Dat dacht ik serieus ook al.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Aparteling het volgende:
Dat ben je zelf he?
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Aparteling het volgende:
Dat ben je zelf he?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:54 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, dat TS bijvoorbeeld alle volledige pix naar mij mailt zodat ik ze kan gebruiken op de weblog.
Dat is het nadeel weer van zulke dingen, je moet het zelf ook bekijken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef KeessieX het volgende:
[..]
laat em de vogeltjesdans doen met een dildo in z'n kont...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat is het nadeel weer van zulke dingen, je moet het zelf ook bekijken.
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef YellowLedbetter het volgende:TS is zelf denk ik stiekem een beetje homo. Anders had ie wel een wijf voor de cam proberen te krijgen ipv een man
Niet bepaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat hij wel een slaaf heeft, en jij niet!!![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef jehovaguerilla het volgende:
Hey maarreh TS ,hoe ging die email van z'n zus dan?
En post 's een pic van haar (met peter r. de vries-balkje)
Wist je al dat je tietenlinkje niet werkt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Laat hem die dildo in zijn kont stoppen en dan aflikken
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
Zeg me niet dat je het lef hebt gehad dit te mailen?
Zo ja, dan ben je echt net stiffler, die zou dit gwoon gedaan hebben...![]()
jij bent echt volwassen hequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....
We wachten haar reactie even af...als bijlage die screenshot uit de OP gemailed....![]()
Je zal het vast ergens hebben opgeschreven maar hoe komt je aan haar emailadres? Was hij zo achterlijk die zelf te geven? OMG!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb het echt gemailed kon het niet laten....dit moet het topic van 2006 gaan worden....
We wachten haar reactie even af...als bijlage die screenshot uit de OP gemailed....![]()
Ok de eerste moraalridder...quote:
Check mijn OP post...daar vraag ik om het email en op de laatste regel in het msn gesprek meldt ik wat...dit dus doorgemailed naar haar...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zal het vast ergens hebben opgeschreven maar hoe komt je aan haar emailadres? Was hij zo achterlijk die zelf te geven? OMG!!
Wat mij betreft is dit DE topic van 2006![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |