Thx, ze staan bij deze op de lijst.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:56 schreef Z het volgende:
Dilla idd.
bigshadow +1
Als je toch in een hip hop fase zit biggie, moet je je maar eens in hem verdiepen. Jaylib is een aanrader, bijna alles van Stones Throw wel overigens.
klopt, binnenkort met boysetfire in de paradiso voor een avondje emoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:02 schreef schaap001 het volgende:
Da's Hell Is For Heroes !
Oow, dat moet ik ff in de gaten houden dan. De eerste keer dat ik ze zou gaan zien (ten tijde van het eerste album, in de Melkweg) werd het gecancelled. Nooit live gezien, dus...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef bigshadow het volgende:
[..]
klopt, binnenkort met boysetfire in de paradiso voor een avondje emo
Schaap001 +1
2 vrienden van me vinden het geweldig, ik moet nu dus mee om de schade aangericht door de decemberists, jens lekman, okkervile river etc terug te betalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef Z het volgende:
Emo, brrrr.
Ik heb nog m'n best gedaan op die nieuwe BoySetsFire vanwege de lyrische recensies maar het is doodgewoon niet aan mij besteed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
2 vrienden van me vinden het geweldig, ik moet nu dus mee om de schade aangericht door de decemberists, jens lekman, okkervile river etc terug te betalen![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:19 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam?
Ik heb het laatste album niet gehoord, en echt supergoed vind ik het ook allemaal niet. Maar ik overleef het wel, en voor de solidariteit moet men soms wat over hebbenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:20 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb nog m'n best gedaan op die nieuwe BoySetsFire vanwege de lyrische recensies maar het is doodgewoon niet aan mij besteed.
ken ze lang niet allemaal, maar ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:34 schreef bukgeit het volgende:
One Dove
2 Unlimited
Bwana 3
Ubangi 4
5ive
Vanity 6
SevenHz
18 Wheeler
36 Carzyfists
Haircut 100
Galaxie 500
1000 Yard Stare