Bedankt publiek en jury!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
quote:
Tja, die gasten van Idols zien haar er liever zo snel mogelijk uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is wel een beetje genaaid met haar nummers, alleen think is leuk...
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer isquote:Op zondag 26 februari 2006 19:28 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, het komt idd allemaal door mij.
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar jij ging expres voor dat nummer stemmen, terwijl je donders goed weet dat het een slecht nummer is.
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat nummer, ik denk dat er weinig tot niets muzikaals in zit en dat iedere kandidaat het moeilijk zou gaan krijgen met dit nummer. Feitelijk gezien is ze de minst populaire van de drie (aangaande van de uitslag van gisteren), en dan krijgt ze ook nog eens zo'n nummer toegewezen. Ik heb er vertrouwen in dat ze het goed gaat brengen, maar dan blijft het nog steeds een rottig nummer.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:35 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als fan zou je best wat meer vertrouwen mogen hebben dat ze dat nummer goed zal brengen.
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij gaat ze Mijn houten hart best goed doen hoor. Don't cha is weer wat minder, maar ze kan 'm wel goed performen denk ik.
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.![]()
Hoezo, Nederlandstalig deed ze juist hartstikke goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 07:15 schreef buzzer het volgende:
en ik denk dat ze een Nederlandstalig nummer krijgt toegewzen om definitief door het ijs te zakken.
in de vorige show vond ik het redelijk (en ook niet meer dan dat), maar om van zo'n kutnummer als houten hatr iets te maken vereist vakmanschap, en dat ontbeert ze op alle fronten. Wat HJ eerder al zei: ik heb bij Raffa:ela niet het idee dat ze meent wat ze zingt, ik vind haar performance te gemaakt. Vocaal zit het verder wel goed over het algemeen, maar ik mis te vaak tekstbegrip...quote:Op maandag 27 februari 2006 08:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, Nederlandstalig deed ze juist hartstikke goed?
Wacht maar af komende zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Mijn houten hart is juist een leuk nummer, en veel erger dan de Jim-versie kan het niet worden.
oke, jij wintquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Mijn houten hart is juist een leuk nummer, en veel erger dan de Jim-versie kan het niet worden.
Deze week was de jury er juist van overtuigd dat ze een goed verhaal neerzette. Het was volgens hun niet alleen een liedje wat ze zong, maar ze zette een echt verhaal neer. Dat is toch iets wat niet iedereen kan en doet.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
in de vorige show vond ik het redelijk (en ook niet meer dan dat), maar om van zo'n kutnummer als houten hatr iets te maken vereist vakmanschap, en dat ontbeert ze op alle fronten. Wat HJ eerder al zei: ik heb bij Raffa:ela niet het idee dat ze meent wat ze zingt, ik vind haar performance te gemaakt. Vocaal zit het verder wel goed over het algemeen, maar ik mis te vaak tekstbegrip...
Overigens doet ze het wel veel beter dan Floortje..
Raffaela voegt ook niets toe, wat dat betreft zou Ellen moeten winnen, dat is de enige met een beetje een eigen stijl.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
maar ja.... niks aan te doen, tis toch bekend dat floortje wint, jammer genoeg, want die voegt dus echt niks toe!
Raffaela voegt een hoop toe en heeft zeker een eigen stijl en sound.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Danzig het volgende:
[..]
Raffaela voegt ook niets toe, wat dat betreft zou Ellen moeten winnen, dat is de enige met een beetje een eigen stijl.
Daar verschillen onze meningen dan daarover...quote:Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela voegt een hoop toe en heeft zeker een eigen stijl en sound.
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef Danzig het volgende:
[..]
Daar verschillen onze meningen dan daarover...
Jonge mensen in Nederland? Ik neem dan aan dat je beneden de 18 jaar bedoeld? De mensen die ik ken die iets ouder zijn (zeg maar 23 en ouder) die vinden dat jazz-achtige juist leuk.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Een album van ellen zal ook jazzy zijn.... niet wat de jonge mensen in NL willen denk ik
Denk dat ellen meer iets is voor de wat oudere generatie (mijn ouders ofzo)
Jim deed Zij maakt het verschilquote:Op maandag 27 februari 2006 09:04 schreef Svensational het volgende:
Ik hou daar ook wel van, en ik ben onder de 18quote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Danzig het volgende:
[..]
Jonge mensen in Nederland? Ik neem dan aan dat je beneden de 18 jaar bedoeld? De mensen die ik ken die iets ouder zijn (zeg maar 23 en ouder) die vinden dat jazz-achtige juist leuk.
Rafaella is zeker onderhoudend qua entertainment, haar zangkunsten vind ik niet goed. Ik zou Rafaella eerder zien als actrice of presentatrice, maar niet als zangeres.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?
Zelfs tijdens andermans optreden zorgt ze voor vermaakquote:Op maandag 27 februari 2006 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarin voegt Raffaela dan niets toe? Ze zorgt in mijn ogen voor een anderhalf uur goed vermaak en goede muziek. Vind jij dat beide dan niet aanwezig?
Voor mij welquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelfs tijdens andermans optreden zorgt ze voor vermaak?
Maar dat zegt denk ik meer over jou dan over Raffaelaquote:Op maandag 27 februari 2006 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor mij wel. Nee ik bedoel gewoon dat ik door het hele programma uitkijk naar Raf's screentime.
Ik ben niet de enige die daar zo over denktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar dat zegt denk ik meer over jou dan over Raffaela.
ik hoop het wel, alles beter dan Floortje in de finalequote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jim deed Zij maakt het verschil![]()
Ik vind De Poema's vreselijk, maar in de Raffaëla-versie moet het te doen zijn.
Ohquote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jim deed Zij maakt het verschil![]()
Ja, iddquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoop het wel, alles beter dan Floortje in de finale
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktquote:Op maandag 27 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die daar zo over denkt, dus het kan wel wat over mij zeggen, maar ook iets over Raf.
inderdaad, het blijft een kwestie van smaak, maar ik ben wel blij dat er meer gelijk gestemden zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus precies het omgekeerde. En er zijn er ook meer die daar zo over denktMaar dat zegt ook meer over mij dan over Raf. Hoe Raffaela in het echt is weet ik niet. Misschien is het een topwijf. Maar op het scherm vind ik haar irritant overkomen en niet 100% oprecht. Mijn gevoel. Mijn zaak.
Feit is dat ze mij niet ligt, en jou wel. Wie heeft nou gelijk?
psst.. niemand
Stoere icon trouwensquote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Definitely. Mijn Houten Hart is geknipt voor Raffa hoor.![]()
Dankje.quote:
Geweldig!quote:i'm LOsin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |