quote:
Vind het humor lig helemaal dubbel met een maatje....quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Chriz2k het volgende:
Je vindt het wel geil...
Ja mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef narcissist het volgende:
Wat een kansloze site heb jij vriend.
Ach ja, zo heeft ieder z'n hobby hé... de een verzamelt postzegels, de ander kijkt met z'n vriendje naar rukkende gozers...quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind het humor lig helemaal dubbel met een maatje....![]()
L0L L0L L0L, laat hem die dildo in zijn anus stoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Razor21 het volgende:
Ok dildo in je bek string over je hoofd maakt niet uit![]()
![]()
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/stringman.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
L0L L0L L0L, laat hem die dildo in zijn anus stoppen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/kont.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even wat weggehaald anders gaan ze zeiken de modjes...
Wtf, dit is gewoon niet grappig meerquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/kont.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Even wat weggehaald anders gaan ze zeiken de modjes...
dat ie al een fake account maakt om voor vrouw uit te willen komen zegt al genoeg toch ?quote:
Nou vooruit, voeg me ff toe op msn dan maak ik over jou ook een topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch wel grappig dat als zoiets met als onderwerp een meisje zou worden geplaatst, al de hitsige jochies hier vol enthousiasme zouden reageren met *fap*-reacties en dergelijke.
Zodra een sekse-genoot de klos is, vind helemaal niemand van de hitsige jochies het meer grappig.
Hoe voorspelbaar.
Ook voorspelbaarquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou vooruit, voeg me ff toe op msn dan maak ik over jou ook een topic.
mannen, vrouwen whatever sommige dingen horen niet op een forum thuisquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch wel grappig dat als zoiets met als onderwerp een meisje zou worden geplaatst, al de hitsige jochies hier vol enthousiasme zouden reageren met *fap*-reacties en dergelijke.
Zodra een sekse-genoot de klos is, vind helemaal niemand van de hitsige jochies het meer grappig.
Hoe voorspelbaar.
huhh, jij wilt aandacht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook voorspelbaar.
Beter je best doen
Probeer jij wel vaker de logica uit te lullen? Ooit gelukt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe voorspelbaar.
Daar ben ik 't mee eens, hoe sneu de betreffende kerel ook moge zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:51 schreef bonke het volgende:
[..]
mannen, vrouwen whatever sommige dingen horen niet op een forum thuis
en daar is dit er 1 van
footage mailen en ik maak er een logje van..quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet vergeten zijn naam te vragen en dan op het einde zeggen: P0WNED!1!!1! Over enkele minuten staan alle foto's verspreid over het internet. Nog veel plezier met je leven.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet vergeten zijn naam te vragen en dan op het einde zeggen: P0WNED!1!!1! Over enkele minuten staan alle foto's verspreid over het internet. Nog veel plezier met je leven.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef Koenz0r het volgende:
Zeg eens dat hij de webcam op de grond moet richten, en proberen zichzelf te kunnen pijpen
Dit is wel hééél ziek.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:57 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[[url=http://xs70.xs.to/pics/06093/bijna.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Bijna![]()
quote:
Het enige dat ik weet hij woont in Almere en is 22 jaar oud. Zijn zus is 25 en super lekker foto van gehad...en meneer is de hele avond alleen thuisquote:
Waarom plaats je daar dan geen foto van, in plaats van al deze gay-slaaf foto's. Nicht dat je bent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet hij woont in Almere en is 22 jaar oud. Zijn zus is 25 en super lekker foto van gehad...en meneer is de hele avond alleen thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |