Let op:quote:Dizer, Tom_Tom-, Andiyan en superhero kunnen in A'dam CS dezelfde trein nemen (van 17:17 of evt. eerder) richting Hilversum Noord. Daar komen we in dat geval aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht. Zij kunnen elkaar allemaal in Utrecht CS ontmoeten als zij de trein van 17:54 richting Hilversum Noord nemen.
Uiteraard kunnen jullie ook weer eerder vertrekken. In Utrecht kunnen Californian_dreamer, PeRi, ShiNing_staR, Svensational, -Vaduz- en --Globe-- samen verder reizen.
Jullie komen eveneens aan om 18:15 (of 17:45 indien een trein eerder)
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
Wel oppassen voor de mensen die terug moeten en moeten overstappen in Utrecht. Veel treinen zijn gewijzigd in tijden en kunnen dus minder rijden 's avonds!
superhero gaat eerst naar Amsterdam, dus ik zit niet bij hem in de trein.quote:WithMe & superhero nemen dezelfde trein richting Hilversum Noord
Ik ga ook via Utrecht.quote:Alle anderen die met de trein gaan, ik herhaal Alle anderen, reizen via Utrecht.
Niet in de topiclistquote:
Zo zie je maar, ik doe alles voor julliequote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Lynx blijft maar aan het wijzigen.
Neem een andere favoriet!quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, ik doe alles voor jullie
Sorryquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan... En jij gaat nu veel en veel te ver.
Erbij gezetquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef chansadres het volgende:
Ja je bent geweldig Lynx
Wel oppassen voor de mensen die terug moeten en moeten overstappen in Utrecht. Veel treinen zijn gewijzigd in tijden en kunnen dus minder rijden 's avonds!
Kom je me ophalen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
Ik wil wel afspreken in Utrecht, om vanuit daar verder te reizen. Bij het Trefpunt om 17:45, of bij de trein zelf om 17:54 dan. Zeg het maar. Op de terugweg pakken wij de trein van 23:31 naar Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |