quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Volgens mij zijn er de meeste topics van ELLEN?![]()
Maar dat is toch logischquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Dit keer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
Zulke TT's lopen meestal niet goed af hoor.
Ellen is en blijft de uitzondering, 28 (quote:
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal volquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Wij fans zijn gewoon nooit uitgepraatquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal vol![]()
Gewoon actieve Ellen-fansquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal vol![]()
28quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ellen is en blijft de uitzondering, 28 () keer op de kruk en toch steeds door! Dus dit zegt helemaal niks
![]()
Deze wel hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
Zulke TT's lopen meestal niet goed af hoor.
JA ELLEN BOEITquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wij fans zijn gewoon nooit uitgepraat
Ellen blijft boeien, andere misschien niet![]()
Ja.. van HEEL nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Jildauu het volgende:
[..]
En dat vinden er veeeeeeeel meer (29 procent van Nederland)
Hahaha. Toffe!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Jildauu het volgende:
Ik zag een heel grappig stukje in t filmpje van Ellen (wat me nog niet eerder was opgevallen) dus heb ik maar even een nieuwe ava gemaakt
![]()
Was het dat stukje dat jij ook wilde?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef Kirstenn het volgende:
Leuk jillllly!
Het was juist een beetje verminderd de afgelopen tijdquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik breng weer even de gebruikelijke dissonantie in dit topic:
Ellen
![]()
![]()
![]()
Nee, Floortje doet dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef roze-meisje het volgende:
gaat zij nou zaterdag kelly clarkson - because of you zingen??![]()
rotlied
Oh kijk, nu snap ik je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja dus uitermate geschikt voor floortje
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef roze-meisje het volgende:
gaat zij nou zaterdag kelly clarkson - because of you zingen??![]()
rotlied
Én het heeft een modulatiequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallen![]()
Ja.. echt super moeilijk nummer hahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallen![]()
Ach dan heb ik echt medelijden met jequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, dat deed echt pijn aan mijn orenStond er 2 meter naast ofzo
![]()
Daarom gun ik die finaleplek ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, dat deed echt pijn aan mijn orenStond er 2 meter naast ofzo
![]()
DAt zie ik ook wel zitten! Zul je zien dat Ellen nog gaat winnen ooK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
vind inderdaad dat Ellen en Floortje het beter getroffen hebben met de liedjes die ze moeten zingen dan Raffaëla.
ik zie de finale Floortje - Ellen al helemaal voor me
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik heb zin in morgen![]()
Beast of Burden
Je hebt een doodswensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat vinden jullie toch allemaal zo fantastisch aan Ellen, ze is niet de beste zangeres van deze idols editie.
Sommige mensen kunnen dat enigzins compenseren door een leuke uitstraling, maar zij ziet eruit als de oudere zus van Vanessa.
Een plasic kop met hele leliijke ogen.![]()
Zelfde vraag voor jou, maar dan heel iets anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat vinden jullie toch allemaal zo fantastisch aan Ellen, ze is niet de beste zangeres van deze idols editie.
Sommige mensen kunnen dat enigzins compenseren door een leuke uitstraling, maar zij ziet eruit als de oudere zus van Vanessa.
Een plasic kop met hele leliijke ogen.![]()
Die droom komt gelukkig niet in vervullingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb nu al zin om Ellen live uit te zwaaien vanavond![]()
Nee hoor, Flooortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Nee want we gaan zwaaien naar Raffa!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:
rotkindquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:
Niet meer naamgenoot nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef Cheesecake het volgende:
*Cheesecake steunt oud-streekgenoot*
Mee eens, al ben ik er niet helemaal zeker van. Afgaande op de fragmenten zou ik gaan voor Raff en Floortje.. Maar ik hoop dat Floortje en Ellen doorgaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Ellen was zéér okay vanuit. Goede uitstraling, leuk koppie, ze verdient samen met Floortje een finaleplaats.
Dat blijkt wel weer ja! Ik vind Floortje dus echt vele malen beter, en ik ga er al een hele tijd van uit dat zij Idols zal gaan winnen dit jaar, we zullen het zien volgende week!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ellen is veel beter dan Floortje. Maar ik val in herhaling, geloof ik.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef portable het volgende:
dag ellen
Jij hebt een leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:
Floortje wel danquote:Op zondag 5 maart 2006 01:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
yes ellen eruit!!!
Leuke meid, goede stem maar geen idol!
Ach ja, nu hoop ik achter af dat Floortje wel vindquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
daarom kies ik voor RAFFAELA!!! het enige echte idool van 2006
Maar ik ben bang dat floortje er met de titel vandoor gaat
Niet dat dat erg is, je hoeft geen idol te zijn om iets te bereiken in showbizzland
Ik vind floortje ook een huisvrouwenuitstraling hebben., en ze zingt iedere week hetzelfde, hoewel ik had verwacht dat ze because of you zou verknallen (wat helaas niet gebeurde) dat deed ze dan wel weer naar behoren.... ik zeg niet dat het perfect was maar het lijkt me een heel moeilijk nummer zonder adempauzes.
Nee doe mij maar raf!!!!
Daarom en dat geld ook voor nummer 3. Kijk Hind nu scoren met haar 2 albums. Dus Ellen komt er welquote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja weinig, dus wat maakt het dan uit of je eerste wordt, of tweede.....
als eerste sta je meteen met je neus in de publiciteit terwijl de nr2 misschien wat meer rust krijgt, en meer tijd om goede muziek te maken!!
En hoe weet jij dat?quote:
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom en dat geld ook voor nummer 3. Kijk Hind nu scoren met haar 2 albums. Dus Ellen komt er wel![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:36 schreef PeRi het volgende:
Ik zat echt al klaar om te juichen voor dr en Floortje uit te lachen, maar het mocht helaas niet zo zijn. Wat een hell, ze was zo ontzettend goed vanavond. Ik mis dr nu al.
precies, ik ben er zo ziek van, al is het voor Ellen het beste dat ze niet gewonnen heeft, maar de finale had ze gewoon moeten halen ten opzichte van die jankdoos en die verzameling plastic a.k.a haar moederquote:
dat klopt, op die eerste foto's was het niet veel soeps maar nuquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Woelli het volgende:
Maar ze is afgelopen jaar ook heel erg veranderd![]()
10 keerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, ik ben er zo ziek van, al is het voor Ellen het beste dat ze niet gewonnen heeft, maar de finale had ze gewoon moeten halen ten opzichte van die jankdoos en die verzameling plastic a.k.a haar moeder
Volgende week wordt een zure uitzending
Hoeveel keer heb je gestemd Woelli? Ik weer een keer of 13
Omdat idols nu al een paar weken net een slechte horrorfilm isquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom haal je in elke reactie weer haar moeder aan, TheVulture? War heeft zij er ingodsnaam mee te maken?
Daar werd ze ook opgemaakt héquote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Het is een vooruitgang inderdaad. [afbeelding]
Is het ookquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het goedkoop (en vooral nutteloos) neerhalen. Maar das mijn mening.
Floortje is al erg maar als ik die moeder van d'r in beeld zie is dat echt de ultieme horror, zo'n aandachtsgeil type... verschrikkelijke ergeniswekkende uitstraling... zo'n moeder die er echt op kickt dat zij en d'r dochter volop in de aandacht staan... die heeft Floortje volgens mij echt gepusht vroegerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom haal je in elke reactie weer haar moeder aan, TheVulture? War heeft zij er ingodsnaam mee te maken?
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
10 keer![]()
En de vriend van de zus van een vriendin van me (snap je het nog)![]()
heeft voor mij ook nog 6 keer gestemt![]()
Maar dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeurenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Die moeder van Floortje moet weggestemd worden!
Twentenaren.. erg nuchterquote:Op zondag 5 maart 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellens ouders zijn ook een beetje vreemd.
En wat vonden jullie van de show?
- Ja, de band was erg goed... oh... en Ellen ook.
![]()
da's alleen maarquote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef migebiggie het volgende:
Ze heeft wel vaak blote dingen aan.. op de 5de foto zie je dat wel ..
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef migebiggie het volgende:
Ja voor jongens ja![]()
Maar het is gewoon hoerig dat je dat steeds doet![]()
Ze zag er wel smakelijk uit in dat jurkje.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef Jildauu het volgende:
Alleen dat paarse jurkje was een beetje bloot toch? De rest toch hlemeaal niet???
Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Eveli het volgende:
Haha yes, eindelijk Ellen eruit!!!!!![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik ben daar heel blij mee.Ze had er veel eerder uitgemogen van mij.
Werd JK 3e?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.
Het lijkt me eigenlijk ook wel beter voor je gezondheid om zulke nare herinneringen te verdringen ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Werd JK 3e?Weet dat al niet eens meer....
Onzin. Het misstaat 'r zeker niet, maar het hoort ook een beetje bij haar image. Ze is wat pittiger, daar hoort dan ook niet van die sufkuttenkleding bijquote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef migebiggie het volgende:
Ja voor jongens ja![]()
Maar het is gewoon hoerig dat je dat steeds doet![]()
En dáár ben ik het helemaal 100% mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef WithMe het volgende:
Hoe durf je Ellen met JK te vergelijken. Bij JK is geen greintje kwaliteit te ontdekken.
JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.
JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd worden![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.![]()
Okay, m'n goede beeld van Ellen wordt nu flink om zeep geholpenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef Marble het volgende:
JK and Ellen sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g
Daaromquote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.![]()
Precies. Zeg dan ook liever dat Ellen even ver is gekomen als Hindquote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd worden![]()
Maar die is verwaand. IK hoop wel dat ze net zo succes vol wordquote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Riparius het volgende:
[..]
Precies. Zeg dan ook liever dat Ellen even ver is gekomen als Hind![]()
ellen weet wat muziek is en heeft genoeg kennis vanuit haar opleiding om te zien dat Raffa beter is. Ze had er denk ik ook stiekem op gehoopt om met Raffa in de finale te staan maar ja....quote:
Dat heeft Raf ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
ellen weet wat muziek is en heeft genoeg kennis vanuit haar opleiding om te zien dat Raffa beter is. Ze had er denk ik ook stiekem op gehoopt om met Raffa in de finale te staan maar ja....
Nou en, daar kiest Nederland dan zelf voorquote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef Mikkie het volgende:
Ellen heeft wel gelijk, maar ze vergeet die o-zo-belangrijke zwangerschap. Dat is niet te combineren.
Wie nietquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef Jildauu het volgende:
Jaa Ellen is voor Raffaela
Na afloop van de show, ging ze nog ff op de parkeerplaats praten met ons (en andere fans enzo) en toen vroeg iemand voor wie ze nu was, en riep ze heel hard; RAFFAELA!!!!
Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou en, daar kiest Nederland dan zelf voor![]()
Inderdaad,quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.
Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inderdaad,
Nederland stemt op hun favoriete Idol maar laten daarbij de zwangerschap buiten wegen. Raff zal zelf er uit moeten stappen maarja gezien de vorige gebeurtenissen, zie ik dat niet gebeuren...
Maar Nederlands stemt toch steeds voor haar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.
Omdat Ellen een goede concurrent wasquote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Er stonden heel wat Floortje fans NEEEEEEE te roepen![]()
Hoezo neemt ze geen verantwoordelijkheid voor haar kind? Drinkt ze? Rookt ze? Laat ze zich in d'r buik stompen?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.
zingen en bewegen zijn echt niet schadelijk voor het kind hoor..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.
Snap jij tquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
en wederom wordt de beste zangeres derde (where have we seen that before ?) Wat zien de mensen toch in hemelsnaam in Floortje
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo neemt ze geen verantwoordelijkheid voor haar kind? Drinkt ze? Rookt ze? Laat ze zich in d'r buik stompen?
![]()
Daar heb ik het ook niet direct over. Hoewel ze tegen 't einde van d'r zwangerschap wel uit moet gaan kijken met bewegen. En dat van dat drinken weet ik niet zo zeker, daar heb ik in een Raffaela-topic al eens bonje over gehad, maar volgens mij drinkt ze alleen minder, maar eerlijk gezegd schat ik haar mentaliteit zo in dat ze nog steeds aan de alcohol zit.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
zingen en bewegen zijn echt niet schadelijk voor het kind hoor..
Een goede stem, mooie uitstraling en een geweldige performance. Kortom, een idool.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
Wat zien de mensen toch in hemelsnaam in Floortje
Maar verwaand zijn hoort niet bij een idol.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een goede stem, mooie uitstraling en een geweldige performance. Kortom, een idool.
Ze is niet verwaand. Dat zou je eerder over Raffaela kunnen zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar verwaand zijn hoort niet bij een idol.
BTW dat is ook de reden dat ik Floortje niet meer mag
Iedereen zo zijn meningquote:Op maandag 6 maart 2006 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze is niet verwaand. Dat zou je eerder over Raffaela kunnen zeggen.![]()
Hoef nietquote:Op maandag 6 maart 2006 16:54 schreef Ayaxola het volgende:
Zou de TT niet eens veranderd moeten worden?![]()
gemeenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:54 schreef Ayaxola het volgende:
Zou de TT niet eens veranderd moeten worden?![]()
quote:
Nee, denk dat er meer op Floortje gaan stemmen eigenlijk.quote:
Raffaëla stond altijd al bij mij op 2quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Je bent ook wel erg anti-Flora geworden de laatste tijd
.
Ja, het zou ook wel vreemd zijn als je anti-Floortje was omdat je d'r zo graa magquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Raffaëla stond altijd al bij mij op 2![]()
Maar anti-floor ben ik een beetje ook ja..
Maar dat komt omdat ik Floortje niet mag![]()
11 x 0.70 = ¤ 7,70quote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, denk dat er meer op Floortje gaan stemmen eigenlijk.
Hoeveel euro heb je eigenlijk besteed om Ellen op de 3e plaats te krijgen?![]()
Gewoon die reacties na andere deelnemers en omdat ze heel erg verwaand is gewordenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het zou ook wel vreemd zijn als je anti-Floortje was omdat je d'r zo graa mag.
Ik dacht dat het 60 cent was?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
11 x 0.70 = ¤ 7,70
Heb gemiddeld elke week 10 keer gestemd dus
¤77,-![]()
Shit.. schrik der zelf van!
dan was de eerste weken ¤ 0,70.quote:
Ik stem helemaal niet meer.... het was Ellen of niets voor mij deze Idolsquote:Op maandag 6 maart 2006 17:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
gemeenmaar eigenlijk heb je wel gelijk
Ik vind het wel jammer, ik had liever Ellen door zien gaan als RaffaelaEn wat gaan de Ellen fans nu doen? Op Floortje stemmen? Raffaela? Of geven ze idols een dikke vinger en gaan ze helemaal niet meer stemmen?
eurootje of 70 in totaal denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 17:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, denk dat er meer op Floortje gaan stemmen eigenlijk.
Hoeveel euro heb je eigenlijk besteed om Ellen op de 3e plaats te krijgen?![]()
Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Ik vond (en vind) alle dames uit de top 4 gewoon erg goed, maar Angelique en Ellen waren de laatste tijd wel mijn favorieten en die twee hadden wat mij betreft in de finale mogen staan. Raffaëla heeft mij afgelopen zaterdag wel enorm verrast. Dat ze zou gaan knallen met Think had ik wel gedacht, maar ik vreesde een beetje dat ze de twee andere nummers zou gaan verknallen. Niet dus: ze zette drie supergoede prestaties op rij neer en liet ook haar veelzijdigheid zien, ieder nummer had een heel eigen sfeer. Wat mij betreft de beste van de avond. Ellen deed het ook weer erg goed en vooral zuiver en je kunt horen dat ze meer techniek in huis heeft dan de twee andere dames. Floortje vond ik zaterdag een tikkeltje tegenvallen (niet altijd zuiver en soms buiten adem) en was wat mij betreft zaterdag de minste van de drie. Maar dat betekent helemaal niet dat ze slecht was, integendeel. Ze heeft namelijk wél de beste zangstem van de drie en weet er een bezieling in te leggen die de andere twee toch niet helemaal kunnen evenaren. Alleen dat Marescha kapsel ...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, ik had liever Ellen door zien gaan als RaffaelaEn wat gaan de Ellen fans nu doen? Op Floortje stemmen? Raffaela? Of geven ze idols een dikke vinger en gaan ze helemaal niet meer stemmen?
de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik mijn mening die ik laatst over jouw avatar had, heb moeten bijstellen...quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Je bent ook wel erg anti-Flora geworden de laatste tijd
.
my two centsquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Ik vond (en vind) alle dames uit de top 4 gewoon erg goed, maar Angelique en Ellen waren de laatste tijd wel mijn favorieten en die twee hadden wat mij betreft in de finale mogen staan. Raffaëla heeft mij afgelopen zaterdag wel enorm verrast. Dat ze zou gaan knallen met Think had ik wel gedacht, maar ik vreesde een beetje dat ze de twee andere nummers zou gaan verknallen. Niet dus: ze zette drie supergoede prestaties op rij neer en liet ook haar veelzijdigheid zien, ieder nummer had een heel eigen sfeer. Wat mij betreft de beste van de avond. Ellen deed het ook weer erg goed en vooral zuiver en je kunt horen dat ze meer techniek in huis heeft dan de twee andere dames. Floortje vond ik zaterdag een tikkeltje tegenvallen (niet altijd zuiver en soms buiten adem) en was wat mij betreft zaterdag de minste van de drie. Maar dat betekent helemaal niet dat ze slecht was, integendeel. Ze heeft namelijk wél de beste zangstem van de drie en weet er een bezieling in te leggen die de andere twee toch niet helemaal kunnen evenaren. Alleen dat Marescha kapsel ...
Raffaëla kreeg als eerste te horen dat ze in de finale zat, en dat kon je ook wel een beetje zien aankomen, want als je eerst de afvaller bekend maakt dan is de uitkomst direct bekend en de spanning dus weg. Ik vraag me wel af of het feit dat Raffaëla op de bank mocht blijven zitten betekent dat ze ook de meeste stemmen had? In ieder geval is het suspect dat er geen percentages bekend zijn gemaakt terwijl men daar vorige week juist heel open over was. Ik vermoed dan ook dat de percentages van Floortje en Ellen weer heel dicht bij elkaar lagen (ca. 30% ?) en dat Raffaëla met overmacht de meeste stemmen had (ca. 40% ?). In dat geval heeft Floortje vermoedelijk met de hakken over de sloot de finale gehaald, en dat maakt het wel extra treurig dat Ellen het net niet heeft gered.
en nog 1x voor mij danquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ga 1x op Floortje stemmen.. omdat Floortjes schoonvader zo lief was zaterdag![]()
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die dan pas stemmen. Dat maakt het allemaal nog weer een stuk minder voorspelbaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:57 schreef chansadres het volgende:
Ik stem altijd pas in de finale
Gewoon omdat ik dat leuk vind.
quote:
Vertel maarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:32 schreef Kirstenn het volgende:
Laat ik maar mn mond houden over mn stemmen![]()
Auw chie mamma, aj caramba!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Kirstenn het volgende:
Mjaelke week kochten Jildau en ik samen een btg kaart van 20 euro om te stemmen.. en ik stemde ook wel eens met de huistel. en mn mobiel (abo) ook nog..
![]()
Dus hoeveel heb je intotaal uitgegevenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:11 schreef Kirstenn het volgende:
Mjaelke week kochten Jildau en ik samen een btg kaart van 20 euro om te stemmen.. en ik stemde ook wel eens met de huistel. en mn mobiel (abo) ook nog..
![]()
Helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef Jildauu het volgende:
bellen voor ellen = investering in de toekomst![]()
Voor wie ben (was) jij eigenlijk ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een fans, toch wel gaaf hoor.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had, heb een zwak voor Floortje en Ellen. Maar Ellen heeft de afgelopen weken mijn stemmen (2 per week) gehad omdat ze die meer nodig had.
Dat ken ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had, heb een zwak voor Floortje en Ellen.
Dat zeg ik altijdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef Jildauu het volgende:
Mja, bellen voor ellen = investering in de toekomst![]()
Hoezo bij de introquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef chansadres het volgende:
Ik kreeg eigenlijk alleen kippenvel bij Ellen tijdens de intro van vorige aflevering. Kwam ook dat ik Floortje heel slecht hoorde...
Nee maar Ik bedoelde van de andere twee kreeg ikd at niet. Toen Ellen weer haar auditie zong kreeg ik kippenvel terwijl ik Floortje niet hoorde en Raff veel slechter haar gedeelte zong...quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoezo bij de intro![]()
Vond je dat al goed![]()
Ow dat introfilmpjequote:Op woensdag 8 maart 2006 23:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee maar Ik bedoelde van de andere twee kreeg ikd at niet. Toen Ellen weer haar auditie zong kreeg ik kippenvel terwijl ik Floortje niet hoorde en Raff veel slechter haar gedeelte zong...
wat? een poster van floortje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef Kirstenn het volgende:
mensies, WEER FLORA op de posterwij willen natuurlijk ÉLLEN dus jullie moeten even allemaal helpen met stalken van de hitkrant
![]()
redactie@hitkrant.nl
JA ALWEERquote:
Geweldig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef Kirstenn het volgende:
[..] -knip-
ps. Bitte geen nietjes door haar hoofd[/i]
ik zal de grap maar niet makenquote:13. Floortje op elke poster hetzelfde staat en we dus aan 1 (of in dit geval 3) wel genoeg hebben.
Ben bang van nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Jildauu het volgende:
[..]
JaaaEn als Ellen nou nóg niet in de Hitkrant komt...
![]()
Staat volgens mij nog steeds samen met Break Out als beste jongerenblad boven aanquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, bestaat dat nog![]()
kennelijk wel dus
Dat welquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:01 schreef chansadres het volgende:
Break Out, zit die seksvragenrubriek er nog steeds in
![]()
Dat is jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Maar dat die mensen uit de kleren gaan niet meer![]()
Een kant plakte ik netjes een papiertje voor, jakquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen die uit de kleren gaan.
"een kant"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een kant plakte ik netjes een papiertje voor, jak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |