hij heeft in 2 jaar nog geen cent voor het kind uitgegeven, dus denk je nou echt dat hij nieuwe voor hem gaat kopen? ik gok erop dat ze gewoon ergens in de auto liggen en zo niet dan is er nog geen man over boord. t waren de reservehandschoenen die ik voor heel weinig bij de action gekocht had en niet zijn mooie durequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:13 schreef moussy het volgende:
koopt ie toch lekker nieuwe voor dat kind, die dingen kosten geen reet, zijn bijna net zo duur als een sms'je
Zullen we meeste stemmen gelden doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Leah het volgende:
In het kader van de tegenstrijdige adviezen op de late vrijdagavond![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb (half)lang haar en dat ziet er toch niet uit hoor 's ochtends. Het staat op mijn kop dan in van die rare golven omhoog.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:34 schreef _evenstar_ het volgende:
brighteyes als je lang haar hebt valt dat reuze mee![]()
Precies, zoals de huidige trend: Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.quote:ik denk dat jolie echt niet zo snel stikt in een kussen, ze is ten slotten alweer anderhalf ruim.
maar als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen.
ik word niet gek van je hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ja nou ik moet echt bijna huilen er van, ik vind het vreselijk dat ze zo krijst. Maar ze kan niet steeds bij mij, ik moet ook werken soms s avonds en m'n haar wassen dus (BE ik was het altijd s avonds dus die theorie gaat niet op) en als ik om 12 uur met haar naar bed ga dan lig ik nog minstens 2 uur wakkermaar ja dat huilen, vind ik zo erg. Ik ben bang dat ze stikt maar ja die kans is natuurlijk wel klein maar ja maar ja maar ja
![]()
sorry als jullie gek van me worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |