Welke maat heb je van dit shirt, en wat heb je normaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Kussengevecht t-shirt.En nog twee andere, maar daar heb ik nog even geen foto van.
Ik zag bij de Score in Eindhoven een heel mooi Chasin' jack, maar die staat net weer niet op de site van Scorequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef JustBlaze het volgende:
[..]
Ben erg tevreden over die Diesel jeans. Denk dat ik me nog een paar in een andere kleur ga halen. Is het geld zeker waard.
Ik zoek iets ongeveer zoiets als jack:
[afbeelding]
[afbeelding]
Score had iets in die richting, maar de stof vond ik minder:
[afbeelding]
Misschien online iets dat als voorproefje kan dienen?
Volgens G-Star.nl is de officiele benaming: BUGGY EMBRO ART PANT 1/2 8149 376 250, RANKTWILL FADE, STONEquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:39 schreef musicvideocode het volgende:
iemand enig idee waar ik deze broek kan vinden en hoe deze heet?
[afbeelding]
Die broek is hard, hoeveel is ie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:56 schreef mic_forever het volgende:
ik heb zown (soort) broek gezien bij de M@W
ALLEEN Groen dan geloof ik.
Voor verkooppunten even contact opnemen met:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Volgens G-Star.nl is de officiele benaming: BUGGY EMBRO ART PANT 1/2 8149 376 250, RANKTWILL FADE, STONE
Maar ik heb hem nog nergens in de winkel gezien.
Ik weet dat bij de collectie voor winter 2006 de broeken langer zijn geworden, meer richting lengtemaat 36. Maar ja moet je wel even wachten. Het is trouwens: "For all mankind". 7 is Seven geworden en dat zijn twee aparte merken. Maar ja dat is ook alleen in Europa, in de VS is het gewoon 7 for all mankind. Sorry niet boeiendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik wil binnenkort een 7 for all mankind broek kopen. Ik hoorde echter dat deze broeken erg "kort" vallen. En dus voor mensen die lang zijn niet echt te verkrijgen zijn. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben boven de 1,85M??
Boeiend.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:24 schreef itsontoday het volgende:
[..]
Ik weet dat bij de collectie voor winter 2006 de broeken langer zijn geworden, meer richting lengtemaat 36. Maar ja moet je wel even wachten. Het is trouwens: "For all mankind". 7 is Seven geworden en dat zijn twee aparte merken. Maar ja dat is ook alleen in Europa, in de VS is het gewoon 7 for all mankind. Sorry niet boeiend![]()
Waarom zou je er een wit shirt onder doen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:09 schreef Aurelium het volgende:
[afbeelding]
Wat ik combineer met een wit shirt eronder
Hmm nee ik vind hem niet mooi, gewoon weg te veel verschillende kleuren.quote:
Welk merk is dat? Ik herken het logo niet.quote:
WE (zie label)quote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Welk merk is dat? Ik herken het logo niet.
ik vind het een beetje vrouwelijke broek, moest ook ff checken of je man of vrouw was, maar ik zou hem iig niet kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nieuw Diesel broekje gehaald:
[afbeelding]
.
ik kan er niets aan doen.. Ik vind het echt niet mooiquote:
Wat heeft mario dancing stage daar mee te makenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:52 schreef _SnoepHond het volgende:
[[url=http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/26761_18010.th.jpg]afbeelding][/URL]
Diesel (en Mario Dancing Stage)
Die Diesel broek van JustBlaze vindt ik wel kewlquote:Op zondag 19 maart 2006 17:14 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
ik vind het een beetje vrouwelijke broek, moest ook ff checken of je man of vrouw was, maar ik zou hem iig niet kopen.
Omdat het nu nog te koud is om dat ding zonder long sleve eronder aan te trekken. Bovendien is het hip toch, een witte long sleve eronder?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Waarom zou je er een wit shirt onder doen?
Niet naar mijn mening, veel lui dragen het zo in de winter omdat ze zo hun zomerkleding kunnen dragen, bij gebrek aan winterkleding ofzo. Draag die polo gewoon in de zomer, in de winter truien en vesten enzo.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Omdat het nu nog te koud is om dat ding zonder long sleve eronder aan te trekken. Bovendien is het hip toch, een witte long sleve eronder?
Ja, maar, stel dat je een heel mooi shirtje hebt, met korte mouwen. Je draagt hem heel graag, maar dat gaat dus niet in de winter. Alstie dan over een ander shirt of een blouse ofzo heenpast, en het staat leuk, waarom mag/kan dat dan niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Niet naar mijn mening, veel lui dragen het zo in de winter omdat ze zo hun zomerkleding kunnen dragen, bij gebrek aan winterkleding ofzo. Draag die polo gewoon in de zomer, in de winter truien en vesten enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |