quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
Ik snap er niets van. Tijdens de voorronde deed ze het zo goed maar de liveshows..... het is gewoon droevig. Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit. Maar uitstraling..... fantastisch. Ze moet gewoon wat anders gaan doen bij de TV ofzo maar zingen moet ze maar even veregeten.
Is al weer uitgesteld hoor... geen platenmaatschappij is geinterresseerd...quote:
Meike lag er toch redelijk snel uitquote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is al weer uitgesteld hoor... geen platenmaatschappij is geinterresseerd...
Maar on-topic: Raffaela vind ik een beetje Meike, kan niet best zingen maar haar uitstraling maakt veel goed. Dus in de studio is er vast wel wat van te maken![]()
Raffaela is niet de beste, maar ze is zeker niet een beetje een Meikequote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is al weer uitgesteld hoor... geen platenmaatschappij is geinterresseerd...
Maar on-topic: Raffaela vind ik een beetje Meike, kan niet best zingen maar haar uitstraling maakt veel goed. Dus in de studio is er vast wel wat van te maken![]()
Ja, ik bedoel ook niet qua niveau, want Raffaela zingt zeker beter. Maar Meike dankt haar huidige plek in KUS, niet onverdienstelijk, aan haar uitstraling, niet aan haar zangkwaliteiten. Dus ook al wint Raffaela niet, denk ik wel dat ze op een of andere manier goed terecht zal komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meike lag er toch redelijk snel uit.
Dat meen je serieus?quote:Op zondag 29 januari 2006 11:53 schreef marky het volgende:
Ik snap er niets van. Tijdens de voorronde deed ze het zo goed maar de liveshows..... het is gewoon droevig. Ze is misschien wel de slechtste deelnemer ooit. Maar uitstraling..... fantastisch. Ze moet gewoon wat anders gaan doen bij de TV ofzo maar zingen moet ze maar even veregeten.
1. het lukt Meike nooit om alleen aan de top te komenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar dankt ook haar huidige plek in KUS, niet onverdienstelijk, aan haar uitstraling, niet aan haar zangkwaliteiten. Dus ook al wint Raffaela niet, denk ik wel dat ze op een of andere manier goed terecht zal komen.
Als je die niet onder controle kan krijgen dan wordt je nooit een goede zangeres. Ze zal het in de studio dan wel kunnen maar je moet zo nu en dan een keer een liveoptrede kunnen doen en dat trekt ze dus blijkbaar niet.quote:
1. Dat zie ik Raffaela ook niet snel doenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
1. het lukt Meike nooit om alleen aan de top te komen
2. Kus is ook alleen voor kinderen en niet voor onze doelgroep![]()
Ja van de finales wel ja. Konden de andere deelnmers nog wel eens een goede avond hebben waarbij alles onder controle was en klopte heb ik die bij haar nog niet meegemaakt. Tot nu toe heeft ze ieder optreden verprutst en dat hebben we niet eerder gezien in drie seizoenen idols.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat meen je serieus?
Heb je de vorige Idols ook gezien? Ook de voorgaande afleveringen?
De slechtste deelnemer ooit![]()
Dan zou Floortje ook geen goede zangeres wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 12:00 schreef marky het volgende:
[..]
Als je die niet onder controle kan krijgen dan wordt je nooit een goede zangeres. Ze zal het in de studio dan wel kunnen maar je moet zo nu en dan een keer een liveoptrede kunnen doen en dat trekt ze dus blijkbaar niet.
Ik heb 2 letters: JK.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef marky het volgende:
Ja van de finales wel ja. Konden de andere deelnmers nog wel eens een goede avond hebben waarbij alles onder controle was en klopte heb ik die bij haar nog niet meegemaakt. Tot nu toe heeft ze ieder optrede verprutst en dat hebben we niet eerder gezien in drie seizoenen idols.
Dat is waar. Maar je kunt KUS agenda niet vergelijken als de agenda van de aankomende idol!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
1. Dat zie ik Raffaela ook niet snel doen
2. Maar er is dus wel een doelgroep en dat is zeer succesvol. Agenda vol met optredens en een goed lopend album. Het is maar net wat je ambities zijn. Geloof echt dat ze ontzettend veel lol heeft en optreden voor kinderen kan heel dankbaar werk zijn.
Het is niet geheel hetzelfde maar wel vergelijkbaar, dat wil ik maar zeggen. Ze hoeft niet de beste zangeres te zijn, dat is ze niet, maar toch op een bepaalde manier heel succesvol worden.
Meike is met Kus anders wel succesvoller dat Jamai en Boris bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:04 schreef Woelli het volgende:
Dat is waar. Maar je kunt KUS agenda niet vergelijken als de agenda van de aankomende idol!![]()
Je vind haar ook slechter als Renske?quote:Op zondag 29 januari 2006 12:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ja van de finales wel ja. Konden de andere deelnmers nog wel eens een goede avond hebben waarbij alles onder controle was en klopte heb ik die bij haar nog niet meegemaakt. Tot nu toe heeft ze ieder optrede verprutst en dat hebben we niet eerder gezien in drie seizoenen idols.
Ik vergeet qua carrières trouwens nog Eric, Robin en Meike bedenk ik me net.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:34 schreef Marble het volgende:
Face it, Jim is de enige die na Idols ook echt en blijvend suces heeft. En oké, Jamai heeft er ook wel enigsins een carrière aan overgehouden (maar in een hele andere sector dan waar Idols voor bedoeld is).
Dat is waarquote:Op zondag 29 januari 2006 12:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Meike is met Kus anders wel succesvoller dat Jamai en Boris bij elkaar.
Die was er al snel uit en is vergelijken wat lastig. Ze was in ieder geval in de eerste uizending net zo slecht als Renske.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:05 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je vind haar ook slechter als Renske?
Anders weet ik het niet meer
Ze kan ook wel zingen dat heb ik in de voororndes ook heus gehoord. Snap er dan ook niet zoveel van dat ze het nu zo verprutst. Maar als je live het niet kan dan heb je als zangeres wel een probleem. Tenminste als je een gewaardeerd zangeres wil worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:23 schreef BVO het volgende:
Het gaat er bij mij niet in dat ze niet zingen kan. Luister naar d'r in het theater, luister naar haar auditie, dat klinkt gewoon goed.
Nee, maar op een gegeven moment moet je dan gewoon gaan constateren dat ze gewoon niet zo goed is als we dachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ze kan echt wel zingen, alleen in de Liveshows komt het er tot nu toe niet goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |