abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35660446
Dat lukt toch aardig met af en toe blote turken op je msn en leuke mannen sollicitatiegesprekken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 22:59:40 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35660856
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:42 schreef jessie het volgende:
Evenstar ik heb symbicort gekrgen. Dat is een combinatie inhaler.
Symbicort werkt goed, is wel een onderhoudsmiddel, geen middel voor acute benauwdheid. Ik heb dat ook, plus nog een puffer salbutamol (ventolin) voor als ik het echt benauwd heb. Symbicort moet je wel consequent toepassen (en dat vergeet ik dus als ik geen klachten heb ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:02:30 #153
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35660968
symbicort is dus net zoals de aerobec, die is om de longblaasjes te verwijden :0 en ventolin/aerosolin/salbutamol is om de acute benauwdheid te stoppen idd
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35661017
Het verwijd en het geeft ontstekingremmers af. Dus 2 in 1 ofzo.
Ik moet het ook 30dagen gebruiken.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:06:37 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661118
duimen dat het gaat helpen
pi_35661120
O en ik moet erna goed mijn mond spoelen. Doordat het een ontstekingsremmer is. Anders kan ik mondschimmel of heesheid krijgen. O lekker
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:07:58 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661154
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken ?
pi_35661188
Indrukken? Nee dat had ik in het ziekenhuis wel met die longfunctietest. Dit is een ding waar je aan moet draaien tot je een klik hoort.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:14:09 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661365
ff gegoogled heb ik ook gehad.. ik heb
eerst een neusinhaler gehad, toen ventolin gewoon, toen salbutamol, toen flixotide ( die is goor ) en toen die brycamil, daarna weer gewone ventolin en op het laatst aerolin en aerobec mocht je astma hebben reken maar dat ze wel eens nieuwe uit kunnen proberen...
pi_35661506
Hier proefde ik niks van. Maar ik ga lekker mijn bedje in. Eens kijken of ik vanacht zonder codeine kan slapen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:20:59 #161
13151 crew  Rewimo
pi_35661625
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ieks dan heb jij echt zo;n ding die je moet indrukken ?
Da's de salbutamol, die heeft zo'n spuitbusje

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:22:10 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35661670
slaap wle jessie, en idd rewimo .. ik heb er zoveel gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:24:42 #163
13151 crew  Rewimo
pi_35661767
En dit is dat Symbicortgeval:

pi_35661854
Ik krijg wel altijd Trillende handen van die Symbiocort
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 maart 2006 @ 23:29:06 #165
13151 crew  Rewimo
pi_35661933
Ik merk er helemaal niks van
pi_35661994
Raar dat dat bij iedereen anders is weer
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:52:29 #167
16245 CarOnline
met lange O
pi_35666445
Ik tril er ook van. Salbutamol heb ik ook trouwens.
Jessie, ik heb ook astma en ben voor heel veel dingen allergisch. Nooit last van gehad, tot na de zwangerschap van Lara. Schijnbaar toch iets hormonaals?
Maar goed, vraag eens of je iemand van de thuiszorg langs mag krijgen. Die gaan kijken hoe je je huis stofvrij kan maken. Echt goeie tips hoor. Ik werd ook altijd heel benauwd 's nachts. Maar ik had een wollen dekbed. Nooit aan gedacht, maar dat bleek dus echt een ramp. Nu alles syntetisch en het scheelt zo veel! Helaas zit een leren bankstel niet in het ziekenfonds, maar moet ik mijn stoffen bank regelmatig laten (jawel!) stofzuigen. Manlief ook blij
Het is echt ontzettend vervelend maar als je het goed in de gaten houdt valt er wel mee te leven

Melonovy wat een prachtig huis heb je! En leuk om je kinders eens te zien! Dat wordt een beste housewarming
Lekker hé die ruimte! En die tv *kwijl*

Rewimo wat vervelend zeg, van je vader. Hopelijk gaat het nu snel wat meer bergopwaarts.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 08:04:59 #168
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_35668177
Wat rot van je vader zeg Rewimo. Hopelijk gaat het nu inderdaad weer wat meer bergopwaarts.

Heel herkenbaar al die plaatjes van die inhalers. Mijn moeder heeft ook astma en de bijbehorende allergien en zit al jaren aan de ventolin en meer van dat soort spul. Succes ermee!

Wat betreft die crematie. Dat is niet echt een dillema want ik heb voor mezelf direct besloten om er naartoe te gaan, maar ik zie er wel als een berg tegenop.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_35668351
Max, in januari is mijn oma overleden, tegen die uitvaart zag ik ook onwijs op omdat ik mijn familie + ouders al 5 jaar ofzo niet gezien/gesproken had..
Toch ben ik gegaan, voor mzelf, omdat het wel m'n oma was..
Uiteindelijk vond ik het goed dat ik gegaan was, maar het gezeik er om heen en achteraf (want nog heel gezeur gehad naderhand) was wel heel rot en vervelend..

Sterkte in ieder geval, en goed dat je wel wilt gaan!
pi_35668661
Ik werd midden in de nacht wakker door een hevige hoest slijmbui. Toen toch maar codeine genomen (wilde het nu met die puf zonder proberen) Daarna gelukkig weer lekker kunnen slapen.

en nu stop ik hoor, het word anders wel een puf bankje. Nu is dat in ouders niet zo raar, maar dit gepuf wel

Bo ging weer huilend naar school. Zo moeilijk. Straks eens kijken of ze nog ergens moonboots hebben. Ze heeft ijskoude pootjes in die kaplaarzen. En in dr gewone laarzen krijgt ze koude voeten.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:22:59 #171
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35669182
Melonovy !! Wat een prachtig huis..

Rewimo, Jessie en M@x

Arme Bo !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 09:25:48 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35669230
Aggos, Bo...

Het was zo vreselijk mooi in Gouda vanmorgen.
Ik heb getwijfeld over gaan werken. Ik werk sowieso maar een halve dag, maar toch.
Mijn moeder past vandaag op mijn nichtje, maar ze is maandag geopereerd borstamputatie dus echt heel handig is dat niet, maar de normale oppas (oma van de andere kant) kon niet ivm een sterfgeval. Nou ja goed, mijn moeder past dus op, maar mag natuurlijk eigenlijk helemaal nog niet tillen, dus ik ga iig vanmiddag helpen. En ik had eigenlijk graag met Kyra de sneeuw in gegaan, maar ze heeft nog geen laarsjes of buiten schoentjes.
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 09:32:03 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_35669343
koop je toch ff een paar regenlaarsjes (met bontje of extra paar dikke sokken)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35670122
Ik vind al die sneeuw zo leuk he
En dan heb je een kind zodat je ongegeneerd in de sneeuw zou kunnen gaan ravotten, vind Sven het helemaal niks Hij durft er niet eens in te lopen tekenfilms waar sneeuw in voorkomt moeten ook zo snel mogelijk weggezapt worden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † vrijdag 3 maart 2006 @ 10:07:38 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_35670154
Ik hou ook absoluut niet van sneeuw
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')