TSE +1quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Skunk Anansie toch?
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb jij die single? Ik heb er een tijdje naar gezocht, maar nooit kunnen vinden...
Ik wil 'm ook heel graag, al is het maar omdat ik alle singles (en dus remixes) van SA heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm wel een keer nog. Ik heb die versie wel ergens op een tape staan geloof ik, m'n studentensoos had de single (mogelijk heb ik 'm daar zelf voor gekocht).
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef GLO het volgende:
Vervolgvraag:
Wat is de connectie tussen Mother's Finest en Kane?
Dichtbij maar geen sigaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zal wel één van de inhuur-sloofjes van Di en Den zijn die daar ook in gezeten heeft
Dat reken ik goed. Twéé leden zelfs: de beide vocalisten Joyce Kennedy en Glenn Murdock.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:51 schreef DaisyDuke het volgende:
Ex-bassist Dion Murdock (daar istie weer!) is de zoon van een van de leden van MF.
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie is Nathaniel Hornblower?
Ga door, ga door...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De mysterieuze regisseur van de Beastie Boys-clips toch?
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Specifieker graag.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En eigenlijk 1 van de Beasties zelf. En Duits of Zwitsers ofzo
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrockquote:
Dat is Spike Jonze tochquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Aangezien GLO met Spike Jonze niet goed zit, en het anders in een gokfestijn eindigt, verdien je het punt wel. Het is trouwens het alter-ego van Adam Yauch (MCA), en inderdaad 'de mysterieuze clipregisseur'..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja meer weet ik ook niet hoor. Of moet ik gaan gokken welke Beastie? Dan ga ik eerst voor Adrock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |