quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vraag of hij z'n zus alleen d'r ondergoed wilt aantrekken.![]()
Zijn er trouwens niet meer mensen onlinequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Vector_SLD het volgende:
De Klote rukkers op internet reeks begon ook in de klaagbaak
*meldtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Zijn er trouwens niet meer mensen online
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef Negator het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig voor die 'pervert'...
Denk je dat je met een leuke meid aan het 'chatten' bent, sta je met je blote leuter op Fok!...
Alhoewel, toch ook wel weer erg grappig...
![]()
![]()
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je meer kans dat het een vent is![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:57 schreef Negator het volgende:
[..]
Wheheh, ja, ik heb ook vrienden die dit soort grappen uithalen...
Ach, komt die kerel ook nog een keer aan zijn trekken![]()
!
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Nachtdier het volgende:
Whahahaha, wat een topic! En wat een zieke gast!
Laat 'm pindakaas op z'n snikkel smeren ofzo, en dat vervolgens in z'n zusje d'r string doen en in d'r kast leggen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat we die gozer neit meer op msn terugzien, helaas.
TS had maybe iets langer moeten wachten met mailen
Hij zit nu niet meer bij me in de klas, maar ik hem zn mailadres nog wel.. vind het wel erg lullig eigenlijk.. heb m wel vast naar mn beste vriendin gestuurd!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Whehehehe... spreek die klasgenoot eens op aan?
Jij bent de slaaf? Kneusquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef bonke het volgende:
[..]
krijg een tumor ergens achter je hartklep ofzo
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hij kreeg pijn in zijn rug...hij heeft het 2 minuten moeten proberen van mij..![]()
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het stomme was dat ik toen dus ook als vrouw TMF opging maar dat ik me er snel aan ergerde. Toen begon er een meisje tegen me aan te ouwehoeren. Net even die printscreens opgezocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
ikke 4 en 8. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9 en 10 zijn óf niet boeiend óf banwaardig. Maar misschien zijn deze twee dat ook wel
.
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:13 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je weet dat er progjes zijn waarmee je videos kan laden in MSN?
Kortom; pwned
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja met de (gekraakte) vcdcut kom je heel ver..kun je avi's en mpeg in je msn laden en die als webcam laten streamen...![]()
Maar zelfs dat heb ik niet meer nodig foto's zeggen genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |