Ik ben bang dat je die niet gaat halen...quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, zo te zien moet ik echt de trein van 23.04 halen. Hoop dat dat gaat lukken.
Anders moet mijn medereiziger mij maar even in huis halen.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:44 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je die niet gaat halen...
Er gaat om 0:01 nog een trein riching Den Bosch, kun je die niet nemen?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Dan zou ik toch echt eerder weg moeten.![]()
Ik moet eigenlijk naar eindhoven, maar als het echt moet denk ik wel. Toch nog maar even vragen of ik anders in den bosch kan blijven.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Er gaat om 0:01 nog een trein riching Den Bosch, kun je die niet nemen?
Ik hoop dat het kan, het zou echt zonde zijn als je de uitslag zou moeten missen.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar eindhoven, maar als het echt moet denk ik wel. Toch nog maar even vragen of ik in anders in den bosch kan blijven.![]()
Jaaa!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik kijk er echt heel erg naar uit... nog maar een paar dagen
ja, zal ik doen, was ff snel een postje tussendoor. ga nu slapen, en hopen 'da'k morgen niet meer duizelig benquote:
Me 2.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop dat Christon er is
Ik heb er ook super veel zin in
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:19 schreef Andiyan het volgende:
23:45 vertrekken is best wel te doen.
Die trein ging toch niet meer? De regeling was veranderd? Richting Utrecht kwam ik op 23:31.. Maar aners wil ik zeker weten de 18 over ook!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, mooi dat alles geregeld is. Ik zou nog wel antwoord willen op m'n vraag, of er veel kans is dat we nog de trein van 23u18 kunnen halen. Dat moet ik ff weten, zodat ik contant geld bij me heb voor de taxi (die erg duur is).
Ja als ik bij de NS reisplanner Hilversum Noord naar Den Haag C deed, liet hij de ene keer die van 23.18 zien en de andere keer weer nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die trein ging toch niet meer? De regeling was veranderd? Richting Utrecht kwam ik op 23:31.. Maar aners wil ik zeker weten de 18 over ook!
Ik hoop ook dat Christon er is.... en Sergequote:Op maandag 27 februari 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop dat Christon er is
Ik heb er ook super veel zin in
Serieus?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdomme. Die laatste trein vanuit H'sum Noord is opeens geschrapt richting Amsterdam..
Nu gaat ie al om 00.15 ipv 00.45!
Voor mij wel natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, maar wacht, de uitslag is om 23.00 afgelopen, geen paniek..
Ik moet niets.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je moet weer met iedereen op de foto?.
idd... moet ook nog wat foto's laten signerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet niets.Maar het zou me wel tof lijken ja!
VU?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kun je Evert en mij anders ook niet op de terugweg op Schiphol of bij de VU droppen, Miran?
Vrije Universiteit?quote:
Ik kom maar uit Eindhoven, en heb in Amsterdam niks te zoeken, dus heb ik geen enkel ideequote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom maar uit Eindhoven, en heb in Amsterdam niks te zoeken, dus heb ik geen enkel idee.
Is dat voor mij? Ik zie geen plaatje.... kotm omdat ik op me werk zie en alleen kan fokkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Linksonder een beetje..
Ja, het is een plattegrond.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat voor mij? Ik zie geen plaatje.... kotm omdat ik op me werk zie en alleen kan fokken
dan moet ik nog omrijden lijkt mij.... ik wil best mensen meenemen, maar omrijden doe ik niet 's nachtsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de afslag voor de VU ligt op de weg naar Schiphol vanaf H'sum.. vandaar
Die heb ik dan ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hehe, ben er eindelijk uit welke trein het wordt, die van 23:45 via Schiphol. En op de terugweg geen dure taxi
Op de terugweg gewoon die van 23.31quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga eerst maar eens uitzoeken welke trein ik nu weer moet nemen![]()
tevens TVP
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist viel er hier een envelop van Blue Circle op de mat met daarin mijn twee kaarten voor 4 maart.
Ik weet nog niet precies wie ik meeneem, maar ik zal er dus ook zijn.
of naast en om de bordjes van Fok gaan zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.![]()
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahHeeft hij al gevraagd of we ene plekje vrij houden
Cosmos blijft ook alleen maar moderator omdat hij dan kaarten krijg van JJessequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.
Ik heb m nog niet gehoord.
Raar dat Jesse dat niet door heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know...
Inderdaad,,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Raar dat Jesse dat niet door heeft![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het SC of een MSN gesprek was, maar ergens is het allemaal nog meetgerelateerd.
Whahaha ik knijp en vanavond wel uit.... hij is volgens mij bijna op zijn hoogtepunt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben maar blij dat het vier dagen van tevoren is. Het s echt vervelend als je de nacht van tevoren 'm al voelt aankomen en dat het dus aan het eind van de dag (dus op het feest/meet/whatever) op z'n hoogtpunt staat.
(Vies onderwerp eigenlijk, puistjes zijn)
ik haat puisten.... en heb morgen die personeelsbijeenkomstquote:
Dat zijn de smerigste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haar puistjes.....
Misschien maar gelukkig ook, anders zie ik geen steek door al die gigantische spandoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.![]()
Zo veel zijn het er niet, volgens mij, alleen die voor Ellen dacht ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien maar gelukkig ook, anders zie ik geen steek door al die gigantische spandoeken.
Er zijn vast wel andere Ellen fans die willen helpenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa.. ik heb nu 1 van Ellen, maar die kan ik niet alleen vasthouden![]()
We juichen wel een keer extra hardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Woelli het volgende:
Gaan jullie nog aan ons denken..
Ons is dan BVO, Woelli, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho..
Die waren tenslotte eerder gevraagt dan andere die mee mogen![]()
![]()
ga je wel achter me zitten danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa.. ik heb nu 1 van Ellen, maar die kan ik niet alleen vasthouden![]()
Ook achter mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je wel achter me zitten dan
Waarom veracht ik een kermisattractie aan lichtjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We juichen wel een keer extra hard
Kga morgen even mn FOK! bordje knutselen voor i.d. foyer.
Heel sober hooor![]()
Sober als in, ik heb de luidsprekers maar weggelaten, maar de lampjes zijn er nog? Of sober als in er komen geen uitsmijters bij staan die niet-FOK!kers weg bouncen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We juichen wel een keer extra hard
Kga morgen even mn FOK! bordje knutselen voor i.d. foyer.
Heel sober hooor![]()
Oh, dat valt nog meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sober als in kartonnen bordje met stift?
Beetje flitsender kan toch wel???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sober als in kartonnen bordje met stift?
zo groot hoef hij toch niet te zijn.... we zitten duchtbij de jury dus ze kan het heus wel lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Yeah i know ErikMaar ik heb geen zin om die spandoek helemaal te sjouwen in de trein
![]()
Anders gooien we het op haar voor haar neerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo groot hoef hij toch niet te zijn.... we zitten duchtbij de jury dus ze kan het heus wel lezen![]()
nou Chansie, ik vind jou wel geschikt voor die taakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Vetjes, wie gaat er met een kartonnen bordje staan op Utrecht Centraal
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gooien we het op haar voor haar neer.
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gooien we het op haar voor haar neer.
Of waterballonnen vullen met botox en melkzuur en die op haar gooienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.![]()
Of d'r oude playboy foto's eronder, waarvoor ze FOK al eens eerder aangeklaagd heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.![]()
En we're back!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of d'r oude playboy foto's eronder, waarvoor ze FOK al eens eerder aangeklaagd heeft
met eronder "remember us?"
Ik prop hem in mijn tas denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik besef me net dat ik met die idols-ster over straat moet
da's erg verassend idd, waar sta je ongeveer dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef chansadres het volgende:
Pfff, ik ga verrassend genoeg gewoon met niks staan
wanneer is ze niet lijkbleekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
wast zal ze blij zijn daarmee, die trekt meteen lijkbleek weg
Alleen na afloop toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik besef me net dat ik met die idols-ster over straat moet
chan moet weer opvallen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef chansadres het volgende:
Pfff, ik ga verrassend genoeg gewoon met niks staan
Dan is het midden in de nacht!quote:
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppenquote:
ok, doe ik dat welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je niet schamen voor Idols!
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
erik. psies, mij boeit het echt niet dat ik met mijn Floortje ster over straat moet. als ze het niet willen zien, kijken ze de andere kant maar op
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamen.
weet ik erikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamen.
Om iets mee af te vegen jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]na haar live optreden zaterdag piep je wel anders en sméék je me om je dan waardeloze Raffaela-ster te ruilen met mijn uber-Floortje-ster
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]na haar live optreden zaterdag piep je wel anders en sméék je me om je dan waardeloze Raffaela-ster te ruilen met mijn uber-Floortje-ster
.
je ogen, na Raffaëla's exit zekerquote:
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Lynx
![]()
dat wilde ik dus net niet zeggen, omdat dat nogal gemeen zou zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je ogen, na Raffaëla's exit zeker
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Jamaar we zorgen wél voor een gezamelijk prima sfeertje zaterdagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Ik probeer mij leven te beteren en beschaafd te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msn
en in het verleden?nu niet meer wou je zeggen?
Ik zei dat ik beschaafd zou worden, en dus niet dat ik Floortje goed vind of ga vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Komt met de jarenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekendquote:
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
Raffaela blijft gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie meetgerelateerde discussie trouwens.![]()
Doe dat maar, dan ga ik me bezig houden met muziek die wél tijdloos isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaar
Indd, als Raffa eruit gaat is het niet erg hoor. 3e plekkie (of anders 2e) is heel mooi voor haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
Ik wacht je op...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True..
To the blueroom! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ontopic:
Nog 3 dagen 23 uur en 46 minuten
Je moet wel!quote:
Die hebben we al een paar gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Ole het volgende:
Eindelijk een meet waar weinig last minute afzeggingen zullen zijn
Ze weten het thuis niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Sh*t, aan die ster kunnen ze thuis natuurlijk ook al zien dat ik bij Idols ben geweest![]()
Altijd Woelli.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Woelli het volgende:
Gaan jullie nog aan ons denken..
Ons is dan BVO, Woelli, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho..
Die waren tenslotte eerder gevraagt dan andere die mee mogen![]()
![]()
Gelukkig Maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd Woelli.![]()
Ik was even terug aan het lezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Oftewel, Floortje moet gewoon exitquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ben voor ellen :p Maar Ellen en Raf moeten naar de finale
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, Floortje moet gewoon exit. Al weken lang.
Timmai en Kirstenn staan daar nog niet bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijken.
Jahquote:
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef chansadres het volgende:
@ WithMe: Ik ben gisteren op Utrecht Centraal geweest en ik dacht laat ik meteen kijken waar dat meeting punt is maar ik kon het niet vinden
Ik denk dat het verstandigste is om onder het grote vertrektijdenbord af te spreken
Dan weet iedereen wel te vinden
Kwijl loopt weer uit de mondquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt aftellen nu. Eigenlijk kan ik gewoon ook maar nauwelijk geloven dat dit allemaal voor ons geregeld is. Want als je er over nadenkt, dan is het toch een luxe regeling. Zomaar 30 plaatsen voor een lifeshow, afgeplakte zitplaatsen, gereserveerde Idols-sterren...
.
Ik weet niet of ik zo blij zou zijn om op dat ene bankje te moeten zitten en dan een gesprekje met Martijn of Chantal...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kwijl loopt weer uit de mond
Ik moest denken aan die mensen met die vip-arrangementen
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username eropquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?![]()
OK, hoe laat ben je eigenlijk op Utrecht CS?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Dat ligt er aan als je nog in Utrecht wilt eten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
OK, hoe laat ben je eigenlijk op Utrecht CS?
ik zal denk ik rond half 5 op utrecht CS zijn, is er nog zat tijd om te eten...ik haast me niet graagquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat ligt er aan als je nog in Utrecht wilt eten.
Ik zat te denken om 5 uur op het station te zijn en dan wat te eten en dan de trein van 17:24 te pakken. Als je dan te laat bent kan je altijd nogde trein van 17.54 pakken om 18:30 bij het Mediapark aan te komen...
Kan ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik zal denk ik rond half 5 op utrecht CS zijn, is er nog zat tijd om te eten...ik haast me niet graag
Speciale reden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef WithMe het volgende:
Ik ben in elk geval vóór 17:00 op het station.
Veel plezier!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef sbientje het volgende:
het duurt wel lang tot het zaterdag is![]()
nou ja, nog 2daagjes werken na vandaag! ik ga nu mijn tanden poetsen en naar de tandarts...
Succesquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef sbientje het volgende:
nou ja, nog 2daagjes werken na vandaag! ik ga nu mijn tanden poetsen en naar de tandarts...
Timmai heeft aangegeven Floortje te willen en Kirsten zal wel Ellen willen hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:48 schreef Lynx666 het volgende:
Het lijstje in de OP van [MEETGANGERS] Reserveer *hier* je Idols-ster moet kloppen, met uitzondering van Timmai + metgezel die voor Dizer in de plek komt. Zal wel kloppen dus
Zou Kirsten al niet een Ellen-ster hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Timmai heeft aangegeven Floortje te willen en Kirsten zal wel Ellen willen hebbenIk ga hen versturen!
Lijkt me hééél waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Timmai heeft aangegeven Floortje te willen en Kirsten zal wel Ellen willen hebbenIk ga hen versturen!
Veel succes en werk ze.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef sbientje het volgende:
Ze had van iedereen al sterren dacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou Kirsten al niet een Ellen-ster hebben?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:22 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze had van iedereen al sterren dacht ik.
En waar wil je dan foto's vanquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:33 schreef chansadres het volgende:
This topic is worthless without pictures
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
*foute opmerking inslikt*
Trefpunt ís onder het bord, naja niet letterlijk onder. Maar je hebt dat open 'pleintje' voor het bord, en daar staat een vlag. Dat is het Trefpunt/meetingpoint.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef chansadres het volgende:
@ WithMe: Ik ben gisteren op Utrecht Centraal geweest en ik dacht laat ik meteen kijken waar dat meeting punt is maar ik kon het niet vinden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef chansadres het volgende:
Zullen we doen, we laten je wel omroepen in de trein:
Wil een peer zich melden bij de conducteur.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef chansadres het volgende:
Zullen we doen, we laten je wel omroepen in de trein:
Wil een peer zich melden bij de conducteur.
Ik was laatst nog op Utrecht Centraal, en je kunt gelijk hebben; dat blauwe vlaggetje was toen ook foetsiequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
Ik heb daar echt rondgekeken want ik dacht al dat het daar was maar ik zag het niet staan
Was ook redelijk druk dus kan het over mijn hoofd hebben gezien
Dát is leuk zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waar wil je dan foto's van?
Kisten met al d'r sterren?
Ik snap het ook niet zo, maar goed.quote:
met of zonder standbeeld kirsten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:25 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het leuk om die sterren te zien
iemand moet ze toch vasthoudenquote:
Nou, ik vind het gewoon mooi geweest met die grappen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah de nieuwe dictator is opgestaan
Het is ook niet mijn bedoeling om jou erop aan te spreken.quote:
Laten BVO en Dizer het niet horen! Krijg je ook allemaal beschuldingen naar je hoofd dat je voor andere mensen beslist..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon mooi geweest met die grappen..
Tijd voor iets nieuws.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laten BVO en Dizer het niet horen! Krijg je ook allemaal beschuldingen naar je hoofd dat je voor andere mensen beslist..
Af en toe ben je echt een huilie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu zeg ik: genoeg!
De grap is wel een beetje uitgemolken, en zoiets kan dus ook gaan irriteren na een tijdje, Kirsten is een toffe meid, die een hardnekkige fan is van Ellen, maar daar ook dingen mee bereikt.
Kunnen we nu het standbeeld achterwege laten?
Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar het is gewoon een algemene mededeling
Komt met de leeftijdquote:
Hardnekkig? Dat is altijd negatief bedoeld hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu zeg ik: genoeg!
De grap is wel een beetje uitgemolken, en zoiets kan dus ook gaan irriteren na een tijdje, Kirsten is een toffe meid, die een hardnekkige fan is van Ellen, maar daar ook dingen mee bereikt.
Kunnen we nu het standbeeld achterwege laten?
Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar het is gewoon een algemene mededeling
Jouw interpretatie, he, niet de mijne.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hardnekkig? Dat is altijd negatief bedoeld hoor.![]()
En dát in zo'n slijmpost.![]()
Ik hoop maar dat je het niet zo bedoeldequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt wel dat ik het niet zo bedoelde, toch?
Ik snap dat je het niet zo bedoelde hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, perfecte misinterpretatie van mijn woorden weer..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Kirsten is gewoon een trouwe fan
Niks mis mee
nee, precies, ik zie niet in wat daar fout aan zou kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Kirsten is gewoon een trouwe fan
Niks mis mee
Je lacht me vierkant uit, denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef chansadres het volgende:
Heb wel zin om nu de mensen te kunnen gaan zien achter hun uitspraken
Waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lacht me vierkant uit, denk ik.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo uitzie als dat mijn uitspraken overkomenquote:
Nu wil ik wel weten waaromquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw real-life uitsprakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo uitzie als dat mijn uitspraken overkomen.
Die zullen mild zijn verwacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw real-life uitspraken![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:36 schreef PeRi het volgende:
Nog tweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
He, weet je wel dat je echt tof bentquote:
Subtielquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef chansadres het volgende:
Nu ga je te ver CDP!
Je moet dankbaar zijn dat we zaterdag al gratis naar binnen mogen.
Als je vraagt om een groepsfoto met alle halve finalisten is het wat anders maar niet te veel vragen...
![]()
![]()
Sommige mensen hebben hetquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef chansadres het volgende:
Nu ga je te ver CDP!
Je moet dankbaar zijn dat we zaterdag al gratis naar binnen mogen.
Als je vraagt om een groepsfoto met alle halve finalisten is het wat anders maar niet te veel vragen...
![]()
![]()
Ik heb helemaal nog geen AI gezien. Er staan 2 dingen te downloaden. Geen idee wat het is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij de AI mannen al gevonden?![]()
heb net de dames gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog geen AI gezien. Er staan 2 dingen te downloaden. Geen idee wat het is.
Ik ben zo hectisch de afgelopen dagen!
Het leek me wel handigquote:
Hoofd eraf getrokken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwen ik heb nog een gele christon ster. Me nichtje heeft het hoofd van christon eraf getrokkenIk kan er FOK op zetten ipv een kartonnen bordje
Eerst waren het stickers. Nu is het eropgedrukt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoofd eraf getrokken?![]()
Anyway, het lijkt me wel een handig herkenningsteken.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:52 schreef PeRi het volgende:
Ik weet het al, het was 18:15 op Hilversum Noord hè?.
Op die manier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Eerst waren het stickers. Nu is het eropgedrukt.![]()
ja Trefpunt om kwart voor 6? Maar het maakt niet uit, we zien elkaar toch sowieso bij de trein wel. Kan vast niet misen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef chansadres het volgende:
18.15 kom je inderdaad aan dan op dat peron.
Maar lijkt het niet beter/leuker om voor de trein af te spreken op Utrecht.
Dan kunnen we een treinstel kapen voor de gehele fok
Nu wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef chansadres het volgende:
Heb trouwens ook geen mail gekregen :$
Yep, dank je With_mequote:
Inderdaad, komt wel goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
ja Trefpunt om kwart voor 6? Maar het maakt niet uit, we zien elkaar toch sowieso bij de trein wel. Kan vast niet misen.
Vóór de trein lijkt me geen goed planquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:03 schreef chansadres het volgende:
18.15 kom je inderdaad aan dan op dat peron.
Maar lijkt het niet beter/leuker om voor de trein af te spreken op Utrecht.
Dan kunnen we een treinstel kapen voor de gehele fok
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef Timmai het volgende:
[..]
Vóór de trein lijkt me geen goed plan![]()
Scherp!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef Timmai het volgende:
[..]
Vóór de trein lijkt me geen goed plan![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef chansadres het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef chansadres het volgende:
Staat gewoon in mn profiel toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynx zn email had k niet..de rest had k gewoon gemaild..vaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |