Weten we allemaal waar je woont, gaan we je opzoekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Misschien kun je mijn huis zelfs zien![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef superhero87 het volgende:
[..]
GezelligKom maar hoor, ligt wel ver uit jullie buurt
![]()
Dat laatstequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Niet gezellig? of niet ver uit de buurt?![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef superhero87 het volgende:
Raffaela vertelde ook haar grootste blunder op school: Ze moest een keer naar de wc, en ze had een minirok aan. Toen ze uit de toilet kwam begonnen allemaal kinderen te lachen.. Bleek dat iedereen haar onderbroekje kon zien![]()
Leuke fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Was die al een keer gepost?
Mooie foto. Alleen is d'r oor wel overbelicht.
Ik wacht vol spanning afquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
vanavond post ik wel een artikel uit het dagblad van het noorden over RaffaelaMijn scanner doet het niet, dus ik moet ff mijn digi camera opladen
ik sta ook op de foto in het artikel![]()
Ik heb 'm zien liggen in de winkel. Volgens mij sta jij ergens links bovenaan met je mobieltje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef superhero87 het volgende:
vanavond post ik wel een artikel uit het dagblad van het noorden over RaffaelaMijn scanner doet het niet, dus ik moet ff mijn digi camera opladen
ik sta ook op de foto in het artikel![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik heb 'm zien liggen in de winkel. Volgens mij sta jij ergens links bovenaan met je mobieltje.![]()
Daar zet ik mijn geld ook op inquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:03 schreef WithMe het volgende:
2e foto, onder de o van oude.
Je blend niet echt in met de basisschoolkindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je blend niet echt in met de basisschoolkindjes.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, ik stond bij alle moeders van de kindjesach ik dacht: Ik zie Raffaela Zaterdag én Maandag nog wel
![]()
Ik denk, jij bent die Winschoter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef superhero87 het volgende:
Shit, was het zo duidelijk![]()
![]()
+1 WithMe en Tha_Erik![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:44 schreef BVO het volgende:
"Nou, vraag dan maar heel lief aan je ouders of je een beltegoed van vijftig, of nog beter, honderd euro mag om op Raffaëla te stemmen. En als ze zeggen: 'dat mag niet', dan zeg je gewoon: 'mam, pap, dat heb je toch wel voor me over?' "![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |