quote:
Vind het humor lig helemaal dubbel met een maatje....quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Je vindt het wel geil...
Ja mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef narcissist het volgende:
Wat een kansloze site heb jij vriend.
Ach ja, zo heeft ieder z'n hobby hé... de een verzamelt postzegels, de ander kijkt met z'n vriendje naar rukkende gozers...quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind het humor lig helemaal dubbel met een maatje....![]()
L0L L0L L0L, laat hem die dildo in zijn anus stoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
Ok dildo in je bek string over je hoofd maakt niet uit![]()
![]()
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/stringman.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
L0L L0L L0L, laat hem die dildo in zijn anus stoppen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/kont.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even wat weggehaald anders gaan ze zeiken de modjes...
Wtf, dit is gewoon niet grappig meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/kont.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even wat weggehaald anders gaan ze zeiken de modjes...
dat ie al een fake account maakt om voor vrouw uit te willen komen zegt al genoeg toch ?quote:
Nou vooruit, voeg me ff toe op msn dan maak ik over jou ook een topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch wel grappig dat als zoiets met als onderwerp een meisje zou worden geplaatst, al de hitsige jochies hier vol enthousiasme zouden reageren met *fap*-reacties en dergelijke.
Zodra een sekse-genoot de klos is, vind helemaal niemand van de hitsige jochies het meer grappig.
Hoe voorspelbaar.
Ook voorspelbaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou vooruit, voeg me ff toe op msn dan maak ik over jou ook een topic.
mannen, vrouwen whatever sommige dingen horen niet op een forum thuisquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch wel grappig dat als zoiets met als onderwerp een meisje zou worden geplaatst, al de hitsige jochies hier vol enthousiasme zouden reageren met *fap*-reacties en dergelijke.
Zodra een sekse-genoot de klos is, vind helemaal niemand van de hitsige jochies het meer grappig.
Hoe voorspelbaar.
huhh, jij wilt aandacht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook voorspelbaar.
Beter je best doen
Probeer jij wel vaker de logica uit te lullen? Ooit gelukt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe voorspelbaar.
Daar ben ik 't mee eens, hoe sneu de betreffende kerel ook moge zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:51 schreef bonke het volgende:
[..]
mannen, vrouwen whatever sommige dingen horen niet op een forum thuis
en daar is dit er 1 van
footage mailen en ik maak er een logje van..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet vergeten zijn naam te vragen en dan op het einde zeggen: P0WNED!1!!1! Over enkele minuten staan alle foto's verspreid over het internet. Nog veel plezier met je leven.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet vergeten zijn naam te vragen en dan op het einde zeggen: P0WNED!1!!1! Over enkele minuten staan alle foto's verspreid over het internet. Nog veel plezier met je leven.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef Koenz0r het volgende:
Zeg eens dat hij de webcam op de grond moet richten, en proberen zichzelf te kunnen pijpen
Dit is wel hééél ziek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/bijna.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bijna![]()
quote:
Het enige dat ik weet hij woont in Almere en is 22 jaar oud. Zijn zus is 25 en super lekker foto van gehad...en meneer is de hele avond alleen thuisquote:
Waarom plaats je daar dan geen foto van, in plaats van al deze gay-slaaf foto's. Nicht dat je bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet hij woont in Almere en is 22 jaar oud. Zijn zus is 25 en super lekker foto van gehad...en meneer is de hele avond alleen thuis![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:02 schreef Koenz0r het volgende:
En jij zit nu in je auto op weg naar hem, verbonden met een Hotspot van T-Online zodat je verkapt thuis zit te fokken
niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
en dan ook nog denken dat er 2 geile meiden aan de andere kant elkaar zitten te likken ofzo![]()
![]()
Wat kunnen (wanhopige/perverse) mannen soms naïef zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
haha lol, dit deed ik ook altijd met een vriendin. Zelf niks laten zien, beetje geil praten en die gasten doen alles voor je hahaha, en dan ook nog denken dat er 2 geile meiden aan de andere kant elkaar zitten te likken ofzo![]()
![]()
Alsof ik ooit jouw zwarte doos wil zienquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
haha lol, dit deed ik ook altijd met een vriendin. Zelf niks laten zien, beetje geil praten en die gasten doen alles voor je hahaha, en dan ook nog denken dat er 2 geile meiden aan de andere kant elkaar zitten te likken ofzo![]()
![]()
Mên, en jij bent 28quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
ach gratis hoereren doen er meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
Dat zijn dezelfde mannen als die denken dat aan de andere kant van de 0909-lijn écht de 19-jarige wulpse geile Geesje als uit de advertentie zitquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat kunnen (wanhopige/perverse) mannen soms naïef zijn.![]()
En dat is 30 jaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil ook in je Nadia msn te komen zitten, wat is het adres![]()
27quote:
Ja verrassend hé, wat hypocriet, snap jij het nou dat jochies een naakte jongedame wel geil vinden, en dit niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe voorspelbaar.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef zwartedoos het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Alsof ik ooit jouw zwarte doos wil zien.
Het zijn die witte vlakjes die 't 'm doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja verrassend hé, wat hypocriet, snap jij het nou dat jochies een naakte jongedame wel geil vinden, en dit niet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Psst...ze zitten stiekem mee te genieten.quote:
Oja en dan gaan ze zo ingrijpen "Ja slotje dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Psst...ze zitten stiekem mee te genieten.![]()
Heb je het weleens geprobeerd dan? (quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
Wat ik me nu af zit te vragen hé...
Heeft 'ie hem nog in z'n mond gekregen?
Lenige gozer dan, dat lukt mij nooit.
Nee hij kreeg pijn in zijn rug...hij heeft het 2 minuten moeten proberen van mij..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Murray het volgende:
[afbeelding]
Wat ik me nu af zit te vragen hé...
Heeft 'ie hem nog in z'n mond gekregen?
Lenige gozer dan, dat lukt mij nooit.
Net nog!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je het weleens geprobeerd dan? ()
En dan houden ze dit topic achter de schermen open...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Oja en dan gaan ze zo ingrijpen "Ja slotje dit kan natuurlijk niet"
+1 relevantquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef Forcefuzz het volgende:
WhahahaIk lig in een deuk. (
). Zeg dat z'n zus online moet komen
.
Zus zit in Diemen bij haar vriend begreep ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef Forcefuzz het volgende:
WhahahaIk lig in een deuk. (
). Zeg dat z'n zus online moet komen
.
Zolang haar vriend zijn naam maar niet met Lange of Baas begint ..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zus zit in Diemen bij haar vriend begreep ik.
Klootzak ! Dat ben ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik log eens in op mijn fake Nadia Hotmail account had ik toen gemaakt naar aanleiding van het TMF topic over rukkers..
Ik log naar weken / maanden weer in haakt een gozer mij in 1 keer aan....hij is nog zieker dan die Belg (hilarsich was dat).
Hij was een slaaf zei die ......hij wilde alles doen wat ik wou....blijkbaar denkt hij echt dat ik Nadia ben....
Kon het niet laten....hieruit is nu het volgende screenshot ontstaan..
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/bosrukkert.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even 1 shot gemaakt van hem , met de medeling dat ik het zo doormail naar zijn zus![]()
Dit is nu al een klassieker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik log eens in op mijn fake Nadia Hotmail account had ik toen gemaakt naar aanleiding van het TMF topic over rukkers..
Ik log naar weken / maanden weer in haakt een gozer mij in 1 keer aan....hij is nog zieker dan die Belg (hilarsich was dat).
Hij was een slaaf zei die ......hij wilde alles doen wat ik wou....blijkbaar denkt hij echt dat ik Nadia ben....
Kon het niet laten....hieruit is nu het volgende screenshot ontstaan..
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/bosrukkert.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even 1 shot gemaakt van hem , met de medeling dat ik het zo doormail naar zijn zus![]()
Jij gaat zeker ook een fake-account maken en de avond doorhakkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:45 schreef Afwazig het volgende:
AAAAAAAAAAr
En bedankt nu slaap ik vannacht niet meer
Wat zit er dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mannen als die denken dat aan de andere kant van de 0909-lijn écht de 19-jarige wulpse geile Geesje als uit de advertentie zit.
Zoiets, als je geluk hebtquote:
Zo danquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets, als je geluk hebt
[afbeelding]
Je hebt me doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:47 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook een fake-account maken en de avond doorhakken![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets, als je geluk hebt
[afbeelding]
Klikkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:15 schreef duivelin1 het volgende:
sorry hoor, maar hoe krijg ik die screenshot vergroot??? (nee, ben niet blond)
Dat dacht ik serieus ook al.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Aparteling het volgende:
Dat ben je zelf he?
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Aparteling het volgende:
Dat ben je zelf he?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, dat TS bijvoorbeeld alle volledige pix naar mij mailt zodat ik ze kan gebruiken op de weblog.
Dat is het nadeel weer van zulke dingen, je moet het zelf ook bekijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef KeessieX het volgende:
[..]
laat em de vogeltjesdans doen met een dildo in z'n kont...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is het nadeel weer van zulke dingen, je moet het zelf ook bekijken.
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef YellowLedbetter het volgende:TS is zelf denk ik stiekem een beetje homo. Anders had ie wel een wijf voor de cam proberen te krijgen ipv een man
Niet bepaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef jehovaguerilla het volgende:
Hey maarreh TS ,hoe ging die email van z'n zus dan?
En post 's een pic van haar (met peter r. de vries-balkje)
Wist je al dat je tietenlinkje niet werkt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Laat hem die dildo in zijn kont stoppen en dan aflikken
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg me niet dat je het lef hebt gehad dit te mailen?
Zo ja, dan ben je echt net stiffler, die zou dit gwoon gedaan hebben...![]()
jij bent echt volwassen hequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....
We wachten haar reactie even af...als bijlage die screenshot uit de OP gemailed....![]()
Je zal het vast ergens hebben opgeschreven maar hoe komt je aan haar emailadres? Was hij zo achterlijk die zelf te geven? OMG!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....
We wachten haar reactie even af...als bijlage die screenshot uit de OP gemailed....![]()
Ok de eerste moraalridder...quote:
Check mijn OP post...daar vraag ik om het email en op de laatste regel in het msn gesprek meldt ik wat...dit dus doorgemailed naar haar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zal het vast ergens hebben opgeschreven maar hoe komt je aan haar emailadres? Was hij zo achterlijk die zelf te geven? OMG!!
Wat mij betreft is dit DE topic van 2006![]()
Die jongen zal naar een inrichting moeten, onterfd worden, zijn zusje zal nooit meer tegen hem praten. Oh oh... dit komt niet meer goed hoor...quote:
TBS denk levenslang..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die jongen zal naar een inrichting moeten, onterfd worden, zijn zusje zal nooit meer tegen hem praten. Oh oh... dit komt niet meer goed hoor...![]()
Die laatste regel herineerde ik me nog, maar dacht dat het gwoon bluf was. (ben dan ook haags he...)quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Check mijn OP post...daar vraag ik om het email en op de laatste regel in het msn gesprek meldt ik wat...dit dus doorgemailed naar haar...![]()
zoals je in eerder posts van mij kan lezen ( wat je niet gedaan hebt natuurlijk omdat je liever minder serieuze posts leest ) had je al kunnen merken dat ik je een kutkind vind met je 26 jaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ok de eerste moraalridder...
Wat is er nu leuker dan hem even voor schut te zetten tegen over zijn zus.....
Het is allemaal leuk en lachen in dit topic totdat ik er een serieus mailtje aan wijdt..
Dus we wachten ff op z'n zus......![]()
Zullen we het "wievindthetgrappigenwieniet" ff in het midden laten? Wat is er fout aan zijn aktie? Die knul doet het allemaal zelf? Elk gezond mens zou gezegd hebben ja kom op zeg? Bovendien zal hij deze ehm? ziekenlijke gedrag nog vakerder aanhouden zolang er niet wordt ingegrepen door zijn omgeving die hier nog geen weet van hebt? (???)quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:06 schreef bonke het volgende:
zoals je in eerder posts van mij kan lezen ( wat je niet gedaan hebt natuurlijk omdat je liever minder serieuze posts leest ) had je al kunnen merken dat ik je een kutkind vind met je 26 jaar
btw
zelfs de modjes vinden het wel grappig en dat zegt genoeg over het moddereergedrag wat hier speelt
wel eens van normen en waarden gehoord ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zullen we het "wievindthetgrappigenwieniet" ff in het midden laten? Wat is er fout aan zijn aktie? Die knul doet het allemaal zelf? Elk gezond mens zou gezegd hebben ja kom op zeg? Bovendien zal hij deze ehm? ziekenlijke gedrag nog vakerder aanhouden zolang er niet wordt ingegrepen door zijn omgeving die hier nog geen weet van hebt? (???)
Oh gaat het daarom? Je verwacht waarden en normen in een ONZ topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef bonke het volgende:
wel eens van normen en waarden gehoord ?
waarschijnlijk niet
sja, er zijn mensen die een tik hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oh gaat het daarom? Je verwacht waarden en normen in een ONZ topic![]()
Btw heeft die gast zijn eigen waarden en normen wel heel erg onderuit gehaald..??
Maar zelf zit je nu wel te lachen achter je pc en houd je dit topic toch in de gaten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef bonke het volgende:
[..]
sja, er zijn mensen die een tik hebben
maar de mensen die daar misbruik van maken vind ik een stuk erger
Misbruik? Waar zie jij misbruik? Die gast doet het allemaal zelf? TS heeft hem nergens toe gedwongen en heeft gekeken hoever die gast wou gaan. Zie ik niet als misbruik? TS chanteert hem ook nog eens niet (had hij heel makkelijk kunnen doen).quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef bonke het volgende:
sja, er zijn mensen die een tik hebben
maar de mensen die daar misbruik van maken vind ik een stuk erger
dit topic is helemaal niet om te lachen dommiequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar zelf zit je nu wel te lachen achter je pc en houd je dit topic toch in de gaten?
Kom op zeg er zijn ergere dingen in de wereld denk aan die Spot Prents![]()
ga een boom knuffelen ofzo!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef bonke het volgende:
[..]
dit topic is helemaal niet om te lachen dommie
en die spotprenten hadden nog een beetje humor
Doe nou eens lief!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef bonke het volgende:
[..]
krijg een tumor ergens achter je hartklep ofzo
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Doe nou eens lief!
Ik vind dat de TS deze actie nog een keer moet herhalen maar dan met die zus in de hoofdrol. Je kunt haar vast wel chanteren met die pics van haar broer ofzo![]()
Misschien wel, het is natuurlijk ook al goed als ze haar benen in haar nek kan krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
![]()
Zou zijn zus zichzelf kunnen beffen?
stuur je em straks ook nog effe de url van dit topic?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar zelf zit je nu wel te lachen achter je pc en houd je dit topic toch in de gaten?
Kom op zeg er zijn ergere dingen in de wereld denk aan die Spot Prents![]()
Moet dan natuurlijk wel een screenshot zijn zonder witte balkjes hequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Misschien wel, het is natuurlijk ook al goed als ze haar benen in haar nek kan krijgen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Moet dan natuurlijk wel een screenshot zijn zonder witte balkjes he![]()
foto van een sugababes gehaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/597163_784609e15b.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:23 schreef Frappelsien het volgende:
Ai ai ai... zo heb ik eens iemand zichzelf keihard laten slaan met een stok hehehe
Ja wat een lamer die TS hij verzint de helft iig het gedeelte van de zusquote:
Hij mailde me een heel verhaal over slaaf zijn en een meesteres zoekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Au! Dat was je bij mij niet gelukt,wat je er ook tegenover zou zetten.
Wat doe je nu, ik dacht dat je een meisje voor de cam wou krijgen. Kom je aanzetten met een verhaal over een jongenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hij mailde me een heel verhaal over slaaf zijn en een meesteres zoeken![]()
Nou.. ik nieuwsgierig als ik benhad hem toegevoegd en al gauw vroeg ie of ik hem wilde zien via de webcam en of ik hem dingen wilde laten doen.. maakte niet uit wat
![]()
Het ergste is... ik lag echt dubbel van het lachen![]()
Leedvermaak?![]()
Ja, dat klopt. Het zijn alleen van die hele ranzige mokkels of het zijn jongensquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Frappelsien het volgende:
Ow een meisje voor de cam.. dat wil ik wel
Jammer dat het toch in 99% van de gevallen schrikken is als zo'n ding aangaat..
Juist meisje!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Frappelsien het volgende:
Ow een meisje voor de cam.. dat wil ik wel
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
Ah, zo mooi. Paar jaar geleden, de "zielige rukkers van het internet"-reeks. Toen helaas dicht gegaan. Deze zou ik ook moeten sluiten, maar ik hoop stiekem dat oude tijden herleven en weer een aantal prachtige knurften te zien krijgen die zichzelf voor lul zetten.
[afbeelding]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezochtquote:
www.tmf.nlquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
was daar niet een één of andere website van?
Gadverdamme zeg :squote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke 4 en 8. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 zijn óf niet boeiend óf banwaardig. Maar misschien zijn deze twee dat ook wel
.
Ik heb me kapot gelachen, seksueel deed het me inderdaad erg weinig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg :s
Wie wilt dit nou zien..??
Kan me moeilijk voorstellen dat er mannen zijn die hier serieus opgewonden van raken![]()
Volgens mij loop je zelf met een ontiegelijk grote buttplug in je poepertje op zondagmiddag te kwakkelen door de huiskamer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef bonke het volgende:
[..]
dit topic is helemaal niet om te lachen dommie
en die spotprenten hadden nog een beetje humor
Meen je nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:52 schreef Furia het volgende:
Naam ook maar weggehaald zat bij mij in de klas!!!!
Ja hihi, ik lig hier nu helemaal in een scheurquote:
Ok, als dat echt jou blog is, dan ben je dus echt behoorlijk ziek in je hoofd. Mensen zoals jij horen in een TBS-kliniek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:49 schreef Razor21 het volgende:
-link weg-
Hier staat nog heel veel shit van mij van vorig jaar op inclusief meiden en stelletjes..
Nog geen mail ontvangen van die zus, maar dat komt ook omdat ze nog in Diemen Zuid zit...gozer is ook niet meer online gekomen![]()
TVPquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef Furia het volgende:
Gelukkig! Ben mijn dag zelden zo goed begonnen hihi!
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg het ff niet meer? Die slaaf van je is dus een klasgenoot van furia? (geen namen, geen fotos, gwoon ja of nee?)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!
Doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?
Wat dan? Ga je cammen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Vivi het volgende:
Ach, mijn vrijdag middag is ineens wat minder saai
Of misschien hangt het hele gezin al aan een boom omdat ze de schande niet kunnen verdragen. Dan krijg je weer van dat nieuws: Wederom een familiedrama. En dat soort gezeikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Duurt wel lang voordat je een mailtje krijgt, misschien zitten ze nu met het hele gezin om de tafel dit uit te praten, met een therapeut erbij... of misschien hebben ze wel een internet/msn verbod gekregen...
Heb hem niet gechanteerd heb gewoon gelijk gemailed...hij wilde opdrachten doen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef MrBean het volgende:
TS, leuk en grappig allemaal, maar pas je wel op dat het onderdruk zetten van de arme man door hem te chanteren met de foto's strafbaar is? Of de foto's op internet zetten?
Ja weet ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb hem niet gechanteerd heb gewoon gelijk gemailed...hij wilde opdrachten doen....![]()
quote:
Dat die dit weer geopend heeft bedoelde ik.quote:
Dat heeft ie volgens mij ook moeten doen met een dildo en hij deed het ook nog??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef jehovaguerilla het volgende:
Laat 'm anders die vib van z'n zussie in z'n reet stoppen.
Altijd al een fantasie van mij geweest
Iets zegt me dat je dit vaker gezegd hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Vivi het volgende:
Je moet ff tegen die slaaf zeggen dat je pas weer bevelen geeft als ie 100 euro op je rekening stort
Heeft ie al aan moeten trekken, leest dan echt niemand de thread meer door?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vraag of hij z'n zus d'r ondergoed wilt aantrekken.![]()
En ik maar denken dat je een string helemaal niet op je hoofd moest dragen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft ie al aan moeten trekken, leest dan echt niemand de thread meer door?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vraag of hij z'n zus alleen d'r ondergoed wilt aantrekken.![]()
Zijn er trouwens niet meer mensen onlinequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Vector_SLD het volgende:
De Klote rukkers op internet reeks begon ook in de klaagbaak
*meldtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Zijn er trouwens niet meer mensen online
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Negator het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor die 'pervert'...
Denk je dat je met een leuke meid aan het 'chatten' bent, sta je met je blote leuter op Fok!...
Alhoewel, toch ook wel weer erg grappig...
![]()
![]()
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent is![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Negator het volgende:
[..]
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...
Ach, komt die kerel ook nog een keer aan zijn trekken![]()
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Nachtdier het volgende:
Whahahaha, wat een topic! En wat een zieke gast!
Laat 'm pindakaas op z'n snikkel smeren ofzo, en dat vervolgens in z'n zusje d'r string doen en in d'r kast leggen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.
TS had maybe iets langer moeten wachten met mailen
Hij zit nu niet meer bij me in de klas, maar ik hem zn mailadres nog wel.. vind het wel erg lullig eigenlijk.. heb m wel vast naar mn beste vriendin gestuurd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?
Jij bent de slaaf? Kneusquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef bonke het volgende:
[..]
krijg een tumor ergens achter je hartklep ofzo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hij kreeg pijn in zijn rug...hij heeft het 2 minuten moeten proberen van mij..![]()
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke 4 en 8. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 zijn óf niet boeiend óf banwaardig. Maar misschien zijn deze twee dat ook wel
.
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?
Kortom; pwned
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...![]()
Maar zelfs dat heb ik niet meer nodig foto's zeggen genoeg...
Proestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef postmortum het volgende:
De jongen op sugababesfoto heeft dezelfde jas als Maikuuul![]()
Ik heb nog wel Webcam Splitter voor je. Kan je ook filmpies mee ladenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Inderdaad!!Ik heb het niet meer op PC en van de FOK! Wiki werkt de download niet meer. Is er nog een link??
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
Als de TS niet onmiddelijk met een update komt ga ik hem voordragen voor een permban
*nieuwsgierig is!*
Held hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 19:00 schreef Razor21 het volgende:
Dit is volgens mij het populairste topic ooit dat ik zelf geopend heb vanaf donderdag al : 10529 views![]()
Och zeikerd...beetje vermaak op Fok kan toch geen kwaad?quote:
quote:
En nog een moraalridder....quote:
Kijk eens naar de smileyquote:
gewoon zeggen als ie klaar is, dan weet je tenminste zeker dat je een onbetaalde internethoer bentquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Furia het volgende:
he razor, weten die mensen die zich op "nadia" aftrekken ook dat ze genept worden? (Achteraf dan) Ik ben een beetje in dubio of ik die jongen nou moet laten weten dat hij deels nakend op internet staat..
Jaja op einde vlak voor het hoogtepunt draaide ik de Muppets af in mijn webcam met het nummer "Mmmnamman " ofzo en post ik de link van mijn blog zodat ze meteen konden kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Furia het volgende:
he razor, weten die mensen die zich op "nadia" aftrekken ook dat ze genept worden? (Achteraf dan) Ik ben een beetje in dubio of ik die jongen nou moet laten weten dat hij deels nakend op internet staat..
Heb je uberhaupt het topic wel gelezen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef MidnightRambler het volgende:
Ok wie heeft link naar programma.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |