precies, ik ben er zo ziek van, al is het voor Ellen het beste dat ze niet gewonnen heeft, maar de finale had ze gewoon moeten halen ten opzichte van die jankdoos en die verzameling plastic a.k.a haar moederquote:

dat klopt, op die eerste foto's was het niet veel soeps maar nuquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Woelli het volgende:
Maar ze is afgelopen jaar ook heel erg veranderd![]()

10 keerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies, ik ben er zo ziek van, al is het voor Ellen het beste dat ze niet gewonnen heeft, maar de finale had ze gewoon moeten halen ten opzichte van die jankdoos en die verzameling plastic a.k.a haar moeder
Volgende week wordt een zure uitzending
Hoeveel keer heb je gestemd Woelli? Ik weer een keer of 13

Omdat idols nu al een paar weken net een slechte horrorfilm isquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom haal je in elke reactie weer haar moeder aan, TheVulture? War heeft zij er ingodsnaam mee te maken?

Daar werd ze ook opgemaakt héquote:Op zondag 5 maart 2006 15:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Het is een vooruitgang inderdaad. [afbeelding]

Is het ookquote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het goedkoop (en vooral nutteloos) neerhalen. Maar das mijn mening.

Floortje is al erg maar als ik die moeder van d'r in beeld zie is dat echt de ultieme horror, zo'n aandachtsgeil type... verschrikkelijke ergeniswekkende uitstraling... zo'n moeder die er echt op kickt dat zij en d'r dochter volop in de aandacht staan... die heeft Floortje volgens mij echt gepusht vroegerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom haal je in elke reactie weer haar moeder aan, TheVulture? War heeft zij er ingodsnaam mee te maken?

quote:Op zondag 5 maart 2006 15:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
10 keer![]()
En de vriend van de zus van een vriendin van me (snap je het nog)![]()
heeft voor mij ook nog 6 keer gestemt![]()

Maar dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeurenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Die moeder van Floortje moet weggestemd worden!

Twentenaren.. erg nuchterquote:Op zondag 5 maart 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellens ouders zijn ook een beetje vreemd.
En wat vonden jullie van de show?
- Ja, de band was erg goed... oh... en Ellen ook.
![]()

da's alleen maarquote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef migebiggie het volgende:
Ze heeft wel vaak blote dingen aan.. op de 5de foto zie je dat wel ..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |