Daarom gun ik die finaleplek ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, dat deed echt pijn aan mijn orenStond er 2 meter naast ofzo
![]()

DAt zie ik ook wel zitten! Zul je zien dat Ellen nog gaat winnen ooK!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
vind inderdaad dat Ellen en Floortje het beter getroffen hebben met de liedjes die ze moeten zingen dan Raffaëla.
ik zie de finale Floortje - Ellen al helemaal voor me

quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ik heb zin in morgen![]()
Beast of Burden

Je hebt een doodswensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat vinden jullie toch allemaal zo fantastisch aan Ellen, ze is niet de beste zangeres van deze idols editie.
Sommige mensen kunnen dat enigzins compenseren door een leuke uitstraling, maar zij ziet eruit als de oudere zus van Vanessa.
Een plasic kop met hele leliijke ogen.![]()

Zelfde vraag voor jou, maar dan heel iets anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:07 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat vinden jullie toch allemaal zo fantastisch aan Ellen, ze is niet de beste zangeres van deze idols editie.
Sommige mensen kunnen dat enigzins compenseren door een leuke uitstraling, maar zij ziet eruit als de oudere zus van Vanessa.
Een plasic kop met hele leliijke ogen.![]()

Die droom komt gelukkig niet in vervullingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb nu al zin om Ellen live uit te zwaaien vanavond![]()

Nee hoor, Flooortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:49 schreef chansadres het volgende:
Nee want we gaan zwaaien naar Raffa!

quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:

rotkindquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:

Niet meer naamgenoot nu?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef Cheesecake het volgende:
*Cheesecake steunt oud-streekgenoot*

Mee eens, al ben ik er niet helemaal zeker van. Afgaande op de fragmenten zou ik gaan voor Raff en Floortje.. Maar ik hoop dat Floortje en Ellen doorgaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Ellen was zéér okay vanuit. Goede uitstraling, leuk koppie, ze verdient samen met Floortje een finaleplaats.

Dat blijkt wel weer ja! Ik vind Floortje dus echt vele malen beter, en ik ga er al een hele tijd van uit dat zij Idols zal gaan winnen dit jaar, we zullen het zien volgende week!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ellen is veel beter dan Floortje. Maar ik val in herhaling, geloof ik.

quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef portable het volgende:
dag ellen

Jij hebt een leuke avond gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:12 schreef Fir3fly het volgende:

Floortje wel danquote:Op zondag 5 maart 2006 01:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
yes ellen eruit!!!
Leuke meid, goede stem maar geen idol!

Ach ja, nu hoop ik achter af dat Floortje wel vindquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
daarom kies ik voor RAFFAELA!!! het enige echte idool van 2006
Maar ik ben bang dat floortje er met de titel vandoor gaat
Niet dat dat erg is, je hoeft geen idol te zijn om iets te bereiken in showbizzland
Ik vind floortje ook een huisvrouwenuitstraling hebben., en ze zingt iedere week hetzelfde, hoewel ik had verwacht dat ze because of you zou verknallen (wat helaas niet gebeurde) dat deed ze dan wel weer naar behoren.... ik zeg niet dat het perfect was maar het lijkt me een heel moeilijk nummer zonder adempauzes.
Nee doe mij maar raf!!!!

Daarom en dat geld ook voor nummer 3. Kijk Hind nu scoren met haar 2 albums. Dus Ellen komt er welquote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja weinig, dus wat maakt het dan uit of je eerste wordt, of tweede.....
als eerste sta je meteen met je neus in de publiciteit terwijl de nr2 misschien wat meer rust krijgt, en meer tijd om goede muziek te maken!!

En hoe weet jij dat?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |