quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef migebiggie het volgende:
Ja voor jongens ja![]()
Maar het is gewoon hoerig dat je dat steeds doet![]()

Ze zag er wel smakelijk uit in dat jurkje.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef Jildauu het volgende:
Alleen dat paarse jurkje was een beetje bloot toch? De rest toch hlemeaal niet???

Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Eveli het volgende:
Haha yes, eindelijk Ellen eruit!!!!!![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik ben daar heel blij mee.Ze had er veel eerder uitgemogen van mij.

Werd JK 3e?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.

Het lijkt me eigenlijk ook wel beter voor je gezondheid om zulke nare herinneringen te verdringen ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef Eveli het volgende:
[..]
Werd JK 3e?Weet dat al niet eens meer....

Onzin. Het misstaat 'r zeker niet, maar het hoort ook een beetje bij haar image. Ze is wat pittiger, daar hoort dan ook niet van die sufkuttenkleding bijquote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef migebiggie het volgende:
Ja voor jongens ja![]()
Maar het is gewoon hoerig dat je dat steeds doet![]()

En dáár ben ik het helemaal 100% mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 20:22 schreef WithMe het volgende:
Hoe durf je Ellen met JK te vergelijken. Bij JK is geen greintje kwaliteit te ontdekken.

JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd wordenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja ze is eigenlijk de JK van dit jaar he... Iedereen verwacht dat je er al na een paar afleveringen uit ligt en dan toch nog 3e worden.

JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd worden![]()

quote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.![]()

Okay, m'n goede beeld van Ellen wordt nu flink om zeep geholpenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef Marble het volgende:
JK and Ellen sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g

Daaromquote:Op zondag 5 maart 2006 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
JK is niks vergeleken bij Ellen. Hij zou nog niet eens in haar schaduw mogen staan.![]()

Precies. Zeg dan ook liever dat Ellen even ver is gekomen als Hindquote:Op zondag 5 maart 2006 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JK en Ellen mogen NOOIT in één zin genoemd worden![]()

Maar die is verwaand. IK hoop wel dat ze net zo succes vol wordquote:Op zondag 5 maart 2006 23:37 schreef Riparius het volgende:
[..]
Precies. Zeg dan ook liever dat Ellen even ver is gekomen als Hind![]()

ellen weet wat muziek is en heeft genoeg kennis vanuit haar opleiding om te zien dat Raffa beter is. Ze had er denk ik ook stiekem op gehoopt om met Raffa in de finale te staan maar ja....quote:

Dat heeft Raf ook welquote:Op maandag 6 maart 2006 09:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
ellen weet wat muziek is en heeft genoeg kennis vanuit haar opleiding om te zien dat Raffa beter is. Ze had er denk ik ook stiekem op gehoopt om met Raffa in de finale te staan maar ja....

Nou en, daar kiest Nederland dan zelf voorquote:Op maandag 6 maart 2006 09:43 schreef Mikkie het volgende:
Ellen heeft wel gelijk, maar ze vergeet die o-zo-belangrijke zwangerschap. Dat is niet te combineren.

Wie nietquote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef Jildauu het volgende:
Jaa Ellen is voor Raffaela
Na afloop van de show, ging ze nog ff op de parkeerplaats praten met ons (en andere fans enzo) en toen vroeg iemand voor wie ze nu was, en riep ze heel hard; RAFFAELA!!!!

Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou en, daar kiest Nederland dan zelf voor![]()

Inderdaad,quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.

Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inderdaad,
Nederland stemt op hun favoriete Idol maar laten daarbij de zwangerschap buiten wegen. Raff zal zelf er uit moeten stappen maarja gezien de vorige gebeurtenissen, zie ik dat niet gebeuren...

Maar Nederlands stemt toch steeds voor haar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die keuze aan Nederland is om te maken, maar dat die Raffaëla een keuze moet maken.

Omdat Ellen een goede concurrent wasquote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Er stonden heel wat Floortje fans NEEEEEEE te roepen![]()

Hoezo neemt ze geen verantwoordelijkheid voor haar kind? Drinkt ze? Rookt ze? Laat ze zich in d'r buik stompen?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.

zingen en bewegen zijn echt niet schadelijk voor het kind hoor..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ernstig. Ze moet zelf die verantwoordelijkheid voor d'r kind nemen, en dat laat ze na. Dat vind ik zeer kwalijk.

Snap jij tquote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
en wederom wordt de beste zangeres derde (where have we seen that before ?) Wat zien de mensen toch in hemelsnaam in Floortje

quote:Op maandag 6 maart 2006 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoezo neemt ze geen verantwoordelijkheid voor haar kind? Drinkt ze? Rookt ze? Laat ze zich in d'r buik stompen?
![]()
Daar heb ik het ook niet direct over. Hoewel ze tegen 't einde van d'r zwangerschap wel uit moet gaan kijken met bewegen. En dat van dat drinken weet ik niet zo zeker, daar heb ik in een Raffaela-topic al eens bonje over gehad, maar volgens mij drinkt ze alleen minder, maar eerlijk gezegd schat ik haar mentaliteit zo in dat ze nog steeds aan de alcohol zit.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
zingen en bewegen zijn echt niet schadelijk voor het kind hoor..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |