abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 04:49:04 #1
125011 Bog
dat wil jij niet weten
  dinsdag 28 februari 2006 @ 04:52:55 #2
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564409
komt een dokter bij de dokter
dus de dokter doktert de dokter en zegt heeee dokter
die andere dokter zegt heeee
heee
heeeeee
dokterdokterdoktertje
jajaaaa
hee
dus dat die dokter die dokter dat dokter die
heeee
heeee
dokterdokter
pi_35564433
Huhm.
pi_35564439
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”

Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
pi_35564444
Ik wil het best een keer voordoen.
pi_35564448
K heb geen beugel..
pi_35564452
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:13 schreef Syll het volgende:
K heb geen beugel..
Die heb je daarna wel nodig.
pi_35564453
Grootspraak!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 05:17:48 #9
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564454
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “wordt ik dan niet blind aan een oog? en hoe zit t als ik een tweede wil?”

skullfuck skullfuck

dinsdag 28 februari 2006 @ 05:19:34 #10
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35564458
komt een man bij de slager
zegt die man: heee slager
dus de slager die slaat ger vol op zn smoel
pi_35564460
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:17 schreef Syll het volgende:
Grootspraak!
Nou ok.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:33:19 #12
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_35568086
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_35590203
Komt een man bij de kroeg en zegt tegen de barman doe me eens snel 3 bier voor het gezeik begint. De man slaat het in 1 keer achterover en bestelt weer 3 bier en zegt voor het gezeik begint. daarna nog een keer. op een gegeven moment bestelt ie weer 3 bier en de barman vraagt heb je wel geld bij je? Zegt de man begint het gezeik al..
pi_35590801
Op welke rapper kan je skieen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:08:42 #15
10785 Smots
pi_35591349
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Nega het volgende:
Op welke rapper kan je skieen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHA!!

Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:36:13 #16
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35592297
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Smots het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!

Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!

die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:37:16 #17
10785 Smots
pi_35592346
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:

[..]

die is wel slecht
Hey, wat rij jij in een leuk klein autootje..
-Ja...Smart Smeets!

pi_35594583
Loopt een man door de woestijn, vindt hij een kameel.

De kameel vond van niet.
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:21:58 #19
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35594706
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:

[..]

die is wel slecht
ik vind m ook slecht .. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?
SPOILER
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:15:46 #20
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595194
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:

[..]

ik vind m ook slecht .. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
SPOILER

woordgrapjes zijn de bom
  woensdag 1 maart 2006 @ 02:57:44 #21
110813 behAARD
dat ben ik
pi_35595466
Zitten 2 koelkasten in een boom te kaarten, komt er een tijger aanvliegen. Zegt die tijger:mag ik mee doen? zeggen de koelkasten, tijgers kunnen helemaal niet kaarten
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:10:36 #22
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35595744
Het is wit en het is een koelkast
mijn wereld is jouw wereld
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:12:04 #23
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595749
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
stiekem toch geen koelkast
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:31:17 #24
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35595804
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
een banaan
Asjemenou
  woensdag 1 maart 2006 @ 04:32:25 #25
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35595809
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 04:31 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

een banaan
nee dat is fout
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:03:29 #26
10785 Smots
pi_35601340
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:

[..]

SPOILER
pi_35602056
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............

"En zo is het gegaan edelachtbare"!
"Never eat yellow snow"
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:26:14 #28
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35602105
Omg gaan we weer.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:27:04 #29
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35602126
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”

Omg ik lig dubbel.
oO<
pi_35602228
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............

Zuidoost
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:03:39 #31
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35603152
Haha, nog een paar domme, hij slaat echt nergens op, en ze zijn vrij slecht:
Welke presentator is stiekem een pyromaan:
SPOILER
Een man komt in de winkel, en vraagt, mag ik die ene daar?
Verkoper: Deze?
Man: Nee.
Man: Doei.

Wat is een slak doormidden?
SPOILER
Welke minister stinkt?
SPOILER
Welke dode geleerde had maar een kleintje?
SPOILER
pi_35603219
Welke dode geleerde had maar een kleintje?
Albert Einkleinmaarfijnstein

woensdag 1 maart 2006 @ 13:07:28 #33
142055 xrrwr
opklossen
pi_35603267
Zegt het pakje sigaretten: "Ik ben wel goed maar niet shag!"
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35606238
SPOILER
  woensdag 1 maart 2006 @ 14:51:03 #35
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_35606721
SPOILER
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:45:32 #36
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35608884
SPOILER
pi_35609127
Twee mannen lopen in Brussel. Een van hen moet heel dringend een grote boodschap gaan doen.
Ze komen aan een café waar veel Marokanen zitten. 2 Minuten later de ene man hoe zijn vriend hardhandig buitengewerkt wordt.
Waarop hij vraagt: awel, wat is er gebeurd?
antwoord: Ah, 'k kwam ekik daar gewoon binnen, en ik vroeg gewoon: Hé, ma 'k kakken?
  woensdag 1 maart 2006 @ 16:14:53 #38
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_35610077
Een man loopt zo over straat. Opeens krijgt hij een tikje op zijn schouder. V: "Hallo, weet jij misschien waar de Praxis?" A: "Ja, Gamma daarheen."
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 1 maart 2006 @ 17:36:02 #39
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35613014
liep 1 oen over straat
zegt die straat: hee straat
oenoen
pi_35617217
Wat zegt een Chinees tegen een Chinese lantarenpaal?
SPOILER
gr gr
  woensdag 1 maart 2006 @ 20:38:37 #41
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35619726
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?
SPOILER
pi_35620375
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.

Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:03:45 #43
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35623722
^^
  woensdag 1 maart 2006 @ 22:24:31 #44
10785 Smots
pi_35624903
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 04:13:09 #45
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35667423
quote:

pi_35680654
quote:

vrijdag 3 maart 2006 @ 15:29:33 #47
142055 xrrwr
opklossen
pi_35680710
"Het woord van de bijbel is waar."
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35683059
Wat krijg je als je lord omdraait?
SPOILER
En wat krijg je als je..
SPOILER
..omdraait?
SPOILER

!
Nee.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:33:31 #49
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35683440
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef xrrwr het volgende:
"Het woord van de bijbel is waar."
daar!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:35:10 #50
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35683500
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis!!!
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35684835
Staat een Belg op de bus te wachten, valt 'ie er van af!!!
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:58:28 #53
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35689435
oO<
pi_35689544
marco bakker is overleden
SPOILER
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:37:46 #55
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_35690630
Staan 2 belgen voor een stoplicht,
Zegt de 1 tegen de ander:
Het is groen
Zegt de ander:
Een kikker
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:37:51 #56
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35690633
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef steeg het volgende:
marco bakker is overleden
SPOILER
oja die

jodenkoek en hitler en dat ie stikt enzo hahahahahahahaha
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:30:34 #57
138843 Lin74
Elmo rulezzz
pi_35692149
lopen twee gekken over straat. Vraagt de een :
Mag ik in het midden lopen?
Koffie, thee, limonade, vieze boekjes
Koekje d'r bij?
pi_35692640
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?
SPOILER
pi_35692844
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?
SPOILER
Sterk, vooral met de "afbeelding"
pi_35693211

Hijmoet dan eigenlijk \o_ zijn.
gr gr
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:06:26 #61
137831 RPD
'Forget about it'
pi_35695176
het is wit en als je het doorslikt ben je dood
SPOILER
wat zegt een boer als hij zen trekker kwijt is?
SPOILER
'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"
pi_35695723

Die tweede!
gr gr
  zaterdag 4 maart 2006 @ 02:48:59 #63
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35701231
quote:
dikke kutkinderen moeten ze verbieden

die laatste
die is echt, echt,...echt,....maar dan ook echt ECHT heel slecht
pi_35706640
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof ."

pi_35707780
schandalig die bakkersmoppen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:19:58 #66
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35711387
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Moja het volgende:
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof ."

zaterdag 4 maart 2006 @ 15:25:22 #67
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35711567
Komt een neger bij de bakker.
Neger: Mag ik een Wit brood
Bakker: Haha.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:34:41 #68
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_35711823
Wie hoch war den snee?
SPOILER
Age of fruity enlightenment!
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:35:12 #69
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_35711834
Wo ist die Heimat?!
SPOILER
  zaterdag 4 maart 2006 @ 15:40:30 #70
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_35711984
In België hebben ze een nieuw verkeersbord:
SPOILER
Maar toch niet helemaal.
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:04:48 #71
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35712620
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler , die heb ik er zelf bij verzonnen
  zaterdag 4 maart 2006 @ 16:31:43 #72
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_35713273
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef Nega het volgende:
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler , die heb ik er zelf bij verzonnen
of aan een Engelsman vragen:

Have you seen this guy? He was about this high and he went that way.

pi_35732338
Het voetbalt en verbouwt graan.
SPOILER
Het voetbalt en is prostituee.
SPOILER
Het voetbalt en je kunt het eten.
SPOILER
Het voetbalt en is een flinke knul.
SPOILER
Het voetbalt en je kunt het aandraaien.
SPOILER
Het voetbalt en het stuurt.
SPOILER
Het voetbalt aan het hof van Lodewijk XV.
SPOILER
Het voetbalt en zegt alleen maar 'uhhh'.
SPOILER
  zondag 5 maart 2006 @ 09:42:51 #74
116541 ChopperMick
houdt z'n hoofd er bij
pi_35733073
Het is geel en als je het tegen je oor krijgt ben je dood
SPOILER
NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes
  zondag 5 maart 2006 @ 10:01:03 #75
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_35733206
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser: wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser: wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...

Staat daar dat kleine gozertje: KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 5 maart 2006 @ 11:49:38 #76
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_35734695
spring een turk van een flatgebouw af
SPOILER
  zondag 5 maart 2006 @ 11:53:38 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_35734785
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:

Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 5 maart 2006 @ 11:55:18 #78
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_35734821
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Nega het volgende:
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?
SPOILER
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 5 maart 2006 @ 12:00:16 #79
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_35734941
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:01 schreef compier het volgende:
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser: wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser: wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...

Staat daar dat kleine gozertje: KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
Geweldig. Deed me echt goed om dit te lezen. Een happy end.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:01:40 #80
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_35734968
Bindmiddel en Bloem staan samen in het kastje.
Zegt Bloem: "Zeg Bindmiddel, zullen wij eens gaan trouwen?"
Zegt Bindmiddel: "Sorry, nee, bindingsangst..."

creds:kevin van de steen aka eripmav
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_35736642
Hier een heel slechte (niet geniale mop):

Een jong eendje en dito stinkdier zijn alletwee verdwaald. Tijdens hun zoektocht naar huis komen ze elkaar tegen. Het eendje en het stinkdier stellen zich aan elkaar voor. Allebei zijn ze zo jong dat ze niet weten tot welke soort ze behoren. "Hé," zegt het eendje. "Weet jij wellicht wat voor soort ik ben?" Het stinkdier kijkt bedenkelijk. "Nou," zegt hij. "Je hebt platvoeten, een snavel en je bent wit. Waarschijnlijk ben je een eend!" Nu is het de beurt van het stinkdier om te vragen wat hij is. De eend observeert hem en komt uiteindelijk tot een besluit. "Je bent zwart, je stinkt, je bent vast een marokkaan!"
Graag op anoniem
  zondag 5 maart 2006 @ 13:06:41 #82
142972 Blauwbaard
Zinloos Kaboutergeweld
pi_35737080
Hoe heet een koe die morst?
SPOILER
Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef yvonne het volgende:
:r
Kutnaam, yvonne :r
pi_35737238
Anders lees je even twee posts terug.

Je hebt het al aangepast.
Graag op anoniem
  zondag 5 maart 2006 @ 20:46:22 #84
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35752589
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef kanaiken het volgende:
creds:kevin van de steen aka eripmav
pi_35752712
zegt de ene digitale hond tegen de andere digitale hond: .wav

Wie woont er naast Batman ?
SPOILER
underground forever baby
pi_35754326
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:

Wie woont er naast Batman ?
SPOILER
wie woont daarnaast?
SPOILER
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
pi_35754604
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:

Lood
gr gr
pi_35755889
hans kazan is ziek...

goochelgiep....
suck my asshole taco bender
  zondag 5 maart 2006 @ 22:06:08 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_35756023
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Blauwbaard het volgende:
Hoe heet een koe die morst?
SPOILER
Hij's leuk.

maandag 6 maart 2006 @ 12:07:52 #90
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 6 maart 2006 @ 12:19:25 #91
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35769762
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef Snakey het volgende:
Deze gaat ook centraal, zie hier. Nieuw topictype
Omg das pas een slechte mop.
oO<
  maandag 6 maart 2006 @ 12:48:00 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_35770688
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef Woldo het volgende:

[..]

Omg das pas een slechte mop.
Dat was geen mop. Het was een huishoudelijke mededeling.
  maandag 6 maart 2006 @ 18:18:00 #93
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35781362
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Dat was geen mop. Het was een huishoudelijke mededeling.

hij blijft bezig he

maandag 6 maart 2006 @ 21:23:27 #94
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35789348
Let op: ik heb 2 nieuwe:
Wat is geel maar toch bruin?
SPOILER
En.....
Welke policticus houdt van plassen in de buitenlucht?
SPOILER
pi_35812925
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 16:58:30 #96
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35814042
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef steeg het volgende:
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:54:27 #97
143026 Roskat
pam pam PAAM
pi_35819682
hihi
pi_35820050
  dinsdag 7 maart 2006 @ 20:42:27 #99
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_35821735
Deze kan alleen maar in het engels

Donald Rumsfeld is giving the president his daily briefing. He concludes by saying: "Yesterday, 3 Brazilian soldiers were killed in an accident'.

"OH NO!" the President exclaims. "That's terrible!"

His staff sits stunned at this display of emotion, nervously watching as the president sits, head in hands.

Finally, the President looks up and asks..........

"How many's a Brazillion?"
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:38:11 #100
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_35823907
Lientje heeft vanavond de auto nodig om naar een feest te gaan en vraagt aan haar pa of ze de auto mee mag nemen. "Alleen als je me een flink pijpbeurt geeft" zegt pa. Lientje schrikt zich de tering. "Ja dag! Ik ga me pa niet pijpe!" Maar ja, het feestje is toch wel heel erg leuk. Dus vooruit dan maar en gaat aan de gang... "GADVERDAMME PA! Je smaakt naar poep!!!"
"Oh ja" zegt pa "Dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al" ...
Nu met gitaar!
  woensdag 8 maart 2006 @ 08:56:57 #101
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_35835454
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef Funkytrip het volgende:
Lientje heeft vanavond de auto nodig om naar een feest te gaan en vraagt aan haar pa of ze de auto mee mag nemen. "Alleen als je me een flink pijpbeurt geeft" zegt pa. Lientje schrikt zich de tering. "Ja dag! Ik ga me pa niet pijpe!" Maar ja, het feestje is toch wel heel erg leuk. Dus vooruit dan maar en gaat aan de gang... "GADVERDAMME PA! Je smaakt naar poep!!!"
"Oh ja" zegt pa "Dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al" ...
oO<
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:46:21 #102
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35843128
komt een man met een glazen oog de bar binnen
jaa ik wil ff rondkijken
vervolgens rolt ie zn oog de bar door
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:47:38 #103
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35843174
komt een jood een neger en een turk bij de hemelpoort
dat vervolgens gaat die kameel naar de dokter
loopt de deur door, legt zn lul op tafel
zegt die dokter zo van dat ie zegt van:'"het is wel maandag hoor"
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:48:06 #104
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35843193
komt een legerneger bij de commandant
SPOILER
  woensdag 8 maart 2006 @ 13:48:28 #105
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35843203
mwahaha
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:18:34 #106
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_35851854
misschien 1 grote post?
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 8 maart 2006 @ 18:26:13 #107
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35852082
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef compier het volgende:
misschien 1 grote post?
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:30:00 #108
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35865763
De moppen van Bog zijn zo slecht dat ze daardoor zelfs niet geniaal zijn.
pi_35866097
Komt een vis bij de dokter. Zegt de dokter: "ik zie het al, uit de kom".
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:53:20 #110
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_35866153
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Nega het volgende:
De moppen van Bog zijn zo slecht dat ze daardoor zelfs niet geniaal zijn.
en daardoor weer wel
  donderdag 9 maart 2006 @ 00:54:43 #111
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35866174
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 00:53 schreef Bog het volgende:

[..]

en daardoor weer wel
stiekem toch niet
  donderdag 9 maart 2006 @ 03:30:47 #112
110813 behAARD
dat ben ik
  donderdag 9 maart 2006 @ 19:13:30 #113
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_35887752
HAHAHAHAhahahha...... ..... ..... niet grappig

maar, ken je die mop van dinges?--> ik ook niet:D
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:27:45 #114
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35895165
het komt van de straat maar toch ergens anders vandaag?
SPOILER
LOLLEROMG!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:24:02 #115
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35917996
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
het komt van de straat maar toch ergens anders vandaag?
SPOILER
LOLLEROMG!
1@!!!!!%6734!##$!42141 @$!$~``````114%!%^!@
Don't stop te movement!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:33:21 #116
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35936784
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 18:24 schreef Forcefuzz het volgende:

[..]

1@!!!!!%6734!##$!42141 @$!$~``````114%!%^!@
Je maakt van mijn mop nog een slechtere!
pi_35937016
wat is het goedkoopste brood van Amsterdam ??
SPOILER
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:21:30 #118
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35942516
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef A.Powers het volgende:
wat is het goedkoopste brood van Amsterdam ??
SPOILER
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:22:27 #119
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35942531
Loopt een man over straat en ziet een winkel, hij wil erheen, en ziet dat de deuren van glas zijn. Loopt ie zo tegen de glazen deur op!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:23:23 #120
131561 Nega
AFC AJAX
pi_35942562
Want hij zag niet dat de deur dicht was!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:54:47 #121
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36126423
Het is geel, vliegt zich te pletter tegen een muur, krabbelt op en vliegt weer verder..
SPOILER
Nu met gitaar!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:09:28 #122
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36126871
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.

Nu met gitaar!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:11:14 #123
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_36126924
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:46:58 #124
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36143729
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Funkytrip het volgende:
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.

pi_36143800
quote:
Persbericht:

mooi
pi_36237341
wat is het ergste aan het verkrachten van een kind?
SPOILER

dinsdag 21 maart 2006 @ 17:50:04 #127
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_36238282
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:56:44 #128
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36246499
quote:
Persbericht:

Omg
oO<
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:54:58 #129
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36248831
Welke oud-voetballer is ook een zuivelmerk?
SPOILER
Een Engelse:
There was a match in the African Nations Cup: Cameroon- Ethiopia
The results were:
Cameroon: 8
Ethiopia: didn't

Voor degene die m niet snappen:
SPOILER
Welke voetballer houdt van Surinaams eten?
SPOILER
pi_36254782
TVP
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:19:26 #131
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36255293
Ja zo kan ik er zelf ook wel een verzinnen. Welke voetballer valt elke keer bewusteloos?
SPOILER
Nu met gitaar!
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:25:33 #132
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36262056
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef Funkytrip het volgende:
Ja zo kan ik er zelf ook wel een verzinnen. Welke voetballer valt elke keer bewusteloos?
SPOILER
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:34:16 #133
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36264172
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef Funkytrip het volgende:
SPOILER
Ja, maar die is niet leuk .. mijne zijn echt geniaal.
  woensdag 22 maart 2006 @ 14:41:00 #134
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_36264427
Ken je de mop van de mummie
SPOILER
Ik weet het, hij is slecht
pi_36268814
Een chinese terrorist:

Een londje kippensoep vool de hele saak
pi_36268982
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:15:00 #137
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36277919
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
Ken je de mop van de mummie
SPOILER
Ik weet het, hij is slecht
Een van de eerste moppen die ik kende.
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:51:05 #138
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36284324
Men dacht dat het de finale werd...
SPOILER
omg, wat dachten jullie nou. KlaaaaaaasJaaaaaan
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:29:49 #139
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_36285418
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Nega het volgende:
Men dacht dat het de finale werd...
SPOILER
omg, wat dachten jullie nou. KlaaaaaaasJaaaaaan
Men weet wie de winnaar wordt
SPOILER
pi_36285630
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Een chinese terrorist:

Een londje kippensoep vool de hele saak
!
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:06:14 #141
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36286795
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

SPOILER
pi_36310988
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is idd een heeeleee slechte mop hahaha. Want hij klopt niet.
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:44:27 #143
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_36312314
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:11 schreef Nega het volgende:

[..]

Dat is idd een heeeleee slechte mop hahaha. Want hij klopt niet.
Heb je het nou over de Bekerfinale of over het Kampioenschap?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 15:00:11 #144
131561 Nega
AFC AJAX
pi_36329484
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Heb je het nou over de Bekerfinale of over het Kampioenschap?
De bekerfinale. Lees terug naar me mop over wat men dacht dat de finale werd. PSV hoeft geen finale voor kampioenschap te spelen
  vrijdag 24 maart 2006 @ 18:06:07 #145
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_36334963
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef Nega het volgende:

[..]

De bekerfinale. Lees terug naar me mop over wat men dacht dat de finale werd. PSV hoeft geen finale voor kampioenschap te spelen
Nee maar gaat wel beiden winnen
pi_36337802
quote:
In dat topic...
quote:
Er zit eens een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "heey kerel, kom eens van m'n dak"
quote:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.

Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.

Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
gr gr
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:24:50 #147
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36537143
Bump
oO<
  zaterdag 1 april 2006 @ 04:10:25 #148
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36543523
komt een neger bij het leger
zegt de neger
ey leger
leger eeh jaaaa...
negerdelegerdenegerneegneeg
pi_36598257
Een ontdekkingsreiziger ziet wonderbaarlijk genoeg nog een nieuwe pyramide in Egypte. Afijn, hij wil dus de piramide in kaart brengen en gaat naar binnen. Een heel trappenstelsel staat hem daar op te wachten. Hij gaat door de deur en

Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af.
Ineens ziet hij een kuil vol met slangen. Ai, hier heb ik een plank voor nodig om over te komen. Dan maar weer even terug en een plank ophalen.
Hij pakt een plank en gaat weer terug
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af
Hij legt de plank over de kuil en passeert zo de slangen en loopt verder.

Kut, hij ziet ineens geen flikker meer omdat er hier geen licht meer schijnt en zijn kop steeds stoot door het lage plafond. Dan maar terug voor een zaklamp.
Over de slangenkuil
Hij pakt een zaklamp en gaat weer terug

Over de slangenkuil
Hij doet de zaklamp aan en tijgert zo door de nauwe doorgang en hij kan weer verder
Nee he, een rivier, hier heb ik toch echt een rubber bootje voor nodig en besluit dat hij weer terug moet.

tijgeren door de nauwe doorgang
over de slangekuil
Eindelijk, hij pakt een rubberboot en gaat weer terug

Over de slangenkuil
Tijgeren door de nauwe doorgang
Hij gooit de boot in het water en gaat over de rivier
Verdomme, hij ziet ineens een grote stenen deur die hij met geen mogelijkheid open kan krijgen. Wat Semtex zou de klus wel moeten klaren en hij besluit weer terug te gaan om springstof op te halen.

Over de rivier met de boot
Hij tijgert door de nauwe doorgang
Hij loopt over de slangenkuil
Eindelijk weer bij de ingang, na 5 kilo Semtex in zijn broek gedaan te hebben gaat hij weer terug naar waar hij gebleven was

Over de slangenkuil
Hij plaatst de Semtex en laat het afgaan als hij op een veilige afstand staat en hij kan erdoor heen.

Nee he, hij ziet een houten deur met een groot slot, hier heeft hij dus een slotenmakerset voor nodig en hij besluit weer terug te gaan voor zo'n set.

Door de reeds vernietigde stenen deur
Hij is weer bij de ingang en pakt zijn slotenset en gaat weer terug naar waar hij gebleven was.

Over de slangenkuil
Hij gaat door de vernietigde deur

Hij pakt zijn slotenset en kraakt het slot, opeens zwaait er iets de deur open! Een gigantische cycloop staat hem in een keer aan te kijken en geeft een gil! De ontdekker schrikt zich de tering, draait om en zet het op een lopen. De cycloop, woest om zich heen kijkend snelt hem achterna! Als de donder gaat de reiziger weer weg.

Door de houten deur!
Door de reeds vernietigde stenen deur!
Over de rivier met de boot!
Hij tijgert door de nauwe doorgang!!
Hij loopt over de slangenkuil!
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af!!

Bijna bij de ingang wordt hij ingehaald door de cycloop en hijgend bereidt hij zich voor op het ergste! De cycloop is bij hem, haalt uit met zijn gigantische handen en zegt....tikkie, jij bent hem!
pi_36599369
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef Marruk het volgende:
Het kortste mopje ooit.
  maandag 3 april 2006 @ 08:51:12 #151
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36599457
quote:
Een ontdekkingsreiziger ziet wonderbaarlijk genoeg nog een nieuwe pyramide in Egypte. Afijn, hij wil dus de piramide in kaart brengen en gaat naar binnen. Een heel trappenstelsel staat hem daar op te wachten. Hij gaat door de deur en

Ineens ziet hij een kuil vol met slangen. Ai, hier heb ik een plank voor nodig om over te komen. Dan maar weer even terug en een plank ophalen.
Hij pakt een plank en gaat weer terug
Hij legt de plank over de kuil en passeert zo de slangen en loopt verder.

Kut, hij ziet ineens geen flikker meer omdat er hier geen licht meer schijnt en zijn kop steeds stoot door het lage plafond. Dan maar terug voor een zaklamp.
Over de slangenkuil
Hij pakt een zaklamp en gaat weer terug

Over de slangenkuil
Hij doet de zaklamp aan en tijgert zo door de nauwe doorgang en hij kan weer verder
Nee he, een rivier, hier heb ik toch echt een rubber bootje voor nodig en besluit dat hij weer terug moet.

tijgeren door de nauwe doorgang
over de slangekuil
Eindelijk, hij pakt een rubberboot en gaat weer terug

Over de slangenkuil
Verdomme, hij ziet ineens een grote stenen deur die hij met geen mogelijkheid open kan krijgen. Wat Semtex zou de klus wel moeten klaren en hij besluit weer terug te gaan om springstof op te halen.

Eindelijk weer bij de ingang, na 5 kilo Semtex in zijn broek gedaan te hebben gaat hij weer terug naar waar hij gebleven was

Over de slangenkuil
Hij plaatst de Semtex en laat het afgaan als hij op een veilige afstand staat en hij kan erdoor heen.

Nee he, hij ziet een houten deur met een groot slot, hier heeft hij dus een slotenmakerset voor nodig en hij besluit weer terug te gaan voor zo'n set.

Door de reeds vernietigde stenen deur
Hij is weer bij de ingang en pakt zijn slotenset en gaat weer terug naar waar hij gebleven was.

Over de slangenkuil
Hij gaat door de vernietigde deur

Hij pakt zijn slotenset en kraakt het slot, opeens zwaait er iets de deur open! Een gigantische cycloop staat hem in een keer aan te kijken en geeft een gil! De ontdekker schrikt zich de tering, draait om en zet het op een lopen. De cycloop, woest om zich heen kijkend snelt hem achterna! Als de donder gaat de reiziger weer weg.

Door de houten deur!
Door de reeds vernietigde stenen deur!
Over de rivier met de boot!
Hij tijgert door de nauwe doorgang!!
Hij loopt over de slangenkuil!
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af!!

Bijna bij de ingang wordt hij ingehaald door de cycloop en hijgend bereidt hij zich voor op het ergste! De cycloop is bij hem, haalt uit met zijn gigantische handen en zegt....tikkie, jij bent hem!
wel de hele versie vertellen he
pi_36599464
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:51 schreef Bog het volgende:

[..]

Was dit niet de hele versie dan?
pi_36599615
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Jelleee het volgende:
Wat krijg je als je lord omdraait?
SPOILER
En wat krijg je als je..
SPOILER
..omdraait?
SPOILER

!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  maandag 3 april 2006 @ 09:38:02 #154
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36600137
quote:
lange mop over pyramide
Deze mop doet me heel sterk denken aan Bert & Ernie met zijn roestvrijstalen pijlsnelle verrekijker
Nu met gitaar!
  maandag 3 april 2006 @ 13:18:59 #155
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_36605494
quote:
-Kort mopje-
Duuuuusssss..
oO<
pi_36616021
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:43 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Lache kreng, het zijn slechte moppen
pi_36624727
quote:
Op maandag 3 april 2006 08:51 schreef Bog het volgende:

[..]

Deze kostte me al tijd genoeg
  maandag 3 april 2006 @ 23:01:32 #158
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_36625995
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:33 schreef Marruk het volgende:

[..]

Deze kostte me al tijd genoeg
respect ouwe
  donderdag 13 april 2006 @ 16:11:16 #159
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_36924707
SPOILER
  donderdag 13 april 2006 @ 17:56:54 #160
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_36928288
Ik weet niet of ie al gepost is maar deze hoorde ik vanmiddag van een maat van me:

Waarom heeft een giraffe een rode muts op?
SPOILER
Don't stop te movement!
  zondag 23 april 2006 @ 03:04:44 #161
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_37203494
quote:
Op zondag 23 april 2006 02:54 schreef GGMM het volgende:
Komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'verkoop je ook worteltjes taart?'
'nee' zegt de bakker.
Volgende dag komt dat konijn terug en vraag weer aan de bakker: 'verkoop je hier ook worteltjes taart?'
zegt de bakker: 'nee'.
'Dat verkoopt toch wel goed volgens mij, worteltjestaart' dus die bakker haalt worteljestaart.
Komt dat konijn de volgende dat bij de bakker: 'verkoopt u hier ook worteltjestaart?'
'Ja!' zegt de bakker.
Zegt dat konijn: 'vies hé?'
die stond ook in een dirkjan
maar dan met ijs en alientjes
  zondag 23 april 2006 @ 12:19:37 #162
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_37207690
"WAT?? " "Steek je vinger in je gat! Dan heb je een draaistoel!"
[/quote]

of een chocolollie
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 23 april 2006 @ 12:37:52 #163
110813 behAARD
dat ben ik
pi_37208195
Een belg heeft een cursus engels gedaan en wil dat meteen uitproberen. Dus hij denkt:"Ik boek een reisje naar Londen en ik spreek de eerste engelsman aan die ik zie." Dus die belg stapt de trein uit en zegt:"Hi, nice weather eh?" Zegt die man:"Yes, spring is in the air!"
"Why?"
  zondag 23 april 2006 @ 23:53:51 #164
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_37230874
www.lachvandedag.com/2006/april/m22.htm

Die hele site mag trouwens in dit topic.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:29:16 #165
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_37275787
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:53 schreef Sai het volgende:
www.lachvandedag.com/2006/april/m22.htm

Die hele site mag trouwens in dit topic.

Mop van de Dag Henk Versteeg Geluk beseffen

Wanneer je getrouwd ben leer je het geluk pas beseffen...

... maar dan is het te laat!

pi_37277987
Staan twee mannen in de rechtzaal.
Zegt de linker; "Ik ben de rechter".
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:45:18 #167
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_37278024
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef MissLuna het volgende:
pi_37303768
Met welke verkeersregel vertonen de standpunten van Verdonk te overeenkomst?

Verboden om rechts in te halen............................
  woensdag 26 april 2006 @ 10:53:55 #169
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_37305469
*wat is een irakees op het midden van de weg?
SPOILER
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 26 april 2006 @ 16:00:29 #170
142400 RedFever007
pi_37314267
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef MissLuna het volgende:
Die is grapzig
  woensdag 26 april 2006 @ 16:02:10 #171
142400 RedFever007
pi_37314312
Wat is de overeenkomst tussen Ajax en sinterklaas?
SPOILER
  woensdag 26 april 2006 @ 22:58:15 #172
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_37329034
De lerares had haar kinderen gevraagd wat hun vader voor een werk deed en vroeg ze om daar een passend gezegde bij te vinden.

Liesje mocht eerst: 'Mijn vader is horlogemaker. Hij zegt altijd "Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens!"

Daarna mocht Kareltje: "Mijn vader is bakker. Hij zegt altijd "Morgenstond heeft goud in de mond"'

Tot slot mocht Jantje: "Mijn vader is bouwvakker. Hij zegt altijd "Beter 10 Marrokanen in de spouw, dan ééntje in de bouw!".

'Maar Jantje', zegt de juf, 'Dat is toch discriminatie??"

'Nee hoor' zegt Jantje, 'Dat is isolatie!'
pi_37330588
De beste mop blijft altijd nog die mop die ik op de basisschool meekreeg. We kregen toen bij een van de lessen over de natuur - of zoiets - van die werkboekjes, en daar stond bij elk nummer voorin van die hele flauwe moppen, en daar stond ook deze dus tussen:

Zitten twee ijsberen op een ijsschots, zegt die ene tegen de andere: 'Zal ik je eraf duwen?'
Waarop die ander zegt: 'Nee.'
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'
  donderdag 27 april 2006 @ 13:42:25 #174
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_37343232
Dat is toch geen grap?
"Damn you, vile woman!"
  zondag 30 april 2006 @ 12:14:16 #175
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_37422846
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef OneStepBeyond het volgende:
De beste mop blijft altijd nog die mop die ik op de basisschool meekreeg. We kregen toen bij een van de lessen over de natuur - of zoiets - van die werkboekjes, en daar stond bij elk nummer voorin van die hele flauwe moppen, en daar stond ook deze dus tussen:

Zitten twee ijsberen op een ijsschots, zegt die ene tegen de andere: 'Zal ik je eraf duwen?'
Inderdaad, ik vind 'm ook goed. De TT heeft het over hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn. Ik vind ze allemaal erg gezocht maar deze vind ik echt goed.
pi_37468475
het is wit, en het zoekt op de grond....
SPOILER
pi_37471259
Die is inderdaad geniaal, ja.

Ik heb trouwens ooit op een van de keren - ik meen 2 jaar geleden - dat ik mee was met de introductie van mijn studentenvereniging in een aangeschoten/melige bui de volgende verzonnen.

Staat een Joegoslaaf op de heide. Komt er ineens een toerist aanlopen, en die vraagt aan die Joegoslaaf of die weet waar het Sprookjesbos ligt. Die Joegoslaaf haalt zijn schouders op, en zegt: 'Bos nie hier'. (Joegoslaaf, Bosnier...)

Ik heb er geloof ik 3 kwartier of zo over gedaan om hem te vertellen, ik vond hem zo goed dat ik steeds in lachen uitbarstte en opnieuw moest beginnen.
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:25:23 #178
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_37507553
Snappen jullie die mop van de mummie
SPOILER
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 3 mei 2006 @ 22:06:32 #179
148066 deffie
Make me sing another song
pi_37525817
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood...
SPOILER
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:46:06 #180
46794 Berkery
Fat bastard
pi_37562412
Komt een konijn bij de groenteboer en vraagt:
-'Verkoop je ook wortels?'
-'Ja natuurlijk!'
-'Vies hè?'
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:43:25 #181
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_37716119
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef OneStepBeyond het volgende:
Die is inderdaad geniaal, ja.

Ik heb trouwens ooit op een van de keren - ik meen 2 jaar geleden - dat ik mee was met de introductie van mijn studentenvereniging in een aangeschoten/melige bui de volgende verzonnen.

Staat een Joegoslaaf op de heide. Komt er ineens een toerist aanlopen, en die vraagt aan die Joegoslaaf of die weet waar het Sprookjesbos ligt. Die Joegoslaaf haalt zijn schouders op, en zegt: 'Bos nie hier'. (Joegoslaaf, Bosnier...)

Ik heb er geloof ik 3 kwartier of zo over gedaan om hem te vertellen, ik vond hem zo goed dat ik steeds in lachen uitbarstte en opnieuw moest beginnen.
Die is geniaal!

Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..

Bijna net zo geniaal:

Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.

Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.

Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.

Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.

De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.

0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.

Wat denk je?
SPOILER
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_38086964
Ik ben ook gestopt met biljarten...
SPOILER
pi_38172658
Wat zegt een koekoek in China?
SPOILER
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_38173193
het is zwart en het zit in een boom
SPOILER
pi_38173262
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef plumbum het volgende:
het is zwart en het zit in een boom
SPOILER
Is niet geniaal
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_38173298
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:12 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Is niet geniaal
Nee, Kroepoek wel....
pi_38173825
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 19:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Nee, Kroepoek wel....
Zeg t m maar!!

hoort ie t ook es van n ander
pi_38266794
het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood!
pi_38266838
een trein !
  zondag 28 mei 2006 @ 11:56:43 #190
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_38295667
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef OneStepBeyond het volgende:

Nieuws uit de Natuur
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_38424997
My computer has beaten me once... with chess, but with kickboxen he doesn't had any chance.
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:56:53 #192
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_38427447
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef krickkk het volgende:
het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood!
Big Bird
pi_38439924
ork, ork, ork
soep eet je met een...
SPOILER
het begint met een N en eindigt op EUKEN
SPOILER
het begint met een P en eindigt op OEPEN
SPOILER
______
Geniaal deze jongen
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:11:11 #194
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_38442862
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:52:28 #195
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_38514331
Het is groen, het ligt in het bos en het stinkt?
SPOILER
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:02:00 #196
150931 HerrWinschen
Ik hou van Oldtimers!!
pi_38657670
Bert en Ernie zitten in een kamer, zegt Ernie tegen Bert: Hee bert

*climax*

zegt bert niks terug
Nederlands Kampioen figuurzagen onder water!!! :D
  donderdag 8 juni 2006 @ 16:47:19 #197
110813 behAARD
dat ben ik
pi_38661860
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Zij:
Ik:
Zij:
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen "
Zij:
pi_38671929
Het is zwart, hij verwarmt, en als het uit de boom valt is je kachel stuk...

Wat is het?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:37:20 #199
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38687520
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef seveneleven het volgende:
Het is zwart, hij verwarmt, en als het uit de boom valt is je kachel stuk...

Wat is het?
een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deux
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:40:09 #200
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_38687596
hoe krijg je een hippie zwanger?

klaarkomen op haar voeten en de vliegen de rest laten doen.

(foute grap gisteren tijdens concert van The Undertow Orchestra in Utrecht)
pi_38802449
wie weten er een paar leuke woord vervormingen.
Zoals
hou nou is op meej da gekakker
jij viese kakker leyer
met je kakker bek
echt kakker irritant.
ben laatst nog door uitgestuurd omndak de leraar so sat uit te schelde en hij dacht dak kanker sij | noujah laat maar hore.

Kakker
voor iemand een scheld woord vor een andere de doood

of is dit kakker hard
pi_38802484
Broek op afbetaling:

Pofbroek
pi_38802501
of van die flauwe dinge van oplossing tegen terroristen speciale opblaasruimtes maken in moskeeen
pi_38805719
Loopt een Belg door de woestijn, die vond een kameel, maar de kameel vond van nie...
pi_38809096
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...

nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?

duitser: was?

pi_38809623
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef tr0tle het volgende:
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...

nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?

duitser: was?

Die is al geweest...
pi_38810005
maar ik heb geen zin om alle topics door te gaan spitten heb wel wat beters te doen ;D
pi_38843287
Ik heb een mooi figuur geslagen.

Ze sloeg wel terug!
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:31:45 #209
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38898625
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef Smots het volgende:
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.

pi_38900985
De onervaren amateur-fotograaf maakte van het saaie feest nog een veelbewogen avond.
pi_38923926
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moeder
SPOILER
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:59:50 #212
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_38928436
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
SPOILER
  zondag 18 juni 2006 @ 17:21:04 #213
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_38975249
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:
SPOILER
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_38975554
ik moet de hele tijd lachen
pi_38976285
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.

De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."

maandag 19 juni 2006 @ 15:45:06 #216
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39004560
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.

De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."

pi_39005219
Wat is er leuker dan een dooie baby?
SPOILER
pi_39009688
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef behAARD het volgende:
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Zij:
Ik:
Zij:
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen "
Zij:
herkenbaar
pi_39009803
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Die is geniaal!

Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..

Bijna net zo geniaal:

Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.

Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.

Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.

Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.

De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.

0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.

Wat denk je?
SPOILER
hehe die is echt grappig
pi_39022027
Komt een man het café binnen en besteld 5 biertjes. Hij drinkt ze allemaal op. Even later bestelt hij 4 biertjes, en drinkt deze ook allemaal op. Even later bestelt hij 3 biertjes, drinkt ze allemaal op. Daarna bestelt hij er 2, en drinkt deze ook allebei op.
Op een gegeven moment zegt de man "ik snap er niks van, hoe minder ik drink hoe zatter ik word.."

woensdag 21 juni 2006 @ 18:48:59 #221
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_39085072
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??

deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.

Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???

deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.

De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?

de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.

WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:46:18 #222
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39096877
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:

De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?

donderdag 22 juni 2006 @ 00:18:53 #223
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_39098200
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?
SPOILER
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:19:15 #224
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_39098213
Wat krijg je als je een Marokkaan en een Surinamer mengt ?
SPOILER
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_39117795
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef foktastic het volgende:
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?
SPOILER
SPOILER
pi_39118053
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
SPOILER
hi
pi_39252955
quote:
Pagina?
Wat is het verschil tussen pagina en vagina?
Op een pagina kan je schrijven en in een vagina kan je een komkommer steken.
http://www.goedbeterbest.nl/humor/moppen/sexmoppen/index.html
pi_39255461
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?
pi_39256040
quote:
Man wil iets vies doen
Loopt een man over de wallen en vraagt dames of hij iets vies met ze magdoen. Een van hen neemt de uitdaging aan en gaat met de man naar een peeskamertje. Ga op het bed zitten met je ogen dicht, zegt de man, en niet kijken tot ik het zeg. De vrouw hoort kleding ritselen, een hoop gekreun en wederom kleding geritsel. Je mag weer kijken hoor, zegt de man. De hoer kijkt op en ziet de mangeheel gekleed staan. En dat vieze, wanneer komt dat dan, vraagt ze. Oh, zegt de man, dat heb ik al gedaan... Ik heb net je handtas vol gescheten.
Nog zo'n goede mop.
pi_39256372
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef krickkk het volgende:
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?
Dat is een andere Geqxon.
pi_39256495
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is een andere Geqxon.
je naam is in ieder geval hondsirritant
underground forever baby
pi_39272137
whehehe geqxon schaamt zich.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:45:19 #233
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_39302855
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.

Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'
pi_39303094
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.

Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'

woensdag 28 juni 2006 @ 01:59:00 #235
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_39308305
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:
SPOILER
Je bedoelt: Kankahpipo
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:57:22 #236
125126 Mr-Coffee
pi_39331056
Stond ik vanochtend op de tram te wachten.

Komt de bestuurder langs en roept: hee kom daar is van af!!!!

Set Sail, For Fail.
pi_39452575
waarom kan Kees niet autorijden?
SPOILER
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:10:43 #238
152984 Poohead
i'll shit on you
pi_39601229
ik ken er ook nog 1 komtie dan!!! :
wat is een belg met een mes in zijn rug? weet i niet maar het hoort wel grappig
"doe je ding en dump 'r ;)"
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:11:50 #239
152984 Poohead
i'll shit on you
pi_39601269
of dan deze : wat zijn 50 belgen op de bodem van de oceaan? een goed begin;) lol
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:57:53 #240
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_39632919
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:

Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39657369
tvp!
  zondag 9 juli 2006 @ 14:51:50 #242
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39659095
SPOILER
  maandag 10 juli 2006 @ 18:04:51 #243
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_39696626
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deux
Kankerkachel!!1!!111!11!!1;:D:D:D:D:!1!!!12
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  maandag 10 juli 2006 @ 19:04:56 #244
125126 Mr-Coffee
pi_39698140
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:51 schreef Q-Tip het volgende:
SPOILER
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Set Sail, For Fail.
  maandag 10 juli 2006 @ 22:45:51 #245
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39706382
SPOILER
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:53:54 #246
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39823962
In België is een vliegtuig neergestort op een begraafplaats, er zijn reeds 1500 lijken geborgen.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39945441
waarom zit er water in het kanaal?
Anders stoft het zo als er bouten voorbij komen
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
  maandag 24 juli 2006 @ 17:10:06 #248
154114 technofreak1
hatsieklabatsie
pi_40138118
waarom zit er een eikel op een piemol?
anders schiet je hand er steeds af met het rukken
geinig en toch leuk!
pi_40148866
Een dokter krijgt op een dag een man in zijn zaak die vraagt om pillen waar je slimmer van wordt. De dokter haalt een doosje tevoorschijn.

"Hier," zegt hij, "neem hier elke dag een van, en je zult slimmer worden."

De man volgt de raad op en neemt er elke dag een pil uit. Na een dag of tien komt hij terug bij de dokter.

"Ik voel me nog niet slimmer, dokter." zegt hij.

"Je moet niet zo snel resultaat verwachten," zegt de arts, "blijf slikken en het zal resultaat geven."

Enkele weken later komt de man voor de derde keer bij de dokter.
Hij zegt: "Dokter, ik merk nog steeds niets, volgens mij zijn de pillen die u me gegeven hebt nep!"

Waarop de arts: "Zie je wel, je wordt al slimmer!"
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_41130947
LOL ! goed topic , met gratis shopje
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:13:41 #251
125126 Mr-Coffee
pi_41137882
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef amvrosios het volgende:
LOL ! goed topic , met gratis shopje
Ja, een schop die niks toevoegd kwa waarde.

Wat is de overeenkomst tussen Bob en een frikandel?

Tis allebei afvalvlees.
Set Sail, For Fail.
pi_41140217
Zit er een neger op een bakfiets
zegt die bakfiets he ! kom der us vanaf
zegt die neger , bakfietsen kunne niet praten
die bakfiets van
Vooral dat wat hier boven staat.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:00:15 #253
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_41148024
zit een neger op de stoep
zegt die stoep
zeg neger
negernegerneger
ga es in t leger
neger
bwehehehe
pi_41150981
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:

Na veel getrek en geduw is het de giraf toch nog gelukt om uit de koelkast te komen. Hij besluit om naar dat ene feest van de leeuw te gaan.
Op de weg daar naar toe moet hij een rivier met krokodillen oversteken.

Hoe doet hij dit?
SPOILER
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:11:06 #255
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41151259
Loopt er een kip tegen de muur... valt die muur om
Zo niet, dan toch...
pi_41154412
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef Topmaat het volgende:
Loopt er een kip tegen de muur... valt die muur om
loopt er een kip tegen de muur....
SPOILER
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:57:27 #257
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_41156807
Zit er een vogel in een cafe aan de bar.
Barman: Wat voor soort vogel ben jij eigenlijk?
Vogel: Een Ara.
Barman: Een Ara, die zie je hier niet vaak he. Wil je wat drinken?
Vogel: Ja, doe maar bier.
Barman: Ara Bier?
Vogel: Houd je bek man lul !

Zo niet, dan toch...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:04:35 #258
152984 Poohead
i'll shit on you
pi_41161090
wat is sneller een vliegtuig of een trein?
SPOILER
het is bruin en je ziet het niet?
SPOILER
het is bruin maar geen drol
SPOILER
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:24:23 #259
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_41207484
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

loopt er een kip tegen de muur....
SPOILER
loopt er een zwarte kip tegen de muur...
SPOILER
loopt er een schaap tegen de muur
SPOILER
pi_42079832
loltvp
pi_42080927
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 00:00 schreef Bog het volgende:
zit een neger op de stoep
zegt die stoep
zeg neger
negernegerneger
ga es in t leger
neger
bwehehehe
.
hi
  maandag 25 september 2006 @ 19:12:44 #262
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_42119330
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:53 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.
  maandag 25 september 2006 @ 19:31:29 #263
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_42120081
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef amvrosios het volgende:
Zit er een neger op een bakfiets
zegt die bakfiets he ! kom der us vanaf
zegt die neger , bakfietsen kunne niet praten
die bakfiets van
wtf
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_42133468
De reclamespot van Lijst 5 Fortuyn laat zien waar de LPF zich in bevindt; de vrije val......................

[ Bericht 3% gewijzigd door Bevo103 op 26-09-2006 10:59:08 ]
pi_42197114
Zo ken ik er ook enkele tientallen over Kermit de Kikker...ooit met een vriendje bedacht toen we een jaar of 16 waren

Het is groen en homo?
SPOILER
Het is groen en dames zijn er gek op?
SPOILER
Het is groen en het steelt?
SPOILER
Het is groen en het kleeft?
SPOILER
Het is groen en het nueckt?
SPOILER
Het is groen en het vreet?
SPOILER
Het is groen en het brandt?
SPOILER
Het is groen en het maakt een vreemd geluid?
SPOILER
Het is groen en verraadt?
SPOILER
Het is groen en het steelt?
SPOILER
Het is groen en het verwondt?
SPOILER
Het is groen en het is zwart?
SPOILER
Het is groen en het pijpt?
SPOILER
Het is groen en het is groen?
SPOILER

Enzovoort
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 28 september 2006 @ 19:41:28 #266
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42208584
het is groen en het leest
SPOILER
pi_42216090
Ken je de mop van de mummie?
Ingewikkeld he

Zitten er twee sinterklasen in een café, zegt de ene tegen de ander:
Geef mij eens een biertje
Zegt de ander:
Ben Sinterklaas niet

Vliegt er een duif over een weiland, zegt ie:
roekoe, roekoe
zegt de koe in het weiland:
roeduif, roeduif

Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:52:08 #268
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42222222
Het is groen en het rolt?
SPOILER
Zo niet, dan toch...
pi_42225592
Het is groen en van chocola?
SPOILER
the shore
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:08:56 #270
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42227505
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Xbox_360 het volgende:

Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen
waarom niet
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:10:33 #271
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42227563
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:08 schreef Bog het volgende:

[..]

waarom niet
Omdat ze niet grappig zijn
Zo niet, dan toch...
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:37:40 #272
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42232726
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:10 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Omdat ze niet grappig zijn
maar daarom juist weer wel
pi_42325398
Het is groen en het is zwaar?
SPOILER
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 17:57:01 #274
125126 Mr-Coffee
pi_42337814
Het is groen en het stinkt?

Kermit de zwerver.

Set Sail, For Fail.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:29:57 #275
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42338386
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?
SPOILER
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:07:15 #276
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_42340207
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:29 schreef Topmaat het volgende:
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?
SPOILER
Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!

In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slager
SPOILER
en

Twee homo's zitten in een taxi. Eentje laat er een windje: pfffff en de ander giechelt "hihihi"
Daarna laat de ander een windje: pfffff en giechelt de ene van "hihihi"
De chauffeur ergert zich hier een beetje aan en besluit een flinke wind te laten als commentaar: KNETTER!!!
SPOILER
pi_42340809
Wat doen twee lesbiennes als ze in bed liggen en ze zijn ongesteld?
SPOILER
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:01:56 #278
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42343290
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ik had hem toevallig net een half uur voordat ik hem postte verzonnen
Zo niet, dan toch...
pi_42369344
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...
SPOILER
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:32:17 #280
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_42373109
Waarom heeft een varken twee rijen tepels?
SPOILER
...maar ik bats wél met je moeder
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:34:49 #281
142400 RedFever007
pi_42373238
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slager
SPOILER
en
pi_42373495
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 17:57 schreef Mr-Coffee het volgende:

Kermit de zwerver.

Het is groen en het is lui

Kermit de neger
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:13:45 #283
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42386222
Het is groen en het is blauw?
SPOILER
Zo niet, dan toch...
pi_42386470
SPOILER
Het is groen en het zit in de draaimolen?
SPOILER
pi_42389363
Het is groen en aan het einde van het jaar?
SPOILER
Wat heb ik teweeg gebracht met mijn matige grap
the shore
pi_42389854
Het is groen en luistert naar de pastor?
SPOILER
pi_42391872
Matig
the shore
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:30:49 #288
125126 Mr-Coffee
pi_42397124
Het is groen, maar ook weer niet.
SPOILER
Set Sail, For Fail.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 18:34:17 #289
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_42397226
tvp
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:16:49 #290
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42398433
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Is die groen? Dan is het kermit de TVP-er!
Zo niet, dan toch...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:31:27 #291
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_42398956
het is groen en het is een kikker
SPOILER
SPOILER
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:15:46 #292
158279 gio_hardcore
Mijn Pearl, wat doe je ?
pi_42408262
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Bog het volgende:
het is groen en het is een kikker
SPOILER
SPOILER
Het is groen en mateloos populair...
SPOILER
Flauwe zeik
Hippe baan in de IT ?
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 02:25:26 #293
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_42412771
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Topmaat het volgende:
Het is groen en het is blauw?
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:03:28 #294
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_42439662
Zo ken ik er nog een,

Het is cowboy, acteur en ligt op de oprit
SPOILER
Het is cowboy, acteur en komt op 5 december
SPOILER
Het is cowboy, acteur en je zet 'm op je hoofd
SPOILER
etcetera...

flauw he?
pi_42447775
Het is groen en het is nog een keer groen
SPOILER
pi_42448141
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...
SPOILER
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:06:18 #297
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42451167
Zo ken ik er ook een:

Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:
SPOILER
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:33:09 #298
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_42460433
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 13:06 schreef Topmaat het volgende:
Zo ken ik er ook een:

Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:
SPOILER
Issie ook acteur toevallig?
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:26:07 #299
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_42490169
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:33 schreef Rumboon het volgende:

[..]

Issie ook acteur toevallig?
Nee, waarom?
Zo niet, dan toch...
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:02:21 #300
145255 Rumboon
OK, ik doe normaal...
pi_42494181
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Nee, waarom?
Geen specifieke reden. Vroeg het me gewoon af.
  maandag 9 oktober 2006 @ 02:34:41 #301
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_42501212
Wat is dik, lang en heeft een rode top en roept oehoe?
SPOILER
Asjemenou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')