Ja, een schop die niks toevoegd kwa waarde.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:22 schreef amvrosios het volgende:
LOL ! goed topic , met gratis shopje
Na veel getrek en geduw is het de giraf toch nog gelukt om uit de koelkast te komen. Hij besluit om naar dat ene feest van de leeuw te gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
Hoe krijg je een olifant in een koelkast??
deurtje open, olifant erin, deurtje weer dicht.
Hoe krijg je een giraffe in een koelkast???
deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje weer dicht.
De leeuw had als koning vd de jungle een vergadering ge organiseerd voor alle dieren, alleen 1 dier was er niet, welke ontbrak er?
de giraffe, die zit nog steeds in de koelkast.
WAHAHAHAHAHAOMGROFLMAOWAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
loopt er een kip tegen de muur....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:11 schreef Topmaat het volgende:
Loopt er een kip tegen de muur... valt die muur om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is bruin en je ziet het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is bruin maar geen drolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"doe je ding en dump 'r ;)"![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
loopt er een kip tegen de muur....loopt er een zwarte kip tegen de muur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loopt er een schaap tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:00 schreef Bog het volgende:
zit een neger op de stoep
zegt die stoep
zeg neger
negernegerneger
ga es in t leger
neger
bwehehehe![]()
![]()
.
hi![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, er is geen rechter die dat gelooft hoor.![]()
![]()
wtfquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:22 schreef amvrosios het volgende:
Zit er een neger op een bakfiets
zegt die bakfiets he ! kom der us vanaf
zegt die neger , bakfietsen kunne niet praten
die bakfiets van![]()
![]()
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”![]()
De reclamespot van Lijst 5 Fortuyn laat zien waar de LPF zich in bevindt; de vrije val......................![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Bevo103 op 26-09-2006 10:59:08 ]![]()
Zo ken ik er ook enkele tientallen over Kermit de Kikker...ooit met een vriendje bedacht toen we een jaar of 16 waren
Het is groen en homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en dames zijn er gek op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het kleeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het nueckt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het vreet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het brandt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het maakt een vreemd geluid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en verraadt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het verwondt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het is zwart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het pijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het is groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enzovoort
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore![]()
het is groen en het leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken je de mop van de mummie?
Ingewikkeld he![]()
Zitten er twee sinterklasen in een café, zegt de ene tegen de ander:
Geef mij eens een biertje
Zegt de ander:
Ben Sinterklaas niet
Vliegt er een duif over een weiland, zegt ie:
roekoe, roekoe
zegt de koe in het weiland:
roeduif, roeduif![]()
Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen![]()
![]()
Het is groen en het rolt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
Het is groen en van chocola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cannot discover new oceans unless
the shore![]()
waarom nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:23 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zal maar niet beginnen met de muis en olifant grappen![]()
![]()
![]()
Het is groen en het is zwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:29 schreef Topmaat het volgende:
Wat is het verschil tussen een huis van een hetero-man en een homo?Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Twee homo's zitten in een taxi. Eentje laat er een windje: pfffff en de ander giechelt "hihihi"
Daarna laat de ander een windje: pfffff en giechelt de ene van "hihihi"
De chauffeur ergert zich hier een beetje aan en besluit een flinke wind te laten als commentaar: KNETTER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doen twee lesbiennes als ze in bed liggen en ze zijn ongesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten![]()
Ik had hem toevallig net een half uur voordat ik hem postte verzonnenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!
Zo niet, dan toch...![]()
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heeft een varken twee rijen tepels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik bats wél met je moeder![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:07 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik deze nog wel aardig!
In het verlengde hiervan:
Jantje komt bij de slager en bestelt een hele leverworst.
"Zal ik hem even in plakjes snijden" vraagt de slagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en![]()
![]()
![]()
![]()
Het is groen en het is luiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Het is groen en het stinkt?
Kermit de zwerver.
![]()
Kermit de neger![]()
![]()
Het is groen en het is blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
Het is groen en het stinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zit in de draaimolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is groen en aan het einde van het jaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb ik teweeg gebracht met mijn matige grap
You cannot discover new oceans unless
the shore![]()
Het is groen en luistert naar de pastor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is groen, maar ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!![]()
Is die groen? Dan is het kermit de TVP-er!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef Queen_Bee het volgende:
tvpZo niet, dan toch...![]()
het is groen en het is een kikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:31 schreef Bog het volgende:
het is groen en het is een kikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en mateloos populair...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe zeik
Hippe baan in de IT ?![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:13 schreef Topmaat het volgende:
Het is groen en het is blauw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ken ik er nog een,
Het is cowboy, acteur en ligt op de opritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cowboy, acteur en komt op 5 decemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is cowboy, acteur en je zet 'm op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etcetera...
flauw he?
...maar ik bats wél met je moeder![]()
Het is groen en het is nog een keer groenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is geel en blauw en het doet pijn als je het in je oog krijgt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ken ik er ook een:
Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:06 schreef Topmaat het volgende:
Zo ken ik er ook een:
Het is cowboy en het zit onderaan tegen de muur:Issie ook acteur toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar ik bats wél met je moeder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: