abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 12:34:43 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_34575921

Of ze nou kan zingen of niet, met het geluid uit is ze nog steeds leuker dan de rest. Ik vind d'r overigens ook goed kunnen zingen hoor, maar dat terzijde .

Deeltje 5 alweer over de enige echte ster van dit jaar, Raffaëla Paton! .

Videomateriaal:

Auditie: Beautiful Surpise van India Arie.
Theater-Trio: Lady Marmelade.
Theater-Solo: If I ain't Got You van Alicia Keys.
Workshopronde: Disco Inferno van de Tramps.
Liveshow 1: All Night Long van Lionel Richie.
Liveshow 2: I'm not so Tough van Ilse de Lange.
Liveshow 3: My Guy van Mary Wells.
Liveshow 4: Black Velvet van Alannah Myles.
Liveshow 5: Hit 'm Up Style van Blu Cantrell.

Vorige delen:

Raffaëla adoratie-topic
Raffaëla-topic #2: If we ain't got Raffaëla, baby!
Raffaëla #3: Disco Infernaaaaaaaa!
Raffaëla #4: Een beetje vreemd, maar wel lekker!

Officiële site

Over Raffaëla:

• Geweldig! HenkJan Smits.
  • Heel erg goed! Eric van Tijn.
  • Er hoeft bij jou niemand van de styling langs, want je ziet er helemaal top uit! Jerney Kaagman.
  • Ja, ik zeg: briljant! Er staat echt een ster op het podium, helemaal te gek! Eric van Tijn.
  • Idols moet trots op je zijn, dat we zo'n kandidaat hebben! Ik zou met jou een plaat willen maken! HenkJan Smits.
  • Je hebt talent, ziet er ontzettend leuk uit en hebt ontzettend goed aan de choreografie gedacht. Heel goed gedaan! Jerney Kaagman.
  • Wat zing jij te gek! Volgens mij kun je nu wel weer gaan. Of niet soms?! Babette Labeij.
  • Grote kanshebber. Aanstekelijke soulvolle stem, charisma én beweegt zich gracieus. Kan zeker tot aan de finale mee. Algemeen Dagblad.
  • Raffaëla krijgt 38% van de telefoonstemmen. Dat is 4% minder dan Floortje in de eerste workshopronde, maar toch maakt de donkere dame uit Emmen meer indruk. Wanneer eindigt de zegetocht van Raffaëla? Pas als ze op de eerste plaats staat? Planet.

[ Bericht 1% gewijzigd door BVO op 29-01-2006 12:39:46 ]
  • La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 29 januari 2006 @ 12:35:48 #2
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34575954
    Laatste post:
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 12:33 schreef BVO het volgende:
    Daarnaast: een Madonna zingt echt niet veel beter hoor. Het gaat in de internationale muziekbusiness voor 80% om uitstraling en performance, die heeft ze in ieder geval wel. Een Floortje zou het met d'r uitstraling internationaal gezien nooit halen, Raffaëla veel eerder.
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      zondag 29 januari 2006 @ 12:39:20 #3
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34576068
    Raffa
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      zondag 29 januari 2006 @ 12:47:49 #4
    13706 Danzig
    Dirty Black Summer
    pi_34576345
    Van mij mag ze er uit volgende week, ze presteert elke live-uitzending matig tot slecht en die 'leuke' uitstraling begint nu wel te vervelen.
    schorriemorie
    pi_34576904
    Ach, zelfs met het geluid uit vind ik er weinig aan .
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_34577102
    Ze valt meer en meer tegen, gisteren was het wel aardig maar daar was ook wel alles mee gezegd. Ik had niet verwacht dat ze op de kruk terecht zou komen.. dacht dat ze nog best wel wat fans had maar die haken dus ook wel af.
      zondag 29 januari 2006 @ 13:13:57 #7
    13706 Danzig
    Dirty Black Summer
    pi_34577146
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:12 schreef --Globe-- het volgende:
    Ze valt meer en meer tegen, gisteren was het wel aardig maar daar was ook wel alles mee gezegd. Ik had niet verwacht dat ze op de kruk terecht zou komen.. dacht dat ze nog best wel wat fans had maar die haken dus ook wel af.
    Tsja, een of twee keer slecht presteren kan maar op een gegeven moment houdt het op.
    schorriemorie
      zondag 29 januari 2006 @ 13:16:03 #8
    7092 Oosthoek
    Homo SAABiens
    pi_34577222
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef Svensational het volgende:
    Ach, zelfs met het geluid uit vind ik er weinig aan .
    daarna schilderde ik mijn schaduw
    deed het licht uit
    en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
    pi_34577830
    In de studio gister was Raffaela echt wel goed! Nu ik het terug luister op internet is ze nog steeds goed! Wat deed ze op de kruk?
    pi_34577961
    Het leuke is er wel een beetje vanaf, zoals hierboven ook wel wordt gezegd. Haar zang blijft behoorlijk achter.
    That's all folks!
    pi_34578126
    Ze zong een nummer waarvan het origineel ook al niet om aan te horen is, dus in die zin deed ze het nummer recht aan. En ze zag er ook niet slecht uit en bewoog redelijk.
    Maar ze is toch echt wel met afstand de slechtste van alle dames die nog over zijn. Maar dat was ze vorige week ook al.
    pi_34578262
    Bijna iedereen vond het slecht, maar ik vond het juist goed Ik vond het echt slim uitgekozen van haar, paste echt goed bij haar stem . Bij disco gaat ze het denk ik weer goed doen, misschien denk ik dat omdat ze Disco Inferno zo goed deed . Dus hopelijk blijft ze van de krukken weg, hoewel je dan eigenlijk zal denken dat ze er weer op komt, gister was het ook zo terwijl ze echt beter was dan de voorgaande weken, en toen bleef ze juist van de kruk weg.. Ok, verwarrend verhaal
    pi_34578452
    Die TT. .
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      zondag 29 januari 2006 @ 14:03:53 #15
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34579016
    Kan Raffa volgende week gewoon niet opnieuw Disco Infernaaaaaa doen? Dan komt het wel goed .
    pi_34580199
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
    Theater-Trio: Lady Marmelade doet het niet .
    Moet deze zijn: Theater-Trio: Lady Marmelade.
      zondag 29 januari 2006 @ 14:40:12 #17
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34580245
    Bij dat trio vond ik d;r niet zo heeeel geweldig, d'r duet en solo waren beter.
    pi_34581504
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
    In de studio gister was Raffaela echt wel goed! Nu ik het terug luister op internet is ze nog steeds goed! Wat deed ze op de kruk?
    Jij vond haar goed, heel veel anderen niet, vandaar dat ze niet veel stemmen kreeg.
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_34582229
    neej, ik kan inderdaad niet zeggen dat ze gisteren goed was...ze heeft denk ik te vroeg gepiekt, en dan valt alles daarna nog al tegen. zo gauw ze weer op het niveau van disco inferno zit, of daar ook maar enigzins in de buurt, dan hoor je mij niet meer klagen...en laat ik het geluid aan
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
    pi_34582323
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
    neej, ik kan inderdaad niet zeggen dat ze gisteren goed was...ze heeft denk ik te vroeg gepiekt, en dan valt alles daarna nog al tegen. zo gauw ze weer op het niveau van disco inferno zit, of daar ook maar enigzins in de buurt, dan hoor je mij niet meer klagen...en laat ik het geluid aan
    Ik vond juist dat ze Disco Inferno niet goed zongt, ze zat er regelmatig naast....
    pi_34582544
    viel wel mee. helemaal zuiver ws het inderdaad niet, maar dat maakte ze ruimschoots goed door haar manier van doen op het podium. maar helaas, naar mijn mening is het spontane van Raffa af, en dat kost haar de kop.
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
      zondag 29 januari 2006 @ 15:51:25 #22
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34582594
    Och, het maakt me nog niet eens uit of dat 100% perfect gezongen was. Ze maakte er een show van, straalde en zong vrij goed. Op die manier had ze makkelijk de finale gehaald.
    pi_34582609
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
    Och, het maakt me nog niet eens uit of dat 100% perfect gezongen was. Ze maakte er een show van, straalde en zong vrij goed. Op die manier had ze makkelijk de finale gehaald.
    in vond dat ze gisteren ook weer straalde...
      zondag 29 januari 2006 @ 15:53:01 #24
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_34582649
    Ze straalt nog steeds wel, maar tijdens die workshop was ze op het podium als een vis in het water, zo kwam het over. Dat heb ik sindsdien niet meer gezien helaas.
    pi_34582686
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 15:53 schreef BVO het volgende:
    Ze straalt nog steeds wel, maar tijdens die workshop was ze op het podium als een vis in het water, zo kwam het over. Dat heb ik sindsdien niet meer gezien helaas.
    ik wel gisteravond weer.....

Ow wat was ze gisteravond weer aardig.....
    Helemaal niet arrogant ofzo.... maakte leuke geintjes.... erg grappig
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')