Hoe kom je zo "beblaard" ? En misschien nog wel een belangrijkere vraag, hoe kom je er zsm weer vanaf... succes moussy!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef moussy het volgende:
Nou wat wel grappig is, mn ene kleine teentje is meer blaar dan teen, daar voel ik niks meer van
Goh, dat lijkt onze gemeente wel. Toen ik nog bij de omroep zat zaten we idd ook wel tot midden in de nacht dat geleuter te filmen. 1 keer gingen ze om half één 's nachts stemmen, doorgaan of de dag erna verdergaan. Ik stemde voor stoppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef livelink het volgende:
Die raadsvergadering gisteren duurde tot 01.00![]()
Dat is dus wel iets waar je rekening mee moet houden, inderdaad.
Ja, droge kleren heb ik inmiddels aan. Het was echt erg. Ben blij dat ik het weer overleefd heb.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef sjak het volgende:
Tja, en het gaat hard. Ben je weer wat opgewarmd Snoopy?
Die zijn toch extra goed verlicht ofzo? Of zijn ze ook nog extra breed?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Gezellig naar aachen geweest, moest daar wel lachen.. ze hebben dus gewoon speciale vrouwen parkeerplaatsen
En staan er dan ook nog bordjes bij dat ze alleen voor vrouwen zijn?quote:
jah, frauenplatze staat er en dan zo dat tekentjequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
En staan er dan ook nog bordjes bij dat ze alleen voor vrouwen zijn?
![]()
kom maar wat halen, ik heb genoeg (meer dan genoeg zelfs)quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:28 schreef mallemeid het volgende:
Hier ligt er maar een klein beetje. Maar in andere delen van Friesland ligt er een dik pak sneeuw. Balen dat er hier niet zoveel ligt!
Is ondertussen alweer gisterenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:35 schreef jessie het volgende:
Easy going hoe was het in het ziekenhuis vandaag?
klinkt eng dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Easy, die gootjes wijder maken valt reuze mee hoor. Je kan onder volledige narcose en dan gaan ze via je neus naar binnen en schaven ze gewoon iets van je neusschotje af. Je hebt hoogstens na afloop twee blauwe puntjes in je ooghoeken en ik vond het verband uit mijn neus halen een drama. Maar verders is het prima te doen. Ik ben al 2 keer aan mijn neus geholpen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |