Symbicort werkt goed, is wel een onderhoudsmiddel, geen middel voor acute benauwdheid. Ik heb dat ook, plus nog een puffer salbutamol (ventolin) voor als ik het echt benauwd heb. Symbicort moet je wel consequent toepassen (en dat vergeet ik dus als ik geen klachten hebquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef jessie het volgende:
Evenstar ik heb symbicort gekrgen. Dat is een combinatie inhaler.
Da's de salbutamol, die heeft zo'n spuitbusjequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken?
Ja, dat was ik ook wel van plan idd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:32 schreef moussy het volgende:
koop je toch ff een paar regenlaarsjes (met bontje of extra paar dikke sokken)
Zou toch ook wel heel verwarrend zijn denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb er stiekem ook al wel even over nagedacht of ik het vanavond een klein beetje Kerstelijk kan maken, maar ik doe het toch maar niet.
Ja, ze is een tamelijke bikkel. Scheelt denk ik ook wel dat deze operatie niet was vanwege medische noodzaak of uit voorzorg. Ze vond het gewoon lelijk dat ze ongelijk was, en dus wilde ze de andere borst er ook af hebben. En ze kan Kyra natuurlijk altijd op haar andere heup zetten.quote:Veel plezier, Brighteyes. Hopelijk vindt Kyra de sneeuw leuk. En wat dapper van je moeder dat ze nu alweer oppast.
maar dat is het juist precies. We spreken nooit met kind erbij af (behalve dus dingen als bruiloft of verjaardag) en toch vindt ze dit nu.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Pandorah het volgende:
Ik vind het niet raar dat ze dat vraagt Sugar. Ik vind het leuk om met vriendinnen af te spreken met kinderen en leuk om af te spreken zonder kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |