Moet dan natuurlijk wel een screenshot zijn zonder witte balkjes hequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Misschien wel, het is natuurlijk ook al goed als ze haar benen in haar nek kan krijgen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Moet dan natuurlijk wel een screenshot zijn zonder witte balkjes he![]()
foto van een sugababes gehaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06094/597163_784609e15b.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:23 schreef Frappelsien het volgende:
Ai ai ai... zo heb ik eens iemand zichzelf keihard laten slaan met een stok hehehe
Ja wat een lamer die TS hij verzint de helft iig het gedeelte van de zusquote:
Hij mailde me een heel verhaal over slaaf zijn en een meesteres zoekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Au! Dat was je bij mij niet gelukt,wat je er ook tegenover zou zetten.
Wat doe je nu, ik dacht dat je een meisje voor de cam wou krijgen. Kom je aanzetten met een verhaal over een jongenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Hij mailde me een heel verhaal over slaaf zijn en een meesteres zoeken![]()
Nou.. ik nieuwsgierig als ik benhad hem toegevoegd en al gauw vroeg ie of ik hem wilde zien via de webcam en of ik hem dingen wilde laten doen.. maakte niet uit wat
![]()
Het ergste is... ik lag echt dubbel van het lachen![]()
Leedvermaak?![]()
Ja, dat klopt. Het zijn alleen van die hele ranzige mokkels of het zijn jongensquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Frappelsien het volgende:
Ow een meisje voor de cam.. dat wil ik wel
Jammer dat het toch in 99% van de gevallen schrikken is als zo'n ding aangaat..
Juist meisje!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Frappelsien het volgende:
Ow een meisje voor de cam.. dat wil ik wel
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef Stofje het volgende:
Ah, zo mooi. Paar jaar geleden, de "zielige rukkers van het internet"-reeks. Toen helaas dicht gegaan. Deze zou ik ook moeten sluiten, maar ik hoop stiekem dat oude tijden herleven en weer een aantal prachtige knurften te zien krijgen die zichzelf voor lul zetten.
[afbeelding]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezochtquote:
www.tmf.nlquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
was daar niet een één of andere website van?
Gadverdamme zeg :squote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke 4 en 8. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 zijn óf niet boeiend óf banwaardig. Maar misschien zijn deze twee dat ook wel
.
Ik heb me kapot gelachen, seksueel deed het me inderdaad erg weinig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg :s
Wie wilt dit nou zien..??
Kan me moeilijk voorstellen dat er mannen zijn die hier serieus opgewonden van raken![]()
Volgens mij loop je zelf met een ontiegelijk grote buttplug in je poepertje op zondagmiddag te kwakkelen door de huiskamer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef bonke het volgende:
[..]
dit topic is helemaal niet om te lachen dommie
en die spotprenten hadden nog een beetje humor
Meen je nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:52 schreef Furia het volgende:
Naam ook maar weggehaald zat bij mij in de klas!!!!
Ja hihi, ik lig hier nu helemaal in een scheurquote:
Ok, als dat echt jou blog is, dan ben je dus echt behoorlijk ziek in je hoofd. Mensen zoals jij horen in een TBS-kliniek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:49 schreef Razor21 het volgende:
-link weg-
Hier staat nog heel veel shit van mij van vorig jaar op inclusief meiden en stelletjes..
Nog geen mail ontvangen van die zus, maar dat komt ook omdat ze nog in Diemen Zuid zit...gozer is ook niet meer online gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |