Ik ben er weer.
Meiden scheef of niet, jullie hebben leuke bekkies
![]()
En ik had een hele aardige longarts. Eindelijk eens iemand waar ik me bij op me gemak voelde. Die in normale taal praatte en de tijd nam.
Er zijn gemaakt hartfilmpje ivm hoge polsslag Dat filmpje gaf aan dat ik een pace maker droeg en een infarct zou krijgen
![]()
Hoop gedoe, foutje van het apparaat
![]()
) Door het hoesten registreerde die anders. Maar mijn hartslag was daar al rustig. (toen de arts ging voelenw aarschijnlijk mezelf erg druk gemaakt) Maar jullie begrijpen dat ik wel even geschrokken was.
Een sinus foto (jaja evenstar) van mijn holtes dus gemaakt. Waren goed. Er is uitgebreid bloed geprikt, uitslag over 2 weken. Waaronder kinkhoest waar ik ook een beetje van verdacht werd. En er is een aangepaste longfunctie test gedaan. Doordat ik zo hoestte kon die niet volledig gedaan worden. Dat zou te lang duren. Maar uit de test kwam wel dat ik na toediening van ventolin (of zoiets) een betere uitslag had. Door al mijn allergieen, zitten ze nu op het spoor van astma bronchitus. Ik heb nu een puf met luchtweg verwijderaars en ontstekingremmers gekregen. Over 2 weken belt de arts me voor de bloeduitslagen. En om te vragen of de puf werkt. Zo nee dan hoor ik verder hoe en wat. Zo ja dan ook. En over 6 weken sowieso weer terug komen. Dan word er een uitgebreide longfunctie test gedaan om verdere astma te onderzoeken. Dan verwacht hij dat de hoest minder is en dat dit wel moet lukken.
Dus ik hoop nog even dat het kinkhoest is en geen astma. Maar goed mocht het wel astma zijn dan ben ik daar in ieder geval in goede handen.
Mocht de puf niet voldoende werken dan mag ik de codeine er bij blijven gebruiken.
Lief dat jullie aan me gedacht hebben
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!