Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Scootmobiel het volgende:
Toch vrees ik een beetje voor Raf vanavond.![]()
Ik zie liever Ellen vertrekken.
Dat zou ik ook als ik hoorde dat ik de finale gehaald had.quote:
waar hebben jullie het overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als ik hoorde dat ik de finale gehaald had.
Mazzelaar, die vriend van d'r.
ze had er al weken geleden uit gemoeten johquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ik toch niet aan denken.. Ik hoop dat ze er vanavond uit moet, en anders Ellen maar.
Dat hoef nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.
true, klopt als een bus. Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef Patch het volgende:
[..]
ze had er al weken geleden uit gemoeten joh
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.
Laten we het hopen, Raffaela heeft haar finaleplek dik verdiend!quote:
Vraag ik mij ook echt af!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Ja leuk wel. Maar wat was nou de verrassing?
Hupsakeej ze staat in de finale!!!!! zij kan het Floortje nog wel eens knap lastig gaan maken! ze is lekker bezig. Ik vraag mij alleen wel af of al die spanning wel goed is voor haar baby..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook echt af!
Misschien wel een finaleplaats??
Ze zei misschien heb ik wel een verrassing, die bleek er toch niet te zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Ja leuk wel. Maar wat was nou de verrassing?
Raffaëla deed het echt prima vanavond, niets op af te dingen, terechte finaleplaats dus. Ik vind het wel een beetje sneu voor Ellen. Maar ach, Ellen heeft het net zo ver gebracht als Hind en dan ook nog tegenover twee van zulke toppers, dus wie weet wat er nog voor haar in het verschiet ligt.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef BVO het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Word.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Andiyan het volgende:
Raffaëla was gewoon supergoed vanavond. Drie keer was ze tegen het perfecte aan. Ze deed imho alles boven verwachting goed. Think was swingen, houten hart was gewoon kippenvel en don't cha was superstoer!
Ze is inderdaad niet echt de slimstequote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Ik blijf me verbazen over de positieve reacties hier over Raffaela, ik heb soms het idee dat ik naar een totaal ander programma kijk, helaas is dat niet zo. Voor de duidelijkheid; Raffaela is een middelmatige zangeres, in een karaoke-cafe hoor je vele beteren, ze komt postief gesteld niet over als een van de slimste en ze voert een toneelstukje op, ze is zo nep. Ik had gedacht dat iedereen daar wel doorheen zou prikken, maar goed niet dus. Volgende week krijg je een saaie finale van Idols want de (terechte) winnaar is al bekend, en dat is niet Rafealla.
Dat huis was zó zakelijk ingerichtquote:Op zondag 5 maart 2006 08:58 schreef Marble het volgende:
Dat stukje met haar vriend thuis was ook echt hilarisch, volgens mij liggen die twee de hele dag in een deuk met elkaar. Geweldig..
Ach ik vind alle deelnemers nep overkomen, maar goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Ik blijf me verbazen over de positieve reacties hier over Raffaela, ik heb soms het idee dat ik naar een totaal ander programma kijk, helaas is dat niet zo. Voor de duidelijkheid; Raffaela is een middelmatige zangeres, in een karaoke-cafe hoor je vele beteren, ze komt postief gesteld niet over als een van de slimste en ze voert een toneelstukje op, ze is zo nep. Ik had gedacht dat iedereen daar wel doorheen zou prikken, maar goed niet dus. Volgende week krijg je een saaie finale van Idols want de (terechte) winnaar is al bekend, en dat is niet Rafealla.
Tja en als je niet kunt zien dat ze meer uitstraling heeft dan alle andere deelnemers bij elkaar dan herken je kwaliteit nog niet als het naast je op de bank zit. Kun je nog zo je best doen om deskundig over te komen, maar je snapt er niks van, sorry.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Voor de duidelijkheid....hoop gezemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |