En we're back!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Of d'r oude playboy foto's eronder, waarvoor ze FOK al eens eerder aangeklaagd heeft
met eronder "remember us?"
Ik prop hem in mijn tas denk ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik besef me net dat ik met die idols-ster over straat moet
da's erg verassend idd, waar sta je ongeveer dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef chansadres het volgende:
Pfff, ik ga verrassend genoeg gewoon met niks staan
wanneer is ze niet lijkbleekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
wast zal ze blij zijn daarmee, die trekt meteen lijkbleek weg
Alleen na afloop toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik besef me net dat ik met die idols-ster over straat moet
chan moet weer opvallen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:42 schreef chansadres het volgende:
Pfff, ik ga verrassend genoeg gewoon met niks staan
Dan is het midden in de nacht!quote:
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppenquote:
ok, doe ik dat welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een opblaasbare ster, dus die kun je zo weer leeg laten lopen en je tas proppen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je niet schamen voor Idols!
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
erik. psies, mij boeit het echt niet dat ik met mijn Floortje ster over straat moet. als ze het niet willen zien, kijken ze de andere kant maar op
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamen.
weet ik erikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor een Floortje ster zou ik me dan wél weer schamen.
Om iets mee af te vegen jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]na haar live optreden zaterdag piep je wel anders en sméék je me om je dan waardeloze Raffaela-ster te ruilen met mijn uber-Floortje-ster
.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]na haar live optreden zaterdag piep je wel anders en sméék je me om je dan waardeloze Raffaela-ster te ruilen met mijn uber-Floortje-ster
.
je ogen, na Raffaëla's exit zekerquote:
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Lynx
![]()
dat wilde ik dus net niet zeggen, omdat dat nogal gemeen zou zijn
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:58 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je ogen, na Raffaëla's exit zeker
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Jamaar we zorgen wél voor een gezamelijk prima sfeertje zaterdagquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het tegen mij hebt, dan maakt het echt niet uit hoe gemeen jullie zijn, aangezien ik in het verleden wel een paar dingen heb gezegd over Floortje die ik in bijzijn van mijn grootmoeder niet zou durven herhalen.
Gewoon zeggen wat je denkt.
Ik probeer mij leven te beteren en beschaafd te wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ja maar...ik ben veel liever gemeen tegen je op msn
en in het verleden?nu niet meer wou je zeggen?
Ik zei dat ik beschaafd zou worden, en dus niet dat ik Floortje goed vind of ga vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Komt met de jarenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Erik...wow, wat een verbetering...nu alleen je muziek smaak nog verfijnen
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekendquote:
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het jaren duurt, is Floortje al lang niet meer populair of bekend.
Raffaela blijft gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie meetgerelateerde discussie trouwens.![]()
Doe dat maar, dan ga ik me bezig houden met muziek die wél tijdloos isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik zal de video caps voor je bewaren. Tegen die tijd ben je me zeer dankbaar
Indd, als Raffa eruit gaat is het niet erg hoor. 3e plekkie (of anders 2e) is heel mooi voor haar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang Raffaëla erin blijft, zul je bij mij geen traan zien. En als ze eruit gaat ook niet, hooguit wat teleurstelling.
Ik wacht je op...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
True..
To the blueroom! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Lynx666 het volgende:
Ontopic:
Nog 3 dagen 23 uur en 46 minuten
Je moet wel!quote:
Die hebben we al een paar gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Ole het volgende:
Eindelijk een meet waar weinig last minute afzeggingen zullen zijn
Ze weten het thuis niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef Lynx666 het volgende:
Sh*t, aan die ster kunnen ze thuis natuurlijk ook al zien dat ik bij Idols ben geweest![]()
Altijd Woelli.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:40 schreef Woelli het volgende:
Gaan jullie nog aan ons denken..
Ons is dan BVO, Woelli, Ayaxola, Zhenar, Inso en Yeahinho..
Die waren tenslotte eerder gevraagt dan andere die mee mogen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |