Zijn de mouwen dan niet een beetje te lang?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Misschien komt dat doordat ik die foto moet maken en ik heb nu eenmaal dunne armen.
Ik vind die ritsen zo lelijk. . .quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuw Diesel broekje gehaald:
[afbeelding]
.
Dat maakt de broek juist zo mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik vind die ritsen zo lelijk. . .
Inderdaad, alleen zit de achterkant van de spijkerbroek zo hoog, dat vind ik persoonlijk weer wat minder mooi, maar ja, schijnt weer in de mode te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:28 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat maakt de broek juist zo mooi.![]()
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezienquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef new_born89 het volgende:
[..]
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezien![]()
Daar heb ik hem ook gekocht, lol.quote:
Ach, ik mag niet klagen voor dat bedrag (normaal 220, nu 75quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Die onderste broek had had ik trouwens ook gepast, maar die vond ik toch wat minder.
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Shiit, straks loopt heel Lelystad in die broeken.
Nee, ik vond ze ook zeer netjes geprijst.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef new_born89 het volgende:
[..]
Ach, ik mag niet klagen voor dat bedrag (normaal 220, nu 75)
Sorry maar dit vind ik echt geen mooie broek, was zeker ook nog best prijzig?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
Je mag ook liegen hoor. Niets hoeft, alles mag.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Mdk het volgende:
Ik vind die laatste 3 tshirts behoorlijk lelijk als ik eerlijk moet zijn.
¤ 190,-quote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Sorry maar dit vind ik echt geen mooie broek, was zeker ook nog best prijzig?
Dat magquote:Op maandag 6 maart 2006 21:11 schreef Mdk het volgende:
Ik vind die laatste 3 tshirts behoorlijk lelijk als ik eerlijk moet zijn.
quote:
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
het gaat ook niet om de prijs, het gaat er om dat je hem mooi vindquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Dit is een show topic (plaatjes)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Geweldige T-shirts zeg, vooral die van Rocky.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 80stees.com besteld
Via Ebay. Verkoper had er niet meerdere. Zijn in de winkels niet meer verkrijgbaar, helaas. Overhemd wordt overigens op Ebay ook bijna nooit (nieuw) aangeboden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
Wat zijn die nieuwe dieselbroeken lelijk zeg,... daar zie je er 13 van in een dozijn op straat (ook van andere merken)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[afbeelding]
.
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezien
Stoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
mijn hippe zelf gemaakte berentrui![]()
(nevermind de vieze spiegel en... mij)
Gaaf zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Niet om je te plagen ofzo, maar het lijkt echt meer op een apentrui dan een berentrui.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef birdydontfly het volgende:
(niet over je polo hoor, leuk!)
over dat hierboven
Nu nog een keertje helemaal dichtgeritst laten zien natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Wat zie jij er schattig uit zeg..!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Vet plaaaatje!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Ik vind het best cool wat je hebt gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Stoere berentruiquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Iets met zo'n drakenvleugels is wel tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |