quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Volgens mij zijn er de meeste topics van ELLEN?![]()
Maar dat is toch logischquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Dit keer welquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
Zulke TT's lopen meestal niet goed af hoor.
Ellen is en blijft de uitzondering, 28 (quote:
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal volquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:01 schreef Jildauu het volgende:
Wij fans zijn gewoon nooit uitgepraatquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal vol![]()
Gewoon actieve Ellen-fansquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Vind je het gek, jullie lullen het met zijn drieën ofzo helemaal vol![]()
28quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:08 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ellen is en blijft de uitzondering, 28 () keer op de kruk en toch steeds door! Dus dit zegt helemaal niks
![]()
Deze wel hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
Zulke TT's lopen meestal niet goed af hoor.
JA ELLEN BOEITquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wij fans zijn gewoon nooit uitgepraat
Ellen blijft boeien, andere misschien niet![]()
Ja.. van HEEL nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Jildauu het volgende:
[..]
En dat vinden er veeeeeeeel meer (29 procent van Nederland)
Hahaha. Toffe!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef Jildauu het volgende:
Ik zag een heel grappig stukje in t filmpje van Ellen (wat me nog niet eerder was opgevallen) dus heb ik maar even een nieuwe ava gemaakt
![]()
Was het dat stukje dat jij ook wilde?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef Kirstenn het volgende:
Leuk jillllly!
Het was juist een beetje verminderd de afgelopen tijdquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik breng weer even de gebruikelijke dissonantie in dit topic:
Ellen
![]()
![]()
![]()
Nee, Floortje doet dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef roze-meisje het volgende:
gaat zij nou zaterdag kelly clarkson - because of you zingen??![]()
rotlied
Oh kijk, nu snap ik je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja dus uitermate geschikt voor floortje
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef roze-meisje het volgende:
gaat zij nou zaterdag kelly clarkson - because of you zingen??![]()
rotlied
Én het heeft een modulatiequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallen![]()
Ja.. echt super moeilijk nummer hahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
De juiste liedjes voor Floor om eens lekker vals uit te knallen![]()
Ach dan heb ik echt medelijden met jequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, dat deed echt pijn aan mijn orenStond er 2 meter naast ofzo
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |