Hoe kom je zo "beblaard" ? En misschien nog wel een belangrijkere vraag, hoe kom je er zsm weer vanaf... succes moussy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef moussy het volgende:
Nou wat wel grappig is, mn ene kleine teentje is meer blaar dan teen, daar voel ik niks meer van
Goh, dat lijkt onze gemeente wel. Toen ik nog bij de omroep zat zaten we idd ook wel tot midden in de nacht dat geleuter te filmen. 1 keer gingen ze om half één 's nachts stemmen, doorgaan of de dag erna verdergaan. Ik stemde voor stoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef livelink het volgende:
Die raadsvergadering gisteren duurde tot 01.00![]()
Dat is dus wel iets waar je rekening mee moet houden, inderdaad.
Ja, droge kleren heb ik inmiddels aan. Het was echt erg. Ben blij dat ik het weer overleefd heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef sjak het volgende:
Tja, en het gaat hard. Ben je weer wat opgewarmd Snoopy?
Die zijn toch extra goed verlicht ofzo? Of zijn ze ook nog extra breed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Gezellig naar aachen geweest, moest daar wel lachen.. ze hebben dus gewoon speciale vrouwen parkeerplaatsen
En staan er dan ook nog bordjes bij dat ze alleen voor vrouwen zijn?quote:
jah, frauenplatze staat er en dan zo dat tekentjequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
En staan er dan ook nog bordjes bij dat ze alleen voor vrouwen zijn?
![]()
kom maar wat halen, ik heb genoeg (meer dan genoeg zelfs)quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:28 schreef mallemeid het volgende:
Hier ligt er maar een klein beetje. Maar in andere delen van Friesland ligt er een dik pak sneeuw. Balen dat er hier niet zoveel ligt!
Is ondertussen alweer gisterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef jessie het volgende:
Easy going hoe was het in het ziekenhuis vandaag?
klinkt eng dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Easy, die gootjes wijder maken valt reuze mee hoor. Je kan onder volledige narcose en dan gaan ze via je neus naar binnen en schaven ze gewoon iets van je neusschotje af. Je hebt hoogstens na afloop twee blauwe puntjes in je ooghoeken en ik vond het verband uit mijn neus halen een drama. Maar verders is het prima te doen. Ik ben al 2 keer aan mijn neus geholpen namelijk.
Is je haar nu zooooooooooooo glad dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:30 schreef moussy het volgende:
Nee ik blijf niet plakken![]()
Jonnetje, ik heb dat ook hoorals ik Cas geknipt heb zie ik spontaan stijl haar
![]()
Ik heb wel eens gehoord dat dat andere (meer mystieke) oorzaken kan hebben...quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Is je haar nu zooooooooooooo glad dan?![]()
ene oog staat hoger dan de andere, is ook kleiner, wenkbrauw (net bijgerukt en geplukt) staat ook hoger en heeft een andere vormquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef Syrena het volgende:
Waar ben je dan scheef? Ik vind het een hele mooi foto!
wel fotoquote:IK ben pas scheef en zeker recht van voor(nee geen foto
)
Oja, daar zie het ook een beetje opquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef bixister het volgende:
ik doe je foto wel even syrena.
[imghttp://fotoboek.fok.nl/userpics/46684_jill.jpg][/img]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:34 schreef Syrena het volgende:
Dat wordt dan een fraai, heb net een puistenknijpsessie achter de rugen staartjes omdat m'n haar te lang en onhandelbaar wordt
Collega van me had er laatst een uur over gedaan om het haar van d'r dochter juist IN de krul te krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:39 schreef moussy het volgende:
[..]Ik heb mn wenkbrauwen gerukt, daar zit nu ook mooi roze/rood vel
Nadeel is alleen dat als ik dit wil ik bijna een uur krullen moet staan te pletten![]()
Inderdaad! Ik wil ook een lambrizering! Echt leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef sjak het volgende:
Wat een leuke details heb je in je huis melonovy! Dat inspireert
Wel weer wat beter gelukkig. Hij is van de IC af en ligt nu op een gewone afdeling. Krijgt nog wel sondevoeding en ligt aan een infuus. Heeft ook nog een slangetje met zuurstof ter ondersteuning van zijn ademhaling vanwege de longontsteking. Maar zijn gevoel voor humor heeft ie gelukkig nog, al is hij af en toe nog een beetje in de war; hij is die 5 dagen dat hij in slaap is gehouden helemaal kwijt en dat maakt hem onzekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met je pa Rewimo?
Voor het inrichten hebben we niet veel nieuw gekocht, alleen een TV en een nieuwe fotocameraquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:03 schreef livelink het volgende:
Wow, wat een fantastisch huis, Melonovy. En zo mooi ingericht. Heb je veel nieuw gekocht?
welnee, ik wil ook wel eens wat anders dan haar met krul en kroesquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:Ben je dan niet bang dat het een onwijs droge bos wordt?
Het staat je wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef moussy het volgende:
welnee, ik wil ook wel eens wat anders dan haar met krul en kroesdat kan wel, maar dan moet het heel kort zijn.
Symbicort werkt goed, is wel een onderhoudsmiddel, geen middel voor acute benauwdheid. Ik heb dat ook, plus nog een puffer salbutamol (ventolin) voor als ik het echt benauwd heb. Symbicort moet je wel consequent toepassen (en dat vergeet ik dus als ik geen klachten hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef jessie het volgende:
Evenstar ik heb symbicort gekrgen. Dat is een combinatie inhaler.
Da's de salbutamol, die heeft zo'n spuitbusjequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken?
Ja, dat was ik ook wel van plan idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef moussy het volgende:
koop je toch ff een paar regenlaarsjes (met bontje of extra paar dikke sokken)
Zou toch ook wel heel verwarrend zijn denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb er stiekem ook al wel even over nagedacht of ik het vanavond een klein beetje Kerstelijk kan maken, maar ik doe het toch maar niet.
Ja, ze is een tamelijke bikkel. Scheelt denk ik ook wel dat deze operatie niet was vanwege medische noodzaak of uit voorzorg. Ze vond het gewoon lelijk dat ze ongelijk was, en dus wilde ze de andere borst er ook af hebben. En ze kan Kyra natuurlijk altijd op haar andere heup zetten.quote:Veel plezier, Brighteyes. Hopelijk vindt Kyra de sneeuw leuk. En wat dapper van je moeder dat ze nu alweer oppast.
maar dat is het juist precies. We spreken nooit met kind erbij af (behalve dus dingen als bruiloft of verjaardag) en toch vindt ze dit nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik vind het niet raar dat ze dat vraagt Sugar. Ik vind het leuk om met vriendinnen af te spreken met kinderen en leuk om af te spreken zonder kinderen.
hij heeft in 2 jaar nog geen cent voor het kind uitgegeven, dus denk je nou echt dat hij nieuwe voor hem gaat kopen? ik gok erop dat ze gewoon ergens in de auto liggen en zo niet dan is er nog geen man over boord. t waren de reservehandschoenen die ik voor heel weinig bij de action gekocht had en niet zijn mooie durequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef moussy het volgende:
koopt ie toch lekker nieuwe voor dat kind, die dingen kosten geen reet, zijn bijna net zo duur als een sms'je
Zullen we meeste stemmen gelden doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Leah het volgende:
In het kader van de tegenstrijdige adviezen op de late vrijdagavond![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb (half)lang haar en dat ziet er toch niet uit hoor 's ochtends. Het staat op mijn kop dan in van die rare golven omhoog.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:34 schreef _evenstar_ het volgende:
brighteyes als je lang haar hebt valt dat reuze mee![]()
Precies, zoals de huidige trend: Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.quote:ik denk dat jolie echt niet zo snel stikt in een kussen, ze is ten slotten alweer anderhalf ruim.
maar als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen.
ik word niet gek van je hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou ik moet echt bijna huilen er van, ik vind het vreselijk dat ze zo krijst. Maar ze kan niet steeds bij mij, ik moet ook werken soms s avonds en m'n haar wassen dus (BE ik was het altijd s avonds dus die theorie gaat niet op) en als ik om 12 uur met haar naar bed ga dan lig ik nog minstens 2 uur wakkermaar ja dat huilen, vind ik zo erg. Ik ben bang dat ze stikt maar ja die kans is natuurlijk wel klein maar ja maar ja maar ja
![]()
sorry als jullie gek van me worden
Roep maar ff als je haar schoon is, dan geef ik wel een mep met die flesquote:
Ja zo 1 een mazda 626, maar dan eenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef snoopy het volgende:
Is het die auto van het plaatje Mous?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:46 schreef snoopy het volgende:
Oei, straks zie je er zo uit:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:46 schreef snoopy het volgende:
Oei, straks zie je er zo uit:
[afbeelding]
En wat uien e.d.... toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik mis wat vocht zo te zienWat zonde joh!
Ik maak het vaak van kip en dan inderdaad zelf kruiden met shoarmakruiden van de zwarte marktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
wij hadden shoarma vanavond.
alleen de shoarmapakketten waren op, dus moest ik het zelf maken met zo'n zakje shoarmakruiden.
heeeeerlijk.
alleen vindt vriendje dat ik het voortaan maar zelf moet maken.
dit vondtie veel lekkerder.
logisch, ik had er varkensfrikandeau voor gebruikt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |