abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35660446
Dat lukt toch aardig met af en toe blote turken op je msn en leuke mannen sollicitatiegesprekken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 22:59:40 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35660856
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef jessie het volgende:
Evenstar ik heb symbicort gekrgen. Dat is een combinatie inhaler.
Symbicort werkt goed, is wel een onderhoudsmiddel, geen middel voor acute benauwdheid. Ik heb dat ook, plus nog een puffer salbutamol (ventolin) voor als ik het echt benauwd heb. Symbicort moet je wel consequent toepassen (en dat vergeet ik dus als ik geen klachten heb ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:02:30 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35660968
symbicort is dus net zoals de aerobec, die is om de longblaasjes te verwijden :0 en ventolin/aerosolin/salbutamol is om de acute benauwdheid te stoppen idd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35661017
Het verwijd en het geeft ontstekingremmers af. Dus 2 in 1 ofzo.
Ik moet het ook 30dagen gebruiken.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:06:37 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661118
duimen dat het gaat helpen
pi_35661120
O en ik moet erna goed mijn mond spoelen. Doordat het een ontstekingsremmer is. Anders kan ik mondschimmel of heesheid krijgen. O lekker
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:07:58 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661154
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken ?
pi_35661188
Indrukken? Nee dat had ik in het ziekenhuis wel met die longfunctietest. Dit is een ding waar je aan moet draaien tot je een klik hoort.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:14:09 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661365
ff gegoogled heb ik ook gehad.. ik heb
eerst een neusinhaler gehad, toen ventolin gewoon, toen salbutamol, toen flixotide ( die is goor ) en toen die brycamil, daarna weer gewone ventolin en op het laatst aerolin en aerobec mocht je astma hebben reken maar dat ze wel eens nieuwe uit kunnen proberen...
pi_35661506
Hier proefde ik niks van. Maar ik ga lekker mijn bedje in. Eens kijken of ik vanacht zonder codeine kan slapen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:20:59 #161
13151 crew  Rewimo
pi_35661625
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken ?
Da's de salbutamol, die heeft zo'n spuitbusje

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:22:10 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661670
slaap wle jessie, en idd rewimo .. ik heb er zoveel gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:24:42 #163
13151 crew  Rewimo
pi_35661767
En dit is dat Symbicortgeval:

pi_35661854
Ik krijg wel altijd Trillende handen van die Symbiocort
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:29:06 #165
13151 crew  Rewimo
pi_35661933
Ik merk er helemaal niks van
pi_35661994
Raar dat dat bij iedereen anders is weer
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:52:29 #167
16245 CarOnline
met lange O
pi_35666445
Ik tril er ook van. Salbutamol heb ik ook trouwens.
Jessie, ik heb ook astma en ben voor heel veel dingen allergisch. Nooit last van gehad, tot na de zwangerschap van Lara. Schijnbaar toch iets hormonaals?
Maar goed, vraag eens of je iemand van de thuiszorg langs mag krijgen. Die gaan kijken hoe je je huis stofvrij kan maken. Echt goeie tips hoor. Ik werd ook altijd heel benauwd 's nachts. Maar ik had een wollen dekbed. Nooit aan gedacht, maar dat bleek dus echt een ramp. Nu alles syntetisch en het scheelt zo veel! Helaas zit een leren bankstel niet in het ziekenfonds, maar moet ik mijn stoffen bank regelmatig laten (jawel!) stofzuigen. Manlief ook blij
Het is echt ontzettend vervelend maar als je het goed in de gaten houdt valt er wel mee te leven

Melonovy wat een prachtig huis heb je! En leuk om je kinders eens te zien! Dat wordt een beste housewarming
Lekker hé die ruimte! En die tv *kwijl*

Rewimo wat vervelend zeg, van je vader. Hopelijk gaat het nu snel wat meer bergopwaarts.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:04:59 #168
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35668177
Wat rot van je vader zeg Rewimo. Hopelijk gaat het nu inderdaad weer wat meer bergopwaarts.

Heel herkenbaar al die plaatjes van die inhalers. Mijn moeder heeft ook astma en de bijbehorende allergien en zit al jaren aan de ventolin en meer van dat soort spul. Succes ermee!

Wat betreft die crematie. Dat is niet echt een dillema want ik heb voor mezelf direct besloten om er naartoe te gaan, maar ik zie er wel als een berg tegenop.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35668351
Max, in januari is mijn oma overleden, tegen die uitvaart zag ik ook onwijs op omdat ik mijn familie + ouders al 5 jaar ofzo niet gezien/gesproken had..
Toch ben ik gegaan, voor mzelf, omdat het wel m'n oma was..
Uiteindelijk vond ik het goed dat ik gegaan was, maar het gezeik er om heen en achteraf (want nog heel gezeur gehad naderhand) was wel heel rot en vervelend..

Sterkte in ieder geval, en goed dat je wel wilt gaan!
pi_35668661
Ik werd midden in de nacht wakker door een hevige hoest slijmbui. Toen toch maar codeine genomen (wilde het nu met die puf zonder proberen) Daarna gelukkig weer lekker kunnen slapen.

en nu stop ik hoor, het word anders wel een puf bankje. Nu is dat in ouders niet zo raar, maar dit gepuf wel

Bo ging weer huilend naar school. Zo moeilijk. Straks eens kijken of ze nog ergens moonboots hebben. Ze heeft ijskoude pootjes in die kaplaarzen. En in dr gewone laarzen krijgt ze koude voeten.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:22:59 #171
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35669182
Melonovy !! Wat een prachtig huis..

Rewimo, Jessie en M@x

Arme Bo !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:25:48 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35669230
Aggos, Bo...

Het was zo vreselijk mooi in Gouda vanmorgen.
Ik heb getwijfeld over gaan werken. Ik werk sowieso maar een halve dag, maar toch.
Mijn moeder past vandaag op mijn nichtje, maar ze is maandag geopereerd borstamputatie dus echt heel handig is dat niet, maar de normale oppas (oma van de andere kant) kon niet ivm een sterfgeval. Nou ja goed, mijn moeder past dus op, maar mag natuurlijk eigenlijk helemaal nog niet tillen, dus ik ga iig vanmiddag helpen. En ik had eigenlijk graag met Kyra de sneeuw in gegaan, maar ze heeft nog geen laarsjes of buiten schoentjes.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 09:32:03 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_35669343
koop je toch ff een paar regenlaarsjes (met bontje of extra paar dikke sokken)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35670122
Ik vind al die sneeuw zo leuk he
En dan heb je een kind zodat je ongegeneerd in de sneeuw zou kunnen gaan ravotten, vind Sven het helemaal niks Hij durft er niet eens in te lopen tekenfilms waar sneeuw in voorkomt moeten ook zo snel mogelijk weggezapt worden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 10:07:38 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_35670154
Ik hou ook absoluut niet van sneeuw
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:10:56 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35670240
Ik ook niet. Nou ja, wel als ik binnen ben, mooi plaatje. Maar verder?

Jessie, ik hoop nog steeds volop op beterschap voor je en in elk geval zo weinig mogelijk enge dingen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 10:12:45 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35670280
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef moussy het volgende:
koop je toch ff een paar regenlaarsjes (met bontje of extra paar dikke sokken)
Ja, dat was ik ook wel van plan idd.
Gewoon een beetje groot, zodat ze er nu met d'r slofjes in kan en dan kan ze ze later nog even aan.
Even bij mijn zus vissen wat haar maat is.
Veel te leuk dit.
Het liefst stond ik nu al buiten sneeuwpoppen te maken.

En mijn collega's verklaren me voor gek. Eentje komt uit Canada, de ander uit een de VS en die hebben zoiets van 'dat je daar al van door het dolle gaat'.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:07:51 #178
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35671586
Sneeuw
Wij hebben net een sneeuwpop gebouwd
We hebben een parkietje te leen voor het weekend en de kinders zijn niet bij de kooi weg te slaan, echt leuk
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:11:09 #179
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35671682
Katja heeft een bepaalde associatie met sneeuw. Ze vraagt nu al de hele dag of we vanavond Kerst gaan vieren. Helaas zitten we aan huis gekluisterd omdat Katja zo ziek is. Dus voor ons geen sneeuwpret, behalve het naar buiten kijken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:12:21 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671713
Aggos! Je zou idd bijna je boom weer naar buiten gaan slepen!

Ik straks idd ergens laarsjes halen!
Toch maar even aan mijn zus gevraagd of ze dat ok vond. Voor hetzelfde geld wil ze toch zelf voor het eerst met haar de sneeuw in.
Maar het was geen probleem!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:16:39 #181
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_35671831
Ik heb er stiekem ook al wel even over nagedacht of ik het vanavond een klein beetje Kerstelijk kan maken, maar ik doe het toch maar niet.

Veel plezier, Brighteyes. Hopelijk vindt Kyra de sneeuw leuk. En wat dapper van je moeder dat ze nu alweer oppast.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:22:04 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35671988
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb er stiekem ook al wel even over nagedacht of ik het vanavond een klein beetje Kerstelijk kan maken, maar ik doe het toch maar niet.
Zou toch ook wel heel verwarrend zijn denk ik.
quote:
Veel plezier, Brighteyes. Hopelijk vindt Kyra de sneeuw leuk. En wat dapper van je moeder dat ze nu alweer oppast.
Ja, ze is een tamelijke bikkel. Scheelt denk ik ook wel dat deze operatie niet was vanwege medische noodzaak of uit voorzorg. Ze vond het gewoon lelijk dat ze ongelijk was, en dus wilde ze de andere borst er ook af hebben. En ze kan Kyra natuurlijk altijd op haar andere heup zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 11:23:09 #183
13151 crew  Rewimo
pi_35672027
Sjee BE, dat is evengoed een hele ingreep. Dapper hoor van haar
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:24:00 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35672050
Oh, ik vind het altijd zo erg om van een borstamputatie te horen of te lezen. Heel naar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 11:25:59 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35672120
Ja, ik vind het ook heftig hoor.
Maar goed, mijn moeder heeft in d'r hele leven nog nooit een BH gedragen (ouwe hippie ), dus ze heeft in eerste instantie ook niet de BH met prothese gedragen en een implantaat zag ze al helemaal niet zitten, maar dat ongelijke vond ze ook niet mooi, wat ik me overigens wel kan voorstellen, want dat viel wel op. Dus nu is ze weer gelijk.
Ik moest wel even slikken toen ze het zei hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 12:14:17 #186
13151 crew  Rewimo
pi_35673562
Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen. Zal best een vreemd gezicht zijn, aan de ene kant een borst, aan de andere kant niks. En zonder bh kun je het niet gelijk krijgen...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:37:30 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35674269
Is het gek als ik het niet zo leuk vind om te horen dat een vriendin liever met mij en een vriendin afspreekt zonder kinderen? Ik vind het vooral niet zo leuk, omdat we altijd al zonder kinderen afspreken als we elkaar zien en nu lukt het een keer niet zo makkelijk. Ze heeft Maria al een half jaar niet gezien. Ik vind het echt naar klinken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 12:44:33 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35674497
hangt er vanaf sugar. heeft die vriendin zelf kinderen? en die andere vriendin?
maar vooralsnog ik vind het niet gek.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:41 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35674567
Zij heeft geen kinderen en de ander heeft een baby van een half jaar. Ik snap natuurlijk best dat het niet leuk is om altijd met kinderen af te spreken, maar dat doen we dus nooit. Dat van het half jaar geleden was onze bruiloft (toen ze Maria dus wel heeft gezien).
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 12:50:58 #190
81992 Githa
pi_35674712
Ik vind het niet raar dat jij het niet leuk vind Sugar.
Ik vind Jordy een deel van mij... vriendinnen kunnen dat erbij nemen,of niet.
Nu hoef ik niet altijd MET Jordy af te spreken, maar zou het ook niet leuk vinden als ze zo reageren mocht hij er een keer wel bij zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 12:55:12 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35674866
ik begrijp wel dat jij het niet leuk vind sugar, maar ik begrijp jouw vriendin ook.
het is voor haar denk ik een uitje met vriendinnen en niet een uitje met twee moeders.
met kinderen erbij zullen jullie waarschijnlijk andere dingen doen, als wanneer jullie zonder kinderen zijn.
pi_35675058
als jullie normaal altijd dingen zonder kinderen doen zou ik het ook raar vinden als ze zo zou reageren als je een keertje iets met kind wil doen.. ik zou het niet erg leuk vinden denk ik..
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:04:52 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35675187
Ja, Lady-wrb, dat is ook zo en ik snap ook wel dat ze dat niet leuk vindt als dat vaak zo is ofzo. Maar ik weet niet, om het nou "nooit" leuk te vinden. Dat voelt gewoon best raar. Maar ik zie dat jullie het ook wel snappen vanuit mij. Gelukkig.
pi_35675286
Ik vind het niet raar dat ze dat vraagt Sugar. Ik vind het leuk om met vriendinnen af te spreken met kinderen en leuk om af te spreken zonder kinderen. Zonder kinderen is ze meer een vriendin (maar dan kan je het toch ook over je kinderen hebben ) en met kinderen moet ze toch meer opletten. En misschien vindt ze die kinderen iets te confronterend om allerlei redenen en een keer niet wilt zien. Maar helemaal zien is ook vreemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pandorah op 03-03-2006 13:10:01 (wazig verhaal verduidelijken ;)) ]
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 13:14:04 #195
43556 miss_dynastie
pi_35675497
Poeh, sugar, lijkt me moeilijk, zoiets. Jij hebt misschien het idee dat ze Maria 'afwijst', terwijl zij het waarschijnlijk helemaal niet zo bedoelt, zin heeft om als vriendinnen onder elkaar te praten, en dat gaat nou eenmaal wat moeilijker met een kindje erbij.
pi_35675631
Ik zou me nu iig niet schuldig voelen als ik de afspraak met haar zou moeten afzeggen omdat het zonder kinderen even niet gaat (lees: ik had waarschijnlijk meteen die afspraak afgezegd en dan zo van: bel je later nog wel eens. Ooit).

Ik snap de vriendin op zich ook wel, alleen zou ik zoiets zelf dus nooit tegen een vriendin zeggen. Misschien ook niet erg slim, maar ben nou eenmaal conflictvermijdend. Meestal
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35675780
Mijn vriend heeft laatst iets soortgelijks gedaan Hij zou bij een vriendin op bezoek gaan. Zij meldde hem dat haar vriend er ook zou zijn. Heeft ie dus ook gezegd dat ie dan liever niet kwam. Vanwege de vriend. En daarna lichtelijk verbaasd (tegen mij) dat ze dat niet leuk vond om te horen

Ik ben me al aan het voorbereiden als ie een keer bot doet tegen mij is het dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:23:37 #198
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35675825
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik vind het niet raar dat ze dat vraagt Sugar. Ik vind het leuk om met vriendinnen af te spreken met kinderen en leuk om af te spreken zonder kinderen.
maar dat is het juist precies. We spreken nooit met kind erbij af (behalve dus dingen als bruiloft of verjaardag) en toch vindt ze dit nu.
Maar ik moet me er misschien gewoon niet teveel van aantrekken. Denk dat dat ook wel waar is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:27:13 #199
593 sjak
Juffie Bloem
pi_35675956
Misschien gewoon dit gevoel eens naar haar uitspreken, Sugar. Dat is denk ik het eerlijkst. Waarschijnlijk is ze zich er helemaal niet bewust van dat ze jou daar zo mee kwetst. En als je dit dan doet, voorstellen dat ze een keer gezellig bij je komt theedrinken, kan ze zien hoe Maria al gegroeid is en hoe leuk ze is. (En kan je vriendin ook weer weg als ze dat wil)
Lekker douchen!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:39:41 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35676434
Oh, maar ik heb het allang gezegd, hoor Sjak. En ze zegt ook: nou, belangrijkste is dat ik jullie wil zien, dus met kinderen is dan ook oké. (Maar wel minder leuk.)

Allemaal echt niet vreselijk gemeen van d'r, maar het voelt gewoon net niet helemaal lekker. Ik ga me erover heen zetten. Nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')