Gelukkig Maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd Woelli.![]()
Ik was even terug aan het lezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:30 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Waar blijft het definitieve sterren lijstje? CDP?
Oftewel, Floortje moet gewoon exitquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ben voor ellen :p Maar Ellen en Raf moeten naar de finale
quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, Floortje moet gewoon exit. Al weken lang.
Timmai en Kirstenn staan daar nog niet bij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een voorlopig lijstje (geen idee of er nog veel aan veranderd is) kan je ook hier kijken.
Jahquote:
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef chansadres het volgende:
@ WithMe: Ik ben gisteren op Utrecht Centraal geweest en ik dacht laat ik meteen kijken waar dat meeting punt is maar ik kon het niet vinden
Ik denk dat het verstandigste is om onder het grote vertrektijdenbord af te spreken
Dan weet iedereen wel te vinden
Kwijl loopt weer uit de mondquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt aftellen nu. Eigenlijk kan ik gewoon ook maar nauwelijk geloven dat dit allemaal voor ons geregeld is. Want als je er over nadenkt, dan is het toch een luxe regeling. Zomaar 30 plaatsen voor een lifeshow, afgeplakte zitplaatsen, gereserveerde Idols-sterren...
.
Ik weet niet of ik zo blij zou zijn om op dat ene bankje te moeten zitten en dan een gesprekje met Martijn of Chantal...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kwijl loopt weer uit de mond
Ik moest denken aan die mensen met die vip-arrangementen
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username eropquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef WithMe het volgende:
[..]
Lijkt me idd goed idee. Heb je al een WithMe-bord, of moet ik een chansadres-bord maken?![]()
OK, hoe laat ben je eigenlijk op Utrecht CS?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zullen we allemaal buttons opdoen met onze username erop
Maar mij herken je aan iets oranjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |