quote:
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:19 schreef odb het volgende:
Nieuw (Oude collectie) Dsquared2 overhemd. Lang naar gezocht, eindelijk gevonden...![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
het gaat ook niet om de prijs, het gaat er om dat je hem mooi vindquote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Dit is een show topic (plaatjes)quote:Op maandag 6 maart 2006 23:45 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb een broek van ¤50,- gekocht en dat vind ik al duur zat
Geweldige T-shirts zeg, vooral die van Rocky.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef seto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 80stees.com besteld
Via Ebay. Verkoper had er niet meerdere. Zijn in de winkels niet meer verkrijgbaar, helaas. Overhemd wordt overigens op Ebay ook bijna nooit (nieuw) aangeboden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Das een mooie blouse van Dsquared2. Jammer dat dat scheurtje in dat zakje daar houd ik niet van. Waar heb je die gehaald en hadden ze nog meer maten en welke prijs in de uitverkoop?
Wat zijn die nieuwe dieselbroeken lelijk zeg,... daar zie je er 13 van in een dozijn op straat (ook van andere merken)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuw Diesel broekje gehaald:
[afbeelding]
.
die heb ik in de uitverkoop voor 75 euro gezien
Stoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
mijn hippe zelf gemaakte berentrui![]()
(nevermind de vieze spiegel en... mij)
Gaaf zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Niet om je te plagen ofzo, maar het lijkt echt meer op een apentrui dan een berentrui.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:00 schreef birdydontfly het volgende:
(niet over je polo hoor, leuk!)
over dat hierboven
Nu nog een keertje helemaal dichtgeritst laten zien natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Wat zie jij er schattig uit zeg..!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Vet plaaaatje!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Als ik zin heb wel
Twee nieuwe shirtjes!
[afbeelding]
Ik vind het best cool wat je hebt gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Stoere berentruiquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Iets met zo'n drakenvleugels is wel tof.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:02 schreef birdydontfly het volgende:
er komt nog een dino trui aan (dus met soort stekels over de hele rug)
en een roze met bunny ears
maar idd vleugeltjes is ook een heel leuk idee!
alleen eens kijken hoe ik dat ga doen
Is het helemaal zelfgemaakt, of gewoon ergens een vest gekocht en de ortjes erop gemaakt? Vind het wel een erg leuk idee eigenlijk....quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:25 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
het was een onwijs groot vest echt 4 maten tegroot ofzo en die heb ik helemaal verbouwdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is het helemaal zelfgemaakt, of gewoon ergens een vest gekocht en de ortjes erop gemaakt? Vind het wel een erg leuk idee eigenlijk....![]()
is voor een bruiloft dus blijft lekker saaiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:17 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wat saai zegGa je er nog iets mee doen?
Threadless, alleen is dit t-shirt momenteel uitverkocht geloof ik, maar er staan altijd wel leuke bij. En je hebt kans dat ie nog wel opnieuw geprint wordt. (oh, en wel mijn referral link gebruiken als je iets kooptquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:36 schreef birdydontfly het volgende:
oh! die is geweldig! waar haal je die vandaan?!![]()
Leuk shirtje en vest, beetje jammer van die BHquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:25 schreef snopprinses het volgende:
shirtje
[afbeelding]
en vest
[afbeelding]
Maar een vest is ook om te combineren, zoals nu; roze-tint op huidskleur, ziet er idd een beetje flets uitkan natuurlijk ook door het kunstlicht komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Shirtje en BH (ook nieuw?) zijn leuk.
Vest is een beetje kleurloos, en dat ligt niet aan de roze kleur, hoe raar dit ook klinkt.
waar heb je het witte shirtje met de zwarte bolletjes gekocht? Die is echt liefquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:07 schreef snopprinses het volgende:
yea, op die foto ziet het ook iets kleurloos uit. Komt ook omdat ik er geen gekleurd shirtje onderaan heb..dan ziet het er al meteen anders uit.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk shirtje en vest, beetje jammer van die BH![]()
dat shirtje is blauw/groenig..ik heb helemaal niet gezegd dat het wit is..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.
Maar dat shirtje met die puntjes/balletjes lijkt wel heel licht groenig ipv wit of ligt dat echt aan mijn pc?
van de h&mquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef Trifa het volgende:
[..]
waar heb je het witte shirtje met de zwarte bolletjes gekocht? Die is echt lief![]()
Lastig te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
nieuwe stone island trui gehaald
Hey ik ken die kamer..!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
En ik die katquote:
Dat zeg ik ook niet, maar iemand anders schreef datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat shirtje is blauw/groenig..ik heb helemaal niet gezegd dat het wit is..
klik hierquote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef djv het volgende:
T3rr0r waar heb je die t-shirts gekocht?ze zijn vet
grapsokquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:47 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je normaal niet die broek eronder draagt?
Waar heb je die gekocht? En hoeveel kostte het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef DonStefano het volgende:
brak fotootje; maar heb em vandaag gekocht en t is nu al mn allerfavorietste shirt!![]()
[afbeelding]
Met het embleem op je rechterarm?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:41 schreef ArnhemCasual het volgende:
[afbeelding]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Met het embleem op je rechterarm?
idd het is een spiegelfotoquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef Ben_Stiller het volgende:
[..]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:55 schreef Ben_Stiller het volgende:
[..]
Nee, op zn linkerarm. Als je iemand wil uitlachen, doe het dan wel goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |