Die heb je daarna wel nodig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:13 schreef Syll het volgende:
K heb geen beugel..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “wordt ik dan niet blind aan een oog? en hoe zit t als ik een tweede wil?”
Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Nega het volgende:
Op welke rapper kan je skieenHAHAHAHAHA!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Smots het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!![]()
![]()
Die vind ik helemaal niet slecht, die is gewoon leuk!
Hey, wat rij jij in een leuk klein autootje..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
ik vind m ook slechtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
die is wel slecht
woordgrapjes zijn altijd slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:
[..]
ik vind m ook slecht.. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
woordgrapjes zijn de bom
stiekem toch geen koelkastquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
een banaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 04:10 schreef Chup het volgende:
Het is wit en het is een koelkast
quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:21 schreef Nega het volgende:
[..]
ik vind m ook slecht.. maar ik heb m iig wel zelf verzonnen. Maar ik hou wel van woordgrapjes, dus nog 1 voor het slapen gaan:
Welke acteur doet altijd zijn haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Omg ik lig dubbel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:07 schreef Syll het volgende:
“Mam, is het waar wat ik net van een meisje op school heb gehoord?” vraagt een tienermeisje aan haar moeder. “Komen baby’s echt uit de plek waar jongens hun ding erin stoppen?” “Ja, lieverd.” antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter zich zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft te stellen. “Maar mam, als ik dan een baby krijg” vervolgt het meisje op een ongeruste toon, “zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?”
Ik snapte hem niet.. En daardoor werd hij aardig lachwekkend.
Zuidoostquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............
"En zo is het gegaan edelachtbare"!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man komt in de winkel, en vraagt, mag ik die ene daar?
Verkoper: Deze?
Man: Nee.
Man: Doei.
Wat is een slak doormidden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke minister stinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke dode geleerde had maar een kleintje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Zegt het pakje sigaretten: "Ik ben wel goed maar niet shag!"Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twee mannen lopen in Brussel. Een van hen moet heel dringend een grote boodschap gaan doen.
Ze komen aan een café waar veel Marokanen zitten. 2 Minuten later de ene man hoe zijn vriend hardhandig buitengewerkt wordt.
Waarop hij vraagt: awel, wat is er gebeurd?
antwoord: Ah, 'k kwam ekik daar gewoon binnen, en ik vroeg gewoon: Hé, ma 'k kakken?
![]()
![]()
Een man loopt zo over straat. Opeens krijgt hij een tikje op zijn schouder. V: "Hallo, weet jij misschien waar de Praxis?" A: "Ja, Gamma daarheen."
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Wat zegt een Chinees tegen een Chinese lantarenpaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr![]()
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
Piet van Kuijk niet, maar ik wel joah...![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
Ik werd vanacht wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
![]()
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:57 schreef Dipollo het volgende:
![]()
![]()
![]()
"Het woord van de bijbel is waar."Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.![]()
Wat krijg je als je lord omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat krijg je als je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ..omdraait?
![]()
![]()
![]()
!
Nee.![]()
daar!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef xrrwr het volgende:
"Het woord van de bijbel is waar."![]()
Springt een Belg in de lucht, springt ie mis!!!De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!![]()
In deel 1 werden er filmpjes van deze site gepost:
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1292
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1328
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1332
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1279
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1241
WTF!
gr gr![]()
marco bakker is overledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:02 schreef steeg het volgende:
marco bakker is overledenoja dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jodenkoek en hitler en dat ie stikt enzo hahahahahahahaha![]()
lopen twee gekken over straat. Vraagt de een :
Mag ik in het midden lopen?Koffie, thee, limonade, vieze boekjes
Koekje d'r bij?![]()
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe hoog sprong de hond van Hitler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterk, vooral met de "afbeelding"
![]()
![]()
het is wit en als je het doorslikt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zegt een boer als hij zen trekker kwijt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Who the fuck am I? Who am I? I'm a, a spoke on a wheel. And so was he, and so are you.
"His Excellency, President for Life"![]()
dikke kutkinderen moeten ze verbiedenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
In deel 1 werden er filmpjes van deze site gepost:
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1292
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1328
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1332
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1279
http://www.ikwilwatmetjed(...)aspx?filmpje_id=1241
WTF!![]()
![]()
die laatste![]()
die is echt, echt,...echt,....maar dan ook echt ECHT heel slecht![]()
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof."
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:27 schreef Moja het volgende:
Een klant komt bij de bakker en vraagt: "Mag ik een grofvolkoren brood?"
Bakker:"Hier heb je je kankerkuthoerebrood!"
Klant: "Nou, das wel erg grof."
![]()
![]()
![]()
Komt een neger bij de bakker.
Neger: Mag ik een Wit brood
Bakker: Haha.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Wie hoch war den snee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!![]()
Wo ist die Heimat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!![]()
In België hebben ze een nieuw verkeersbord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch niet helemaal.![]()
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler, die heb ik er zelf bij verzonnen
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
of aan een Engelsman vragen:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef Nega het volgende:
Die Hitler-mop over dat hondje is nog uit te breiden, dan vraag je daarna: en hoe oud werd het hondje van Hitler? En dan hou je 2 vingers onder je neus, als gelijkenis met de snor van Hitler, die heb ik er zelf bij verzonnen
Have you seen this guy? He was about this high and he went that way.
Age of fruity enlightenment!![]()
Het voetbalt en verbouwt graan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en is prostituee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en je kunt het eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en is een flinke knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en je kunt het aandraaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en het stuurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt aan het hof van Lodewijk XV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het voetbalt en zegt alleen maar 'uhhh'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel en als je het tegen je oor krijgt ben je doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEKSCHOT!
Ah hell. We had more fun in a week than those weenies had in a lifetime.- Pancho Barnes![]()
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...
Staat daar dat kleine gozertje:KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
![]()
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
spring een turk van een flatgebouw afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:24 schreef hardcore-freak het volgende:
Zit er een man in het cafe aardig wat biertjes weg te gieten, totdat hij naar de WC moet. Als hij voor het urinoir staat ziet hij in het urinoir een kikker liggen. De man - al redelijk aangeschoten - besluit om de kikker eruit te halen zodat hij niet op hem pist. Opeens zegt de kikker! Wat aardig dat je me eruit haald. Omdat je dat gedaan hebt mag je 3 wensen doen, ik laat ze dan uitkomen. De man die denkt van: Rot op, ik heb gewoon teveel gezopen ik luister naar een pratende kikker... pffff.
Dus hij gaat weer in het cafe zitten en drinkt lekker verder. Het laat hem niet los en is toch wel nieuwsgierig dus hij loopt terug naar de kikker en zegt: "Oke ik wil 100 miljoen euro hebben". De kikker zegt: Oke geregeld, bel je bank maar op. De man beld naar de bank en de directeur feliciteerd hem en zegt: Een onbekend persoon heeft 100 miljoen euro gestort op uw rekening, u bent miljonair! Nou denkt de man ik heb nog 2 wensen over. Dus hij vraagt om een kneiter mooie auto. Nou zegt de kikker zodra je de sleutel in je contact omdraait veranderd het in de allernieuwste Spyker die nog op de tekentafel ligt. Zo gezegd zo gedaan. Nou dan wil ik als laatst een vet mooi huis hebben! Nou zegt die kikker als jij de sleutel in je slot van je voordeur doet dan wordt het een mega mooi huis met alles erop en eraan. De man rijdt in zijn nieuwe Spyker naar zijn huis, en ja hoor! Wat een huis..... Dus hij rijdt terug naar de kikker en zegt! Nou dank je wel.... Graag gedaan zei de kikker. Maar wil je ook iets voor mij doen ? Ja natuurlijk zegt man, je hebt veel voor mij gedaan. Ik wil graag het cafe van binnen zien zegt de kikker. Geen probleem zegt de man! Dus de man neemt de kikker mee naar de pooltafels en samen drinken ze een biertje. De kikker vraagt vervolgens: Wil je nog 1 ding voor mij doen ? Tuurlijk zegt die man. Ik wil dat je me keihard op deze pooltafel neukt. Tja, je hebt immers veel voor mij gedaan.... Dus hij legt de kikker op de pooltafel neer kijkt om zich heen, en stopt zijn tampeloeris in dat kleine kikker anusje. En plots...... veranderd dat kleine kikkertje in een 12 jarig meisje...............
"En zo is het gegaan edelachtbare"![b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:38 schreef Nega het volgende:
Wat zegt de man van zijn vrouw tegen haar man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Geweldig. Deed me echt goed om dit te lezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:01 schreef compier het volgende:
een hele groep joden moet worden vergast... waaronder 1 klein gozertje.
De duitser zegt, nou jongens, Ga maar lekker slapen!
hij laat ze allemaal in die gaskamer, doet de deur dicht, draait de gaskraan 1/4 open en gaat koffie halen.
*even later komt hij terug en hoort*
LAAT ME ERUIT... bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan 1/2 open, en gaat weer koffie drinken.
*weer even later komt hij terug en hoort weer:*
LAAT ME ERUIT! bonk bonk... LAAT ME ERUIT
duitser:wtf, draait de gaskraan HELEMAAL open, gaat naar huis en komt volgende dag terug, maar hoort PRECIES hetzelfde!
BONK BONK LAAT ME ERUIT!!!!
die duitser is nu helemaal inde war, draait de gaskraan dicht, en doet de deur open...
Staat daar dat kleine gozertje:KAN NIET SLAPEN ZONDER TEDDYBEER
![]()
![]()
Een happy end.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Bindmiddel en Bloem staan samen in het kastje.
Zegt Bloem: "Zeg Bindmiddel, zullen wij eens gaan trouwen?"
Zegt Bindmiddel: "Sorry, nee, bindingsangst..."
creds:kevin van de steen aka eripmavStel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<![]()
Hier een heel slechte (niet geniale mop):
Een jong eendje en dito stinkdier zijn alletwee verdwaald. Tijdens hun zoektocht naar huis komen ze elkaar tegen. Het eendje en het stinkdier stellen zich aan elkaar voor. Allebei zijn ze zo jong dat ze niet weten tot welke soort ze behoren. "Hé," zegt het eendje. "Weet jij wellicht wat voor soort ik ben?" Het stinkdier kijkt bedenkelijk. "Nou," zegt hij. "Je hebt platvoeten, een snavel en je bent wit. Waarschijnlijk ben je een eend!" Nu is het de beurt van het stinkdier om te vragen wat hij is. De eend observeert hem en komt uiteindelijk tot een besluit. "Je bent zwart, je stinkt, je bent vast een marokkaan!"Graag op anoniem![]()
Hoe heet een koe die morst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:01 schreef kanaiken het volgende:
creds:kevin van de steen aka eripmav![]()
![]()
zegt de ene digitale hond tegen de andere digitale hond: .wav![]()
Wie woont er naast Batman ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.underground forever baby![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:
Wie woont er naast Batman ?wie woont daarnaast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef Laton het volgende:
![]()
Lood
gr gr![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Blauwbaard het volgende:
Hoe heet een koe die morst?Hij's leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg das pas een slechte mop.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:07 schreef Snakey het volgende:
Deze gaat ook centraal, zie hier. Nieuw topictype![]()
![]()
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<![]()
Dat was geen mop.quote:Het was een huishoudelijke mededeling.
quote:Op maandag 6 maart 2006 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was geen mop.Het was een huishoudelijke mededeling.
![]()
![]()
hij blijft bezig he![]()
![]()
![]()
Let op: ik heb 2 nieuwe:
Wat is geel maar toch bruin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En.....
Welke policticus houdt van plassen in de buitenlucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:17 schreef steeg het volgende:
hans kazan is dood, hij is overreden door een goocheltruc!
echt, ik dacht dat de goochelgriep hem fataal was geworden...
nee hij kreeg een hartstilstand na een toverdosis.![]()
![]()
Deze kan alleen maar in het engels![]()
Donald Rumsfeld is giving the president his daily briefing. He concludes by saying: "Yesterday, 3 Brazilian soldiers were killed in an accident'.
"OH NO!" the President exclaims. "That's terrible!"
His staff sits stunned at this display of emotion, nervously watching as the president sits, head in hands.
Finally, the President looks up and asks..........
"How many's a Brazillion?"![]()
Lientje heeft vanavond de auto nodig om naar een feest te gaan en vraagt aan haar pa of ze de auto mee mag nemen. "Alleen als je me een flink pijpbeurt geeft" zegt pa. Lientje schrikt zich de tering. "Ja dag! Ik ga me pa niet pijpe!" Maar ja, het feestje is toch wel heel erg leuk. Dus vooruit dan maar en gaat aan de gang... "GADVERDAMME PA! Je smaakt naar poep!!!"
"Oh ja" zegt pa "Dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al" ...Nu met gitaar!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef Funkytrip het volgende:
Lientje heeft vanavond de auto nodig om naar een feest te gaan en vraagt aan haar pa of ze de auto mee mag nemen. "Alleen als je me een flink pijpbeurt geeft" zegt pa. Lientje schrikt zich de tering. "Ja dag! Ik ga me pa niet pijpe!" Maar ja, het feestje is toch wel heel erg leuk. Dus vooruit dan maar en gaat aan de gang... "GADVERDAMME PA! Je smaakt naar poep!!!"
"Oh ja" zegt pa "Dat was ik vergeten, je broer heeft de auto al" ...![]()
![]()
oO<![]()
komt een man met een glazen oog de bar binnen
jaa ik wil ff rondkijken
vervolgens rolt ie zn oog de bar door
![]()
![]()
komt een jood een neger en een turk bij de hemelpoort
dat vervolgens gaat die kameel naar de dokter
loopt de deur door, legt zn lul op tafel
zegt die dokter zo van dat ie zegt van:'"het is wel maandag hoor"![]()
komt een legerneger bij de commandantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
misschien 1 grote post?Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
De moppen van Bog zijn zo slecht dat ze daardoor zelfs niet geniaal zijn.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
en daardoor weer welquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:30 schreef Nega het volgende:
De moppen van Bog zijn zo slecht dat ze daardoor zelfs niet geniaal zijn.![]()
![]()
HAHAHAHAhahahha...... ..... ..... niet grappig
maar, ken je die mop van dinges?--> ik ook niet:DMijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
het komt van de straat maar toch ergens anders vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLLEROMG!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:27 schreef Nega het volgende:
het komt van de straat maar toch ergens anders vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLLEROMG!![]()
1@!!!!!%6734!##$!42141
![]()
![]()
![]()
@$!$~``````114%!%^!@
De enige echte 40.000.000e reply :)
Je maakt van mijn mop nog een slechtere!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
![]()
1@!!!!!%6734!##$!42141
![]()
![]()
![]()
@$!$~``````114%!%^!@
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is het goedkoopste brood van Amsterdam ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:42 schreef A.Powers het volgende:
wat is het goedkoopste brood van Amsterdam ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Loopt een man over straat en ziet een winkel, hij wil erheen, en ziet dat de deuren van glas zijn. Loopt ie zo tegen de glazen deur op!All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Het is geel, vliegt zich te pletter tegen een muur, krabbelt op en vliegt weer verder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met gitaar!![]()
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Nu met gitaar!![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Funkytrip het volgende:
Persbericht:
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter,hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar.
De Russen hebben hieruit deconclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen netwerk.
Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meterresten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen....
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.![]()
![]()
mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Funkytrip het volgende:
Persbericht:
Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot een diepte van 500 meter hebben wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.![]()
![]()
wat is het ergste aan het verkrachten van een kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Does the name Dr Pavlov ring a bell?![]()
Omgquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:09 schreef Funkytrip het volgende:
Persbericht:
oO<![]()
Welke oud-voetballer is ook een zuivelmerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Engelse:
There was a match in the African Nations Cup: Cameroon- Ethiopia
The results were:
Cameroon: 8
Ethiopia: didn't
Voor degene die m niet snappen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke voetballer houdt van Surinaams eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
Ja zo kan ik er zelf ook wel een verzinnen. Welke voetballer valt elke keer bewusteloos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu met gitaar!![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef Funkytrip het volgende:
Ja zo kan ik er zelf ook wel een verzinnen. Welke voetballer valt elke keer bewusteloos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:19 schreef Funkytrip het volgende:
Ja zo kan ik er zelf ook wel een verzinnen. Welke voetballer valt elke keer bewusteloos?Ja, maar die is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... mijne zijn echt geniaal.
![]()
Ken je de mop van de mummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, hij is slecht![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
Ken je de mop van de mummieEen van de eerste moppen die ik kende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het, hij is slecht
Men dacht dat het de finale werd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omg, wat dachten jullie nou. KlaaaaaaasJaaaaaanAll we know is rocks and presidents like Mount Rushmore![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:51 schreef Nega het volgende:
Men dacht dat het de finale werd...Men weet wie de winnaar wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omg, wat dachten jullie nou. KlaaaaaaasJaaaaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Age of fruity enlightenment!![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:40 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Een chinese terrorist:
Een londje kippensoep vool de hele saak![]()
![]()
!
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Men weet wie de winnaar wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Men weet wie de winnaar wordtDat is idd een heeeleee slechte mop hahaha. Want hij klopt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je het nou over de Bekerfinale of over het Kampioenschap?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:11 schreef Nega het volgende:
[..]
Dat is idd een heeeleee slechte mop hahaha. Want hij klopt niet.![]()
![]()
De bekerfinale. Lees terug naar me mop over wat men dacht dat de finale werd. PSV hoeft geen finale voor kampioenschap te spelenquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je het nou over de Bekerfinale of over het Kampioenschap?
Nee maar gaat wel beiden winnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:00 schreef Nega het volgende:
[..]
De bekerfinale. Lees terug naar me mop over wat men dacht dat de finale werd. PSV hoeft geen finale voor kampioenschap te spelen
In dat topic...quote:quote:Er zit eens een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur "heey kerel, kom eens van m'n dak"quote:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehegr gr![]()
Een ontdekkingsreiziger ziet wonderbaarlijk genoeg nog een nieuwe pyramide in Egypte. Afijn, hij wil dus de piramide in kaart brengen en gaat naar binnen. Een heel trappenstelsel staat hem daar op te wachten. Hij gaat door de deur en
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af.
Ineens ziet hij een kuil vol met slangen. Ai, hier heb ik een plank voor nodig om over te komen. Dan maar weer even terug en een plank ophalen.
Hij pakt een plank en gaat weer terug
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af
Hij legt de plank over de kuil en passeert zo de slangen en loopt verder.
Kut, hij ziet ineens geen flikker meer omdat er hier geen licht meer schijnt en zijn kop steeds stoot door het lage plafond. Dan maar terug voor een zaklamp.
Over de slangenkuil
Hij pakt een zaklamp en gaat weer terug
Over de slangenkuil
Hij doet de zaklamp aan en tijgert zo door de nauwe doorgang en hij kan weer verder
Nee he, een rivier, hier heb ik toch echt een rubber bootje voor nodig en besluit dat hij weer terug moet.
tijgeren door de nauwe doorgang
over de slangekuil
Eindelijk, hij pakt een rubberboot en gaat weer terug
Over de slangenkuil
Tijgeren door de nauwe doorgang
Hij gooit de boot in het water en gaat over de rivier
Verdomme, hij ziet ineens een grote stenen deur die hij met geen mogelijkheid open kan krijgen. Wat Semtex zou de klus wel moeten klaren en hij besluit weer terug te gaan om springstof op te halen.
Over de rivier met de boot
Hij tijgert door de nauwe doorgang
Hij loopt over de slangenkuil
Eindelijk weer bij de ingang, na 5 kilo Semtex in zijn broek gedaan te hebben gaat hij weer terug naar waar hij gebleven was
Over de slangenkuil
Hij plaatst de Semtex en laat het afgaan als hij op een veilige afstand staat en hij kan erdoor heen.
Nee he, hij ziet een houten deur met een groot slot, hier heeft hij dus een slotenmakerset voor nodig en hij besluit weer terug te gaan voor zo'n set.
Door de reeds vernietigde stenen deur
Hij is weer bij de ingang en pakt zijn slotenset en gaat weer terug naar waar hij gebleven was.
Over de slangenkuil
Hij gaat door de vernietigde deur
Hij pakt zijn slotenset en kraakt het slot, opeens zwaait er iets de deur open! Een gigantische cycloop staat hem in een keer aan te kijken en geeft een gil! De ontdekker schrikt zich de tering, draait om en zet het op een lopen. De cycloop, woest om zich heen kijkend snelt hem achterna! Als de donder gaat de reiziger weer weg.
Door de houten deur!
Door de reeds vernietigde stenen deur!
Over de rivier met de boot!
Hij tijgert door de nauwe doorgang!!
Hij loopt over de slangenkuil!
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af!!
Bijna bij de ingang wordt hij ingehaald door de cycloop en hijgend bereidt hij zich voor op het ergste! De cycloop is bij hem, haalt uit met zijn gigantische handen en zegt....tikkie, jij bent hem!![]()
wel de hele versie vertellen hequote:Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef Marruk het volgende:
Een ontdekkingsreiziger ziet wonderbaarlijk genoeg nog een nieuwe pyramide in Egypte. Afijn, hij wil dus de piramide in kaart brengen en gaat naar binnen. Een heel trappenstelsel staat hem daar op te wachten. Hij gaat door de deur en
Ineens ziet hij een kuil vol met slangen. Ai, hier heb ik een plank voor nodig om over te komen. Dan maar weer even terug en een plank ophalen.
Hij pakt een plank en gaat weer terug
Hij legt de plank over de kuil en passeert zo de slangen en loopt verder.
Kut, hij ziet ineens geen flikker meer omdat er hier geen licht meer schijnt en zijn kop steeds stoot door het lage plafond. Dan maar terug voor een zaklamp.
Over de slangenkuil
Hij pakt een zaklamp en gaat weer terug
Over de slangenkuil
Hij doet de zaklamp aan en tijgert zo door de nauwe doorgang en hij kan weer verder
Nee he, een rivier, hier heb ik toch echt een rubber bootje voor nodig en besluit dat hij weer terug moet.
tijgeren door de nauwe doorgang
over de slangekuil
Eindelijk, hij pakt een rubberboot en gaat weer terug
Over de slangenkuil
Verdomme, hij ziet ineens een grote stenen deur die hij met geen mogelijkheid open kan krijgen. Wat Semtex zou de klus wel moeten klaren en hij besluit weer terug te gaan om springstof op te halen.
Eindelijk weer bij de ingang, na 5 kilo Semtex in zijn broek gedaan te hebben gaat hij weer terug naar waar hij gebleven was
Over de slangenkuil
Hij plaatst de Semtex en laat het afgaan als hij op een veilige afstand staat en hij kan erdoor heen.
Nee he, hij ziet een houten deur met een groot slot, hier heeft hij dus een slotenmakerset voor nodig en hij besluit weer terug te gaan voor zo'n set.
Door de reeds vernietigde stenen deur
Hij is weer bij de ingang en pakt zijn slotenset en gaat weer terug naar waar hij gebleven was.
Over de slangenkuil
Hij gaat door de vernietigde deur
Hij pakt zijn slotenset en kraakt het slot, opeens zwaait er iets de deur open! Een gigantische cycloop staat hem in een keer aan te kijken en geeft een gil! De ontdekker schrikt zich de tering, draait om en zet het op een lopen. De cycloop, woest om zich heen kijkend snelt hem achterna! Als de donder gaat de reiziger weer weg.
Door de houten deur!
Door de reeds vernietigde stenen deur!
Over de rivier met de boot!
Hij tijgert door de nauwe doorgang!!
Hij loopt over de slangenkuil!
Trappetje op, trappetje af, trappetje op, trappetje af!!
Bijna bij de ingang wordt hij ingehaald door de cycloop en hijgend bereidt hij zich voor op het ergste! De cycloop is bij hem, haalt uit met zijn gigantische handen en zegt....tikkie, jij bent hem!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:24 schreef Jelleee het volgende:
Wat krijg je als je lord omdraait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat krijg je als je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ..omdraait?
![]()
![]()
![]()
!
![]()
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie![]()
Deze mop doet me heel sterk denken aan Bert & Ernie met zijn roestvrijstalen pijlsnelle verrekijkerquote:Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef Marruk het volgende:
lange mop over pyramide
Nu met gitaar!![]()
Duuuuusssss..quote:Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef Marruk het volgende:
-Kort mopje-
oO<![]()
Ik weet niet of ie al gepost is maar deze hoorde ik vanmiddag van een maat van me:
Waarom heeft een giraffe een rode muts op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte 40.000.000e reply :)
die stond ook in een dirkjanquote:Op zondag 23 april 2006 02:54 schreef GGMM het volgende:
Komt een konijn bij de bakker en vraagt: 'verkoop je ook worteltjes taart?'
'nee' zegt de bakker.
Volgende dag komt dat konijn terug en vraag weer aan de bakker: 'verkoop je hier ook worteltjes taart?'
zegt de bakker: 'nee'.
'Dat verkoopt toch wel goed volgens mij, worteltjestaart' dus die bakker haalt worteljestaart.
Komt dat konijn de volgende dat bij de bakker: 'verkoopt u hier ook worteltjestaart?'
'Ja!' zegt de bakker.
Zegt dat konijn: 'vies hé?'
maar dan met ijs en alientjes![]()
"WAT??" "Steek je vinger in je gat! Dan heb je een draaistoel!"
[/quote]
of een chocolollieMijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Een belg heeft een cursus engels gedaan en wil dat meteen uitproberen. Dus hij denkt:"Ik boek een reisje naar Londen en ik spreek de eerste engelsman aan die ik zie." Dus die belg stapt de trein uit en zegt:"Hi, nice weather eh?" Zegt die man:"Yes, spring is in the air!"
"Why?"![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:53 schreef Sai het volgende:
www.lachvandedag.com/2006/april/m22.htm
Die hele site mag trouwens in dit topic.![]()
![]()
Mop van de Dag Henk Versteeg Geluk beseffen
Wanneer je getrouwd ben leer je het geluk pas beseffen...
... maar dan is het te laat!
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef MissLuna het volgende:
Staan twee mannen in de rechtzaal.
Zegt de linker; "Ik ben de rechter".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met welke verkeersregel vertonen de standpunten van Verdonk te overeenkomst?
Verboden om rechts in te halen............................![]()
*wat is een irakees op het midden van de weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef MissLuna het volgende:
Staan twee mannen in de rechtzaal.
Zegt de linker; "Ik ben de rechter".Die is grapzig
![]()
Wat is de overeenkomst tussen Ajax en sinterklaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De lerares had haar kinderen gevraagd wat hun vader voor een werk deed en vroeg ze om daar een passend gezegde bij te vinden.
Liesje mocht eerst: 'Mijn vader is horlogemaker. Hij zegt altijd "Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens!"
Daarna mocht Kareltje: "Mijn vader is bakker. Hij zegt altijd "Morgenstond heeft goud in de mond"'
Tot slot mocht Jantje: "Mijn vader is bouwvakker. Hij zegt altijd "Beter 10 Marrokanen in de spouw, dan ééntje in de bouw!".
'Maar Jantje', zegt de juf, 'Dat is toch discriminatie??"
'Nee hoor' zegt Jantje, 'Dat is isolatie!'![]()
De beste mop blijft altijd nog die mop die ik op de basisschool meekreeg. We kregen toen bij een van de lessen over de natuur - of zoiets - van die werkboekjes, en daar stond bij elk nummer voorin van die hele flauwe moppen, en daar stond ook deze dus tussen:
Zitten twee ijsberen op een ijsschots, zegt die ene tegen de andere: 'Zal ik je eraf duwen?'
Waarop die ander zegt: 'Nee.'
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'![]()
Inderdaad, ik vind 'm ook goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef OneStepBeyond het volgende:
De beste mop blijft altijd nog die mop die ik op de basisschool meekreeg. We kregen toen bij een van de lessen over de natuur - of zoiets - van die werkboekjes, en daar stond bij elk nummer voorin van die hele flauwe moppen, en daar stond ook deze dus tussen:
Zitten twee ijsberen op een ijsschots, zegt die ene tegen de andere: 'Zal ik je eraf duwen?'
Waarop die ander zegt: 'Nee.'![]()
De TT heeft het over hele slechte moppen die daardoor geniaal zijn. Ik vind ze allemaal erg gezocht maar deze vind ik echt goed.
het is wit, en het zoekt op de grond....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Die is inderdaad geniaal, ja.
Ik heb trouwens ooit op een van de keren - ik meen 2 jaar geleden - dat ik mee was met de introductie van mijn studentenvereniging in een aangeschoten/melige bui de volgende verzonnen.
Staat een Joegoslaaf op de heide. Komt er ineens een toerist aanlopen, en die vraagt aan die Joegoslaaf of die weet waar het Sprookjesbos ligt. Die Joegoslaaf haalt zijn schouders op, en zegt: 'Bos nie hier'.![]()
(Joegoslaaf, Bosnier...)
Ik heb er geloof ik 3 kwartier of zo over gedaan om hem te vertellen, ik vond hem zo goed dat ik steeds in lachen uitbarstte en opnieuw moest beginnen.
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'![]()
Snappen jullie die mop van de mummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Het is geel en als je het in je oog krijgt ga je dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een konijn bij de groenteboer en vraagt:
-'Verkoop je ook wortels?'
-'Ja natuurlijk!'
-'Vies hè?'No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Die is geniaal!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:54 schreef OneStepBeyond het volgende:
![]()
Die is inderdaad geniaal, ja.
Ik heb trouwens ooit op een van de keren - ik meen 2 jaar geleden - dat ik mee was met de introductie van mijn studentenvereniging in een aangeschoten/melige bui de volgende verzonnen.
Staat een Joegoslaaf op de heide. Komt er ineens een toerist aanlopen, en die vraagt aan die Joegoslaaf of die weet waar het Sprookjesbos ligt. Die Joegoslaaf haalt zijn schouders op, en zegt: 'Bos nie hier'.![]()
(Joegoslaaf, Bosnier...)
Ik heb er geloof ik 3 kwartier of zo over gedaan om hem te vertellen, ik vond hem zo goed dat ik steeds in lachen uitbarstte en opnieuw moest beginnen.![]()
![]()
Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..
Bijna net zo geniaal:
Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.
Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.
Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.
Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.
De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.
0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.
Wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
Ik ben ook gestopt met biljarten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zegt een koekoek in China?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
het is zwart en het zit in een boomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:10 schreef plumbum het volgende:
het is zwart en het zit in een boomIs niet geniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zeg t m maar!!quote:![]()
hoort ie t ook es van n ander
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Nieuws uit de Natuurquote:Op woensdag 26 april 2006 23:41 schreef OneStepBeyond het volgende:
Waarop die ander zegt: 'Nee.'![]()
![]()
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you![]()
Big Birdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:12 schreef krickkk het volgende:
het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood!mijn wereld is jouw wereld![]()
ork, ork, ork
soep eet je met een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het begint met een N en eindigt op EUKENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het begint met een P en eindigt op OEPENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______
Geniaal deze jongen
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat![]()
Het is groen, het ligt in het bos en het stinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bert en Ernie zitten in een kamer, zegt Ernie tegen Bert: Hee bert
*climax*
zegt bert niks terug
Nederlands Kampioen figuurzagen onder water!!! :D![]()
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Zij:![]()
Ik:![]()
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen"
![]()
![]()
een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deuxquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:36 schreef seveneleven het volgende:
Het is zwart, hij verwarmt, en als het uit de boom valt is je kachel stuk...
Wat is het?![]()
hoe krijg je een hippie zwanger?
klaarkomen op haar voeten en de vliegen de rest laten doen.
(foute grap gisteren tijdens concert van The Undertow Orchestra in Utrecht)![]()
![]()
wie weten er een paar leuke woord vervormingen.
![]()
Zoals
hou nou is op meej da gekakker
jij viese kakker leyer
met je kakker bek![]()
![]()
echt kakker irritant.
ben laatst nog door uitgestuurd omndak de leraar so sat uit te schelde en hij dacht dak kanker sij | noujah laat maar hore.
Kakker
voor iemand een scheld woord vor een andere de doood![]()
of is dit kakker hard![]()
![]()
![]()
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...
nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?
duitser: was?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef tr0tle het volgende:
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...
nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?
duitser: was?
![]()
Die is al geweest...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef Smots het volgende:
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv![]()
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.
De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.
De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."![]()
![]()
Wat is er leuker dan een dooie baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef behAARD het volgende:
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Ik:![]()
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen"
![]()
herkenbaar
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die is geniaal!![]()
Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..
Bijna net zo geniaal:
Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.
Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.
Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.
Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.
De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.
0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.
Wat denk je?hehe die is echt grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Komt een man het café binnen en besteld 5 biertjes. Hij drinkt ze allemaal op. Even later bestelt hij 4 biertjes, en drinkt deze ook allemaal op. Even later bestelt hij 3 biertjes, drinkt ze allemaal op. Daarna bestelt hij er 2, en drinkt deze ook allebei op.
Op een gegeven moment zegt de man "ik snap er niks van, hoe minder ik drink hoe zatter ik word.."![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??
deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.
Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???
deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.
De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?
de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.
WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'![]()
Wat krijg je als je een Marokkaan en een Surinamer mengt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef foktastic het volgende:
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi![]()
http://www.goedbeterbest.nl/humor/moppen/sexmoppen/index.htmlquote:Pagina?
Wat is het verschil tussen pagina en vagina?
Op een pagina kan je schrijven en in een vagina kan je een komkommer steken.![]()
Nog zo'n goede mop.quote:Man wil iets vies doen
Loopt een man over de wallen en vraagt dames of hij iets vies met ze magdoen. Een van hen neemt de uitdaging aan en gaat met de man naar een peeskamertje. Ga op het bed zitten met je ogen dicht, zegt de man, en niet kijken tot ik het zeg. De vrouw hoort kleding ritselen, een hoop gekreun en wederom kleding geritsel. Je mag weer kijken hoor, zegt de man. De hoer kijkt op en ziet de mangeheel gekleed staan. En dat vieze, wanneer komt dat dan, vraagt ze. Oh, zegt de man, dat heb ik al gedaan... Ik heb net je handtas vol gescheten.![]()
Dat is een andere Geqxon.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef krickkk het volgende:
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?![]()
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.
Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.
Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:Je bedoelt: KankahpipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond ik vanochtend op de tram te wachten.
Komt de bestuurder langs en roept: hee kom daar is van af!!!!
Set Sail, For Fail.
waarom kan Kees niet autorijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken er ook nog 1 komtie dan!!! :
wat is een belg met een mes in zijn rug? weet i niet maar het hoort wel grappig"doe je ding en dump 'r ;)"![]()
of dan deze : wat zijn 50 belgen op de bodem van de oceaan? een goed begin;) lol"doe je ding en dump 'r ;)"![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
![]()
![]()
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
Kankerkachel!!1!!111!11!!1;:D:D:D:D:!1!!!12quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deuxsmoking isn't that great but it helps to take a break from people like you![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:51 schreef Q-Tip het volgende:WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Set Sail, For Fail.
In België is een vliegtuig neergestort op een begraafplaats, er zijn reeds 1500 lijken geborgen.![]()
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"![]()
waarom zit er water in het kanaal?
Anders stoft het zo als er bouten voorbij komenOveral hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]![]()
waarom zit er een eikel op een piemol?
anders schiet je hand er steeds af met het rukkengeinig en toch leuk!![]()
Een dokter krijgt op een dag een man in zijn zaak die vraagt om pillen waar je slimmer van wordt. De dokter haalt een doosje tevoorschijn.
"Hier," zegt hij, "neem hier elke dag een van, en je zult slimmer worden."
De man volgt de raad op en neemt er elke dag een pil uit. Na een dag of tien komt hij terug bij de dokter.
"Ik voel me nog niet slimmer, dokter." zegt hij.
"Je moet niet zo snel resultaat verwachten," zegt de arts, "blijf slikken en het zal resultaat geven."
Enkele weken later komt de man voor de derde keer bij de dokter.
Hij zegt: "Dokter, ik merk nog steeds niets, volgens mij zijn de pillen die u me gegeven hebt nep!"
Waarop de arts: "Zie je wel, je wordt al slimmer!"Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.![]()
Ja, een schop die niks toevoegd kwa waarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef amvrosios het volgende:
LOL ! goed topic , met gratis shopje![]()
Wat is de overeenkomst tussen Bob en een frikandel?
Tis allebei afvalvlees.![]()
Set Sail, For Fail.
Zit er een neger op een bakfiets
zegt die bakfiets he ! kom der us vanaf
zegt die neger , bakfietsen kunne niet praten
die bakfiets van![]()
Vooral dat wat hier boven staat.![]()
Na veel getrek en geduw is het de giraf toch nog gelukt om uit de koelkast te komen. Hij besluit om naar dat ene feest van de leeuw te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de weg daar naar toe moet hij een rivier met krokodillen oversteken.
Hoe doet hij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
loopt er een kip tegen de muur....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef Topmaat het volgende:
Loopt er een kip tegen de muur... valt die muur omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit er een vogel in een cafe aan de bar.
Barman: Wat voor soort vogel ben jij eigenlijk?
Vogel: Een Ara.
Barman: Een Ara, die zie je hier niet vaak he. Wil je wat drinken?
Vogel: Ja, doe maar bier.
Barman: Ara Bier?
Vogel: Houd je bek man lul !![]()
![]()
Zo niet, dan toch...![]()
wat is sneller een vliegtuig of een trein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is bruin en je ziet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is bruin maar geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"doe je ding en dump 'r ;)"![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
loopt er een kip tegen de muur....loopt er een zwarte kip tegen de muur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loopt er een schaap tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:00 schreef Bog het volgende:
zit een neger op de stoep
zegt die stoep
zeg neger
negernegerneger
ga es in t leger
neger
bwehehehe![]()
![]()
.
hi![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef amvrosios het volgende:
Zit er een neger op een bakfiets
zegt die bakfiets he ! kom der us vanaf
zegt die neger , bakfietsen kunne niet praten
die bakfiets van![]()
![]()
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
De reclamespot van Lijst 5 Fortuyn laat zien waar de LPF zich in bevindt; de vrije val......................![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Bevo103 op 26-09-2006 10:59:08 ]![]()
Zo ken ik er ook enkele tientallen over Kermit de Kikker...ooit met een vriendje bedacht toen we een jaar of 16 waren
Het is groen en homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en dames zijn er gek op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het kleeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het nueckt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het vreet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het brandt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het maakt een vreemd geluid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en verraadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het verwondt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het is zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het pijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het is groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enzovoort
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore![]()
het is groen en het leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken je de mop van de mummie?
Ingewikkeld he![]()
Zitten er twee sinterklasen in een café, zegt de ene tegen de ander:
Geef mij eens een biertje
Zegt de ander:
Ben Sinterklaas niet
Vliegt er een duif over een weiland, zegt ie:
roekoe, roekoe
zegt de koe in het weiland:
roeduif, roeduif![]()
Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen![]()
![]()
Het is groen en het rolt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
Het is groen en van chocola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cannot discover new oceans unless
the shore![]()
waarom nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen![]()
![]()
![]()
Het is groen en het is zwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:29 schreef Topmaat het volgende:
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Twee homo's zitten in een taxi. Eentje laat er een windje: pfffff en de ander giechelt "hihihi"
Daarna laat de ander een windje: pfffff en giechelt de ene van "hihihi"
De chauffeur ergert zich hier een beetje aan en besluit een flinke wind te laten als commentaar: KNETTER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doen twee lesbiennes als ze in bed liggen en ze zijn ongesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten![]()
Ik had hem toevallig net een half uur voordat ik hem postte verzonnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!
Zo niet, dan toch...![]()
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heeft een varken twee rijen tepels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik bats wél met je moeder![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!
In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en![]()
![]()
![]()
![]()
Het is groen en het is luiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is groen en het stinkt?
Kermit de zwerver.
![]()
Kermit de neger![]()
![]()
Het is groen en het is blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
Het is groen en het stinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zit in de draaimolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is groen en aan het einde van het jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik teweeg gebracht met mijn matige grap
You cannot discover new oceans unless
the shore![]()
Het is groen en luistert naar de pastor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is groen, maar ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
Is die groen? Dan is het kermit de TVP-er!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Queen_Bee het volgende:
tvpZo niet, dan toch...![]()
het is groen en het is een kikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Bog het volgende:
het is groen en het is een kikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en mateloos populair...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe zeik
Hippe baan in de IT ?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Topmaat het volgende:
Het is groen en het is blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ken ik er nog een,
Het is cowboy, acteur en ligt op de opritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cowboy, acteur en komt op 5 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cowboy, acteur en je zet 'm op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etcetera...
flauw he?
...maar ik bats wél met je moeder![]()
Het is groen en het is nog een keer groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ken ik er ook een:
Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:06 schreef Topmaat het volgende:
Zo ken ik er ook een:
Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:Issie ook acteur toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik bats wél met je moeder![]()
Wat is dik, lang en heeft een rode top en roept oehoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asjemenou
Forum Opties Forumhop: Hop naar: