quote:
Waarom dacht je dat ze niet geschoren warenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef Z het volgende:
Ik dacht overigens dat die zusjes kleeman tegen elke vorm van naaktfotografie waren?
ranja +1quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef ranja het volgende:
Nikka Costa?
Waar moet ik haar van kennen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Huh, herken ik Nikka Costa gewoon niet?
like a feather .. grote hit in nederlandquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Waar moet ik haar van kennen?![]()
Voor het slapen gaan tvp
vive la fete ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
Welke band bracht dit jaar een dvd/cd uit met daarop een aantal nummers die er bijna allemaal 4 keer op staan, 1 keer in een electro en 1 keer een gitaarrock versie, en op de dvd hetzelfde maar dan met videoclip (electro) en live beelden (gitaarrock)?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:26 schreef GLO het volgende:
Tijd Voor Pietlutten:
Bosbeetle, kun je de aanhef van de OP nog even aanpassen? geen deel 616 maar 637
Ech dit jaar of bedoel je vorig jaar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:09 schreef ranja het volgende:
Welke band bracht dit jaar een dvd/cd uit met daarop een aantal nummers die er bijna allemaal 4 keer op staan, 1 keer in een electro en 1 keer een gitaarrock versie, en op de dvd hetzelfde maar dan met videoclip (electro) en live beelden (gitaarrock)?
Phewquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef ranja het volgende:
Gelukkig maar. Dat zou er namelijk echt een eind afzitten
De enige andere band die ik in die tent gezien heb waren de Rogers Sisters. Die danquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef ranja het volgende:
Qua festival zit je goed, qua tent ook maar qua band totaal niet
stream of consciousness: hair / wind / blow... nah, daar kan ik niets bij bedenkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:15 schreef ranja het volgende:
Ik ga tandenpoetsen en dan slapen.
hint: föhn.
Geef me dan op zijn minst een googlebaar hintjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:20 schreef ranja het volgende:
The Monroes stonden er ookmaar die zijn het dus ook niet.
Ze komen vaker in Trivia langs.
Ik zie morgen wel of nog iemand een ingeving heeft gehad
Pssst:quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Geef me dan op zijn minst een googlebaar hintje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.how come wrong numbers are never busy?
bekend van de Driplets vragenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Drillem?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:04 schreef bukgeit het volgende:
Handsome Boy Modeling School - Dan The Automator en Prince Paul.
Yep, da's een ex-drummert. Nog eentje voor het punt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:21 schreef schaap001 het volgende:
Ik weet er eentje: Cyrill Directie. Zijn we toch alvast op de helft...![]()
En ex-bassist van Kane ja!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Dion Murdoch, die de overstap maakte naar Intwine
Bedoel je Gloricz Jim?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:29 schreef bigshadow het volgende:
glorious jim misschien dan?
Dan is het goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Gloricz Jim ja.
apart, op de foto lijkt het aardig op weg om een duo te worden...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:12 schreef bukgeit het volgende:
Tegenwoordig een viertal:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef ranja het volgende:
[..]
apart, op de foto lijkt het aardig op weg om een duo te worden...
Waarom diequote:
quote:
TSE+1quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lacuna Coil.
Daar is TSE volgens mij niet zo vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[insert 80s metal band]
Precies.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
wel van anathema maar die zijn het niet
quote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef Bosbeetle het volgende:
is het uffomammut ?
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Heroes del silencio ??
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef ranja het volgende:
Nog meer italiaanse metal?
Symphonic Epic Fantasy Power Metal, aldus de fans.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:09 schreef GLO het volgende:
powermetal?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Symphonic Epic Fantasy Power Metal, aldus de fans.
Mwah, toch een gokje op Rhapsody danquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Symphonic Epic Fantasy Power Metal, aldus de fans.
dido niet goed trouwens ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef ranja het volgende:
Nog meer italiaanse metal?
Nee, alhoewel de zanger van de band die ik zoek wel zanger is geweest van Labyrinth.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:10 schreef bukgeit het volgende:
Labyrinth?
Ja nou en of.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef bukgeit het volgende:
Zijn dat Italianen, Rhapsody? Wist ik niet.
Lekker voor één nummerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Goed gokje! GLO+1
Ontzettende grafmuziek, maar toch één van de populairste Italiaanse bands.
quote:"When I was growing up in the Midwest, I was a maniac enthusiast for entering beauty contests. At 18, I even won the big one, Junior Miss Illinois. That's my horrible secret. It still makes me hang my head." (New York Daily News, 24/1/06)
Die komt wel uit haar huidige woonplaatsquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef bukgeit het volgende:
Debbie Harry?
Onze superwomanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
Laurie Anderson dan
Ik moet helaas offline, dus iemand anders mag een vraag stellen!quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:49 schreef bukgeit het volgende:
Is het miss Hatfield?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:07 schreef ranja het volgende:
Haar eerste festival
TSE +1quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Skunk Anansie toch?
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb jij die single? Ik heb er een tijdje naar gezocht, maar nooit kunnen vinden...
Ik wil 'm ook heel graag, al is het maar omdat ik alle singles (en dus remixes) van SA heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de connectie tussen Mother's Finest en Kane?
Dichtbij maar geen sigaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeft
Dat reken ik goed. Twéé leden zelfs: de beide vocalisten Joyce Kennedy en Glenn Murdock.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Ex-bassist Dion Murdock (daar istie weer!) is de zoon van een van de leden van MF.
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie is Nathaniel Hornblower?
Ga door, ga door...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Specifieker graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzo
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrockquote:
Dat is Spike Jonze tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA), en inderdaad 'de mysterieuze clipregisseur'..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrock
En Mike D natuurlijk. Maar very enlightening, Sack + DDquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef ranja het volgende:
Ik ken volgens mij alleen Ad Rock als beastie boy...
edit: oja, MCA
Mooi dan ga ik nu ff doesjen en dan slaapie doen. In de tussentijd een makkie:quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA).
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Me too...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat eerst de antwoorden op de vorige vraag te lezen
Aha. Toch die strop maar van m'n nek afhalen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.
ranja+1quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef ranja het volgende:
Dusty Springfield - I close my eyes and count to ten
Madness - My guy
Tracey heeft 5 hits gehad in Nederland waarvan My guy er 1 was. Van de overige verwacht ik van minimaal 2 dat de orginele bekend of te raden zijn.
Jackie DeShannon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...
Thx, ze staan bij deze op de lijst.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef Z het volgende:
Dilla idd.
bigshadow +1
Als je toch in een hip hop fase zit biggie, moet je je maar eens in hem verdiepen. Jaylib is een aanrader, bijna alles van Stones Throw wel overigens.
klopt, binnenkort met boysetfire in de paradiso voor een avondje emoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Da's Hell Is For Heroes !
Oow, dat moet ik ff in de gaten houden dan. De eerste keer dat ik ze zou gaan zien (ten tijde van het eerste album, in de Melkweg) werd het gecancelled. Nooit live gezien, dus...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
klopt, binnenkort met boysetfire in de paradiso voor een avondje emo
Schaap001 +1
2 vrienden van me vinden het geweldig, ik moet nu dus mee om de schade aangericht door de decemberists, jens lekman, okkervile river etc terug te betalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Z het volgende:
Emo, brrrr.
Ik heb nog m'n best gedaan op die nieuwe BoySetsFire vanwege de lyrische recensies maar het is doodgewoon niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
2 vrienden van me vinden het geweldig, ik moet nu dus mee om de schade aangericht door de decemberists, jens lekman, okkervile river etc terug te betalen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam?
Ik heb het laatste album niet gehoord, en echt supergoed vind ik het ook allemaal niet. Maar ik overleef het wel, en voor de solidariteit moet men soms wat over hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:20 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb nog m'n best gedaan op die nieuwe BoySetsFire vanwege de lyrische recensies maar het is doodgewoon niet aan mij besteed.
ken ze lang niet allemaal, maar ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:34 schreef bukgeit het volgende:
One Dove
2 Unlimited
Bwana 3
Ubangi 4
5ive
Vanity 6
SevenHz
18 Wheeler
36 Carzyfists
Haircut 100
Galaxie 500
1000 Yard Stare
Kelley Deal 6000
.... en dat meen ik: smoosh heten ze geloof ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:50 schreef schaap001 het volgende:
... of de zusjes Hanson ?
Maar wat meen je dan aan dat 'Hanson'?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:52 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... en dat meen ik: smoosh heten ze geloof ik...
Volgens mij heb je ooit gevraagd wat de overeenkomst was tussen Tracey en The Boss, dat was Dancing in the Dark. Maar volgens mij was dat geen cover (en zeker geen hit)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:25 schreef ranja het volgende:
Ha, ik zat helemaal vast qua treinverkeer maar ik ben er
Iemand die nog 1 Tracey Ullman orgineel weet?
Ik vroeg alleen de namen, niet de titels, dus:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef Mark het volgende:
misschien Puppet on a string van Sandy Shaw?
kan er iemand vast een nieuw topic klaarhouden?
belsen +1quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:37 schreef Mark het volgende:
Edit: al mijn upload-sites werken nietdan maar een tekstvraag:
Wie is de nieuwe Wiz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |