TVPquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:45 schreef Furia het volgende:
Gelukkig! Ben mijn dag zelden zo goed begonnen hihi!
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:39 schreef SolidasRock het volgende:
Ik volg het ff niet meer? Die slaaf van je is dus een klasgenoot van furia? (geen namen, geen fotos, gwoon ja of nee?)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:15 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, één van de mensen die "Nadia" eerder heeft laten rukken was een klasgenoot van mij!
Doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?
Wat dan? Ga je cammen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef Vivi het volgende:
Ach, mijn vrijdag middag is ineens wat minder saai
Of misschien hangt het hele gezin al aan een boom omdat ze de schande niet kunnen verdragen. Dan krijg je weer van dat nieuws: Wederom een familiedrama. En dat soort gezeikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Duurt wel lang voordat je een mailtje krijgt, misschien zitten ze nu met het hele gezin om de tafel dit uit te praten, met een therapeut erbij... of misschien hebben ze wel een internet/msn verbod gekregen...
Heb hem niet gechanteerd heb gewoon gelijk gemailed...hij wilde opdrachten doen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef MrBean het volgende:
TS, leuk en grappig allemaal, maar pas je wel op dat het onderdruk zetten van de arme man door hem te chanteren met de foto's strafbaar is? Of de foto's op internet zetten?
Ja weet ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb hem niet gechanteerd heb gewoon gelijk gemailed...hij wilde opdrachten doen....![]()
quote:
Dat die dit weer geopend heeft bedoelde ik.quote:
Dat heeft ie volgens mij ook moeten doen met een dildo en hij deed het ook nog??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef jehovaguerilla het volgende:
Laat 'm anders die vib van z'n zussie in z'n reet stoppen.
Altijd al een fantasie van mij geweest
Iets zegt me dat je dit vaker gezegd hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef Vivi het volgende:
Je moet ff tegen die slaaf zeggen dat je pas weer bevelen geeft als ie 100 euro op je rekening stort
Heeft ie al aan moeten trekken, leest dan echt niemand de thread meer door?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vraag of hij z'n zus d'r ondergoed wilt aantrekken.![]()
En ik maar denken dat je een string helemaal niet op je hoofd moest dragen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heeft ie al aan moeten trekken, leest dan echt niemand de thread meer door?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vraag of hij z'n zus alleen d'r ondergoed wilt aantrekken.![]()
Zijn er trouwens niet meer mensen onlinequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Vector_SLD het volgende:
De Klote rukkers op internet reeks begon ook in de klaagbaak
*meldtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Zijn er trouwens niet meer mensen online
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Negator het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor die 'pervert'...
Denk je dat je met een leuke meid aan het 'chatten' bent, sta je met je blote leuter op Fok!...
Alhoewel, toch ook wel weer erg grappig...
![]()
![]()
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent is![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Negator het volgende:
[..]
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...
Ach, komt die kerel ook nog een keer aan zijn trekken![]()
!
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Nachtdier het volgende:
Whahahaha, wat een topic! En wat een zieke gast!
Laat 'm pindakaas op z'n snikkel smeren ofzo, en dat vervolgens in z'n zusje d'r string doen en in d'r kast leggen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.
TS had maybe iets langer moeten wachten met mailen
Hij zit nu niet meer bij me in de klas, maar ik hem zn mailadres nog wel.. vind het wel erg lullig eigenlijk.. heb m wel vast naar mn beste vriendin gestuurd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?
Jij bent de slaaf? Kneusquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef bonke het volgende:
[..]
krijg een tumor ergens achter je hartklep ofzo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hij kreeg pijn in zijn rug...hij heeft het 2 minuten moeten proberen van mij..![]()
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke 4 en 8. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 zijn óf niet boeiend óf banwaardig. Maar misschien zijn deze twee dat ook wel
.
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?
Kortom; pwned
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...![]()
Maar zelfs dat heb ik niet meer nodig foto's zeggen genoeg...
Proestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:59 schreef postmortum het volgende:
De jongen op sugababesfoto heeft dezelfde jas als Maikuuul![]()
Ik heb nog wel Webcam Splitter voor je. Kan je ook filmpies mee ladenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Inderdaad!!Ik heb het niet meer op PC en van de FOK! Wiki werkt de download niet meer. Is er nog een link??
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 16:16 schreef SolidasRock het volgende:
Als de TS niet onmiddelijk met een update komt ga ik hem voordragen voor een permban
*nieuwsgierig is!*
Held hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 19:00 schreef Razor21 het volgende:
Dit is volgens mij het populairste topic ooit dat ik zelf geopend heb vanaf donderdag al : 10529 views![]()
Och zeikerd...beetje vermaak op Fok kan toch geen kwaad?quote:
quote:
En nog een moraalridder....quote:
Kijk eens naar de smileyquote:
gewoon zeggen als ie klaar is, dan weet je tenminste zeker dat je een onbetaalde internethoer bentquote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Furia het volgende:
he razor, weten die mensen die zich op "nadia" aftrekken ook dat ze genept worden? (Achteraf dan) Ik ben een beetje in dubio of ik die jongen nou moet laten weten dat hij deels nakend op internet staat..
Jaja op einde vlak voor het hoogtepunt draaide ik de Muppets af in mijn webcam met het nummer "Mmmnamman " ofzo en post ik de link van mijn blog zodat ze meteen konden kijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Furia het volgende:
he razor, weten die mensen die zich op "nadia" aftrekken ook dat ze genept worden? (Achteraf dan) Ik ben een beetje in dubio of ik die jongen nou moet laten weten dat hij deels nakend op internet staat..
Heb je uberhaupt het topic wel gelezen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:45 schreef MidnightRambler het volgende:
Ok wie heeft link naar programma.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |