abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38802449
wie weten er een paar leuke woord vervormingen.
Zoals
hou nou is op meej da gekakker
jij viese kakker leyer
met je kakker bek
echt kakker irritant.
ben laatst nog door uitgestuurd omndak de leraar so sat uit te schelde en hij dacht dak kanker sij | noujah laat maar hore.

Kakker
voor iemand een scheld woord vor een andere de doood

of is dit kakker hard
pi_38802484
Broek op afbetaling:

Pofbroek
pi_38802501
of van die flauwe dinge van oplossing tegen terroristen speciale opblaasruimtes maken in moskeeen
pi_38805719
Loopt een Belg door de woestijn, die vond een kameel, maar de kameel vond van nie...
pi_38809096
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...

nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?

duitser: was?

pi_38809623
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef tr0tle het volgende:
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...

nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?

duitser: was?

Die is al geweest...
pi_38810005
maar ik heb geen zin om alle topics door te gaan spitten heb wel wat beters te doen ;D
pi_38843287
Ik heb een mooi figuur geslagen.

Ze sloeg wel terug!
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:31:45 #209
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38898625
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef Smots het volgende:
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.

pi_38900985
De onervaren amateur-fotograaf maakte van het saaie feest nog een veelbewogen avond.
pi_38923926
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moeder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:59:50 #212
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_38928436
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 juni 2006 @ 17:21:04 #213
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_38975249
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:
SPOILER
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_38975554
ik moet de hele tijd lachen
pi_38976285
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.

De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."

maandag 19 juni 2006 @ 15:45:06 #216
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39004560
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.

De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."

pi_39005219
Wat is er leuker dan een dooie baby?
SPOILER
pi_39009688
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef behAARD het volgende:
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Zij:
Ik:
Zij:
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen "
Zij:
herkenbaar
pi_39009803
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Die is geniaal!

Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..

Bijna net zo geniaal:

Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.

Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.

Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.

Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.

De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.

0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.

Wat denk je?
SPOILER
hehe die is echt grappig
pi_39022027
Komt een man het café binnen en besteld 5 biertjes. Hij drinkt ze allemaal op. Even later bestelt hij 4 biertjes, en drinkt deze ook allemaal op. Even later bestelt hij 3 biertjes, drinkt ze allemaal op. Daarna bestelt hij er 2, en drinkt deze ook allebei op.
Op een gegeven moment zegt de man "ik snap er niks van, hoe minder ik drink hoe zatter ik word.."

woensdag 21 juni 2006 @ 18:48:59 #221
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_39085072
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??

deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.

Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???

deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.

De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?

de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.

WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:46:18 #222
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39096877
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??

deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.

Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???

deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.

De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?

de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.

WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:18:53 #223
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_39098200
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?
SPOILER
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
  donderdag 22 juni 2006 @ 00:19:15 #224
114696 foktastic
U can't win 'em all
pi_39098213
Wat krijg je als je een Marokkaan en een Surinamer mengt ?
SPOILER
'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
pi_39117795
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef foktastic het volgende:
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?
SPOILER
SPOILER
pi_39118053
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
SPOILER
hi
pi_39252955
quote:
Pagina?
Wat is het verschil tussen pagina en vagina?
Op een pagina kan je schrijven en in een vagina kan je een komkommer steken.
http://www.goedbeterbest.nl/humor/moppen/sexmoppen/index.html
pi_39255461
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?
pi_39256040
quote:
Man wil iets vies doen
Loopt een man over de wallen en vraagt dames of hij iets vies met ze magdoen. Een van hen neemt de uitdaging aan en gaat met de man naar een peeskamertje. Ga op het bed zitten met je ogen dicht, zegt de man, en niet kijken tot ik het zeg. De vrouw hoort kleding ritselen, een hoop gekreun en wederom kleding geritsel. Je mag weer kijken hoor, zegt de man. De hoer kijkt op en ziet de mangeheel gekleed staan. En dat vieze, wanneer komt dat dan, vraagt ze. Oh, zegt de man, dat heb ik al gedaan... Ik heb net je handtas vol gescheten.
Nog zo'n goede mop.
pi_39256372
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef krickkk het volgende:
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?
Dat is een andere Geqxon.
pi_39256495
quote:
Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is een andere Geqxon.
je naam is in ieder geval hondsirritant
underground forever baby
pi_39272137
whehehe geqxon schaamt zich.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:45:19 #233
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_39302855
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.

Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'
pi_39303094
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.

Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'

woensdag 28 juni 2006 @ 01:59:00 #235
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_39308305
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:
SPOILER
Je bedoelt: Kankahpipo
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:57:22 #236
125126 Mr-Coffee
pi_39331056
Stond ik vanochtend op de tram te wachten.

Komt de bestuurder langs en roept: hee kom daar is van af!!!!

Set Sail, For Fail.
pi_39452575
waarom kan Kees niet autorijden?
SPOILER
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:10:43 #238
152984 Poohead
i'll shit on you
pi_39601229
ik ken er ook nog 1 komtie dan!!! :
wat is een belg met een mes in zijn rug? weet i niet maar het hoort wel grappig
"doe je ding en dump 'r ;)"
  vrijdag 7 juli 2006 @ 12:11:50 #239
152984 Poohead
i'll shit on you
pi_39601269
of dan deze : wat zijn 50 belgen op de bodem van de oceaan? een goed begin;) lol
"doe je ding en dump 'r ;)"
  zaterdag 8 juli 2006 @ 14:57:53 #240
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_39632919
quote:
Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:

Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39657369
tvp!
  zondag 9 juli 2006 @ 14:51:50 #242
149838 Q-Tip
Diamonds on my Neck
pi_39659095
SPOILER
  maandag 10 juli 2006 @ 18:04:51 #243
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_39696626
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef MonoSynth het volgende:

[..]

een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deux
Kankerkachel!!1!!111!11!!1;:D:D:D:D:!1!!!12
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  maandag 10 juli 2006 @ 19:04:56 #244
125126 Mr-Coffee
pi_39698140
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:51 schreef Q-Tip het volgende:
SPOILER
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Set Sail, For Fail.
  maandag 10 juli 2006 @ 22:45:51 #245
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_39706382
SPOILER
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:53:54 #246
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39823962
In België is een vliegtuig neergestort op een begraafplaats, er zijn reeds 1500 lijken geborgen.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39945441
waarom zit er water in het kanaal?
Anders stoft het zo als er bouten voorbij komen
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
  maandag 24 juli 2006 @ 17:10:06 #248
154114 technofreak1
hatsieklabatsie
pi_40138118
waarom zit er een eikel op een piemol?
anders schiet je hand er steeds af met het rukken
geinig en toch leuk!
pi_40148866
Een dokter krijgt op een dag een man in zijn zaak die vraagt om pillen waar je slimmer van wordt. De dokter haalt een doosje tevoorschijn.

"Hier," zegt hij, "neem hier elke dag een van, en je zult slimmer worden."

De man volgt de raad op en neemt er elke dag een pil uit. Na een dag of tien komt hij terug bij de dokter.

"Ik voel me nog niet slimmer, dokter." zegt hij.

"Je moet niet zo snel resultaat verwachten," zegt de arts, "blijf slikken en het zal resultaat geven."

Enkele weken later komt de man voor de derde keer bij de dokter.
Hij zegt: "Dokter, ik merk nog steeds niets, volgens mij zijn de pillen die u me gegeven hebt nep!"

Waarop de arts: "Zie je wel, je wordt al slimmer!"
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_41130947
LOL ! goed topic , met gratis shopje
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')