quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:36 schreef Lynx666 het volgende:
*foute opmerking inslikt*
Trefpunt ís onder het bord, naja niet letterlijk onder. Maar je hebt dat open 'pleintje' voor het bord, en daar staat een vlag. Dat is het Trefpunt/meetingpoint.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef chansadres het volgende:
@ WithMe: Ik ben gisteren op Utrecht Centraal geweest en ik dacht laat ik meteen kijken waar dat meeting punt is maar ik kon het niet vinden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef chansadres het volgende:
Zullen we doen, we laten je wel omroepen in de trein:
Wil een peer zich melden bij de conducteur.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef chansadres het volgende:
Zullen we doen, we laten je wel omroepen in de trein:
Wil een peer zich melden bij de conducteur.
Ik was laatst nog op Utrecht Centraal, en je kunt gelijk hebben; dat blauwe vlaggetje was toen ook foetsiequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef chansadres het volgende:
Ik heb daar echt rondgekeken want ik dacht al dat het daar was maar ik zag het niet staan
Was ook redelijk druk dus kan het over mijn hoofd hebben gezien
Dát is leuk zegquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En waar wil je dan foto's van?
Kisten met al d'r sterren?
Ik snap het ook niet zo, maar goed.quote:
met of zonder standbeeld kirsten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:25 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het leuk om die sterren te zien
iemand moet ze toch vasthoudenquote:
Nou, ik vind het gewoon mooi geweest met die grappen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah de nieuwe dictator is opgestaan
Het is ook niet mijn bedoeling om jou erop aan te spreken.quote:
Laten BVO en Dizer het niet horen! Krijg je ook allemaal beschuldingen naar je hoofd dat je voor andere mensen beslist..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vind het gewoon mooi geweest met die grappen..
Tijd voor iets nieuws.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Laten BVO en Dizer het niet horen! Krijg je ook allemaal beschuldingen naar je hoofd dat je voor andere mensen beslist..
Af en toe ben je echt een huilie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu zeg ik: genoeg!
De grap is wel een beetje uitgemolken, en zoiets kan dus ook gaan irriteren na een tijdje, Kirsten is een toffe meid, die een hardnekkige fan is van Ellen, maar daar ook dingen mee bereikt.
Kunnen we nu het standbeeld achterwege laten?
Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar het is gewoon een algemene mededeling
Komt met de leeftijdquote:
Hardnekkig? Dat is altijd negatief bedoeld hoor.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
En nu zeg ik: genoeg!
De grap is wel een beetje uitgemolken, en zoiets kan dus ook gaan irriteren na een tijdje, Kirsten is een toffe meid, die een hardnekkige fan is van Ellen, maar daar ook dingen mee bereikt.
Kunnen we nu het standbeeld achterwege laten?
Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar het is gewoon een algemene mededeling
Jouw interpretatie, he, niet de mijne.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:22 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hardnekkig? Dat is altijd negatief bedoeld hoor.![]()
En dát in zo'n slijmpost.![]()
Ik hoop maar dat je het niet zo bedoeldequote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Je snapt wel dat ik het niet zo bedoelde, toch?
Ik snap dat je het niet zo bedoelde hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou zeg, perfecte misinterpretatie van mijn woorden weer..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Kirsten is gewoon een trouwe fan
Niks mis mee
nee, precies, ik zie niet in wat daar fout aan zou kunnen zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Kirsten is gewoon een trouwe fan
Niks mis mee
Je lacht me vierkant uit, denk ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef chansadres het volgende:
Heb wel zin om nu de mensen te kunnen gaan zien achter hun uitspraken
Waarom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lacht me vierkant uit, denk ik.
Hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo uitzie als dat mijn uitspraken overkomenquote:
Nu wil ik wel weten waaromquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw real-life uitsprakenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik er niet zo uitzie als dat mijn uitspraken overkomen.
Die zullen mild zijn verwacht ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw real-life uitspraken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |