En Mike D natuurlijk. Maar very enlightening, Sack + DDquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef ranja het volgende:
Ik ken volgens mij alleen Ad Rock als beastie boy...
edit: oja, MCA
Mooi dan ga ik nu ff doesjen en dan slaapie doen. In de tussentijd een makkie:quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA).
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Me too...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat eerst de antwoorden op de vorige vraag te lezen
Aha. Toch die strop maar van m'n nek afhalen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.
ranja+1quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef ranja het volgende:
Dusty Springfield - I close my eyes and count to ten
Madness - My guy
Tracey heeft 5 hits gehad in Nederland waarvan My guy er 1 was. Van de overige verwacht ik van minimaal 2 dat de orginele bekend of te raden zijn.
Jackie DeShannon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |