TSE +1quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Skunk Anansie toch?
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb jij die single? Ik heb er een tijdje naar gezocht, maar nooit kunnen vinden...
Ik wil 'm ook heel graag, al is het maar omdat ik alle singles (en dus remixes) van SA heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de connectie tussen Mother's Finest en Kane?
Dichtbij maar geen sigaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeft
Dat reken ik goed. Twéé leden zelfs: de beide vocalisten Joyce Kennedy en Glenn Murdock.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Ex-bassist Dion Murdock (daar istie weer!) is de zoon van een van de leden van MF.
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie is Nathaniel Hornblower?
Ga door, ga door...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Specifieker graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzo
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrockquote:
Dat is Spike Jonze tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA), en inderdaad 'de mysterieuze clipregisseur'..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrock
En Mike D natuurlijk. Maar very enlightening, Sack + DDquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef ranja het volgende:
Ik ken volgens mij alleen Ad Rock als beastie boy...
edit: oja, MCA
Mooi dan ga ik nu ff doesjen en dan slaapie doen. In de tussentijd een makkie:quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:09 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA).
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.quote:
Lijkt me wel ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Me too...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
ik zat eerst de antwoorden op de vorige vraag te lezen
Aha. Toch die strop maar van m'n nek afhalen danquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die regisseerde inderdaad ook een aantal clips voor de Beasties, maar Yauch (alias Hornblower) heeft er ook een aantal gedaan.
ranja+1quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef ranja het volgende:
Is dat niet gewoon Maiden?
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef ranja het volgende:
Dusty Springfield - I close my eyes and count to ten
Madness - My guy
Tracey heeft 5 hits gehad in Nederland waarvan My guy er 1 was. Van de overige verwacht ik van minimaal 2 dat de orginele bekend of te raden zijn.
Jackie DeShannon.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:49 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik héb ooit geweten van wie Breakaway was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |