quote:
Ik ben ex-militair.quote:
Dat lijkt me wel wat idd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef blackbully het volgende:
investeren?
wat denk je van fuseren?
kan makkelijk 2 shoots tegelijk doen met de spullen alleen mis ik 2 handen en 1 camera.
hoelang duurd een shoot? 1 uur? kunnen we 500 per uur verdienen. 4000 per dag. lijkt me redelijk
is goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat idd.
Dit weekend zullen we het er wel ff over hebben
yep hebben plannenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef RonaldV het volgende:
En weer door vanaf hier
Wie hebben er allemaal plannen voor lente-shoots?
Jij bent de fotograaf dus jij MOET meequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef blackbully het volgende:
ik mag niet mee denk ik.
of is het een verrassing?
un halvequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
Hoe ver zitten jullie van elkaar af? 2 meter?
Ik denk dat het ongeveer deegroller-afstand + veiligheidsmarge voor BBquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
Hoe ver zitten jullie van elkaar af? 2 meter?
deegroller?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer deegroller-afstand + veiligheidsmarge voor BB![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
deegroller?
ik ben banger voor onze garde hoor.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Daar ga jij ook nog kennis mee maken![]()
En dan vooral van die oudere camera's nemen met zo'n motorwinder eronderquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Mwah, met 6 schutters kunnen we aardig wat herrie produceren
ik maak hier uit op dat je mee gaat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondBen net mijn bed weer uit
[..]
En dan vooral van die oudere camera's nemen met zo'n motorwinder eronder![]()
Helaasquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef blackbully het volgende:
ik maak hier uit op dat je mee gaat?![]()
Ik heb vandaag tot op heden effectief 2 uur buiten mijn bed gebivakkeerd geloof ikquote:of nog teziek en tedruk?![]()
psssst, thalys = tgvquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Disney heimwee.
En ik zie elke fucking dag een thalys langsrijden, tussen Den Haag en Rotterdam.
Oké, de foto is een TGV, maar die rijden er ook naartoe, vanaf Brussel.
Erger nog: Thalys is een tweedehands 1e generatie TGV.quote:
Over welke serie heb je het? De PBKA of PBA?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Erger nog: Thalys is een tweedehands 1e generatie TGV.
Ow god, ik tref een treinengekquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Over welke serie heb je het? De PBKA of PBA?![]()
Wat offtopic gelul wat ik interessant vind, ook op de zieke dag
quote:
Severe cafeine shortage...quote:
quote:
Je bent pas nog geweestquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Disney heimwee.
En ik zie elke fucking dag een thalys langsrijden, tussen Den Haag en Rotterdam.
Oké, de foto is een TGV, maar die rijden er ook naartoe, vanaf Brussel.
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow god, ik tref een treinengek
Ik kan me herinneren dat toen de Thalys in Nederland werd gepresenteerd er melding werd gemaakt van het feit dat het opgeknapte 1e generatie TGVs waren. Welke serie dat is: geen idee.
Ik heb continu plannen voor shoots. De lente kan me verder gestolen worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef RonaldV het volgende:
En weer door vanaf hier
Wie hebben er allemaal plannen voor lente-shoots?
Way too much informationquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey een heel oninteressant verhaal over treintjes
Ow, in dat geval kan het nog veel simpeler: de eerste serie TGVs was vierkant. Ze reden op de lijn Parijs-Lyon. Dat zijn de treinen die nu als Thalys dienst doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.
Overigens zijn de 2 series heel makkelijk uit elkaar te houden: de eerste serie is veel vierkanter dan de tweede serie. Volgende keer dus erg goed opletten als je in de buurt van het spoor bent!
ik vond de Sud-Est echt spuuglelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.
Overigens zijn de 2 series heel makkelijk uit elkaar te houden: de eerste serie is veel vierkanter dan de tweede serie. Volgende keer dus erg goed opletten als je in de buurt van het spoor bent!
Als je ze naast elkaar zet zul je zien dat ze qua uiterlijk alleen in de verf verschillen. de echte verschillen zitten onderhuids, maar dat kan ook haast niet anders, er zit bijna 10 jaar verschil in techniek tussen de Sud-Est en de Atlantique. En als ik het destijds goed begreep hebben wij gemoderniseerde Sud-Ests (maar er zou best Atlantique techniek ingestopt kunnen zijn).quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vond de Sud-Est echt spuuglelijk
[afbeelding]
de Atlantique daarentegen
[afbeelding]
Daar heb ik nogeens 3 uur in gezeten toen er in 1989 op Utrecht CS een grote manifestatie was ter gelegenheid van 150 jaar NS
Thalys in de vorm van een TGV-Atlantique (2G dus):
[afbeelding]
ICE en afgeleiden vind ik dus haske lelijkquote:
mis je d'r een beetje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kleintje het volgende:
ik zit te twijfelen....
zal ik zwaaien???/
Zal ik roepen dat ik voorlopig geen model ben omdat ik ziek ben?
Of zal ik gewoon geen Sara spelen?
---> klaagbaakquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kleintje het volgende:
ik zit te twijfelen....
zal ik zwaaien???/
Zal ik roepen dat ik voorlopig geen model ben omdat ik ziek ben?
Of zal ik gewoon geen Sara spelen?
niks hoor.quote:
tja dat krijg je met die sub-fora waar je nooit komtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ach ja, die haal ik altijd door elkaar
Nu nog het onderwerpen stem topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik heb net de 2 beloofde showcases bekeken, en het was de moeite waard
Is die er dan? ff kijken...quote:
je kan ook overdrijven he.quote:
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Zo, gestemd...beweging hebben we al gehad, sensualiteit geeft weer hele discussies, ik houd niet van donker, paaseiland kom ik voorlopig niet, dus dat was snel kiezen.
Je vergeet de ©quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dus![]()
zal ik het dan maar zeggenWat een rukonderwerpen
quote:
K-man toch? Dat heb je verdrongenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je hebt helemaal gelijk
Wiens copyright was het ook al weer
![]()
Aangepastquote:
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb nog zo gevraagd of mensen onderwerpjes wilden aandragen. Maar nee hoor, klagen klagen klagen...echt hollanders. Volgende keer dat ik win ga ik klagen als 1 van mijn onderwerpen nomineren
En nog voldoende gemotiveerd ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezen
goed he? en dat zo laat op de avondquote:
Tijd om ALLES los te koppelen en naar bed te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
oow..lekker...krijg net een stroom piek en meteen hoor ik onweer
dat gaat leuk worden
Yeps.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Mauro heeft vanavond gehoord dat ik nog steeds megabitch kan zijn... HEERLIJK
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan er iemand 1000 euro gebruiken?
Er is 1000 euro uitgeloofd voor mijn alter-ego.
Volledige naam van mijn alter-ego: Chantal...
en wat is de catch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
1000 euro is altijd handigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
welcome to the clubquote:
ik probeer alleen maar die 1000 euro te verdienenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
en het ging zo lang goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopicquote:
Vandaar dat de mod veel harder mept in de SC dan echt nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopic![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
oww showcase... ff kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
ik zit weer eens ingevrorenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
3 cm sneeuw en cam ligt potverdorie thuis
nu maar een paar pics gemaakt met telefoon
hihiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:45 schreef ableton het volgende:
[..]
ik zit weer eens ingevrorenkutwoonboot
![]()
ja precies, dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je geen bezemsteel om het ijs rond de boot los te porren?
Of een schop?
Jawel maar dat is een enorm kutwerk want dan moet ik op een half zinkend vlot de boot rondquote:
Dan krijgt hij hem wel van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, wij bespreken het wel ff via msn!
Verder is Eefje happy!
Eind van het gestalk van haar eigen ex is in zicht. Kan voor mij waardevolle spullen bij hem ophalen.
Manuel... als je nog meeleest... tnx (nee, een kus gaat te ver)
Als je hier naar buiten kijkt kan ik het me nauwelijks voorstellen dat alleen hier sneeuw ligt, toch zeker 5-10 cm voor de deurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Geen sneeuwvlokje te zien hier...
Of een gasbrander.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je geen bezemsteel om het ijs rond de boot los te porren?
Of een schop?
Ik had de laatstequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of een gasbrander.![]()
Ik ben vandaag de accu's van mijn camera aan het leegtrekken. En vanavond en morgen weer opladen. frisse start maken.. @Mauro, weet jij of ze bij de Mediamarkt nog zo'n Imagetank hebben?![]()
kinderbedje + skates + wasmachine... hij doet mee aan de red-bull zeepkisten racequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is een complete huisraad kwijtgeraakt aan een ex, inclusief kinderbedjes, (hij had zelf geen kids) wasmachine, MIJN skates (wat moet hij daar nou mee)etc.etc.
Wat is dat toch met al die vervelende exen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ow altijd fijn die exen die je spullen niet terug willen geven
* Puckzzz is een complete huisraad kwijtgeraakt aan een ex, inclusief kinderbedjes, (hij had zelf geen kids) wasmachine, MIJN skates (wat moet hij daar nou mee)etc.etc.
heel gezellig, toen ik toch plotseling op kwam dagen om op zijn minst mijn fotoboeken e.d. op te halen belde hij de politie. Die hebben hem het huis in gecommandeerd en mij geholpen met een paar spulletjeszielige jankerd
En leen nooit meer je gezamelijke spullen uit aan je ex..... Ik mocht choffer meer dan een half jaar wachten toto ze m'n muziek cd's en foto's weer terug bracht..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ow altijd fijn die exen die je spullen niet terug willen geven
heel gezellig, toen ik toch plotseling op kwam dagen om op zijn minst mijn fotoboeken e.d. op te halen belde hij de politie. Die hebben hem het huis in gecommandeerd en mij geholpen met een paar spulletjeszielige jankerd
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef ableton het volgende:
[..]
kinderbedje + skates + wasmachine... hij doet mee aan de red-bull zeepkisten race![]()
ik ben met mijn paps mijn spullen gaan halenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die vervelende exen?
Ik snap dat niet dat iemand zo vervelend kan doen. Het enige wat je er mee zou kunnen bereiken is totale weerzin.
Butt.... Nou ik bestel dan wel ééntje binnenkort.. Was niet helemaal tevreden over de review in de Zoom.nl, maar ik heb via het forum van Zoom wel een link naar een online winkel gevonden.quote:
en voor welke ga je dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Butt.... Nou ik bestel dan wel ééntje binnenkort.. Was niet helemaal tevreden over de review in de Zoom.nl, maar ik heb via het forum van Zoom wel een link naar een online winkel gevonden.
Iemand moet het werk toch doen? IK doe iig verrekte weinig vandaag en ga lekker om 12.30 naar huisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef Re het volgende:
morguh![]()
meetings tot 7 uur vanavond... leuk begin van het weekeind
Ik heb de simpelste oplossing: ik heb geen exen.quote:
Met bitterballen enzo! en natuurlijk een behoorlijke gratificatiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iemand moet het werk toch doen? IK doe iig verrekte weinig vandaag en ga lekker om 12.30 naar huis
vriend is 12 en een half jaar in dienst dus hebben we zo'n fijne shindig met de directie en alles enzoJoepie
![]()
Ik denk een Vosonic. Maar weet nog niet welke..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
en voor welke ga je dan?
t was niet echt een review in zoom vond ik , meer een opsomming van welke er zijn
owja gratis vreten en 1 biertje op kosten van de baasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:06 schreef ableton het volgende:
![]()
[..]
Met bitterballen enzo! en natuurlijk een behoorlijke gratificatie![]()
bijna puckzzzquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Kom op mensen! Ik verveel me suf! is het al bijna half 1?
Hey Puckzzz...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Kom op mensen! Ik verveel me suf! is het al bijna half 1?
Die net S&G genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef prupke het volgende:
[..]
bijna puckzzz
zeg heb je de jurk gezien in de showcase van mij??
die jurk wil ik gebruiken voor in de ardennen (moet er dan wel ff de ribbels uitstrijken )
Redelijk wat Noordelijke Fottersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Puckzzz...Verveel je je meiske? Tis wat.
Waaom kom je binnenkort niet een keer weer naar het Noorden voor een koffiebreak en meet met ons FOT-ers.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef prupke het volgende:
[..]
bijna puckzzz
zeg heb je de jurk gezien in de showcase van mij??
die jurk wil ik gebruiken voor in de ardennen (moet er dan wel ff de ribbels uitstrijken )
Puckzzz is er stil van.quote:
daar kom ik wel even op terug na de Ardennen meetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz is er stil van.![]()
Zo eng zijn wij toch niet Puckzzz![]()
![]()
Yeahhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]was het eerste wat ik dacht, hele mooie pon
whehehe ruzie maken met een klant op een nette manier over de mail is leukik kan dat heel goed
nu mag ik hem vertellen dattie die boxen in zijn reet mag steken van de baas
*Note to self: Bos bloemen meenemen voor Puckzzzquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar kom ik wel even op terug na de Ardennen meet
Is dat een hint..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb zoveel water gedronken voor ik naar bed ging, en nog heb ik hoofdpijn...
Wisten jullie trouwens dat er in september 2004 al een heel erg geslaagde Groningen meet geweest is?* Sub was erbij!
nope!quote:
En voor haar vriendinnetjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Note to self: Bos bloemen meenemen voor Puckzzz![]()
Melden is toegevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft ook een kater, maar ik ben stoer en geef het lekker niet toe
--> PUBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb zoveel water gedronken voor ik naar bed ging, en nog heb ik hoofdpijn...
Wisten jullie trouwens dat er in september 2004 al een heel erg geslaagde Groningen meet geweest is?* Sub was erbij!
En dan ook nog voor -Marjo- en Prupke natuurlijk...quote:
Ik deel ze wel met je hoorquote:
Op zijn minst!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan ook nog voor -Marjo- en Prupke natuurlijk...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Op zijn minst!
En voor mij 1 extra omdat ikalles regel
Haha... Iemand is jaloers omdat ik het wel gezellig heb gehad!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
--> PUB
Topic "Pimp hier met het feit dat je teveel gezopen hebt en je grensen niet kent"
Grow up!
En ja... voordat je twijfelt... dit was wel persoonlijk!
Jongen... toe...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha... Iemand is jaloers omdat ik het wel gezellig heb gehad!
misschien is ie piesen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Wij wachten op een reactie. Op een eventuele rel. Mijn F5 knop slijt.
Maar ja... drank in de man he... het duurt wat langer!
Nou, ik dacht meer aan MSN of mail eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
moeten we dit in fb uitvechten???
Heb jij ZULKE gezellige kattenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
Gelukkig maar Sub, heb je toch een beetje haar op je tanden. (lastig drinken lijkt mij).
Maar goed...![]()
Ik ben weer even weg.
Ik ga het WEL gezellig hebben. En dat zonder kater
IK GA THEE DRINKEN MET MIJN KATTEN
(ik zal er een foto van maken)
Is dat degene met die ENORM grote vlek onder zijn oog??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Mijn katten zijn niet gezellig
Iedere keer dat ik de thee bij ze neerzet lopen ze weg.
En Tijger vindt het touwtje aan het fototoestel boeiender dan de thee...
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Mijn katten zijn niet gezellig
Iedere keer dat ik de thee bij ze neerzet lopen ze weg.
En Tijger vindt het touwtje aan het fototoestel boeiender dan de thee...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat degene met die ENORM grote vlek onder zijn oog??![]()
Misschien vind die het wel hartstikke leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, he. Ik heb zin om Devil de sneeuw in te gooien en er foto's van te maken... maar ik maak niet zo goed foto's en ik vind het wel een beetje zielig voor de kat ook
![]()
dat is zegmaar focussen op de vloerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet makkelijk foto's maken...
Das zielig voor de kat.. Beetje in de koude sneeuw gemikt worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, he. Ik heb zin om Devil de sneeuw in te gooien en er foto's van te maken... maar ik maak niet zo goed foto's en ik vind het wel een beetje zielig voor de kat ook
![]()
Ik geef dat maar toe, anders loop ik straks met een grote blauwe vlek op mijn oog rond.quote:
Nee, dat is je camera naar beneden trekken om te spelen.quote:
een teckelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een Teckel die vond sneeuw helemaal niets.. Er zat namelijk een thermostaat aan... En als hij door de sneeuw liep zag je niet alleen pootafdrukjes, maar ook een middensleepspoor.Op een gegeven moment was de thermostaat bevroren en stopte hij met lopen. Kon je hem weer verder naar huis dragen..
![]()
20 jaar geleden was ik nog niet zo groot en stoer hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
een teckel
*ziet grote stoere HM al met een teckel sleuren*
![]()
Nu wel he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
20 jaar geleden was ik nog niet zo groot en stoer hoor...![]()
![]()
Maar lief dat je dat zo vindt Kleintje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hello Luc,
Sorry for the delay. We have mailed your order only on 2 Mar from Prague, Czech Rep. You should receive it within a week.
Thank you for your patience.
Dzmitry
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nu wel he?
Nu ben je groot en stoer he???Ja, nu ben ik heel groot en stoer. Maar ik zuip niet overmatig veel en doe daar al helemaal niet stoer over. Ik drink ook nooit als ik moet rijden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Wat voor lampjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
mn lampjes zijn binnen
Na twee fokking maandenmaar goed, ze zijn binnen
dus jij gaat binnenkort experimenteren met studiowerk?quote:
Meid: Laarsjes aan en naar buiten..quote:
Ja maar..... Ik heb geen zin om alleen te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Meid: Laarsjes aan en naar buiten..![]()
Ik heb zin in zondag om in een sneeuwige diertuin te lopen![]()
Potver, ik krijg het idee dat ik achterloop...iedereen gaat aan het studiowerkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Daar was ik al een beetje mee begonnen, maar dat ga ik nu wel uitbreiden ja.
Je loopt nog mijlen op mij voor hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Potver, ik krijg het idee dat ik achterloop...iedereen gaat aan het studiowerk
Maar ik heb straks een vers huisje, das ook lekker
Ach welnee, en trouwens...ook zonder studio heb ik nog zat te leren, dus ik klooi lekker verderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je loopt nog mijlen op mij voor hoor...![]()
Het is geen wedstrijdje hoor peaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studio werk gedaan. Dus je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
Da's geen vloeibaar eten hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:![]()
IK GA LUNCHEN
[afbeelding]
Ik kan er ook niets aan doen.
Moet vloeibaar voedsel i.v.m. ontsteking in mijn kaak.
En hoe kouder, hoe minder pijn.
Dus deze smaak gaat er vandaag bij mij in *jammie*
Maar geen stukkies die in dat gat kunnen gaan zitten....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen vloeibaar eten hoorDat spul is meestal ontiegelijk hard als je het uit de vriezer haalt
Da's waarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar geen stukkies die in dat gat kunnen gaan zitten....
It wasn't me this timequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
hadden we weer bonje in de tent vanmorgen?
Welnee. Een verschil van inzicht, da's al.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
oh okeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee. Een verschil van inzicht, da's al.
Huh? Ben je teurg? Waarom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
Om bonje te kunnen hebben moet er een raakvlak zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
2 foto's gehad van de Passieshoot. rest volgt soon.
1e foto is erg leuk.
2e foto kijk ik te onzeker en gespannen en dat vond hij ook.
Begrijp ik nou goed dat jij dat afkeurt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij dat afkeurt?
Er is dus iig 1 leuke foto uit voortgekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
1e foto is erg leuk.
Maar ja, ik heb mijn eerste prof. shoot gehad voor een ranzig blaadje.quote:
Het moet wel in jouw straatje passen... Tis een Rukonderwerpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?
We willen ze zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
1e foto is erg leuk.
quote:
Over MSN dan graag, ik weet niet of we gedonder kunnen krijgen over coprights en zo (zie Playboy discussies)quote:
Ik mag wel hopen dat mijn klanten het rukmateriaal vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het moet wel in jouw straatje passen... Tis een Rukonderwerp![]()
:edit: niet slaan Kleintje![]()
*kijkt in mailbox...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag ze niet plaatsen
Dan mag ik mijn verdiende geld weer inleveren + een boete.
first publictionright enzo...
Maar wie weet kan ik die ik wel leuk vind wel ehm.. per ongeluk via mail ehm...
Hij is best wel lief eigenlijk...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef Kleintje het volgende:
niet ranzig toch???
Gewoon Eveline en haar alter ego
Feliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Subhuman het volgende:
Woei er staat een foto van mij in het UT Nieuws (krantje van de Universiteit Twente)Kijk op http://wwwutnws.utwente.nl en klik rechtsboven op "Turnen ook na blessure nog prachtsport"
Ja, dat durf ik best wel!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
LIEF?
Kleintje, Eveline en Alter-ego als lief bestempelen... HOE DURF JE
Euh... Omdat jij niet oplet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliWaarom hebben we die foto niet eerder gezien
![]()
Tuurlijk mag jij nog wel wat over die foto zeggen. Ik ben het zelfs helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Sub?? Ik mag zeker niets over die foto zeggen na vanmorgen?
Vind de voet waar ze op staat te licht.
Valt bijna samen met de evenwichtsbalk...
(ow en... wel cool dat ze een foto van jou gebruiken)
Kwist niet dat je zo'n lekker wijf wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Subhuman het volgende:
Woei er staat een foto van mij in het UT Nieuws
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kwist niet dat je zo'n lekker wijf was
Kwist ook niet dat je aan turnen deed
Wie heeft die foto dan genomen van jou?
Jamaar ik heb de National Geographic Fotogids al. Volgens mij staan daar dezelfde dingen in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... de eerste...
heb ik ook besteld.
Freeman is oke ole ole...
Freeman is oke ole ole
quote:En nu ben ik mijn bed in. Kwam de afstandsbediening halen...
Ik heb ze allebei en ze zijn allebei goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar ik heb de National Geographic Fotogids al. Volgens mij staan daar dezelfde dingen in.
[..]
Tuurlijk mag je zwaaien...quote:
accu's aan het leegtrekken om goed bij te laden en verder geen fuck te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Niks te doen op de vrijdagavond? Geen foto's uit te zoeken?
Noem het maar Ko ko kors korsa iietsssquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
mwah heb net een feessie achter de rug omdat vriendlief het 12 en een half jaar heeft uitgehouden bij zijn baas...
tiepen gaat een beetje traag dus nu
Leg uit, hoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
accu's aan het leegtrekken
accu's in cam en cam aan laten staan...quote:
En, is ie al leeg?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
accu's in cam en cam aan laten staan...
![]()
Yup de mijne ook, maar die functie staat op "uit"..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Kan je toch instellen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..quote:
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Mauro het volgende:
Wat nog sneller werkt is om dat ding aan een usb kabel te hangen, te verbinden met je computer en data op en neer schrijven. Van en naar de CF kaart.
Moet je eens zien hoe snel de accu's leeg zijn
Ni-MH is zooo 1990quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..
Maar één van de accu's is nog niet goed in gewerkt.
![]()
Langzaam leeg laten druppelen is beter dan brute force leeg trekken..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef ableton het volgende:
[..]
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine toch
Volgens mij iets met een dierentuin of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Plannen voor het weekend met je nieuwe accu?
kheb Li-ionsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ni-MH is zooo 1990
Li-ion heeft geen last van geheugeneffecten
daar hebben ze ook Li-onsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
Je gaat mee naar de dierentuinquote:
Dat zijn opgevoerde huiskatten..quote:
Apenheulquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat mee naar de dierentuin![]()
edit: oh wacht ff...het is pas vrijdagNou ja...dan kan je ook een dierentuin gaan bezoeken
Hele goeie optie iddquote:
je was toch al naar je pa's-eiland geweest?quote:
stap jij het kooitje in dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zijn opgevoerde huiskatten..![]()
Die zijn alleen gepimped met racestrepen
Ik heb meerdere familieleden. Niet allemaal met eigen eilanden, maar ja, wij zijn de arme tak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je was toch al naar je pa's-eiland geweest?
Beter lezen. Jullie gaan naar de dierentuin, dus ik gaf even aan dat ik ook op familiebezoek ga. Het is een nuance, maar toch.quote:
Zien!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
ik heb een mooie foto gemaakt van Utrecht in de sneeuw
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppenquote:
Mooie foto inderdaad. Stukje Oudegracht, zo te zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppen
[afbeelding]
ja hoor. de kindjes van mijn zus vonden het echt heel mooi en ik vond vooral de muur met alle Nijntje-boeken knap gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooie foto inderdaad. Stukje Oudegracht, zo te zien.
Nijntje museum was leuk?
nijntje is leuk, vooral de parodieenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppen
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Edit RonaldV: zie de uitleg over de smiley policy
Die officiële mededeling is hier ook maar pas een keer of 20 voorbij gekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die officiële mededeling is hier ook maar pas een keer of 20 voorbij gekomen
Ik wel. Ik heb paaseiland gestemdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich in mijn suggestie vinden.
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb paaseiland gestemd
Heb er namelijk een leuk idee mee.
Kan niet eens meer..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...
Wat is het geworden dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Kan niet eens meer..
3 stemmen geloof ik, en het stem-iets is 38 36 minuten geleden al verstreken.
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is het geworden dan?
nacht op landschap?
En is het Ronald niet die het doet, dan wel iemand andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Mauro het volgende:
En wat 'hier' betreft. Idd in de SC. Daar komt ie ongeveer dagelijks voorbij.
Alsnog maken lijkt mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.
Deze eitjes haalt men uit de zak en haalt alle foliepapiertjes eraf
Die foliepapiertjes laat je wat gekreukt en maakt er een soort van zee van.
In het midden van die zee een berg paaseitjes assorti.
Van een paar foliepapiertjes maak je beeldjes en zet die tussen de eitjes.
ff goed belichten en een foto maken.
Dat was mijn idee![]()
Alleen vrees ik dat er met het pellen van de eitjes er al heel wat op onverklaarbare wijze verdwijnenquote:
Be strongquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alleen vrees ik dat er met het pellen van de eitjes er al heel wat op onverklaarbare wijze verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |