abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:02:53 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35654118
Jeetje Jessie wat ingewikkeld en best heftig allemaal. Maar het klinkt in ieder geval wel beter, niet meer zo hopeloos. Er komt nu iig iets naar voren en dan nu maar hopen dat er snel 'oplossingen' komen!
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:16:39 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35654553
Oja, ik moest wel lachen vandaag. Ik kreeg vandaag te horen dat op mijn werk het eerste protocol gemaakt is over wat we moesten als er iemand met een aviaire influenza binnen komt op de OK. Ik moest echt even nadenken waar het over ging.
Lekker douchen!
pi_35654637
Jij dacht dat het over vliegtuigen ging Sjak?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:22:19 #104
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35654731
Ik had echt even geen idee wat voor patienten we konden verwachten. Het duurde even een minuutje voor het kwartje viel. Maar ja, het was ook al aan het einde van de dag, ik was moe
Ik zag ze denk ik al vliegen
Lekker douchen!
pi_35655171
Ha Jessie is terug Hopelijk helpen de puffers al snel en dan nog ff duimen voor de uitslag!

Ik heb net zooooooo'n mooi servies gekocht bij Blokker. Mam en ik hadden dat al een hele tijd geleden gezien, wilde mam het laatst voor haarzelf kopen, hadden ze het niet meer?! Wij vragen. "Nee mevrouwtje, dat soort hebben we nooit gehad hoor..." En nu lag het dus bij de Blokker in het durrep. Mam had inmiddels al anders servies, dus heb ik het maar gekocht

Nu ben ik keibenauwd dat ik het laat vallen en dat het dan uitverkocht is. Heb van alles zes stuks genomen. Yeah!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:40:20 #106
34891 melonovy
La Kutschie
pi_35655389
Hai, hier ben ik ook weer eens een keer. Ben sinds een paar dagen weer online dus kan weer lekker rommelen op het web! Gaat alles goed hier? Met mij wel, prima zelfs, ik word een ware klus-chick: verhuizen, sauzen, sjouwen, monteren, klussen, poetsen, lampjes ophangen, ja zelfs aan het plafond!!! En tussendoor moederen en verzorgen, het gaat me prima af Ik ben reuzetrots op mezelf! De verhuisdozen zijn allemaal uitgepakt!
En al met al wordt het wel wat hier in huis, de kinderen hebben een leuk eigen kamertje, beneden is zo goed als af. Er moet nog wat opgehangen worden, maar dat komt wel, weet je wel
Onze slaapkamer doen we ook met de tijd wel, vinden we nu niet belangerijk en mijn rommelkamertje is het enige hok wat nog aandacht nodig heeft, maar dat komt ook wel goed binnenkort. HAHAHA, we hebben nog genoeg te doen, en toch is het nu al lekker af voor het gevoel.
Hier ook nog even dankjewel & thanx zeggen voor de leuke kaartjes die ik met de post heb gekregen, ik vind dat wel heel speciaal om van mensen van FOK! echte post te ontvangen, lief!
Foto's van ons huis kun je hier bekijken.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_35655507
ORANJE BANK! Mooooooiiii!

Snel verder kijken
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:44:18 #108
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35655525
Wat een leuke details heb je in je huis melonovy! Dat inspireert
Lekker douchen!
pi_35655662
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef sjak het volgende:
Wat een leuke details heb je in je huis melonovy! Dat inspireert
Inderdaad! Ik wil ook een lambrizering! Echt leuk

LadyS, Sugar, hebben jullie dat strepen-retrobehang al tegen de muur? Ik heb het eens een stukje uitgerold, tis echt heftig
pi_35655705
ik heb nog geeneens een huis om het tegen de muur aan te doen
pi_35655721
maar ik ben wel benieuwd naar een foto, dan kan ik altijd nog terugkrabbelen
  Jubileum moderator donderdag 2 maart 2006 @ 20:50:06 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35655744
Die keuken van Mel wat prachtig! Leuke kamertjes hebben Chiara en Yoram, alhoewel kamertjes.... zeg maar kamers, wat een ruimte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:54:12 #113
34891 melonovy
La Kutschie
pi_35655915
Ja, ik ben ook zo blij met dit huis, gewoon veel ruimte, lekkere kamers, een TUIN en de kinderen hebben de grootste kamers. Heerlijke keuken, fijne huiskamer. Echt super zo, een hele verademing zo na die 3 jaar op de flat.
Onze kamer is de bedkamer, je kan net om het bed heen lopen en dat is het, maar goed, we slapen er alleen dus ik vind wel prima zo.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:03:34 #114
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35656301
Wow, wat een fantastisch huis, Melonovy. En zo mooi ingericht. Heb je veel nieuw gekocht?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:05:18 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35656354
Mel, wat hebben jullie hard gewerkt! En het ziet er helemaal niet net nieuw uit, dat vind ik nog wel het leukste!! (Ik hou niet zo van inrichtingen uit een boekje) En bv hun kamers hangen lekker vol tekeningen enzo, leuk...!

En die gootsteen...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35656369
Ja echt super he Mel dr huis. Ik ga gelijk dat gouden verf sponsen overpikken voor de meiden dr kamers
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35656397
ziet er super uit melonovy, heerlijk!!!
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 21:06:52 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_35656417
Oh je badkamerlamp, wat een leukerd!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35656758
Moussy waar blijven die bepakt fotos nou
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 21:21:38 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_35656987
ach shit vergeten!! Maandag Ik schrijf het nu op! Zaterdag kan ik weer post halen.

Ik heb trouwens wel het idee dat ik afval van dat lopen door het dorp heen

Trouwens... mannen

Hij was al een half uur thuis...
Zie je niks aan me?
Nou nee je haar is stijl, maar heb je iets anders gedaan dan? Geverfd?

pi_35657081
ja die lamp vind ik ook leuk! maar is ie wel waterdicht melonovy? of in ieder geval veilig voor in de badkamer? melonovy stoer hoor dat je 't allemaal al zo op orde hebt. en 't is echt prachtig geworden, ik vind chiara's kamer zooo mooi!

syrena, die foto van jou met vriend is ook erg leuk! (zag ik nu pas).

jessie, lees net je verslag, pfoeh. fijn dat het een prettige arts was. en misschien astmatische bronchitis, bah, dat zou inderdaad niet zo leuk zijn. maar wel weer meer duidelijkheid in ieder geval. G heeft dat trouwens ook en af en toe is ie er flink ziek van, met ook zo'n vrij heftig pufapparaat komt ie er dan wel weer bovenop. door de griepprik is 't nu alweer een hele tijd goed gegaan (afkloppen). sterkte ermee, hopelijk gaat het nu snel eindelijk wat beter.
pi_35657097
Ja dat wandelen is echt wel lekker voor de lijn!
Als ik weer wat op adem ga komen wil ik Bo af en toe op de fiets naar school gaan brengen. Is wel even pittig maar als Geer dan thuis is voor Jans wel te doen. En goed voor dat l woord.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35657200
Ja Bix, griepprik daar dacht ik ook nog aan. Misschien iets voor volgend jaar voor mezelf mocht het dit blijken te zijn.

En inderdaad Syrena leuke vriend leuk stel zo samen!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35657252
Ik heb jaren geleden astmatische bronchitis gehad enzo maar ben er weer overheen gekomen eigenlijk. Er is hoop Jessie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 21:32:10 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35657376
Mel, ik begin helemaal te kwijlen van die badkamerlamp Waar heb je die vandaan? Onwijs leuk huis joh! Moet je mailtje nog beantwoorden, sorry beetje chaotisch hier...

Jessie, fijn dat je nu een arts hebt die naar je luistert en bij wie je je prettig voelt. Astma/bronchitis is geen lolletje (als dat het is) maar met goede medicijnen kun je daar best mee leven.

Heb verder niet bijgelezen, druk druk druk hier. Komt wel weer hoop ik.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35657544
Hoe is het met je pa Rewimo?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35657662
leuk huis Mel, en die spoelbak in de keuken is echt super! Geweldig...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:41:44 #128
34891 melonovy
La Kutschie
pi_35657734
Of de badkamerlamp geschikt is voor de badkamer, goede vraag, hij doet het nog steeds en alsie net zo oud is als de badkamer zelf zal het wel mee vallen, maar ik denk idd dat het geen echte badkamerlamp is. Ik zal er eens achteraan gaan, is het echt gevaarlijk, of heb ik alleen kans dat de stoppen eens zullen doorslaan? We hebben 'm over genomen van de vorige bewoners Ik vond het helemaal niet erg dat ze 'm wilde laten hangen. Hij zit vast aan een ornamentje, vreselijk gedoe om dat er aan vast te krijgen en of er weer van los te halen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 21:44:24 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35657831
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef jessie het volgende:
Hoe is het met je pa Rewimo?
Wel weer wat beter gelukkig. Hij is van de IC af en ligt nu op een gewone afdeling. Krijgt nog wel sondevoeding en ligt aan een infuus. Heeft ook nog een slangetje met zuurstof ter ondersteuning van zijn ademhaling vanwege de longontsteking. Maar zijn gevoel voor humor heeft ie gelukkig nog, al is hij af en toe nog een beetje in de war; hij is die 5 dagen dat hij in slaap is gehouden helemaal kwijt en dat maakt hem onzeker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35657916
Jeetje zeg, sondevoeding, slangentjes, dagen kwijt. Klinkt toch wel heel zwaar hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_35657922
Ach Rewimo, wat sneu allemaal. Wel goed om te horen dat hij z'n gevoel voor humor nog wel heeft
Sterkte.
pi_35658038
Je huis ziet er leuk uit Mel

Ze hebben je aardig onderzocht jessie (nu ik dat zo van die ventolin lees, ik heb toen ik in het ziekenhuis lag ook een ventsprayachtig iets tegen de hoest gehad, ik hoeste al een flinke tijd en na een paar keer die spray kwam het helemaal los).
Hoe voel je je eigenlijk nu, lukt het een beetje om voor de kinderen te zorgen?

Rewimo, sterkte met je vader, het is allemaal wel ingrijpend allemaal he.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:50:06 #133
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35658052
Ik ben ook helemaal verliefd op die spoelbak.... Ik krijg altijd zo'n zin om hier de boel te veranderen als ik foto's van andermans huis zie.

Het gaat hier echt blegh..... Gisteren kreeg ik een telefoontje dat een kennis van vroeger is overleden. Volgende week is de crematie en ik wil er echt heel graag naartoe maar er komen zoveel mensen van vroeger die ik eigenlijk helemaal niet meer wil zien.

Ik vind dat steile haar trouwens leuk Moussy.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35658111
Hè M@x wat een naar bericht zeg. Sterkte
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 21:53:24 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_35658202
Jessie, volgend jaar krijg je automatisch een oproepje voor de griepprik omdat je aan de puffers bent geraakt.

Rewimo, wat sneu voor die man zeg.
pi_35658531
Ik voel me wel iets beter easy. En het voor de kinderen zorgen lukt met veel hulp van Geer. Die is gelukkig nu weer tot en met zondag vrij. De zware dingen zoals de kids douchen enzo doet hij. Als hij kan brengt hij en hij haalt hij ze van school. Snachts gaat het gelukkig nog steeds wat beter dus dat scheelt. Maar toch word ik niet echt uitgerust wakker ofzo. En als het niet overgaat kunnen ze me vast nog wel in pieterburen kwijt, toch?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 22:04:13 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_35658651
Doe maar ecomare dan Jessie, dat is op texel, krijg je iig visite van ons
pi_35658729
O eco dat klinkt ook wel goed Deal!!!!! Wel klappen dan voor me he, daar hou ik wel van
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:11:04 #139
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_35658957
blij dat het beter gaat met je vader rewimo

mel watt een prachtig huis zeg
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:17:46 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35659210
Mel, wat is je huis mooi!
En ook ik val als een blok voor je wasbak in de keuken. Die zwart witte blokjes hè.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:18:18 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35659225
M@x, wat een naar dilemma van die crematie. En er heen gaan en stoicijns verder iedereen negeren is geen optie?
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 22:21:19 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_35659348
M@x je "moet" gewoon bedenken waar je voor komt, iig niet voor die mensen, dat is duidelijk. Dus gaan

Jessie, ik ga je zelfs aaien en zoenen, dat mag vast wel als ik zeg dat we van fok! zijn

Ben inmiddels erg tevreden over mijn stijle haar, zo tevreden wel dat het zelfs chemisch stijl gemaakt mag worden
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:23:15 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35659444
Ben je dan niet bang dat het een onwijs droge bos wordt?
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:24:11 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_35659483
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 21:03 schreef livelink het volgende:
Wow, wat een fantastisch huis, Melonovy. En zo mooi ingericht. Heb je veel nieuw gekocht?
Voor het inrichten hebben we niet veel nieuw gekocht, alleen een TV en een nieuwe fotocamera Van die oude bewoners hebben we een paar kasten, lampen, een bureau en het bedframe voor Chiara overgenomen.

O, we hadden 1 doos met wat kunst, design, een vaas uit Afrikae en beelden enzo en uiteraard die is gevallen en niets is er heel uit gekomen. Maar goed, echt veel valt er niet te claimen omdat we geen aankoopbonnetjes hebben, en de waarde vooral op sentimenteel vlak ligt. Even balen, maar ja, nu nieuwe neerzet-troep-dingen verzamelen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:25:02 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35659510
moussy staat je goed.
M@x succes met een moeilijke keuze
rewimo en sterkte met je vader
syrena kom je wel eens in heerlen dna heb ik je wel eens zien lopen volgens mij
melonovy gaaf huis

jessie heb je aerosolin en aerobec toevallig gekregen? wel fijn dat de longarts beviel. en het is allemaal op het even schrikken met het hartfilmpje wle meegevallen ( heb ik idd ook gehad) en als de inhalers werken is het een luxe
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 22:26:46 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_35659588
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ben je dan niet bang dat het een onwijs droge bos wordt?
welnee, ik wil ook wel eens wat anders dan haar met krul en kroes dat kan wel, maar dan moet het heel kort zijn.
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:33:45 #147
34891 melonovy
La Kutschie
pi_35659854
Ik mis trouwens alleen de supermarkt onder mijn kont, het is nu een heel gedoe om een paar boodschappen te doen. Op mijn fiets heb ik wel 2 zitjes, maar geen fietstassen, lopend vindt Chiara net te ver, het is wel te doen, maar dan moet ik er wel de tijd voor nemen en het weer moet mee zitten. Dus nu gaan we zaterdag mijn oplossing kopen, een fietskar! Lijkt me zeer praktisch, kindjes vast, en gaan met die banaan, danwel lopend of achter de fiets. Heerlijk. En aangezien ik de komende jaren heel wat km zal afleggen met de kinderen op de fiets is dit echt wel uitkomst.
1 Keer in de week grote boodschappen doen vind ik ook geen goede optie, mijn koelkast is niet zo enorm groot en wil wel lekker vers eten, en 's avonds vind ik wel leuk en rustig voor de boodschapjes, maar dan heb ik er niet zo veel zin in. Morgen een nieuwe poging wagen de C1000 droog te bereiken, als het weer mee zit, en als ze dan beide wakker en fit zijn gaan we even met de benenwagen naar de buurtsuper.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_35660195
Evenstar ik heb symbicort gekrgen. Dat is een combinatie inhaler.

Moussy jij moet ook gewoon zo eens in de zoveel tijd wat met je haar doen he Wel leuk hoor dat stijle!!!!
En aaien als je van fok bent

Mel leuk een fietskar. Als je hem echt volop gaat gebruiken zou ik wel gelijk voor een goede kijken. Die zijn dan wel wat duurder maar ook wat beter kwa wegligging, wat meer kilo's die erin kunnen enz enz.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 22:45:00 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_35660305
Jaaah, af en toe moet er wat anders, dan moet ik weer nieuw zijn. Ik moet dan weer ff in de mannen-markt komen te liggen
  donderdag 2 maart 2006 @ 22:47:55 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35660413
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef moussy het volgende:
welnee, ik wil ook wel eens wat anders dan haar met krul en kroes dat kan wel, maar dan moet het heel kort zijn.
Het staat je wel.
Ik wist eigenlijk niet eens dat jij krul en kroes was, ik ken je alleen met de korte kapsels en die waren volgens mij stijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')