quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef tr0tle het volgende:
Komt een nederlander een duitser tegen, vraagt de nederlander...
nederlander: Wat hangt er aan de waslijn?
duitser: was?
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:33 schreef Smots het volgende:
Er zitten twee mannen in een auto die langs een kermisterrein rijdt.
De één wijst naar buiten en zegt: "Hee, wat is daar te doen?"
De ander antwoordt: "kermis!"
"OK", zegt de één en hij begint op steunende, klaaglijke wijze ongearticuleerde klanken voort te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.
De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:47 schreef behAARD het volgende:
ik was gisteren lam en toen gingen we moppen tappen, nou dat was een succes:
Ik:"Een vliegtuig met 99 belgen en 1 nederlander stort langzaam neer en de piloot zegt: 'we zijn net te zwaar, als er een man uit springt dan halen we het nog.' De nederlander zegt:'ik ben in de minderheid dus ik spring wel!' Beginnen die belgen te klappen..."
Zij:![]()
Ik:![]()
Ik:"Ohja ik was nog de cruciale zin vergeten dat de onderkant van het vliegtuig eraf is en dat ze allemaal aan die hengsels hangen"
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die is geniaal!![]()
Ik moet al lachen elke keer als ik jou (of een der anderen for that matter) de woorden joegoslaaf of heide hoor zeggen..
Bijna net zo geniaal:
Een (blanke) man gaat op vakantie naar Zuid-Afrika. Hij is op de bonnefooi gegaan, en moet dus 's avonds een hotel zoeken om in te overnachten. Alles leuk en aardig, hij zoekt een hotel en loopt naar de receptie. Achter de balie bij de receptie staat een neger. De man vraagt om een kamer om de nacht in door te brengen, maar de neger meldt dat het hotel slechts bedoeld is voor andere negers en verzoekt de man vriendelijk een ander onderkomen te zoeken.
Nou, de man wil niet moeilijk doen en zoekt een ander hotel. Dat is zo gevonden en de man vraagt wederom aan de neger achter de balie om een kamer voor de nacht. Ook hier krijgt hij nul op request. Ook hier mogen alleen negers overnachten.
Ook in het derde hotel wordt de man vriendelijk, doch dringend de deur gewezen. De man is het ondertussen goed zat en bedenkt een plan om toch in een van de hotels te kunnen overnachten.
Hij gaat naar een avondwinkel en koopt een potje zwarte schoensmeer. Dit smeert hij over zijn gezicht, handen en onderarmen. Hij loopt nogmaals het eerste hotel binnen en vraagt om een kamer. De neger denktdoor de schoensmeer dat hij hier met een andere neger van doen heeft en wijst de beste man een kamer toe.
De blanke man, met dus die schoensmeer op z'n gezicht, vraagt nog aan de neger van de receptie of deze hem om 0700 wil wekken de volgende morgen. Dat is totaal gen probleem, dus de man gaat naar zijn zojuist verworven hotelkamer.
0700 de volgende morgen; de telefoon op de hotelkamer gaat. De man wordt wakker en neemt de telefoon op. Was het de neger van de receptie om hem wakker te maken. Dus die man gaat naar de badkamer, stapt onder de douche om van de schoensmeer af te komen en droogt zich af. Hij kijkt in de spiegel en ziet dat hij nog steeds helemaal zwart is! Dus hij nog een keer douchen en weer in de spiegel kijken. Wat denk je, nog steeds helemaal zwart! Dus de man begint met een handdoek, veel water en zeep over zijn gezicht te schuren, maar hij blijft even zwart.
Wat denk je?hehe die is echt grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??
deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.
Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???
deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.
De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?
de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.
WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Mevrouw, zou u wat pentahexol in het neusje van uw hondje willen spuiten? We willen alleen kijken of het brandt.'
'Nee, ik spuit die rotzooi niet in z'n neus man, echt niet! Je kijkt me zo ongelovig aan van goh waarom doe je dat nou niet?'
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef foktastic het volgende:
een turk en een marokaan zitten in een auto, wie rijd er?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:50 schreef Jelle_Bokk het volgende:
Het loopt in het bos, heeft 4 poten en is héél gevaarlijk en heeft geen moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
http://www.goedbeterbest.nl/humor/moppen/sexmoppen/index.htmlquote:Pagina?
Wat is het verschil tussen pagina en vagina?
Op een pagina kan je schrijven en in een vagina kan je een komkommer steken.
Nog zo'n goede mop.quote:Man wil iets vies doen
Loopt een man over de wallen en vraagt dames of hij iets vies met ze magdoen. Een van hen neemt de uitdaging aan en gaat met de man naar een peeskamertje. Ga op het bed zitten met je ogen dicht, zegt de man, en niet kijken tot ik het zeg. De vrouw hoort kleding ritselen, een hoop gekreun en wederom kleding geritsel. Je mag weer kijken hoor, zegt de man. De hoer kijkt op en ziet de mangeheel gekleed staan. En dat vieze, wanneer komt dat dan, vraagt ze. Oh, zegt de man, dat heb ik al gedaan... Ik heb net je handtas vol gescheten.
Dat is een andere Geqxon.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef krickkk het volgende:
Geqxon? ben jij niet die dude met die pistool op die foto ?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pinokkio vertelt aan Gepetto dat zij vriendinnetje klaagt over splinters. Gepetto weet hier wel wat op en geeft Pinokkio een stuk schuurpapier.
Een paar dagen later vraagt Gepetto: 'En, vindt je vriendinnetje het beter zo?' waarop Pinokkio antwoordt: 'Vriendinnetje? Wie heeft er nou een vriendinnetje nodig als je schuurpapier hebt?'
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:21 schreef stukovich het volgende:
Hoe wordt in Den Haag een cliniclown genoemd:Je bedoelt: KankahpipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Age of fruity enlightenment!
quote:Op zondag 18 juni 2006 18:04 schreef Parvus het volgende:
3 mannen zitten in een vliegtuig, maar krijgen pech. Ze maken een noodlanding op een eiland, die op het eerste gezicht onbewoond schijnt te zijn. Ze gaan op verkenning en komen al snel een stam tegen. Het stamhoofd loopt naar de drie mannen toe en legt uit dat het een kannibalen-stam is, en dat de drie mannen zullen worden opgegeten.
Er is echter een manier om te ontkomen. De drie mannen moeten ieder het bos in, en met 10 stukken van hetzelfde fruit terugkomen. De mannen gaan op pad.
Na 10 minuten komt de eerste terug met 10 appels. Het opperhoofd zegt "sorry, ik was nog vergeten te zeggen dat dit fruit in je anus moet verdwijnen, en je mag geen krimp geven, anders eten we je alsnog op"..
enfin, de man bukt... De eerste appel gaat erin, geen probleem. De 2e appel gaat erin, en de man begint het te voelen. Bij de derde appel begint zijn ooglid al te trillen en bij de 4e appel kan hij niet meer. Hij wordt opgegeten.
10 minuten daarna komt de 2e man terug met een handjevol besjes. Zelfde verhaal en de man bukt.
1e besje gaat erin, geen probleem. 2e besje gaat erin, geen probleem. 3e, 4e, 5e ,6e ,7e, 8e besje, allemaal geen probleem. Maar net als het opperhoofd het 9e besje anaal wil inbrengen begint de man keihard te lachen. Hij wordt dus ook opgegeten.
De eerste en de 2e man treffen elkaar in de hemel, en beginnen te praten. "wat gebeurde er nou met jou?", vraagt de eerste, "ik was vanuit hier aan het kijken en zag dat je goed op weg was, waarom ging je nou zo lachen?"
"ik kan er nix aan doen", antwoord de 2e man "maar ik zag die 3e aankomen met ananassen.."
Kankerkachel!!1!!111!11!!1;:D:D:D:D:!1!!!12quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:37 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
een kachel!!! ftw!!!1!!!!one!!1!121~Q!!!1einszweipolizei!!@@~!Q!deux
quote:Op zondag 9 juli 2006 14:51 schreef Q-Tip het volgende:WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |