Wat denk je dat ik mee bezig ben?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:24 schreef BVO het volgende:
He, had net zo'n leuke klaarstaan.
En update de OP eens.
Doe dat dan vóórdat je het topic opentquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik mee bezig ben?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols-finaliste Raffaëla Paton (22) uit Emmen is ziek. Zoals het er nu naar uitziet, zal de Emmense vanavond wel optreden. Raffaëla zit bij de laatste vier finalisten en kan zich plaatsen voor de halve finale. Volgens haar vriend Paul van der Vlugt had Raffaëla donderdag nog 39,8 graden koorts, maar is zij inmiddels weer redelijk opgeknapt. Van de Vlugt baalt ervan dat het nieuws over haar ziek zijn is uitgelekt. "Ze wilde dit niet bekend laten worden. Ze gaat gewoon zingen. Het thema is 'big band' deze keer en dat ligt haar goed. Het is echte entertainment."
Nee want dan was jij me voor geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Doe dat dan vóórdat je het topic opent.
Nou, dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee want dan was jij me voor geweest![]()
Zwanger is ze wel, maar een zwijn zie ik er niet in. Ik vind dat ze heel elegant zwanger isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
Met een beetje mazzel het allerlaatste topic over dit Zwanger Zwijn!!!!! Tis mooi geweest.
Joh, wat een hoogstaande reactie weer. Zielig figuur.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:33 schreef Danzig het volgende:
Met een beetje mazzel het allerlaatste topic over dit Zwanger Zwijn!!!!! Tis mooi geweest.
Ik hoop dat ze het in ieder geval nog volhoudt tot volgende week, ik zou Raff graag in het echt zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben bang dat ze er volgende week uitvliegt, maar niet deze week.
Maar liever niet hierquote:
Als ze echt duidelijk ziek is kan dat wel sympathiestemmen opleveren. Niet van dat net-niet-net-wel gedoe, dan lijkt het wederom aandachtstrekkerijquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Oei, Raffa ziek. Dat wordt lastig vanavond.
Hij heeft de mijne gejat.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:42 schreef Tha_Erik het volgende:
atb en BVO, jullie hebben dezelfde avatar.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft de mijne gejat.![]()
Maar ja, 't is ook zo'n mooie hè.![]()
Lijk me broodje aap.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:58 schreef Danzig het volgende:
Misschien een rare vraag maar ik heb ooit gehoord dat zwangere vrouwen automatisch een 'stof' aanmaken zodat ze niet ziek kunnen worden zodat het ongeboren kind geen gevaar loopt. Is dit zo of is dit een broodje aap verhaal?
Waarom hoop je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:24 schreef Tania18 het volgende:
Is ze ziek?
Ah, dan hoop ik dat ze erg zielig gaat doen![]()
Denk ik niet. Nederland houdt niet zo van zielig gedoequote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
Ja of niet, vanwege sympathiestemmen.
Ik hoop dat eerste dusquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ligt er maar net aan hoe ze zich neerzet vanavond. Als het zielige prupke dat niet kan zingen door griepje, of als sterke meid dat zich gewoon door dr optreden slaat ondanks de griep. Groot verschil
i-Jay's dode vriend hielp ook niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:26 schreef WithMe het volgende:
Ja of niet, vanwege sympathiestemmen.
Nee, denk niet presenteren. Met een neutraal gezicht blijft ze erg chagerijnig kijken, dat werkt niet op TV, vind ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:55 schreef BVO het volgende:
Heb het gevoel dat we Raffa terug gaan zien buiten de muziekbusiness. Of misschien ook wel in de muziek, maar dat ze zeker wel iets daarbuiten gaat doen. Presenteren ofzo.
Eerlijk dnek ik dat dat nummer haar de das omdoet. Maar gelukkig ben ik er volgende weekquote:
Dan kan je live aanschouwen hoe ze de mist in gaat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijk dnek ik dat dat nummer haar de das omdoet. Maar gelukkig ben ik er volgende week.
Dan kan ik haar troosten.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dan kan je live aanschouwen hoe ze de mist in gaat bedoel je?![]()
Om haar te troostenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar gelukkig ben ik er volgende week.
Of dus een andere willekeurige volgordequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef Skaai het volgende:
Ze gaat gewoon door hoor, pfffff weg met Ellen, en volgende week weg met Angelique
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Nederlandstalig OK, maar waarom nou dát nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap niet waarom de jury haar 'Houten hart' laat zingen.
Mja, Ik kan nou geen manier vinden waarop ik dat nummer nou bij Raffaela vind passen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ik snap niet waarom de jury haar 'Houten hart' laat zingen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef WithMe het volgende:
Wat doe je met oude kennissen die plotseling bij je aankloppen na jouw doorbraak?
“Lekker laten kloppen!”
Dat kan ik wel waarderen jaquote:Op zondag 26 februari 2006 01:51 schreef WithMe het volgende:
Wat doe je met oude kennissen die plotseling bij je aankloppen na jouw doorbraak?
“Lekker laten kloppen!”
Al was ze niet zwanger, dan was het nog een bijster oninteressant nummer om te 'zingen'.quote:Op zondag 26 februari 2006 03:05 schreef Seiruu het volgende:
Een zwangere vrouw met een buikje die Don'cha gaat zingen? Serieus?
Daar word ik niet bepaald warm van om eerlijk te zijn
Hadden we beide toch nog gelukquote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haa mijn voorgevoel over Raffaëla en bigband was goed! Ze was echt weer super gisterEn volgende week mag ik haar gelukkig live aanschouwen
![]()
Hoop ik ook!! Ellen vind ik nou ook niet bepaald leuk, maar na het zien van die kop van Floortje vorige week toen ze op de kruk moest, ze trok echt zon kop van wat? ik? Hoe durven jullie!" ben ik toch zooooo gaan hopen dat Floortje volgende week exit gaat en het gewoon een verassende finale gaat wordenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef Woelli het volgende:
Hoop dat ze in de finale staat naast Ellen![]()
Dus dan heeft ze te danken aan jou dat ze er uit isquote:Op zondag 26 februari 2006 14:04 schreef Ivatje het volgende:
Raffaëla was gisteren heel slecht met zingen....Ellen te saai....![]()
Floortje was leuk maar een beetje tuttig...Angelique was top als altijd !!![]()
Bedankt publiek en jury!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
quote:
Tja, die gasten van Idols zien haar er liever zo snel mogelijk uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer isquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, het komt idd allemaal door mij.
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer is.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat nummer, ik denk dat er weinig tot niets muzikaals in zit en dat iedere kandidaat het moeilijk zou gaan krijgen met dit nummer. Feitelijk gezien is ze de minst populaire van de drie (aangaande van de uitslag van gisteren), en dan krijgt ze ook nog eens zo'n nummer toegewezen. Ik heb er vertrouwen in dat ze het goed gaat brengen, maar dan blijft het nog steeds een rottig nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij gaat ze Mijn houten hart best goed doen hoor. Don't cha is weer wat minder, maar ze kan 'm wel goed performen denk ik.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.![]()
Hoezo, Nederlandstalig deed ze juist hartstikke goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:15 schreef buzzer het volgende:
en ik denk dat ze een Nederlandstalig nummer krijgt toegewzen om definitief door het ijs te zakken.
in de vorige show vond ik het redelijk (en ook niet meer dan dat), maar om van zo'n kutnummer als houten hatr iets te maken vereist vakmanschap, en dat ontbeert ze op alle fronten. Wat HJ eerder al zei: ik heb bij Raffa:ela niet het idee dat ze meent wat ze zingt, ik vind haar performance te gemaakt. Vocaal zit het verder wel goed over het algemeen, maar ik mis te vaak tekstbegrip...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, Nederlandstalig deed ze juist hartstikke goed?
Wacht maar af komende zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Mijn houten hart is juist een leuk nummer, en veel erger dan de Jim-versie kan het niet worden.
oke, jij wintquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Mijn houten hart is juist een leuk nummer, en veel erger dan de Jim-versie kan het niet worden.
Deze week was de jury er juist van overtuigd dat ze een goed verhaal neerzette. Het was volgens hun niet alleen een liedje wat ze zong, maar ze zette een echt verhaal neer. Dat is toch iets wat niet iedereen kan en doet.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
in de vorige show vond ik het redelijk (en ook niet meer dan dat), maar om van zo'n kutnummer als houten hatr iets te maken vereist vakmanschap, en dat ontbeert ze op alle fronten. Wat HJ eerder al zei: ik heb bij Raffa:ela niet het idee dat ze meent wat ze zingt, ik vind haar performance te gemaakt. Vocaal zit het verder wel goed over het algemeen, maar ik mis te vaak tekstbegrip...
Overigens doet ze het wel veel beter dan Floortje..
Raffaela voegt ook niets toe, wat dat betreft zou Ellen moeten winnen, dat is de enige met een beetje een eigen stijl.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar ja.... niks aan te doen, tis toch bekend dat floortje wint, jammer genoeg, want die voegt dus echt niks toe!
Raffaela voegt een hoop toe en heeft zeker een eigen stijl en sound.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Danzig het volgende:
[..]
Raffaela voegt ook niets toe, wat dat betreft zou Ellen moeten winnen, dat is de enige met een beetje een eigen stijl.
Daar verschillen onze meningen dan daarover...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela voegt een hoop toe en heeft zeker een eigen stijl en sound.
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef Danzig het volgende:
[..]
Daar verschillen onze meningen dan daarover...
Jonge mensen in Nederland? Ik neem dan aan dat je beneden de 18 jaar bedoeld? De mensen die ik ken die iets ouder zijn (zeg maar 23 en ouder) die vinden dat jazz-achtige juist leuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Een album van ellen zal ook jazzy zijn.... niet wat de jonge mensen in NL willen denk ik
Denk dat ellen meer iets is voor de wat oudere generatie (mijn ouders ofzo)
Jim deed Zij maakt het verschilquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hou daar ook wel van, en ik ben onder de 18quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Danzig het volgende:
[..]
Jonge mensen in Nederland? Ik neem dan aan dat je beneden de 18 jaar bedoeld? De mensen die ik ken die iets ouder zijn (zeg maar 23 en ouder) die vinden dat jazz-achtige juist leuk.
Rafaella is zeker onderhoudend qua entertainment, haar zangkunsten vind ik niet goed. Ik zou Rafaella eerder zien als actrice of presentatrice, maar niet als zangeres.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?
Zelfs tijdens andermans optreden zorgt ze voor vermaakquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?
Voor mij welquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs tijdens andermans optreden zorgt ze voor vermaak?
Maar dat zegt denk ik meer over jou dan over Raffaelaquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij wel. Nee ik bedoel gewoon dat ik door het hele programma uitkijk naar Raf's screentime.
Ik ben niet de enige die daar zo over denktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar dat zegt denk ik meer over jou dan over Raffaela.
ik hoop het wel, alles beter dan Floortje in de finalequote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jim deed Zij maakt het verschil![]()
Ik vind De Poema's vreselijk, maar in de Raffaëla-versie moet het te doen zijn.
Ohquote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jim deed Zij maakt het verschil![]()
Ja, iddquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop het wel, alles beter dan Floortje in de finale
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die daar zo over denkt, dus het kan wel wat over mij zeggen, maar ook iets over Raf.
inderdaad, het blijft een kwestie van smaak, maar ik ben wel blij dat er meer gelijk gestemden zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktMaar dat zegt ook meer over mij dan over Raf. Hoe Raffaela in het echt is weet ik niet. Misschien is het een topwijf. Maar op het scherm vind ik haar irritant overkomen en niet 100% oprecht. Mijn gevoel. Mijn zaak.
Feit is dat ze mij niet ligt, en jou wel. Wie heeft nou gelijk?
psst.. niemand
Stoere icon trouwensquote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.![]()
Dankje.quote:
Geweldig!quote:i'm LOsin'
gefeliciteerd. Je hebt zojuist alle discussie van dit topic ongedaan weten te maken. Er is tevens ook geen hoop meer op een discussie van welke aard dan ookquote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktMaar dat zegt ook meer over mij dan over Raf. Hoe Raffaela in het echt is weet ik niet. Misschien is het een topwijf. Maar op het scherm vind ik haar irritant overkomen en niet 100% oprecht. Mijn gevoel. Mijn zaak.
Feit is dat ze mij niet ligt, en jou wel. Wie heeft nou gelijk?
psst.. niemand
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Andiyan het volgende:
Ik vind het trouwens wel een vreemd idee dat ik volgende week en over twee weken ga hopen dat Raff niet doorgaat (omdat ze niet moet winnen).
Dat valt mij ook een beetje op ja. Net als haar vreemde manier van antwoorden als ze een onverwachte vraag krijgt.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:24 schreef Natalie het volgende:
Raffa is een mooie meid, maar ik vind te gemaakt. Betrap haar er ook steeds vaker op dat als ze niet weet dat de camera op haar gericht is, dat ze een potje chagrijnig staat te kijken. Tuurlijk staat dat verder los van haar optreden, maar 't is wel iets wat me bij blijft.
Ik ben toch wel een beetje jaloers op je broertjequote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela komt morgen bij mijn broertje op de basisschool. Ze heeft hier vroeger op gezeten![]()
Mijn broertje is echt superblij! Hij wil zo graag een handtekening![]()
Wat komt ze doen danquote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela komt morgen bij mijn broertje op de basisschool. Ze heeft hier vroeger op gezeten![]()
Mijn broertje is echt superblij! Hij wil zo graag een handtekening![]()
Dat laatste heb ik niet gelezen. Wat schrijven ze zoal?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat valt mij ook een beetje op ja. Net als haar vreemde manier van antwoorden als ze een onverwachte vraag krijgt.
Ze wordt trouwens aardig gepromoot hier door het DvhN.
Ik weet niet wat er vandaag in staat (ben zelf niet geabonneerd) maar ze hadden op maandag wel steeds een verslag over Idols met speciale aandacht voor haar. (Waarschijnlijk is het nogal wat dat iemand uit het hoge Emmen bekend wordt met een landelijk programma.)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik niet gelezen. Wat schrijven ze zoal?
En dan woon ik nog wel in 't noorden
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Jezus, wat een gepijpzeik weer in dit topic.
Zaterdag was ik in de studio (Big pimpin') en ze heeft toen niet alleen mij, maar ook alle mensen die in mijn buurt zaten compleet voor zich gewonnen. Ik vond het trouwens in de studio veel beter klinken dan op TV
.
Haar optredens waren echt top, en de jury heeft niet "houten hart" gekozen om Raffa er uit te laten vliegen, maar omdat ze Nederlandstalig verdomd goed is..
Klopt is altijd zo... tijdens de backstage bel ik altijd even naar huis om te vragen hoe het op tv klonkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Ik vond het trouwens in de studio veel beter klinken dan op TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:45 schreef Yildiz het volgende:
de winnaar is al bekendSpuit 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.quote:
Het ligt al lang en breed onder discussie:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.
Oh wacht, straks ga jij mij vertellen dat jij die Ellen bent in Idols nu, zeker?
Er was er zelfs 1 die de username smsfraude voor dit soort dingen had aangemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ligt al lang en breed onder discussie:
Idols doorgestoken kaart? - Merknamen geregistreerd.
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mijn eerste post in het IDO-subforum. Sorry.
Oh wacht, straks ga jij mij vertellen dat jij die Ellen bent in Idols nu, zeker?
nope
Of was dit niet de slowchat.
Ze is vandaag hier op haar oude basisschool om filmpjes op te nemen voor Idolsquote:
We gaan je spottenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze is vandaag hier op haar oude basisschool om filmpjes op te nemen voor IdolsDat zal waarschijnlijk elke kandidate doen
Ik sta er nu misschien ook op
![]()
Ze zag er wel leuk uit in het echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We gaan je spotten. Maar mijn aandacht zal meer op Raffaela liggen dan om de omgeving
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef Svensational het volgende:
Je kunt het ons live aanwijzen als ze het uitzenden!
Weten we allemaal waar je woont, gaan we je opzoekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Misschien kun je mijn huis zelfs zien![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
GezelligKom maar hoor, ligt wel ver uit jullie buurt
![]()
Dat laatstequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Niet gezellig? of niet ver uit de buurt?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela vertelde ook haar grootste blunder op school: Ze moest een keer naar de wc, en ze had een minirok aan. Toen ze uit de toilet kwam begonnen allemaal kinderen te lachen.. Bleek dat iedereen haar onderbroekje kon zien![]()
Leuke fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Was die al een keer gepost?
Mooie foto. Alleen is d'r oor wel overbelicht.
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
vanavond post ik wel een artikel uit het dagblad van het noorden over RaffaelaMijn scanner doet het niet, dus ik moet ff mijn digi camera opladen
ik sta ook op de foto in het artikel![]()
Ik heb 'm zien liggen in de winkel. Volgens mij sta jij ergens links bovenaan met je mobieltje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
vanavond post ik wel een artikel uit het dagblad van het noorden over RaffaelaMijn scanner doet het niet, dus ik moet ff mijn digi camera opladen
ik sta ook op de foto in het artikel![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien liggen in de winkel. Volgens mij sta jij ergens links bovenaan met je mobieltje.![]()
Daar zet ik mijn geld ook op inquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef WithMe het volgende:
2e foto, onder de o van oude.
Je blend niet echt in met de basisschoolkindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blend niet echt in met de basisschoolkindjes.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesach ik dacht: Ik zie Raffaela Zaterdag én Maandag nog wel
![]()
Ik denk, jij bent die Winschoter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
"Nou, vraag dan maar heel lief aan je ouders of je een beltegoed van vijftig, of nog beter, honderd euro mag om op Raffaëla te stemmen. En als ze zeggen: 'dat mag niet', dan zeg je gewoon: 'mam, pap, dat heb je toch wel voor me over?' "![]()
.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Zoveel mensen die het leuke in haar niet zien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als ze toch gewoon zou winnen!
Ja, ergens geloof ik ook nog dat ze ook echt een kans maakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als ze toch gewoon zou winnen!
Ik hoop het zo. Live een spetterende Raffa meemaken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook echt het gevoel dat ze super gaat knallen zaterdag. Think is gewoon swingen, Mijn houten hart is echt een goed gevoelsnummer, wat ze echt mooi kan zingen,
Hey, zo heb ik het nog helemaal niet bekeken. Kutnummer, dat wel, maar misschien maakt Raf er iets moois van en de bakvisjes die gaan indd extra op haar stemmen. Des te meer omdat Ellen & Floortje helemaal geen populair (als in recentelijk top 40) nummer zingen.quote:en Don't Cha is... goed voor de bakvisjes...
Eens, ik probeerde alleen van de nood een deugd te maken. Ze zingt Don't Cha, en dat zou ook nog eens goed uit kunnen pakken. En zeg nou zelf, Beyoncé overtreffen is erg lastig, maar bij de Pussycat Dolls ligt die drempel al een stuk lager.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
Crazy in Love was alleen véél beter geweest, en voor de bakvisjes net zo leuk.
Ja, daar kan niemand omheen. Dat is toch ook wat een ster een ster maakt? Het gaat niet alleen om die leuke stem en dat leuke koppie (wat ze beide heeft) maar om het hele voorkomen en presentatie. Dat is iets waar Raffaëla in uitblinkt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Raffa hoort gewoon in de finale.
Ze is verreweg de meest spraakmakende kandidate van dit jaar.
Dat sowieso. Niemand heeft zoveel flair en stijl als onze Raf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Misschien wel van alle edities?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.quote:
Daarom. Dat heeft al flink meegeholpen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.
Heremetiet, wat ben jij lief zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso! [afbeelding]
Ben je tenminste herkenbaar.
En waar baseert Shownieuws dat op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ben wel heel benieuwd hoe het publiek gaat stemmen, volgens shownieuws krijgt floortje de meeste stemmen (iets in de 50%) en raf 23% en ellen 14%
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Shownieuws is voor mij erg moeilijk om echt serieus te nemen.
Dan zou ik het willen geloven, maar toch blijft shownieuws shownieuws. Ik heb er niet zo'n hoge dunk van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?.
Daarom, en dat geld ook van al die polls die op ineternet staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef WithMe het volgende:
Het publiek van Shownieuws komt natuurlijk niet helemaal overeen met dat van Idols.
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef sbientje het volgende:
ik verdenk woelli van fraude in die poll
Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Scootmobiel het volgende:
Toch vrees ik een beetje voor Raf vanavond.![]()
Ik zie liever Ellen vertrekken.
Dat zou ik ook als ik hoorde dat ik de finale gehaald had.quote:
waar hebben jullie het overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zou ik ook als ik hoorde dat ik de finale gehaald had.
Mazzelaar, die vriend van d'r.
ze had er al weken geleden uit gemoeten johquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ik toch niet aan denken.. Ik hoop dat ze er vanavond uit moet, en anders Ellen maar.
Dat hoef nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.
true, klopt als een bus. Helaas, het mocht niet zo zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:33 schreef Patch het volgende:
[..]
ze had er al weken geleden uit gemoeten joh
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:03 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vrees voor Ellen. Ik zie liever Raf vertrekken.
Laten we het hopen, Raffaela heeft haar finaleplek dik verdiend!quote:
Vraag ik mij ook echt af!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Ja leuk wel. Maar wat was nou de verrassing?
Hupsakeej ze staat in de finale!!!!! zij kan het Floortje nog wel eens knap lastig gaan maken! ze is lekker bezig. Ik vraag mij alleen wel af of al die spanning wel goed is voor haar baby..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook echt af!
Misschien wel een finaleplaats??
Ze zei misschien heb ik wel een verrassing, die bleek er toch niet te zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:34 schreef Airelle het volgende:
Ja leuk wel. Maar wat was nou de verrassing?
Raffaëla deed het echt prima vanavond, niets op af te dingen, terechte finaleplaats dus. Ik vind het wel een beetje sneu voor Ellen. Maar ach, Ellen heeft het net zo ver gebracht als Hind en dan ook nog tegenover twee van zulke toppers, dus wie weet wat er nog voor haar in het verschiet ligt.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:30 schreef BVO het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Word.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Andiyan het volgende:
Raffaëla was gewoon supergoed vanavond. Drie keer was ze tegen het perfecte aan. Ze deed imho alles boven verwachting goed. Think was swingen, houten hart was gewoon kippenvel en don't cha was superstoer!
Ze is inderdaad niet echt de slimstequote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Ik blijf me verbazen over de positieve reacties hier over Raffaela, ik heb soms het idee dat ik naar een totaal ander programma kijk, helaas is dat niet zo. Voor de duidelijkheid; Raffaela is een middelmatige zangeres, in een karaoke-cafe hoor je vele beteren, ze komt postief gesteld niet over als een van de slimste en ze voert een toneelstukje op, ze is zo nep. Ik had gedacht dat iedereen daar wel doorheen zou prikken, maar goed niet dus. Volgende week krijg je een saaie finale van Idols want de (terechte) winnaar is al bekend, en dat is niet Rafealla.
Dat huis was zó zakelijk ingerichtquote:Op zondag 5 maart 2006 08:58 schreef Marble het volgende:
Dat stukje met haar vriend thuis was ook echt hilarisch, volgens mij liggen die twee de hele dag in een deuk met elkaar. Geweldig..
Ach ik vind alle deelnemers nep overkomen, maar goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Ik blijf me verbazen over de positieve reacties hier over Raffaela, ik heb soms het idee dat ik naar een totaal ander programma kijk, helaas is dat niet zo. Voor de duidelijkheid; Raffaela is een middelmatige zangeres, in een karaoke-cafe hoor je vele beteren, ze komt postief gesteld niet over als een van de slimste en ze voert een toneelstukje op, ze is zo nep. Ik had gedacht dat iedereen daar wel doorheen zou prikken, maar goed niet dus. Volgende week krijg je een saaie finale van Idols want de (terechte) winnaar is al bekend, en dat is niet Rafealla.
Tja en als je niet kunt zien dat ze meer uitstraling heeft dan alle andere deelnemers bij elkaar dan herken je kwaliteit nog niet als het naast je op de bank zit. Kun je nog zo je best doen om deskundig over te komen, maar je snapt er niks van, sorry.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:40 schreef Danzig het volgende:
Voor de duidelijkheid....hoop gezemel
Terwijl ze de moeilijkste nummers had (en erg verschillend). Ellen was ook erg goed, Floortje deed alleen because of you goed, een nummer dat ze alledrie wel hadden gekund, omdat het gewoon makkelijk is om je in te leven in zo'n nummer (schat ik zo inquote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Andiyan het volgende:
Raffaëla was gewoon supergoed vanavond. Drie keer was ze tegen het perfecte aan. Ze deed imho alles boven verwachting goed. Think was swingen, houten hart was gewoon kippenvel en don't cha was superstoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |