Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Lynx
![]()
dat wilde ik dus net niet zeggen, omdat dat nogal gemeen zou zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je ogen, na Raffaëla's exit zeker
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Jamaar we zorgen wél voor een gezamelijk prima sfeertje zaterdagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Ik probeer mij leven te beteren en beschaafd te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msn
en in het verleden?nu niet meer wou je zeggen?
Ik zei dat ik beschaafd zou worden, en dus niet dat ik Floortje goed vind of ga vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Komt met de jarenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekendquote:
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
Raffaela blijft gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie meetgerelateerde discussie trouwens.![]()
Doe dat maar, dan ga ik me bezig houden met muziek die wél tijdloos isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaar
Indd, als Raffa eruit gaat is het niet erg hoor. 3e plekkie (of anders 2e) is heel mooi voor haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
Ik wacht je op...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True..
To the blueroom! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ontopic:
Nog 3 dagen 23 uur en 46 minuten
Je moet wel!quote:
Die hebben we al een paar gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Ole het volgende:
Eindelijk een meet waar weinig last minute afzeggingen zullen zijn
Ze weten het thuis niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Sh*t, aan die ster kunnen ze thuis natuurlijk ook al zien dat ik bij Idols ben geweest![]()
Altijd Woelli.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Woelli het volgende:
Gaan jullie nog aan ons denken..
Ons is dan BVO, Woelli, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho..
Die waren tenslotte eerder gevraagt dan andere die mee mogen![]()
![]()
Gelukkig Maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd Woelli.![]()
Ik was even terug aan het lezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Oftewel, Floortje moet gewoon exitquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ben voor ellen :p Maar Ellen en Raf moeten naar de finale
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, Floortje moet gewoon exit. Al weken lang.
Timmai en Kirstenn staan daar nog niet bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijken.
Jahquote:
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef chansadres het volgende:
@ WithMe: Ik ben gisteren op Utrecht Centraal geweest en ik dacht laat ik meteen kijken waar dat meeting punt is maar ik kon het niet vinden
Ik denk dat het verstandigste is om onder het grote vertrektijdenbord af te spreken
Dan weet iedereen wel te vinden
Kwijl loopt weer uit de mondquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt aftellen nu. Eigenlijk kan ik gewoon ook maar nauwelijk geloven dat dit allemaal voor ons geregeld is. Want als je er over nadenkt, dan is het toch een luxe regeling. Zomaar 30 plaatsen voor een lifeshow, afgeplakte zitplaatsen, gereserveerde Idols-sterren...
.
Ik weet niet of ik zo blij zou zijn om op dat ene bankje te moeten zitten en dan een gesprekje met Martijn of Chantal...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kwijl loopt weer uit de mond
Ik moest denken aan die mensen met die vip-arrangementen
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username eropquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?![]()
OK, hoe laat ben je eigenlijk op Utrecht CS?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Dat ligt er aan als je nog in Utrecht wilt eten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
OK, hoe laat ben je eigenlijk op Utrecht CS?
ik zal denk ik rond half 5 op utrecht CS zijn, is er nog zat tijd om te eten...ik haast me niet graagquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat ligt er aan als je nog in Utrecht wilt eten.
Ik zat te denken om 5 uur op het station te zijn en dan wat te eten en dan de trein van 17:24 te pakken. Als je dan te laat bent kan je altijd nogde trein van 17.54 pakken om 18:30 bij het Mediapark aan te komen...
Kan ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik zal denk ik rond half 5 op utrecht CS zijn, is er nog zat tijd om te eten...ik haast me niet graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |