Je blend niet echt in met de basisschoolkindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blend niet echt in met de basisschoolkindjes.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesach ik dacht: Ik zie Raffaela Zaterdag én Maandag nog wel
![]()
Ik denk, jij bent die Winschoter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
"Nou, vraag dan maar heel lief aan je ouders of je een beltegoed van vijftig, of nog beter, honderd euro mag om op Raffaëla te stemmen. En als ze zeggen: 'dat mag niet', dan zeg je gewoon: 'mam, pap, dat heb je toch wel voor me over?' "![]()
.
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken. Zoveel mensen die het leuke in haar niet zien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als ze toch gewoon zou winnen!
Ja, ergens geloof ik ook nog dat ze ook echt een kans maakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Wat zou het gaaf zijn als ze toch gewoon zou winnen!
Ik hoop het zo. Live een spetterende Raffa meemaken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook echt het gevoel dat ze super gaat knallen zaterdag. Think is gewoon swingen, Mijn houten hart is echt een goed gevoelsnummer, wat ze echt mooi kan zingen,
Hey, zo heb ik het nog helemaal niet bekeken. Kutnummer, dat wel, maar misschien maakt Raf er iets moois van en de bakvisjes die gaan indd extra op haar stemmen. Des te meer omdat Ellen & Floortje helemaal geen populair (als in recentelijk top 40) nummer zingen.quote:en Don't Cha is... goed voor de bakvisjes...
Eens, ik probeerde alleen van de nood een deugd te maken. Ze zingt Don't Cha, en dat zou ook nog eens goed uit kunnen pakken. En zeg nou zelf, Beyoncé overtreffen is erg lastig, maar bij de Pussycat Dolls ligt die drempel al een stuk lager.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef BVO het volgende:
Crazy in Love was alleen véél beter geweest, en voor de bakvisjes net zo leuk.
Ja, daar kan niemand omheen. Dat is toch ook wat een ster een ster maakt? Het gaat niet alleen om die leuke stem en dat leuke koppie (wat ze beide heeft) maar om het hele voorkomen en presentatie. Dat is iets waar Raffaëla in uitblinkt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Raffa hoort gewoon in de finale.
Ze is verreweg de meest spraakmakende kandidate van dit jaar.
Dat sowieso. Niemand heeft zoveel flair en stijl als onze Raf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Misschien wel van alle edities?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef BVO het volgende:
Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.quote:
Daarom. Dat heeft al flink meegeholpen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Feit is dat ze flink wat stof heeft doen opwaaien met dr Henkjanromance en vooral haar ongeplande zwangerschap.
Heremetiet, wat ben jij lief zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso! [afbeelding]
Ben je tenminste herkenbaar.
En waar baseert Shownieuws dat op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ben wel heel benieuwd hoe het publiek gaat stemmen, volgens shownieuws krijgt floortje de meeste stemmen (iets in de 50%) en raf 23% en ellen 14%
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Shownieuws is voor mij erg moeilijk om echt serieus te nemen.
Dan zou ik het willen geloven, maar toch blijft shownieuws shownieuws. Ik heb er niet zo'n hoge dunk van.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En als Raffaela in hun poll bovenaan kwam, dan wel?.
Daarom, en dat geld ook van al die polls die op ineternet staatquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:35 schreef WithMe het volgende:
Het publiek van Shownieuws komt natuurlijk niet helemaal overeen met dat van Idols.
Nee hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef sbientje het volgende:
ik verdenk woelli van fraude in die poll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |