Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Zojuist viel er hier een envelop van Blue Circle op de mat met daarin mijn twee kaarten voor 4 maart.
Ik weet nog niet precies wie ik meeneem, maar ik zal er dus ook zijn.
of naast en om de bordjes van Fok gaan zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.![]()
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jahHeeft hij al gevraagd of we ene plekje vrij houden
Cosmos blijft ook alleen maar moderator omdat hij dan kaarten krijg van JJessequote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jesse heeft m weer een kaartje bezorgd.
Ik heb m nog niet gehoord.
Raar dat Jesse dat niet door heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
I know...
Inderdaad,,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Raar dat Jesse dat niet door heeft![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het SC of een MSN gesprek was, maar ergens is het allemaal nog meetgerelateerd.
Whahaha ik knijp en vanavond wel uit.... hij is volgens mij bijna op zijn hoogtepunt....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben maar blij dat het vier dagen van tevoren is. Het s echt vervelend als je de nacht van tevoren 'm al voelt aankomen en dat het dus aan het eind van de dag (dus op het feest/meet/whatever) op z'n hoogtpunt staat.
(Vies onderwerp eigenlijk, puistjes zijn)
ik haat puisten.... en heb morgen die personeelsbijeenkomstquote:
Dat zijn de smerigste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haar puistjes.....
Misschien maar gelukkig ook, anders zie ik geen steek door al die gigantische spandoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Leuk! Je kunt alleen niet bij ons zitten helaas.![]()
Zo veel zijn het er niet, volgens mij, alleen die voor Ellen dacht ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien maar gelukkig ook, anders zie ik geen steek door al die gigantische spandoeken.
Er zijn vast wel andere Ellen fans die willen helpenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa.. ik heb nu 1 van Ellen, maar die kan ik niet alleen vasthouden![]()
We juichen wel een keer extra hardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Woelli het volgende:
Gaan jullie nog aan ons denken..
Ons is dan BVO, Woelli, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho..
Die waren tenslotte eerder gevraagt dan andere die mee mogen![]()
![]()
ga je wel achter me zitten danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:04 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa.. ik heb nu 1 van Ellen, maar die kan ik niet alleen vasthouden![]()
Ook achter mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je wel achter me zitten dan
Waarom veracht ik een kermisattractie aan lichtjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We juichen wel een keer extra hard
Kga morgen even mn FOK! bordje knutselen voor i.d. foyer.
Heel sober hooor![]()
Sober als in, ik heb de luidsprekers maar weggelaten, maar de lampjes zijn er nog? Of sober als in er komen geen uitsmijters bij staan die niet-FOK!kers weg bouncen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
We juichen wel een keer extra hard
Kga morgen even mn FOK! bordje knutselen voor i.d. foyer.
Heel sober hooor![]()
Oh, dat valt nog meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sober als in kartonnen bordje met stift?
Beetje flitsender kan toch wel???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sober als in kartonnen bordje met stift?
zo groot hoef hij toch niet te zijn.... we zitten duchtbij de jury dus ze kan het heus wel lezenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Yeah i know ErikMaar ik heb geen zin om die spandoek helemaal te sjouwen in de trein
![]()
Anders gooien we het op haar voor haar neerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo groot hoef hij toch niet te zijn.... we zitten duchtbij de jury dus ze kan het heus wel lezen![]()
nou Chansie, ik vind jou wel geschikt voor die taakquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
Vetjes, wie gaat er met een kartonnen bordje staan op Utrecht Centraal
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gooien we het op haar voor haar neer.
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders gooien we het op haar voor haar neer.
Of waterballonnen vullen met botox en melkzuur en die op haar gooienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.![]()
Of d'r oude playboy foto's eronder, waarvoor ze FOK al eens eerder aangeklaagd heeftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
bevestig het gewoon aan jerney's plaats. staat leuk op TV "Don't FOK! with jerney" en dan miss Botox er zelf onder.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |