, maar ik kon niet eerder op mijn ftp![]()
Maar hier ben ik dus alsnog, let niet op mijn haar, ik moest vanochtend door de regen/sneeuw en wind fietsen.
[afbeelding]
So what's the verdict, GAY of OKEE?
Leuke dingetjes weer, maar dat zijn we wel van je gewendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:22 schreef Seauphie het volgende:
Ik ging voor 'n sjaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's:quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
JeejGister een broek en shirt gekocht, vandaag een verlaatte winterjas, omdat me vorige jas kapot was ( de rits dan)
Foto's komen morgen![]()
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De foto's:
Broek van JC Rags:
[afbeelding]
Langemouwen shirt van Gstar:
[afbeelding]
Uiterverkoopaanbieding winterjas van Chasin![]()
[afbeelding]
ZO
Inderdaad. Zoiets zoek ik ook nog voor volgend jaar. Die van dit jaar is iets te koud en houdt het niet lang meer vol.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?
ik ben nu op schoolquote:Op maandag 6 maart 2006 10:38 schreef WesleyW het volgende:
[..]
Leuke jas, kan je ook een foto van de achterkant maken? Waar gekocht en hoe duur?
vind 'm niet bijzonder mooi. daar zou ik niet lang naar gaan zoekenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
Het borstzakje is gescheurdquote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
Valt wel mee toch? Misschien komt dat doordat ik die foto moet maken en ik heb nu eenmaal dunne armen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef wh00t het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met roze maar is dit hemd niet wat aan de grote kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |